@Bursoft (14.01.2021 11:09): Marcin Iwiński má často takovej prázdnej výraz. Nejspíš po těch 25 letech ve videoherním průmyslu. Docela mi to připomíná memes, kde je srovnání creative directora z různých studií před a po 5 letém videoherním projektu. Předtím vypadají tak na 30 a po projektu na 50 :)
Diskuze
@AlieN (14.01.2021 11:21): Líší se to třeba proto, že si za to každý dosadí to, co jemu vyhovuje, já bych to nezajížděl do tak hlubokého análu, jako jsou definice wikipedií, ale prostě tak jak to je, hezky pragmaticky: Early Acces - Předběžný Přístup.
To že v tom někdo vidí pouze způsob jak dojit na hru, je už jeho problém.
To že v tom někdo vidí pouze způsob jak dojit na hru, je už jeho problém.
@Gordon (14.01.2021 11:17): Nevadí.
@BUMTARATA (14.01.2021 10:21): To je hodně diskutabilní, a je zajímavé jak moc se pohledy na tohle liší - viz popis toho co je early access na wiki, a na steamu. A přístup studií k tomu se taky dost diametrálně liší, Star Citizen se drží toho prvního (a možná už navždy bude, eh), zato třeba BG3 jednoznačně toho druhého (a věřím že té hře to hodně prospěje, stejně jako by ten masivní feedback před vydáním mohl pomoct Cyberpunku)
@BUMTARATA (14.01.2021 11:16): Tak pardon, budem tedy slovíčkařit po tvém, je to tedy otevřená beta, jinými slovy hra s předběžným přístupem. Jen né oficiálně ofc.
@Gordon (14.01.2021 10:55): No, každé z těch slov znamená něco úplně jiného, ale zbytečně bych se opakoval.
@Bursoft (14.01.2021 11:09): Lidé teď sdílí toto zlé video.
A tohle je taky (krutě) vtipný.
@Bursoft (14.01.2021 11:09): Lidé teď sdílí toto zlé video.
A tohle je taky (krutě) vtipný.
Mně přijde, že to splňuje parametry EA. Většina EA her má taky hotový příběh a kulisu ve které se pohybujeme. Jo, přidávají se tam dál assety, které tady jsou hotové a boční aktivity, které by tady zase být nemusely.
Ale že ta hra je rozesraná bugama a glitchema, že to má tragickou AI, že je to blbě naskriptovaný na určitých místech, že tam chybí tuna obsahu, že to má nevyváženou obtížnost atd. to je prostě jak kdybych koukal na nějaký early buildy Subnauticy.
Ten týpek ve videu už měl dávno rezignovat a to video mělo přijít den po vydání. Btw taky vám přijde, že má výraz, jak kdyby na něj někdo mířil pistolí? :D
Ale že ta hra je rozesraná bugama a glitchema, že to má tragickou AI, že je to blbě naskriptovaný na určitých místech, že tam chybí tuna obsahu, že to má nevyváženou obtížnost atd. to je prostě jak kdybych koukal na nějaký early buildy Subnauticy.
Ten týpek ve videu už měl dávno rezignovat a to video mělo přijít den po vydání. Btw taky vám přijde, že má výraz, jak kdyby na něj někdo mířil pistolí? :D
Paráda. Tak v Lednu velký patch, v Únoru další a pak to konečně mohu naplno rozjet. :)
@BUMTARATA (14.01.2021 10:21): Předběžný přístup a Aplha nebo beta je prakticky to samé.
@ZephyrCZ (14.01.2021 10:11): Koukal jsem na nějaké videa jak to funguje, skoro mi to přijde až moc OP ... Já bych do toho nešel, asi by mě to nebavilo v rámci singlu :)
Neustále zaměňujete early access za alpha/beta testování, early access je způsob FINANCOVÁNÍ produktu, něco, co CDPR nemá zapotřebí.
