Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja bych rekl, ze Forsaken je v soucasny sleve slusnej deal i pro singl hrace. Dostanes v tom totiz i Curse of Osiris a Warmind a dohromady uz je to celkem dost obsahu. Nicmene vetsina zajimavejsich endgame aktivit pak vyzaduje uz nejakou mirnou interakci s ostatnimi (Strikes, Nightfall, Gambit, PvP, Raid...).
Zdravím. Pokud si koupím datadisk Forsaken můžu hrát coop s kámošema, kteří vlastní pouze základ, nebo mě to spojí jen s lidma, kteří mají taky Forsaken?
Je to hezký, ale po těch týdnech co mi trvalo dostat svoji postavu na 600 light se mi do toho fakt nechce znova. Navíc znova kupovat Forsaken nebudu...:D

Hodil jsem to na ten Battle.Net, ale jen proto abych to měl,
@Phoenix (25.09.2018 20:09): Ve Forsaken je toho teď co dělat i mimo příběh. Nové questy navázané na Dreaming City v jeho tří týdenním cyklu, ascendant challenge, hodně zajímavé variace Lost Sectorů skrze finální bounty od Spidera každý týden.

Pokud hraješ jen kampaň, tak o hodně přijdeš. Nové Striky jsou skvělé (hlavně Corrupted), nové public eventy (na Tangled Shore a Dreaming City) + Blind Well, a Gambit je opravdu překvapivě zábavný.

Navíc Striky je momentálně možné si poprvé zahrát bez náhodnosti Playlistu, protože byly přidané do map jednotlivých planet. V playlistu sice mají lepší obtížnost, ale člověk už nemusí hrát playlist a doufat že náhodně dostane strike který ještě nehrál.

Přinejmenším coop věci co mají ingame matchmaking stojí za to hrát. A upřímně teď když má Crucible 6v6 a mnohem kratší TTK tak ani PvP nestojí za zahození.
@Marcusss (25.09.2018 19:08): jj, Forsaken si pořídím určitě, jen jsem přemýšlel nad tím, jestli má pro mě jako pro čistě singleplayer hráče smysl si hned pořídit annual pass, když hraju vždy jen 1x kampaň.

Každopádně díky za informaci, zatím si koupím základní Forsaken a případně koupím zbytek zase nějak dohromady.
@Phoenix (24.09.2018 19:24): K tomu annual passu:
Budou tam nové zbraně a exotiky, a věci pro endgame (raid lairs atd).
Dál by tam měly být rozšíření na ten nový Gambit mod, který je PvE'vP, A je hodně fajn.

Forsaken každopádně za koupení stojí - nejlepší část Destiny vůbec. Dobrý příběh, skvělé lokace (hlavně Dreaming City, ale Tangled Shore je taky super), celé to překopání grindu, přítomnost bounties z jedničky atd. Forsaken dělá samotné Destiny 2 a lokace z DLC lepším.

Tady je vypsaný předběžný obsah toho annual passu (levý sloupec): https://www.bungie.net/pubassets/pkgs/11 ... 3621215&av=445866994
@Bodkin (24.09.2018 22:48): V první misi Ti hra v určitý moment hodí tuším dva parťáky a pak se Ti občas stane, že máš v průběhu plnění hlavní dějové linie další hráče na stejné mapě, ale je to tím, že plní jiné úkoly.

