doufam, ze to plati jen pro PC?
Diskuze
Je to dost cute, ani ty obchody o tom nevěděly...kdyby si toho někdo nevšimnul a nepostnul to na eidos foru, tak by si tisíce lidí objednalo nefunkční hru (ikdyž kdoví, možná jich pořád tisíce budou).Je to prasárna skoro na úrovni kravin co dělá ubišrot.
Bodkin: :D:D:D
Ad.Square-Enix - Developer provedl evidentně excelentní práci, pak přijde vydavatel a vojebe ho a všechny zákazníky jako nějaký děvky - un-fucking beliavable... Nevěřim, že jim to projde, provést takový opatření týden před vydáním... Vydělají na neinformovaných lidech, co si třeba zapomenou zrušit preorder, protože jsou na dovolený? Nemám slov...
Ad.Square-Enix - Developer provedl evidentně excelentní práci, pak přijde vydavatel a vojebe ho a všechny zákazníky jako nějaký děvky - un-fucking beliavable... Nevěřim, že jim to projde, provést takový opatření týden před vydáním... Vydělají na neinformovaných lidech, co si třeba zapomenou zrušit preorder, protože jsou na dovolený? Nemám slov...
Don't be a dick.
hah :)
ofic. forum eidosu, už je to i na RPS.
Paul: zdroj?
Krabice objednaný z UK nepůjdou aktivovat mimo UK, takže ruším augmented z game.co.uk a objednávám z gameexpres.cz nějakou jejich limited edici, o 2 kila levnější.
Ty jo, vlastně příští tejden to tady máme... a já budu pryč, hlavně, že jsem si to nechal poslat... to zase strávím pěkných pár minut na poště...
S tím se dají vyrážet dveře? I ty zamčený elektronickým zámkem? To jsem vůbec nezkoušel...
Dovnitř bohužel vlézt nejde, ale ty ostatní čtyři body to v DX:HR splňuje :)
Indiana Jones? :)
Ach ano, lednička. Nepostradatelná v moderním boji.
1. Zbraň hromadného ničení
2. Příruční štít
3. Velký a hlasitý paklíč
4. Mobilní kryt
Každý správný hráč DX:HR ví, kde má svoji ledničku!
1. Zbraň hromadného ničení
2. Příruční štít
3. Velký a hlasitý paklíč
4. Mobilní kryt
Každý správný hráč DX:HR ví, kde má svoji ledničku!
V podstatě skoro všechny "zápory" považuju spíš za klady, navíc cover system mi přijde dobrej a překvapivě použitelnej i na dynamickejch objektech. Nečekal jsem, že se můžu přilepit i k ledničce, kterou si někam nejdřív sám postavím.
http://www.gamespot.com/xbox360/action/d ... opic_id=m-1-59882664
German Play3 Magazine Review
Copied and pasted from this thread
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=118945
Score: 88
Graphics: 7 (only 720p)
Sound: 9
Handling: 8
Singleplayer: 9
Story:
I won't say much (and the review doesn't contain much), but it is good and enthralling. Dense atmosphere, fresh setting. But the world feels a bit static, since most NPCs don't move around.
Graphics:
No big mistakes, but also not up to par with other games. Textures are undistinguished, especially with unimportant NPCs who look very plain. Animations are somewhat wooden. Very good and consistent design. Many details. Many items hidden between the static junk in the levels.
Gameplay:
Much to discover in the levels. 20-40h to complete the game, depending on playstyle. Many good sidequests that give you additional insight into the dystopian world of DX. Only bosses have to be attacked. Save where you want.