@Feidias (14.01.2021 07:04): Ne že by to byl early access, to ani náhodou - ale kdyby ji v něm vydali, tak to hře dost pomůže.
@S4TW (14.01.2021 10:01): Quick hacky mám vyboostované na maximum (inteligence, vše otevřené), je to můj hlavní herní styl. A je to velmi silné. Jsi schopný pozabíjet osazenstvo celé budovy, během toho co venku piješ energetickej nápoj, a pak tam jenom vejít a v klidu si vzít co potřebuješ... Ona takovej hack Nákaza v kombinaci s perkem Mor + k tomu pár vylepšení v implantátech + zvýšená šance na kritiku, je schopný pozabíjet 6 lidí během několika vteřin, aniž by tušili, co se děje. Když to pak hodíš na zbytek osazenstva, pokud někdo zbývá, zlikviduješ i větší skupinku lidí dříve, než zjistí že na ně někdo útočí. V kombinaci s možností hacknout kamery a Nákazu šířit i přes ně, je to ultimátní schopnost.
@marwel (14.01.2021 09:40): mě se docela osvědčil dvojskok jako uhýbání, ale desetkrát se mi povede a po jedenácté to podělám a konečná... mě přijde prostě docela hc trefit soupeře 100x, to prostě vždycky ty dvě chybky udělám, asi bude ideál si to dát na konci hry a fakt se soustředit jen na ten pěstní souboj... minimálně ty gorilla arms budou asi třeba :)
Jinak teď jsem se dost zaměřil na quickhacks a s tím se dá taky pěkně vyhrát, dost mě tento styl baví...
Jinak teď jsem se dost zaměřil na quickhacks a s tím se dá taky pěkně vyhrát, dost mě tento styl baví...
@marwel (14.01.2021 09:40): Block/Parry nefunguje, když nemáš Gorilla Arms.
@Feidias (14.01.2021 07:04): Vůbec. Obsahově je to plnohodnotná hra. CDPR se akorát zachovali jako naprostí amatéři (druhá možnost je, že měli zlé úmysly), když velkohubě mluvili o věcech, u kterých si nemohli být jistí, zdali je zvládnou doručit. I díky tomu hráči nabyli přesvědčení, že jim je dluží, a jsou a budou zklamaní z toho, že je nedostali a nikdy nedostanou. Proto se to snaží napadat z různých konců a early access je v takovém případě vděčná, byť mimózní nadávka.
Mě osobně ta roky trvající nabubřelá reklamní kampaň nesmírně iritovala, zdaleka jsem nesdílel nadšení mnohých a s každým dalším odkladem jsem cítil větší pochybnosti, které jsem i zde sdílel. Na hru jsem se začal jakž takž těšit de facto až pár týdnů před vydáním. Možná i proto se necítím nijak zvlášť zrazen planými sliby stran obsahu, jakkoliv tomu rozumím. Nicméně, a tím se dostávám k jádru věci, mlžení o technickém stavu na staré generaci, byť se mě to přímo netýká, ale nejsem ignorant, považuji za neomluvitelnou sviňárnu. V tom včerejším prohlášení říká Iwiński příšerné věci. Přemýšlím, proč tohle vůbec dopustili, a začínám si stále více myslet, že prostě měli za to, že jim to projde. Není možné a nevěřím, když říká, že bugy neviděli. Muselo jim být dlouho jasné, že to nestihnou odladit. Přesto hru vydali. Vskutku odvážný tah vysrat se z výšky (až to plesklo) na platformu, na kterou si hru předplatilo 40 % hráčů. Nezbývá než doufat, že je to patřičně zabolí a poučí se z toho. A poučit bychom se měli i my hráči/zákazníci a neskákat nadšením do stropu z každého uprdnutí našeho milovaného megakorporátu.