A v podzemních misích by se to (coop) nemělo napoprvé stávat vůbec.
@Bodkin (24.09.2018 22:25): V Destiny 2 jsem určitě pořád nechcípal. Na single je to velmi slušné (ono abys mohl hrát mulťák, tak to stejně chce dohrát kampaň single, protože napoprvé v coopu hrát nejde).
@Bodkin (24.09.2018 19:46): Aha, lebo to som si myslel aj o Division, ale keď som to skúšal hrať sám, furt som chcípal. A keď zomrieš sám, nemá ťa kto oživiť, tak musíš celý úsek hrať od spawn pointu, niekedy pekne vzdialeného.
@Marcusss (09.09.2018 21:11): Netušíš, jestli další obsah Forsaken (ten z Forsaken Annual Pass) bude mít smysl z hlediska single playeru? Podle toho, co jsem zatím četl, mi přišlo, že spíše ne (raidy a podobné věci, tedy ne další kampaň, spíše endgame obsah do multiplayeru). Protože přemýšlím, jakou verzi koupit.
Tak za sebe musím říct, že jak změny verze 2.0, tak Forsaken jako takový jsou SKVĚLÉ!
Příběh Forsaken je dobře podaný a má fakt dobré momenty, Tangled Shore (Dreaming City jsem ještě neotevřel) je dobrá lokace. Mise a adventures jsou zábavné a Striky jsou fakt dobré a mají zábavnější bosse než většina předchozích.
Konečně je pro co hrát, co sbírat, co otvírat a konečně je ve hře lore který je fakt zábava číst.

Forsaken zatím působí jako to nejlepší co z Destiny vyšlo a doufám, že kvalita jen půjde nahoru.
Zdarec, tak jsem si dal minimálně měsíc pauzu....hlavní linie se vždy zobrazovala červeně. Teď jsem zkoušel veškerý planety a jsou tam jen eventy a podobně. Červený ikony nikde. Může mi pls někdo vysvětlit, jak se mám dohrabat závěru? Nebudu tam trotlovat ve vedlejšákách dalších 30 hodin, jestli se mi tam náhodou potom neobjeví.
Hraje to ještě někdo? Já to teď koupil po vyzkoušení ve free weekendu a docela se mi to líbí. Pokud by někdo chtěl dát nějakej strike či něco podobnýho můžete si mě přidat...PanVlk#21419.
Je to jen můj dojem, nebo ty single mise mají mnohem lépe provedené vyhlazování hran?
@Phoenix (18.05.2018 16:15): Tak jasně, T2 to připomíná jen tím, že je to sci-fi střílečka. Komplexně je to úplně na jiném principu. A ano, jedu všechno, co mi přijde pod ruku. Hlavní mise tak nějak až na konec, až vyzobu to okolo. Když už, tak chci být ztělesněná pomsta :-)
@Korbitch (18.05.2018 14:24): Tady narozdíl od Titanfall záleží na vybavení (a tím na plnění vedlejšáků). Se slabým vybavení a sledováním pouze hlavní linie bude mít člověk sem tam trochu problém, ale pokud plní vedlejšáky, notabene opakovaně, tak ne.
@Widl (17.05.2018 10:57): Hele, moc ani ne. A ještě vzhledem k tvým schopnostem se jedná o fakt primitivní záležitost. Ale stejně tak Titanfall 2, ten jsem po pár hodinách přepnul na těžkou obtížnost.
Taky mám teď rozehráno a je to hezká a příjemná hra. Teda až na vyhlazování hran a samotnou mechaniku střelby. Což u střílečky docela zamrzí :D Přijde mi, že hra má hodně benevolentně nastavené zásahové zóny kritických míst. To je pořád samej headshot i když jsem vystřelil kousek vedle. Z toho pak vyplývá přílišná jednoduchost. Uvidíme, třeba trochu dál přituhne.
@Phoenix (16.05.2018 15:46): Dál jsou tam Striky - což jsou unikátní (s výjimkou těch v DLC, které jsou upravené single mise) mise určené pro 3 hráče. Jsou to takové těžší mise na 20-30 minut každá.

