Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Sinister (05.11.2015 15:45): Když vylezeš nahoru na ty první schody, necháš ho vylézt až za tebou a skočíš dolů, tak skočí za tebou, což mu ubere zdraví. Takhle to můžeš opakovat až dokud se nezabije :D
@Sinister (05.11.2015 15:45): No mňa prvý krát zabil (exploroval som vežu a nečakal som že ma nejaký týpek zabije jednou ranou) a mal som u seba dosť duší, takže som potom išiel zobrať tie duše s tým že utečiem preč a prenasledoval ma až ku dverám von do Burgu, až pri dverách sa otočil a išiel späť.
@LIUWIL (04.11.2015 22:48): Aha, tak to boli ti dvaja podivni rytiery co ma napadli pri nejakom navrate do lokacie, A aj som sa divil, ze nemam humanity a su tam nejaki "fantom like" NPC, teraz to uz chapem. Dik za info.

No mna prave nasralo to zmiznutie toho pyromancera, lebo som chcel upgradocat Pyromancy Flame a nebolo kde, potom som si spomenul ze ta Queelagovic sestra ma naucila nejake kuzla (resp. vybartrovala za humanity) tak som sa tam vratil a ten mutant tam upgradoval Flame.



@7c (04.11.2015 22:49): No Havel sa da prave upizlat zakladnou taktikou "nalepit sa na naeho a behat doookola, pockat na jeho utok & tvoj utok... repeat 100x and kill him".

Ale niekde som videl aj info, ze sa da zabit aj uplne bez realneho boja, tak ze ho vylakas niekde hore, kde sa da spadnut dole z idealnej pozicie ze ta to nezabije a on skoci za tebou a uberie mu to HP, vypijes estus a opakujes dokola az sa ten debil ujumpuje k smrti. No mozno to nerfli v patchi to si nie som isty.
@mazar1234 (04.11.2015 22:21): Zpravidla platí, že když vykoupíš inventář (mimo jiné), NPC z Firelink Shrine zmizí.

Ad Havel - popravdě pokaždé jsem ho zabíjel přes p&r - na nízkých levelech to je myslím nejrychlejší způsob. Jen je tedy pravda, že se zrovna u něj na začátku časování docela špatně trénuje (heh).
@mazar1234 (04.11.2015 22:21): Tady je jednak potřeba dávat pozor na dialogy a dávat obrovský pozor co je kde ve hře. Já na spoustu věcí přišel až když jsem si o tom četl.
Pyromancer mluví o tom, že slyšel o místě kde se učí velice pokročilá pyromancie. Sejde až úplně dolů do těch bažin v Blighttown, kde se snaží najít takovou to čarodějku co sedí pod sloupem. Bohužel, dopadne to pro něj špatně a přijde o lidskost a když ho znovu potkáš, napadne tě.
Nebo takový ten borec, co ve Firelink Shrine sedí hned od začátku, sejde dolů do New Londo Ruins a mrdne mu z toho hned na začátku lokace - samozřejmě na tebe taky začne útočit hned jak tě vidí.
@LIUWIL (04.11.2015 19:36): No vzdy som si myslel, ze idealny sposob ako zabit Havela je ist k nemu s jednym milimentrom HP bez zbrane a ubit ho rukami.... a teraz sa mi to potvrdilo.

@LIUWIL (04.11.2015 22:08): Ale ti vseliaki NPC su vobec divni a miznu len tak z prdele prec, napr. ten co predaval Pyromancy veci zrazu po case zmizol prec a netusim preco a kam a takto odtial zmizlo viac NPC, ktore tam nejaky cas boli. A netusim ze preco a kam....
V DS2 boli v Majule uz natrvalo a boli istym zdrojom urcitych predmentov, kuziel atd a nikdy uz nezmizli prec.
@Sinister (04.11.2015 19:46): HA! Schválně tam zkus do té mlhy vejít, jen tak na zkoušku :D Ale neměj na sobě moc duší.
Jestli myslíš toho chlapa co je tam zamčenej, tak ten se po osvobození vrátí do Firelink Shrine a bude prodávat nějaká základní kouzla a předměty. Všichni NPC v Dark Souls jsou divní, na to si zvykej. Počkej až potkáš obchodníka, to je teprv týpek.
@Sinister (04.11.2015 19:46): Jo, riposty tiez idu uplne mimo moje schopnosti.
Mlha - caka ta legendarny Bossfight, ktory som ale zrovna dal na prvy pokus co je sranda na tejto hre, niektore veci ktore ta kazdy ubezpeci ze das na 100 pokusov nejako haluzne prejdes bez povsimnutia a potom sa zaseknes 10 hodin na nejakej debiline, ktoru nikto nikde nespomina lebo by mala byt bezproblemova...... Dark Souls, thats it.
@LIUWIL (04.11.2015 19:36): Skvělý :D ...já ty riposty ale prostě neumím. Zkoušel jsem to skillovat na těch Stone Giantech, ale naprosto bez úspěchu. Zatím jsem slezl do Lower Burgu (mimochodem, hrozně se stydím, ale prostě jsem po zabití motýla netušil co dělat, takže internet :( ) a ta atmosféra se dá krájet. Došel jsem k prvním zamlženým dveřím v této lokaci, ale to mě vezmi čert, jestli tam vlezu - cestou jsem pozabíjel asi deset zlodějů a osm psů, plus ta cesta je dlouhá :D