Mě osobně ta roky trvající nabubřelá reklamní kampaň nesmírně iritovala, zdaleka jsem nesdílel nadšení mnohých a s každým dalším odkladem jsem cítil větší pochybnosti, které jsem i zde sdílel. Na hru jsem se začal jakž takž těšit de facto až pár týdnů před vydáním. Možná i proto se necítím nijak zvlášť zrazen planými sliby stran obsahu, jakkoliv tomu rozumím. Nicméně, a tím se dostávám k jádru věci, mlžení o technickém stavu na staré generaci, byť se mě to přímo netýká, ale nejsem ignorant, považuji za neomluvitelnou sviňárnu. V tom včerejším prohlášení říká Iwiński příšerné věci. Přemýšlím, proč tohle vůbec dopustili, a začínám si stále více myslet, že prostě měli za to, že jim to projde. Není možné a nevěřím, když říká, že bugy neviděli. Muselo jim být dlouho jasné, že to nestihnou odladit. Přesto hru vydali. Vskutku odvážný tah vysrat se z výšky (až to plesklo) na platformu, na kterou si hru předplatilo 40 % hráčů. Nezbývá než doufat, že je to patřičně zabolí a poučí se z toho. A poučit bychom se měli i my hráči/zákazníci a neskákat nadšením do stropu z každého uprdnutí našeho milovaného megakorporátu.
@S4TW (14.01.2021 09:20): Na PC ale s gamepadem. :) Mne tam prijde dost nestale to kryti. Asi nejsem schopen rozeznat co je lehky a co tezky utok protoze i pres plnou staminu a kryti mi stejne nabanci. Dost se mi ale osvedcilo uhybani, jenze v tom poslednim souboji je to tezke, tam neni moc prostoru kam uhybat no.
Ted jsem konecne po 150 odehranych hodinach zkusil Sandevistan. Hehehe, to je cheat jak svine. Jsem cekal, ze to bude stejne jako ten Kereznikov, tedy ze se zpomaly cas jak pro nepratele, tak pro vas (podobne jako treba v Max Payne 1) a ono ne, vy se pohybujete rychleji (jako v Max Payne 2 :P). Asi pujdu znovu zkusit ten posledni pestni souboj. :P
Ted jsem konecne po 150 odehranych hodinach zkusil Sandevistan. Hehehe, to je cheat jak svine. Jsem cekal, ze to bude stejne jako ten Kereznikov, tedy ze se zpomaly cas jak pro nepratele, tak pro vas (podobne jako treba v Max Payne 1) a ono ne, vy se pohybujete rychleji (jako v Max Payne 2 :P). Asi pujdu znovu zkusit ten posledni pestni souboj. :P
@marwel (13.01.2021 22:47): hraješ konzoli nebo pc? já přemýšlím, že s tím gamepadem nemám takovou kontrolu a občas se protočím trochu víc, než je záhodnou, možná, kdybych hrál K+M, tak bych s tím taky neměl takový problém, protože ten princip soubojů je jednoduchý, děláš v podstatě pořád jedno a to samé dokola, jen to musíš udělat 100x s maximálně jednou chybou (aspoň na hard). :) a možná by pomohl i nějaký ten upgrade, aby to nemuslo být fakt 100x.
Jinak se mi poměrně často stává, že přivolaná motorka/auto, přijede jinam, než stojím a nebo nepřijede vůbec a vzdaluje se (možná to objíždí, ale povětšinou nemám nervy na ní čekat, tak volám další)...
Jinak se mi poměrně často stává, že přivolaná motorka/auto, přijede jinam, než stojím a nebo nepřijede vůbec a vzdaluje se (možná to objíždí, ale povětšinou nemám nervy na ní čekat, tak volám další)...
@Gordon (14.01.2021 09:06): no, já z toho mám jiný pocit, když zmiňuje jen bugy a optimalizaci.
