Odehrává se před hrou. O čem to je jsem přeouskal z deus ex wiki. Víc tomu určitě dávat nebudu
Diskuze
Pokud si pamatuju, kniha se odehrává před hrou, takže useklej konec hry to moc neřeší:). Ale i tak bych knihu doporučil, není špatná.
https://www.amazon.com/Deus-Ex-Icarus-James-Swallow/dp/0345523598
https://www.amazon.com/Deus-Ex-Icarus-James-Swallow/dp/0345523598
@Cobot (08.12.2023 13:39): Pokud ti vadí useklej konec tak si sežeň knížku která byla týhle hře předlohou.
Bylo to překvapivě lepší než jsem čekal. Když si člověk vezme, že je to hra na mobily, tak je to až nadprůměrné dobré. Takovej Deus Ex pro chudé. Ten uříznutej konec je ale dost naprd no. Na 60% dle mého hodnocení to sice není ale na 40% určitě taky ne.
Hrál jsem to teď po opáčku Human Revolution, které mě trochu zklamalo. Bylo dobré, ale nějak extra kulervouci taky ne. Tak hurá na na MD
Hrál jsem to teď po opáčku Human Revolution, které mě trochu zklamalo. Bylo dobré, ale nějak extra kulervouci taky ne. Tak hurá na na MD
@Jack_Dark (21.10.2015 15:35): Jo, to s Tebou souhlasím, ale bohužel není život jen o hraní a pár věcí, které moje hraní trochu ovlivnilo, se přece jen událo.
@Chuck (21.10.2015 14:38): Nj jenže The Fall a Global Ops to za rok je opravdu málo Chucku, chtělo by to něco lepšího než tento průměr :/
Veď si ho už toľko nedoberajte :) Niekomu to sadne viac, niekomu menej - tak je to so všetkým.
@mazar1234 (21.10.2015 14:32): Tradičně Ti to nějak moc kecá.
@Jack_Dark (21.10.2015 14:06): Není pravda, že jsem rok nic nehrál.
@Jack_Dark (21.10.2015 14:06): Není pravda, že jsem rok nic nehrál.
@Jack_Dark (21.10.2015 14:06): Myslíš ako keď je chlap rok sám na pustom ostrove a potom mu more vyplaví starú tučnú cigánku, tak sa na ňu s radosťou vrhne a ešte jej udelí 85%?
Každopádne by to veľa vysvetľovalo.
Ja si aj tak myslím, že Chuckovi sa skrátka ako jedinému človeku v okolitej galaxii podarilo kúpiť hru "Deus Ex: The Fall", všetci ostatní zohnali iba ten podvrh "Deus Ex: The Fail", ktorí do sveta vypustili Ilumináti.
Každopádne by to veľa vysvetľovalo.
Ja si aj tak myslím, že Chuckovi sa skrátka ako jedinému človeku v okolitej galaxii podarilo kúpiť hru "Deus Ex: The Fall", všetci ostatní zohnali iba ten podvrh "Deus Ex: The Fail", ktorí do sveta vypustili Ilumináti.
@Chuck (komentář): Docela tě chápu Chucku, já nehrát nic skoro rok taky by se mi to líbilo :D
@Coldplaz (22.03.2014 19:07): Nic proti Tvému mínusu, ale Tys to hrál?
@Bodkin (20.10.2015 21:25)@Paul (20.10.2015 21:43): Možná jsem po letech získal k podobným hrám trochu jiný vztah, takže s jedničkou to ještě není zas tak úplně ztracené. I když pár věcí bych tam musel skousnout. Ale pak na DH vyhlásit, že jsem jedničku dohrál, by muselo způsobit nekonečný potlesk. :-)
@Bodkin (20.10.2015 20:39): to fakt zamrzí, ale já chucka neodepisuji. Věřím že jednou si DX zahraje pořádně a prozří tu Jednu Správnou Pravdu (tm) :)
@pajmič (20.10.2015 20:41): Rozumím. Jdu si najít něco, čím tě zase potrollím.