The four pillars:
Social:
+ Able to complete sections of the game without ever having to result on violence
+ Much additional information
+/- Dialogue partners often very easy to convince, even unaugmente, because the dialog options are limited (it is stated as positive in the review, but I think it is not really desirable)
- Only about 1/3 of the missions allow for a social approach
- Only one augmentation
Combat:
+ Many weapons
+ Spectacular close combat takedowns
+ Good palette of augmentations
+ Enemis only take few hits, depending on where you aim
+/- Same goes for Adam (stated as negative in the review, I find it positive)
+/- Ammunition scarce (same as above)
- Somewhat finicky cover system
- Less EXP than with other approaches
Hacking:
+ Additional background story snippets for good hackers
+ Able to take over security systems (cameras, bots), can be detected by guards during hacking, since the rest of the game will not halt and wait for you to finish
+ Hacking itself is fun and is getting better with augmentations and more difficult networks
+ Many augmentations
- Not possible to reach a goal with hacking alone, has to be combined with stealth or combat (social is not mentioned, but I guess it is possible, too)
Stealth:
+ Fair placements of guards and cameras
+ Many augmentations
+ Leveldesign suited for stealth approach, many possibilities to hide or bypass guards
+ Additional EXP for getting through a section completely undetected
+/- If you want to stay hidden all the time you need to be very patient and reload often (stated negative, I disagree)
+/- If you trigger an alarm, it is hard to get out without confrontation (same as above)
German Play3 Magazine Review
Copied and pasted from this thread
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=118945
Score: 88
Graphics: 7 (only 720p)
Sound: 9
Handling: 8
Singleplayer: 9
Story:
I won't say much (and the review doesn't contain much), but it is good and enthralling. Dense atmosphere, fresh setting. But the world feels a bit static, since most NPCs don't move around.
Graphics:
No big mistakes, but also not up to par with other games. Textures are undistinguished, especially with unimportant NPCs who look very plain. Animations are somewhat wooden. Very good and consistent design. Many details. Many items hidden between the static junk in the levels.
Gameplay:
Much to discover in the levels. 20-40h to complete the game, depending on playstyle. Many good sidequests that give you additional insight into the dystopian world of DX. Only bosses have to be attacked. Save where you want.
The four pillars:
Social:
+ Able to complete sections of the game without ever having to result on violence
+ Much additional information
+/- Dialogue partners often very easy to convince, even unaugmente, because the dialog options are limited (it is stated as positive in the review, but I think it is not really desirable)
- Only about 1/3 of the missions allow for a social approach
- Only one augmentation
Combat:
+ Many weapons
+ Spectacular close combat takedowns
+ Good palette of augmentations
+ Enemis only take few hits, depending on where you aim
+/- Same goes for Adam (stated as negative in the review, I find it positive)
+/- Ammunition scarce (same as above)
- Somewhat finicky cover system
- Less EXP than with other approaches
Hacking:
+ Additional background story snippets for good hackers
+ Able to take over security systems (cameras, bots), can be detected by guards during hacking, since the rest of the game will not halt and wait for you to finish
+ Hacking itself is fun and is getting better with augmentations and more difficult networks
+ Many augmentations
- Not possible to reach a goal with hacking alone, has to be combined with stealth or combat (social is not mentioned, but I guess it is possible, too)
Stealth:
+ Fair placements of guards and cameras
+ Many augmentations
+ Leveldesign suited for stealth approach, many possibilities to hide or bypass guards
+ Additional EXP for getting through a section completely undetected
+/- If you want to stay hidden all the time you need to be very patient and reload often (stated negative, I disagree)
+/- If you trigger an alarm, it is hard to get out without confrontation (same as above)
PSM3 review score 8.8
DX:HR sleduju intenzivně už asi rok, chodím taky na oficiální fóra. Recenze jsou zatím dobré, jen tak pro zmínku PC Gamer: 94, OXM: 10/10, OPSM: 8/10. Hrál jsem kousek leaku a podle toho, co jsem viděl, to můžu s klidným srdcem doporučit všem fanouškům jedničky. Takový matroš tu už dlouho nebyl :D
Reboot je myšlen spíš tak, že se dlouho nic nedělo a teď je v plánu rozjet to jako sérii více her (mezi HR a jedničkou je 25 let mezera a minimálně velký kolaps by byl pro další hru vděčné téma). Po herní stránce se HR drží filosofie jedničky a nebál bych se říct, že ji v některých ohledech překonává, nejedná se tedy o reboot na styl aktuálního Tomb Raidera, ale spíš o povstání z mrtvých ve stylu prvního dílu.