Že třeba neadresují useless perky jako "commando", které ve hře zůstaly jistě vlivem vystřižení mnoha pasáží. Prostě jsi neviditelný pod vodou. A nevím, ale nenapadá mě kde to využít. Možná nějakým nedopatřením by to mohlo zafungovat někde v akvárku uprostřed místnosti.. kdo ví. :D
"Forgot to design the game around the game design." :D :D
Že třeba neadresují useless perky jako "commando", které ve hře zůstaly jistě vlivem vystřižení mnoha pasáží. Prostě jsi neviditelný pod vodou. A nevím, ale nenapadá mě kde to využít. Možná nějakým nedopatřením by to mohlo zafungovat někde v akvárku uprostřed místnosti.. kdo ví. :D
"Forgot to design the game around the game design." :D :D
@SilentWolf (14.01.2021 08:17): Třeba si dobře uvědomují, že tu hru dost osekali.
Teda.. ten next gen update jsem čekal dřív. Ale snad to aspoň bude o to lepší. A přesně, o placených DLC radši ani nemluví. :D :D
@Feidias (14.01.2021 07:04): Ano, přijde.
Fakt vám to připadá jako early access. Fallout 76 byl první rok jasný early access a ještě k tomu nejslabší díl série. U Cyberpunku ok hromada bugu to je bez diskuze, ale early excess mi prijde přehnané vzhledem k rozsahlosti hry. Witchera jsem nehrál. Mi prijde ten vysledek dost dobry jen si rikam, ze mohl CD projekt delat nejdriv Cyberpunk když slysim, ze Witcher je lepsi.
@Paul (13.01.2021 23:21): No právě, to se mezitím stihnou možná vystřídat tři trendy a hity MP her, kterým zase nebudu rozumět :D
Inak, tento mód je z neba zoslaný, toto som presne potreboval!
Síce je tam krásne vidieť, ako sa tá mapa dočítava (už pri normal zoom presete), ale to ma nijako netrápi, konečne sa podľa nej dá navigovať :)
Cowboy Bebop Easter Egg :)
Síce je tam krásne vidieť, ako sa tá mapa dočítava (už pri normal zoom presete), ale to ma nijako netrápi, konečne sa podľa nej dá navigovať :)
Cowboy Bebop Easter Egg :)
@Brasikona (13.01.2021 22:12): Akurát som to chcel postovať :)
Klobúk dole, že si vedenie vedelo priznať chyby + za rozobratie príčin.
Očividne príbehové DLC prídu až potom, čo všetky platformy viac-menej vyoptimalizujú.
Výborne, dobré rozhodnutie :)
Klobúk dole, že si vedenie vedelo priznať chyby + za rozobratie príčin.
Očividne príbehové DLC prídu až potom, čo všetky platformy viac-menej vyoptimalizujú.
Výborne, dobré rozhodnutie :)
@Brasikona (13.01.2021 22:56): Multiplayer bude nová samostatná hra. Ale před 2023 bych jí nečekal.
@BUMTARATA (13.01.2021 22:33): Já třeba úplně zapomněla, že má být v budoucnu multiplayer :D Každopádně si ho vůbec nedovedu představit, až tedy někdy dorazí.
Pro me pestni souboje docela ok, jen fousatej srac mi dal trochu zabrat (diky, CPR, ze jsem ho i jeho kumpany mohl po souboji rozstrilet na sracky) a pak ten posledni, ktery jsem zkusil zatim asi petkrat a bez sance, takze zatim na nej kaslu.
@BUMTARATA (13.01.2021 22:33): Podle vlastni zkusenosti na pc bych ani nerekl, ze by ty opravy mely trvat tak dlouho a i kdyz bych strasne rad videl, ze cdpr bere soucasny stav cyberpunku za early access a nebal se tak znacnou cast open worldu upravit, dost pochybuji, ze k tomu skutecne dojde. To clovek pak lepe pochopi k cemu ten EA je ve skutecnosti dobry.