@Bodkin (20.10.2015 20:39): Dobře, že tě bojí jen u srdce. Na některé slaboduché jedince by to mohlo mát daleko vážnější dopad :(
@Chuck (20.10.2015 18:55): Jsem rád, že jsi to užil. :) Někdo, kdo má jiný názor se vždy musí ocenit. Kdybych měl kuráž a byl pln pozitivního myšlení, tak bych si to i zahrál a možná bych to i pochopil, ale za svůj život jsem už viděl divnější věci :D
Mě jen bolí u srdce, že tohle od tebe dostalo víc než originál :'(
@pajmič (20.10.2015 14:38): Myslím, že tu nejsi zdaleka jediný, kdo by mi rád tuhle otázku položil. :-) Ale já byl fakt spokojený a nedělalo by mi absolutně žádný problém si tu hru časem zopáknout. Takže jo, fakt jsem hrál The Fall, nikoliv fail. :-)
@Chuck (komentář): Jsi absolutně, naprosto, zcela přesvědčen o tom, že jsi hrál DE: The Fall a ne nějakou jinou DE hru nebo DLC? Nebyl to jen sen? :D
@M.a.t.t. (20.10.2015 12:14): Mizející těla jsem zmínil i já, jeden saveslot bych za zjednodušení moc nepovažoval a spíš ho bral za nevýhodu, ovšem nákup přes menu bez absence překupníků dejme tomu ano. Faktem zase je, že pokud jde o mě, já jsem kromě taseru zbraně vlastně vůbec nepotřeboval, přestože jsem o ně nepřátele ze zvyku obíral. :-)
@Chuck (20.10.2015 12:09): To sa ma pýtaš úplne vážne? :-O Viaceré veci zmieňuje Phoenixov komentár, viď miznúce telá, nakupovanie cez menu, jeden saveslot. K tomu si prirátaj jednoduchší príbeh, málo rozvinuté charaktery a pod.
@M.a.t.t. (20.10.2015 11:59): O něco horší vizuál jsem občas vnímal, ale zjednodušenost oproti HR vidíš v čem?
@Chuck (komentář): Ide hlavne o tú celkovú zjednodušenosť, horší vizuál, kratšiu dĺžku a podobne. To je vzhľadom k tomu, že ide o port z mobilov pochopiteľné, ale taktiež je pravdou, že si na tom tvorcovia mohli dať viac záležať a niektoré veci aspoň čiastočne prepracovať. Mobilné, či tabletové spracovanie z toho chvíľami kričí až neskutočne.
Je to skutečně zbytečná hra, pokud vyloženě člověk nemá za co by to euro utratil tak možná, ale lepčí si za to v čechách koupit pivko.
@Cobot (27.06.2014 20:40): Ani moc ne.
A za 1,99 € taky? Tak teda jo. :-)
Myslím že jo...
Stojí to za 2,49€?
@Bodkin (24.03.2014 09:19): V Unity jde bezpochyby vyrobit technicky kvalitní hra (s technickou stránkou věci jsem například u Rochard opravdu neměl problém). Nicméně zatím jsem měl Unity engine spojený právě s plošinovkami (Rochard) či izometrickými hrami (SpaceHulk, Shadowrun či připravovaný Wasteland 2). Díval jsem se na seznam a FP(S) žánr je zastoupen Slenderem (kde o střílení z podstaty věci nejde) a Interstellar Marines (kteří jsou stále v Early Acces).
@Phoenix (komentář): "(a asi jediný titul, u kterého jsem začal cítit lehké náznaky motion sickness)"
gratuluju, mně se poslední dobou houpe kufr u všech FPS, včetně Skyrimu :/
A jinak: The Fall mě vůbec nezajímal a po Tvém komentáři mě zajímá ještě méně.
gratuluju, mně se poslední dobou houpe kufr u všech FPS, včetně Skyrimu :/
A jinak: The Fall mě vůbec nezajímal a po Tvém komentáři mě zajímá ještě méně.