Reboot je myšlen spíš tak, že se dlouho nic nedělo a teď je v plánu rozjet to jako sérii více her (mezi HR a jedničkou je 25 let mezera a minimálně velký kolaps by byl pro další hru vděčné téma). Po herní stránce se HR drží filosofie jedničky a nebál bych se říct, že ji v některých ohledech překonává, nejedná se tedy o reboot na styl aktuálního Tomb Raidera, ale spíš o povstání z mrtvých ve stylu prvního dílu.
To je taky pravda :)
Je to prequel a reboot, takže jaképak pokračování?
Já o DE:HR nic nesleduju. Viděl jsem jen jeden trailer a část gameplaye, ale já jsem alergickej na jakékoli spoilery, zejména když jde o pokračování mé úplně nejvíc oblíbené hry.
Já osobně na recenze moc nedám, počkám si až co tomu řeknou místní :)
Už jste četli recenzi?:)
http://gamingeverything.com/?p=6979
http://gamingeverything.com/?p=6979
Tu sochu z TES vychvaloval jen prolhaný PR korporát z Bethesdy Pete Hines, ale může si s ní třeba zatížit papíry ze svého rozvodového řízení - mám všechny CE od TESek, co kdy vyšly, ale tohle nekupuju!
ten drak je pry jenom z plastu, coz za takovou cenu neni moc privetivy material teda. a nekdo (myslim na games) hazel do diskuze odkaz, kde se ten drak (nebo aspon hodne podobny) da koupit samostatne za nejakych 30$.
RNDr. Gunár Pavel: Těžko říct jestli bude něco víc jak Anarchy, Id moc edice nevydává, je to vlastně obdoba EA limited, nějaký ten in-game předmět, ale možná se mílím.
foxter: Přesně :-/
foxter: Přesně :-/
Abych řek pravdu, tak radši pořádnýho draka od Skyrimu, než tunu blbostí. Má to ale dva háčky s názvem "pořádný" a "cena".
ViRus: Bude mít něco pěkného a za rozumnou cenu alespoň Rage? Raději podpořím id - stejně Rage vydrží na stejně dloouho co TES :D
RNDr. Gunár Pavel: Přesně a hlavně ta cena, jenž je výplodem chorého :-)
Walome, ViRus: Když jsem viděl Augmented a CE od Dea Exe 3 a ty ceny, říkal jsem si, panečku, to je jízda. Když však vidím tu trapnost ohledně TES V: Skyrim, zpětně se omlouvám.
foxter - já mám z Xzone Aug - už tam neni, ale byla.
foxter: Jo dá se ještě sehnat nebo předobjednat za cca 80liber.
Ach ták, ano je to tak, zatím jsem se o to nějak moc nezajímal, ale myslel jsem, že by to mohlo být stejné jako třeba u Posla smrti 3, kdy byla speciální a sběratelská jiná.
Jestli myslíš Collector's Edition s figurkou Adama za 99€, tak hodně štěstí se sháněním, prodává se jen v některých zemích a většinou už je vyprodaná :)
Na druhou stranu Augmented Edition obsahuje to hlavní (artbook, soundtrack, making of dokument, misi navíc, oba pre-order packy), s cenou kolem 30 liber je jen o málo dražší než Standard a pro mě je jasná volba. Dejte ale pozor, u nás v obchodech se pro PC prodává jen Limited (= Standard + jeden preorder pack). Augmented pro PC seženete v UK.
EDIT: Col = Aug + figurka.