@BUMTARATA (13.01.2021 22:33): Podle vlastni zkusenosti na pc bych ani nerekl, ze by ty opravy mely trvat tak dlouho a i kdyz bych strasne rad videl, ze cdpr bere soucasny stav cyberpunku za early access a nebal se tak znacnou cast open worldu upravit, dost pochybuji, ze k tomu skutecne dojde. To clovek pak lepe pochopi k cemu ten EA je ve skutecnosti dobry.
@Brasikona (13.01.2021 22:12): Jajks.
Q: Didn’t you test old-gen consoles to keep tabs on the experience?
A: We did. As it turned out, our testing did not show many of the issues you experienced while playing the game. As we got closer to launch, we saw significant improvements each and every day, and we really believed we’d deliver in the final day zero update.
No, alespoň se tím potvrzuje, že to skutečně pozdrží všechno ostatní, update pro nové konzole až koncem roku, hm, první expanzi bych letos asi nečekal…
Q: Didn’t you test old-gen consoles to keep tabs on the experience?
A: We did. As it turned out, our testing did not show many of the issues you experienced while playing the game. As we got closer to launch, we saw significant improvements each and every day, and we really believed we’d deliver in the final day zero update.
No, alespoň se tím potvrzuje, že to skutečně pozdrží všechno ostatní, update pro nové konzole až koncem roku, hm, první expanzi bych letos asi nečekal…
Cyberpunk 2077 — Our Commitment to Quality:
https://youtu.be/O3V4UBZmC9o
https://youtu.be/O3V4UBZmC9o
@AlieN (13.01.2021 20:26): Na tom by něco mohlo být. Při druhém playthrough jsem ty dva mameluky (nebo teda vlastně jednoho) pohřbil hned zkraje a ani se u toho nezapotil.
@kristmeister (13.01.2021 20:18): Ten není ve Watsonu. A já ho buglej neměl. Bude to obecnější problém, který se děje napříč kšefty, napříč fixery. Při prvním playthrough se mi takhle posraly Padreho kšefty, podařilo se mi to vyřešit započetím jiného nesouvisejícího úkolu ve stejné čtvrti. Při druhém playthrough mi na začatku jednoho kšeftu ne a ne zavolat Dino, ani reload nepomohl, a tak jsem započal jiný jeho kšeft, kdy mi zavolal, a pak se vrátil k tomu předchozímu a najednou jsem jeho telefonát obdržel i tam. Když si to ale člověk nepohlídá, tak se mu to může rozesrat do tý míry, že mu ten kšeft zůstane viset v deníku a už se ho nezbaví.
@S4TW (13.01.2021 20:08): Sám jsem to neověřoval, ale někdo tu zmiňoval že obtížnost pěstních soubojů se scaluje s levelem postavy, takže možná naopak na začátku mohou být snadnější...
Jinak krom Gorila Arms se doporučuje i Cyberware na zpomalení času... no a když ani to nepomáhá, tak jde při souboji ze země zvednout baseballku a pomoct si s ní
Jinak krom Gorila Arms se doporučuje i Cyberware na zpomalení času... no a když ani to nepomáhá, tak jde při souboji ze země zvednout baseballku a pomoct si s ní
@Lolkovec (13.01.2021 19:52): Jestli myslíš quest Getting Warmer, tak ten je buglej.
@BUMTARATA (13.01.2021 20:06): no jo, když já to mám vždy někde po cestě :D, takže jsem nucen snižovat obtížnost... jakože, tohle je pro mě fakt těžký, ale jestli říkáš Gorilla Arms, tak to nechám na úplný konec a teď se s tím nebudu trápit
@S4TW (13.01.2021 20:04): Gorilla Arms, jinak ztrácíš čas (a nervy). ;)
@Lolkovec (13.01.2021 19:52): Jo, tohle je na pytel. Musíš si pohlídat, že ti fixer vždy zavolá jak před misí, tak po misi, jinak se ti ta volání mohou posunout. Když už se ti teda posunula a reload starší pozice nepomáhá, zkus načnout nějaké jiné mise v oblasti, které nejsou od fixera, nebo zkus opustit a zase se vrátit do příslušného districtu, mně tohle pomohlo odblokovat jeden z těch zaseknutých telefonátu a další kšeft už začal, jak měl.