@Phoenix (24.03.2014 01:38): Obávám se, že jsi mě dostal, tady možná něco je, ale... Guns of Icarus?
Ano Unreal i CE jsou více dělané pro FPSka, tudíž obsahují více nástrojů pro ulehčení jejich tvorby. Tudíž je třeba si u Unity napsat nástroje vlastní, či rozšířit ty už dodané. Tudíž, je to jen a pouze o jejich schopnostech a ochotnosti se do toho zavrtat.
Unity vybrali nejspíše proto, že to má snadnou a rychlou portaci na konzole, PC atp.
Já se ozval jen proto, že už jsem tu několikrát zahlédl, že hra na Unity nemůže být nikdy kvalitní a znělo mi to jako 'Překvapilo mě, že se s kladivem a hřebíkama z Narexu dají udělat dveře'.
Tj, nástroje můžou spoustu věcí usnadnit, ale vždy záleží především na těch, co je ovládají.
Ano Unreal i CE jsou více dělané pro FPSka, tudíž obsahují více nástrojů pro ulehčení jejich tvorby. Tudíž je třeba si u Unity napsat nástroje vlastní, či rozšířit ty už dodané. Tudíž, je to jen a pouze o jejich schopnostech a ochotnosti se do toho zavrtat.
Unity vybrali nejspíše proto, že to má snadnou a rychlou portaci na konzole, PC atp.
Já se ozval jen proto, že už jsem tu několikrát zahlédl, že hra na Unity nemůže být nikdy kvalitní a znělo mi to jako 'Překvapilo mě, že se s kladivem a hřebíkama z Narexu dají udělat dveře'.
Tj, nástroje můžou spoustu věcí usnadnit, ale vždy záleží především na těch, co je ovládají.
@Bodkin (24.03.2014 00:05): Jestli mi chceš dát minus, tak mi ho dej.
To nebylo žádné navážení se do Unity nebo obhajování tvůrců tam, kde to rozhodně odflákli. Nicméně vycházím z toho, že v současnosti je Unity z hlediska tvorby FPS levnější než třeba Unreal 4/CryEngine 3/Dunia 2/id Tech 5 a proto buď asi neumí některé FPS vychytávky, které ostatní enginy umí nebo je umí, ovšem vytvořit je v něm dá řádově více práce (a proto nemusí být na FPS momentálně úplně nejvhodnější). Tvůrci si tento engine z nějakého důvodu vybrali a může to být klidně tak, že pro FPS na tablety je za danou cenu dostačující, ovšem při předělávce na PC je třeba exponenciálně více práce a proto se na pořádné předělávání vyflákli (opět, to je neomlouvá).
Existuje nějaká již vydaná (myšleno komerčně) FPS na PC na Unity enginu?
To nebylo žádné navážení se do Unity nebo obhajování tvůrců tam, kde to rozhodně odflákli. Nicméně vycházím z toho, že v současnosti je Unity z hlediska tvorby FPS levnější než třeba Unreal 4/CryEngine 3/Dunia 2/id Tech 5 a proto buď asi neumí některé FPS vychytávky, které ostatní enginy umí nebo je umí, ovšem vytvořit je v něm dá řádově více práce (a proto nemusí být na FPS momentálně úplně nejvhodnější). Tvůrci si tento engine z nějakého důvodu vybrali a může to být klidně tak, že pro FPS na tablety je za danou cenu dostačující, ovšem při předělávce na PC je třeba exponenciálně více práce a proto se na pořádné předělávání vyflákli (opět, to je neomlouvá).
Existuje nějaká již vydaná (myšleno komerčně) FPS na PC na Unity enginu?