Na druhou stranu Augmented Edition obsahuje to hlavní (artbook, soundtrack, making of dokument, misi navíc, oba pre-order packy), s cenou kolem 30 liber je jen o málo dražší než Standard a pro mě je jasná volba. Dejte ale pozor, u nás v obchodech se pro PC prodává jen Limited (= Standard + jeden preorder pack). Augmented pro PC seženete v UK.
EDIT: Col = Aug + figurka.
A neni v Aug to samé co v Col? Takže když budeš mít Col nemá cenu jít do Aug?
Ono to vypadá, že nakonec nejspíš půjdu i do té Augmented, ale první collectors :-)
Já nad sběratelskou taky přemýšlel, ale když jsem si pročet co je tam za bonusy, upustil jsem od toho. Nevím, co bych dělal s figurkou, nebo DLC, které nesnáším u každé hry :). Tak jsem si koupil tu Augmented, která stojí o stovku víc a je tam sada artworků, což je tak to jediný, co má pro mě hodnotu.
Když teda pominu tu krabici, ta je u sběr. edice super!
Když teda pominu tu krabici, ta je u sběr. edice super!
Byl jsem na vážkách a stále trochu jsem zda jít do sběratelky či nikoliv, ale po shlédnutí, zatím jsem žádný neviděl, prvního traileru ve mně začíná hlodat nutkání, že do toho půjdu. Ne, že bych dal na trailery a ani žádný předchozí díl jsem zatím nehrál, ale ta hudba je naprosto parádní.
Oops, prosím nebijte mě. Jedno virální video se mi zamotalo mezi trailery. Extended Trailer může se slzou v oku taky pryč, ale za ostatními devíti si stojím! ;)
No koukám... jenom 11 trailerů
ViRus: Fair enough! Já to neberu nijak proti sobě, to ne :)
Přidal jsem oficiální trailery (snad nejlepší práce, co jsem za poslední roky viděl), dva oficiální komentované gameplaye od členů týmu, virálku a jedno making of video. Je toho trochu víc než obvykle (jen oficiálních videí k této hře je enormní množství), ale opravdu jsem vybíral jen to nejlepší :)
Přidal jsem oficiální trailery (snad nejlepší práce, co jsem za poslední roky viděl), dva oficiální komentované gameplaye od členů týmu, virálku a jedno making of video. Je toho trochu víc než obvykle (jen oficiálních videí k této hře je enormní množství), ale opravdu jsem vybíral jen to nejlepší :)
foxter: To není nic proti tobě, problém spočívá v tom, aby cover souhlasil s obalem, který se bude oficiálně prodávat, ono je moc pěkné mít custom cover, některé jsou dokonce pěknější, ale nejsou oficiální. :-)
Tenhle cover se mi úbec nelíbil, protože je tam velký černý okraj a na tom malém obrázku není nic vidět + skoro nejde přečíst podtitul. Tak jsem si s tím dal tu práci (ostatně jako to dělám s většinou coverů), ale je vidět že zbytečně :)
JM: nojó, když jsem to dal k DE, tak tohle tady nebylo :)
http://www.eurogamer.cz/articles/deus-ex ... ude-dokazuji-obrazky
http://www.eurogamer.cz/articles/deus-ex ... ude-dokazuji-obrazky
Jasně, ale od určité doby je mi to už jedno, zda jde o UK nebo US verzi. Podstatný je jen pěkný a stylový motiv coveru. Mrkni např. na Dukeho, US verze odpovídá stylu hry, kdežto UK moc ne.
Mě tam trochu bije do očí to "původního Deus Exu", ale jinak dobré, cover necover.
PavelU: Nelibí, ale většinou jsi první kdo jej mění na UK ;-)
foxter: Dobrá práce s tím profilem, nakonec ti to vyšlo a schválili tvůj návrh. Líbí se mi jak tvůj původní cover, tak popisek a je tedy škoda, že to bylo už editnuto a cover změněn. Ten aktuální cover se mi nelíbí.
Napiš sem to o té češtině ;)
éjou :)