+ Raid(y), což jsou mise pro výhradně 6 hráčů s nutností spolupráce, mikrofonů atd. Jejich hraní může trvat hodiny is s hráči co vědí co dělat, protože vám to hra neřekne = strčí před vás "místnosti" s puzzlem a vyřešte ho, většinou se jedná o věci, kde někteří hráči musí dělat jednu věc a jiní jinou a být dostatečně sehraní aby si to vzájemně neposrali.
@Phoenix (16.05.2018 15:46): Popsal jsi to dobře. S tou kampaní a srovnání s Titanfall 2 to mám taky úplně stejně. Ještě bych přidal, že ten feel ze střelby má T2 o stupeň lepší, ale tady je zase lepší optimalizace. Zato vyhlazování hran je fakt špatný a místy to svým pojetím připomíná i Division - eventy a tak.
@FildasCZ (16.05.2018 14:49): Záleží na tom, čemu říkáš "čistě MMO". Já jsem to dohrál týden zpátky a funguje to tak, že:

1) V první (tutorial) misi Ti na tuším jednom místě pomohou ostatní hráči
2) Hra je pak rozdělena na několik planet, na každé z nich funguje něco na způsob hubu, ve kterém jsou i síťoví spoluhráči, ale jakmile poprvé začneš nějakou misi, tak ji hraješ sám (ledaže by její součástí byl i průchod nějakou částí hubu, ale spousta misí se odehrává třeba celou dobu pod zemí)
3) Jakmile hru dohraješ, tak se kromě endgame content otevírá možnost hrát znovu i příběhové mise, ale v coopu

Jako výhradní single-player hráč jsem si hru užil, nakonec příjemné překvapení. Co tomu chybělo na obtížnosti přestřelek stran UI (v tomhle je třeba kampaň Titanfall 2 o třídu lepší), to zase dohání RPG prvek vývoje postavy a její postupné vybavování (srovnání se sérií Borderlands tak není úplně od věci).

Hru jsem kupoval v rámci Humble Monthly Bundle, což je pravidelné měsíční předplatné, které jde ale kdykoli stornovat. Takže když je v něm něco dobrého, tak si aktivuju za 12 dolarů předplatné, zaregistruju hry a předplatné hned zruším.
Takže to je čistě MMO hra ? Takže se to neoplatí kupovat pokud si za rok hodlám pořizovat pc :)) Díky o hry se ted nezajímám nějak a vsude ctu mmo grind.
@Korbitch (07.05.2018 19:16): Titanfall 2 se mi také hned vybavil má to podobný grafický styl. Mechanicky je to ale dost rozdíl, Destiny 2 mi spíše připomíná Borderlands, byť s vírazně menším množstvím lootu. A také mě příjemně překvapilo, že se to hraje velmi slušně (a to jedu jen singleplayer obsah).
Tak trochu mrzí, že to nejde zapauzovat a člověku spadne po delší nečinnosti server, ale jinak jsem zatím velice spokojen. Optimalizace na jedničku oproti takovému Titanfallu 2. Ale tomu jsem to přes tu vynikající kampaň milerád odpustil.
12 babek v humble monthly. Za tu cenu to prubnu, přinejhorším snad bude v bundlu něco jinýho dobrýho.
Curse of Osiris expansion:

Zatím procházím příběh:
+ konceptuálně je zajímavý
+ Sagira je fajn charakter
+ některé místa jsou fakt super
+ různé designy Vexů jsou super

- obtížnost není stavěná na 300+ charakter, takže je to směšně jednoduché (člověk by čekal, že se konečně naučí pro core hráče scalovat obtížnost, nebo jim dát alespoň možnost)
- délka je dost nastavovaná = Infinite Forest je prakticky sbírka různě propojených stejných prefabů - jako hráč Warframe jsem na to zvyklý, ale tady to je trošku oser....
- opětovné procházení starých lokací je sice Destiny standard, ale zestříhaný Pyramidion? Alespoň by nemuseli používat místa z Nightfallů, které core hráči prošlo několikrát.
- zatím jsem ve Forestu nenarazil na "simulované Guardiany" a bojím se, že se tak ani nestane...

Celkově ale co jsem slyšel, tak některé nové Adventures co se otevřou po dokončení Story jsou super.
V základě nejsem zklamaný, ale ani nadšený.
Za plnou cenu by to nebylo :D

Včera jsem se k tomu na chvíli dostal a udělel jeden quest. Do teď vlastně nevím, o čem byl -_- ...
Plánuje si to tu někdo kupovat? Kdyžtak bych měl pravděpodobně na prodej během přístího týdne jeden klíč :)