@
SilentWolf (07.06.2021 09:46): Ona má! :D A za normálních okolností to funguje a hráče ta zeď na druhou stranu nepustí. Akorát když hráč blbne u zdi a dělá různé blbosti které ovlivňují fyziku jako kotouly, vystupování z auta, double jump, finishing moves atd. tak jak se fyzika pro oba stavy počítá v určitých malých intervalech, tak pokud se to nesynchronizuje, tak se může stát, že se nesetká interval "you shall not pass" s "I go through" ... a bum, hráč je na druhé straně :D
@
Gordon (07.06.2021 11:02): Otázka co je maximální možná rychlost když se počítá s hmotností, rychlostí, časem, gravitací, zrychlením apod. Např. auto co jede z kopce může vyvinout větší rychlost když do něj někdo střelí raketou. Každopádně limity tam většinou jsou, ale pokud nastane časový moment kdy se výpočet rychlosti netrefí do výpočtu limitu, tak ten limit nenastane a auto letí :)