EDIT: Ten chlap v totálně zenovým klidu? Co to jako je??? :D
...tak teď jsem sám sobě připravil pěkně infarktovou chvíli - nechal jsem se ubít (rozuměj jednou ranou mě rozsekal včetně štítu a to jsem ho ani nezahlédl) Havelem uvnitř té jeho věže. Problém byl, že jsem tam měl 17.000 nafarmených duší, abych si koupil Crest of Artorias. Bože! Já měl málem infarkt! :D Nakonec všechno v pořádku, ale raději jsem to dofarmil na stromečcích. Teď jsem posílil farmením svojí END na 26 a s tím už snad něco podnikat půjde :)
@Sinister (04.11.2015 15:55): Úplne absolútne nie, ale myslím že veľmi výrazne hej.
Podľa mojej skúsenosti z DS2, kde som hral síce Clerica, ale to je dosť podobné. Mág získa rýchlejšie a viac druhov útočných kúziel už od začiatku hry.

Úplne sa melee nevyhne nikto, ale je to len krajná situácia z "donútenia" a drvivú väčšinu všetkých nepriateľov zabíja kúzlením.
@LIUWIL (04.11.2015 02:02): Ono mi aj tak príde, že grindovanie surovín je oveľa dôležitejší dôvod grindovať ako samotné duše. Ja som napríklad grindoval iba 2 krát. Raz humanity v stokách a potom v Gardens duše na upgrade Pyromancy na +15 (čo stojí dokopy snáď okolo 120-150k).
Ináč ale kvôli samotnému levelovaniu postavy nie, resp. trošku úplne na začiatku hry v burgu som si dával zopár kolečiek po hrade aby som získal minimal staty na nejaké veci a bolo hotovo.

O tej falange som už počul, ale netuším aká je tam výkonnosť za časovú jednotku. V Gardens je to tých 7000/3 min. (približne ten čas).

Obecne aj tak hlavný zdroj DMG sú upgrady zbraní a nie statov. Výnimka je potom kúzelník, ten predpokladám melee zbraň skoro vôbec nepoužíva takže je absolútne DMG závislý od výšky INT.
Pokud chcete rychle vyfarmit postavu a neumřít při tom nudou, tak je k tomu hned od začátku hry celkem přimočará cesta:
Nejdřív hned ve firelink shrine párkrát pozabíjíte vojáky na schodech. Je to sice málo duší, ale párkrát si na tom zvýšíte level - je to dobré pokud chcete být schopni nést nějakou pokročilejší zbraň. Následně farmíte vojáky na mostě s drakem. Musíte mít shozený žebřík, co je pod tím mostem, který vede k ohništi v Undead Burg. Od ohně jdete po žebříku nahoru, vykouknete na mostě a drak spálí všechny vojáky. Na tomhle si můžete udělat dostatečné staty na to, abyste mohli jít farmit do lesa. V lese si nafarmíte dostatek duší pro Sen's Fortress a Anor Londo a z Anor Londa pak jdete rovnou obrazu, kde se nafarmíte tak jak potřebujete pro zvládnutí veškeré vaší výbavy.
No a až si odvodníte New Londo Ruins, tak skrz Valley of Drakes jdete farmit Darkwraiths. Sype to slušné množství duší a hlavně tam jdou nafarmit suroviny.
@Kunick (03.11.2015 22:23): Hodne ze zacatku by to bolo pouzitelne, ale vzhladom na celkove mnozstvo casu na jeden run davajuci 550 souls je to znacne zdlhave a nepohodlne, oproti dalsej zahrade priam bezcenna strata casu.