No, tak pěstní souboje jsou zdaleka nejtěžší část hry :D
Ahoj setkal jsem se s neprijemnym bugen jak jsou ty vedlejis ukoly po meste kdy vam vzdy zavola kseftar a da vam mensi info k ukolu tak ty hovory jsou cele posunute jakoby o jeden treba misto aby vam dala info k ukolu tak dava info ze jsem ukol zvladl a zakazku uzavira deje se mi to ve ctvrti watsan nepomaha ani load starsi pozice nevite co s tim pripadne zda musim zacit znovu diky
@S4TW (13.01.2021 11:15): Áno, toto je jednoznačne niečo, čo by mali zmeniť - dať iné ikony nákupu áut než questy, strašne to mätie a zbytočne zapĺňa mapu.
Keby to bolo na mne, tak si ich vypnem, zavadzajú mi tam.
Keby to bolo na mne, tak si ich vypnem, zavadzajú mi tam.
@M.a.t.t. (13.01.2021 10:56): podle mě to šlo rozlišit ještě lépe, jasný, popis pomůže, většina zajímavějších questů jsou ty, když někdo zavolá, na druhou stranu, taková ta klasická vražda/krádež, to ti taky většinou někdo volá, ale řekněme, že i tyto questy jsou lehce zajímavější, ačkoliv se pak už dost točí, ale jasný, jsi nájemný žoldák :)... zločiny atp. to povětšinou ignoruji, občas si z nudy na někoho zastřílím... ale třeba, proč prodej aut je označen otazníčkem, dost mi to překáží a splývá s questy a že jich tam je, samozřejmě, hned jak na něj najedeš, tak víš, ale obecně ta přehlednost v tom, co je zajímavé a co méně a co už je jen fakt balast, v tomhle mi víc vyhovoval W3...
@kuler91 (13.01.2021 09:30): Hlavná dejová línia Cybepunku je podstatne kratšia ako u Witchera 3, či Red Dead Redemption 2. Balastu (otáznikov) mal dosť aj Witcher, pričom dôležité sidequesty, sa od nich dajú väčšinou jednoducho rozoznať už len podľa popisu (nehovoriac o tom, že tie o tých najlepších sidequestoch hráča často informujú dôležité postavy telefonicky).
@BUMTARATA (13.01.2021 09:18): Sranda, ja mám stále tie, ktoré vydali v deň vydania hry.
@kuler91 (13.01.2021 09:30): jo, souhlasím, že to dost naplnili balastem, čekal jsem taky něco víc jako W3, kde každý menší quest měl nějaké své kouzlo, tady je tak 1/4 questů jsou zábavné a dobře napsané, 1/4 jsou takové vtipné hříčky a zbytek jsou výplně, což u W3 zastupovaly otazníčky, ale tam to tak nějak fungovalo lépe, nemohu si pomoct, ale i tak se mi ta hra dost líbí, vlastně čím dál víc :) a já naopak Johnnyho hodně můžu, mě tam sedí dost.
Tak po 30 hodinách furt dobré, ale začíná to být takové nijaké bez feelingu ...