To uz teda su celkom dobre pouzitelne tie Falangy, ale to je pokrocilejsia cast hry takze absolutne nic ani zdaleka lepsie ako zahrada tu vobec nie je. Teda vynosna zlatokopecka zila je valley of Drakes, ale ako uz nazov napoveda - je to tam rizikove a neiste. Obzvlast na nizsej faze hry (slaba zbran + slabe staty).
@7c (03.11.2015 21:59): Jj aj poctivym bojovanim to ma ovela rychlejsie ako tych kamennych obrov. Navyse ak ma len trochu slusne upgradovany Zweihander tak tam tych typkov tak ci tak zabija na 2-3 rany lebo nemaju prakticky ziadne Poise.
@Sinister (03.11.2015 19:53): To se dost divím - první místo, kde jsem nabíral duše. Jediná věc, která mě tehdy nenapadla je, že proces šel trochu "nestandardním" způsobem urychlit. Ale i tak 1 na 1 je to nejvíc duší, které se dají takhle brzy získat, navíc zajímavé boje.
@Sinister (03.11.2015 19:53): prostě procházej další části - grinding na gigantech jsem zkoušel ale je to únavné a nic víc ti to nedá. zkus najít místo kde zároveň nafarmíš i nějaké suroviny
OK, excersise time :D Za jednoho Gianta to máme 600 souls, zabití jednoho mi trvá zhruba devadesát sekund, vylepšení jedné statistiky 4000 duší (a roste) a zbývá mi tedy minimálně 13 bodíků. To máme asi tři a půl hodiny super grindu :(
...kašlu na to, jdu zatím jinam.
@Sinister (03.11.2015 17:48): Poise se štítem nemá nic společného - jde o zásahy, které neblokuješ (jak píše mazar, na blokování je Stability).

Na druhou stranu zásah, který "prolomí" štít (tj. vyčerpá tvoji staminu když blokuješ štítem) má za následek chvilkové omráčení a extra dmg, což je velmi ošklivý nepěkná věc (stejná situace jako když sekneš do zdi, do silného štítu nebo dostaneš parry) a rozhodně se tomu chceš vyhnout.

Tj. když blokuješ štítem, rozhodně to nenech dojít do situace, kdy ti nepřátelský útok vyčerpá staminu.
@Sinister (03.11.2015 16:57): No ja myslím, že to je skôr číslo vyjadrujúce koľko úderu absorbuje štít a koľko sa prenesie do staminy. Teda štít s vyšším stability ti po vykrytí úderu zoberie menej staminy ako štít s nižším stability. Malo by to tak byť.

Ak dostaneš DMG napriek vykrytiu štítom so 100% physical tak to znamená, že v útoku bola nejaká zložka elementálna - Fire, Magic, Lightning..... alebo ak je sila úderu väčšia ako hodnota tvojej staminy takže časť úderu (% pod hodnotu staminy, množstvo sily ktoré si nedokázal vykryť štítom) sa ti prenesie do zranenia fyzického, ale to platí iba ak vidíš, že po útoku ti zmizne úplne celá stamina a "odkloní" sa ti štít.
Vrátím se ke svému včerejšímu dotazu - Poise je teda schopnost, která zabraňuje, aby mě někdo srazil k zemi tak, jako je častuju já svým Zweihanderem (#biglove). V tom případě teda stability u štítu je schopnost udržet blok při okamžitém úderu?
Abych to vysvětlil - Hydra mi vždycky něco ubere, ačkoli blokuju. Štít mám pavoučí a ten má physdef 100 :/ Pak to má hodně rychlej spád.
Tak Londo Ruins mám za sebou, nakoniec to nebolo také strašné ako to vyzeralo na prvý pohľad. Ale asi to je aj tým, že som všetko zabíjal na 1-2 rany max 3 (Deadknighti). A jo tie curse dost dropuju na to aby sa hraá nezasekol v debilnej situácii že nič nemá. Išiel som tam s 2 ks a končil som s 20 ks v batohu.

Ale ten zasraný Titanite Slab mi nepadol, kuaaaaaaaaaaa. Ja tam snáď ešte pôjdem farmiť keď sa naštvem.

Bossfight nebol veľmi ťažký, ale dal som ho až na 3 pokus. Asi to chcelo zvoliť správnu zbraň. S +4 Lightning Zweihanderom som dostal na prdel, s Queelags fire Shotelom tiež a až môj +9 Divine Bastard to spoľahlivo vyriešil.
Ale hodne mohlo urobiť aj to, že tie prvé pokusy slúžili aj na oťukanie útokov Bossa a otestovaní, čo si môžem dovoliť a čo už je drzá chyba a smrť.
@Crash (03.11.2015 07:36): Ten trailer? Ten to má tak perfektně zmáknutý v tak úžasný grafice, že nevím, jestli si chci na většinu těch věcí přijít sám, nebo si je nechat od něj vyzradit, zatímco mě bude kolíbat na vlnách toho medovýho hlasu...
Ten hlas je tak boží že se v něm chci vykoupat!! :D Ale ne, to kdosi psal v komentech, musím ale uznat že lepší hlas na YT neznám.

A do podrobna jde taky EpicNameBro, který při hraní komentuje každičký detail, item a to co bylo ze hry vystřiženo nebo změny oproti konceptům. Teď asi dohrává jedničku takhle kompletně a chce stihnou dvojku, než vyjde trojka.
@mazar1234 (02.11.2015 23:05): V DS je samozřejmě mnoho různých způsobů jak zabít různé bossy, ne až tak, řekněme, standardně...

Hodně štěstí s parry & riposte v pvp - i backstab jsem často zasadil vyloženě nechtěně, díky dost podivné latenci mezi hráči. Zbraň, která proniká štítem je Shotel - ale vážně netuším, jak je to v pvp užitečné (nezdá se mi, že by v dnešní době někdo používal taktiku ukrývat se za štítem). Blokování štítem jinak "rozbiješ" prostě tím, že vyčerpáš staminu toho, kdo štít drží (normálně je ale štít stejně na blokování tak jedné rány).

@Kunick (02.11.2015 22:39): Dual wield tu neexistuje v nějakém extra použitelném stavu, pokud je mi známo - na rozdíl od DS2.
@Kunick (02.11.2015 22:39): Dual Wield som este neskusal, ale ak si sikovny malo by to byt celkom zabijacka featura.
Aj ked neviem ako PvE ale do PvP je to dost pouzivane na Parry a Riposte protiutok, tiez to rozbija blokovanie stitom pri spravnej kombinacii zbrani (tusim rapier ignoruje blocking).

Neskuseny hrac s tym asi bude riadne lamit, ale ak si trufas a nacvicis si nejake grify tak by to malo byt dost DMG sposobile a proti ludom (invazie&defence) velmi ucinne ak to vies spravne pouzivat.

Ja osobne do PvP vobec nedelam a postavu buildujem cisto na PvE combat.

@7c (02.11.2015 21:12): No v Dark Souls 2 ide jedneho bossa takto lukom prizabit do stavu, ze ma nejaky jeden pixel healthu a potom staci k nemu prist a seknut ho jeden krat hocicim a skape. Ale nie je to exploit, pretoze hra s tym normalne pocita a v momente ako ma minimum zivota tak zdvihne stit a uz ho nie je mozne strelit. Je to tam ako regulerna finta ako ho lahko zabit.
@Crash (02.11.2015 18:17): super video a dobře udělané.. chlapec jich tam má víc takže až to dohraju určitě je schlédnu (přece jen si nechci nechat ukázat co mě ještě čeká )

Jo motýlek je to nádherný - myslím, že jich ještě později pár potkáš.

@Sinister (02.11.2015 20:39): jo taky ji řadím hodně vysoko i vizuálně se mi hodně líbí jen je časově dost náročná :D už jsem na 90 hodinách - ale ej pravda že už mám vymaxovaných několik zbraní a pár setů brnění

Jinak nadhazuju svůj dřívější dotaz - co dual wield? rady, zkušenosti a postřehy vřele přivítám
@Sinister (02.11.2015 20:39): To byl jen vtip. Lukem se dá trefit ledacos, ale myslím, že zrovna Moonlight Butterfly zpod mostu ne. Ale zabíjet ho nemusíš - popravdě je to jeden z lehčích bossů a třeba já jsem nechal na pokoji co šlo (člověk nemusí mít neustále náladu zničit něco krásného).
@Kunick (02.11.2015 20:15): Tak jako nejen, že jsem se chytil, já jsem v tuhle chvíli naprosto schopen přiznat, že jde o nejlepší hru ever - teď myšleno skutečně z herního hlediska. Pořád je můj nejúžasnější scénáristický zážitek Planescape: Torment, ale tohle je nejen lepší hra :) Klíčové prostě bylo mít rady do začátku, abych s tím nesekl. Za což vám děkuji nastotisíckrát :)

@7c (02.11.2015 20:06): Mám neodbytný dojem, že nejen bylinky, ale i chemie bude zapotřebí :D Ale ty potvory byly prostě "WTF?!" V jednu chvíli jsem se bál, že autorům došla inspirace. Ale ten Noční Motýl! Panebože ♥ Prostě ho nechci zabít! :D Mimochodem, je vidět už z místa pod Wolf Ringem cestou k ohníčku za iluzorní stěnou v Darkroot Garden - dá se trefit lukem? Nebo nějak s ním něco udělat?