Zdejších 80 % naprosto odpovídá, bohužel jsem měl tedy větší očekávání .... do stejné kategorie jako RDR 2 a W3 bych to ani náhodou nezařadil. Nechápu, proč šli CD projekt cestou ubisoftu. Bohatě by stačilo, kdyby byla hlavní linka 30-40 hodin a k tomu několik třeba "větších" 10-15 nepovinných vedlejších Q. 2077 je balastem doslova zahlcený, navíc na první pohled nejsem schopný odlišit ty filling vedlejšáky od lepších vedlejšáků. Co mě těžce začíná otravovat je prohlížení mrtvol a hledání lootu ... tohle se hodí do Wowka, ale tady je toho janku, zbraní, lékárniček, granátů a dalších hoven brutálně moc. Je vidět, že si nechali otevřená vrátka pro multiplayer, ale tohle nemá v singlu co dělat ...
Bohužel mě nakonec i ten Johnny nějak netáhne, je mi jasný, že je tam kvůli marketingu a troufám si říct, že jim to v prodejích hodně pomohlo, ale nebaví mě.
Z 2077 mám pocit, že je tlačený co nejvíc mainstramově a vyloženě jedou na max sales, což je naprosto pochopitelný, ale z hry se tím pádem začíná určité kouzlo, který W3 měl, tady nic takového není.
Mám z toho takový pocit, že je to jen lepší Far cry od Ubisoftu :/
Zdejších 80 % naprosto odpovídá, bohužel jsem měl tedy větší očekávání .... do stejné kategorie jako RDR 2 a W3 bych to ani náhodou nezařadil. Nechápu, proč šli CD projekt cestou ubisoftu. Bohatě by stačilo, kdyby byla hlavní linka 30-40 hodin a k tomu několik třeba "větších" 10-15 nepovinných vedlejších Q. 2077 je balastem doslova zahlcený, navíc na první pohled nejsem schopný odlišit ty filling vedlejšáky od lepších vedlejšáků. Co mě těžce začíná otravovat je prohlížení mrtvol a hledání lootu ... tohle se hodí do Wowka, ale tady je toho janku, zbraní, lékárniček, granátů a dalších hoven brutálně moc. Je vidět, že si nechali otevřená vrátka pro multiplayer, ale tohle nemá v singlu co dělat ...
Bohužel mě nakonec i ten Johnny nějak netáhne, je mi jasný, že je tam kvůli marketingu a troufám si říct, že jim to v prodejích hodně pomohlo, ale nebaví mě.
Z 2077 mám pocit, že je tlačený co nejvíc mainstramově a vyloženě jedou na max sales, což je naprosto pochopitelný, ale z hry se tím pádem začíná určité kouzlo, který W3 měl, tady nic takového není.
Mám z toho takový pocit, že je to jen lepší Far cry od Ubisoftu :/
@Tarhiel (13.01.2021 09:14): Já je začal vídat poté, co jsem nedávno updatoval Nvidia ovladače.
@mazar1234 (12.01.2021 19:08): Už som videl aj tie prapodivne ohýbajúce sa palmy s vetrom, mám pocit, že čím daľej v hre postupujem, bugov je viac, čo sa dalo čakať :)
Kdyby někdo měl po Cyberpunku chuť na další cyberpunk - na GoGu mají tento týden všechny Deus Ex hry slevu 85%
@BUMTARATA (11.01.2021 23:17): Hehe, tak to je dobre. Zkousel jsem to u sebe a nedeje se mi to. Jednou jsem nekde zastavil, vystoupil otocil se a vidim, ze mi nekdo v mziku oka auto ukradl. Tam se ale mam pocit vubec auta nekradou, vlastne auta zaparkovana a auta jedouci jsou ve hre dva odlisne svety. Nikdy jsem nevidel nejake NPCcko zastavit a vystoupit nebo naopak nastoupit do zaparkovaneho auta a odjet (vyjma skriptu v ramci ukolu). Jednou na krizovatce se majitel auta vratil zpet do sveho auta tak, ze si mi sedl na klin, resp. sedl si do me :D. Ale rizeni mi prenechal. Policie za vami take beha jen po svych, to se pak clovek nedivi, ze jim hned ujedete. Ta hra je proste na spouste mist strasne nedomyslena, nedodelana.