@Phoenix (23.03.2014 23:45): Unity umí vše, za což doplácí tím, že není tak foolproof jako třeba Unreal Engine.
Tudíž, snad všechny věci, u kterých zmiňuješ, zda to není vina enginu, tak je to opravdu vina jen a jen tvůrců.
Jen kousíček jsi unikl mínusku
Tudíž, snad všechny věci, u kterých zmiňuješ, zda to není vina enginu, tak je to opravdu vina jen a jen tvůrců.
Jen kousíček jsi unikl mínusku
@Phoenix (23.03.2014 23:59): Každopádne na tablete asi fakt nepôjde o zlú vec, ale nedivím sa, že mnohí hráči nevynechajú príležitosť si do nej kopnúť, pretože značka Deus Ex má naviac. Ale bojím sa, že dobre nedopadne ani ten pripravovaný film, ak teda nakoniec naozaj výjde :)
@M.a.t.t. (23.03.2014 23:53): jj, ten závěr byl možná i na double facepalm :-) Nicméně věděl jsem to dopředu z nějakého fóra, takže mě to zase tolik nepřekvapilo.
@Phoenix (23.03.2014 23:45): S tvojim komentárom súhlasím. Pocit zo streľby ma v prvom momente fakt vydesil, síce som si naň zvykol, rovnako ako na slabšiu grafiku, ale na chválu to fakt nie je. Rovnako ako podivná inteligencia nepriateľov, miznúce telá, jeden saveslot... pravdu máš aj so schopnosťami, niektoré sú tam naozaj k ničomu. Ale má to v rámci možnosti slušnú atmosféru a gameplay ako taký je az na početné zjednodušenia fajn.
Ale čo ma teda nepotešilo je samotný záver. Nielenže hra nereflektuje žiadne dejové voľby (aj keď tam toho veľa nie je), ale ešte aj končí zobrazením To be continued, bez toho aby príbehovo niečo vyriešila a to fakt na facepalm.
Ale čo ma teda nepotešilo je samotný záver. Nielenže hra nereflektuje žiadne dejové voľby (aj keď tam toho veľa nie je), ale ešte aj končí zobrazením To be continued, bez toho aby príbehovo niečo vyriešila a to fakt na facepalm.
@M.a.t.t. (23.03.2014 23:27): V podstatě drtivá většina problémů (krom samotné délky hry) je způsobena buď nevhodně zvoleným enginem (jakkoli mě překvapilo, že Unity "umí" FPS, tak to stále není příliš ono) nebo odfláknutým portováním.
Na druhou stranu za tento budget chtějí téměř stejné peníze jako třeba za Shadowrun Returns, nadšenecký projekt, který je ovšem kvalitativně o několik tříd výše.
Na druhou stranu za tento budget chtějí téměř stejné peníze jako třeba za Shadowrun Returns, nadšenecký projekt, který je ovšem kvalitativně o několik tříd výše.
Ak si odmyslím, že to aj zásluhou tabletového pôvodu pôsobí ako budget, tak to až tak hrozné nie je - čo ale neznamená, že to nie je v niečom na facku :)
@Walome (23.03.2014 21:40): Lebo cashgrab :)
Proč má ten týpek stejný okuláre jako AJ?
@M.a.t.t. (22.03.2014 18:37): Problém je ten, že on je to fail i na tom tabletu a tohle je sprostý cashgrab kterému se v poslední době vyrovná jedině MGS: Ground Zeroes.
@M.a.t.t. (22.03.2014 19:06): Nedostaneš zadarmo Human Revolution. Dostaneš zadarmo původní Deus Ex z roku 2000. Viz zde.
@Coldplaz (22.03.2014 19:07): Tak :)
@M.a.t.t. (22.03.2014 18:37): Takže nejde o fail ale len cashgrab
@Cobot (22.03.2014 19:00): Uznávam, je to zbytočne veľa, ale pri predobjednávke môžeš získať zadarmo aj Human Revolution. Ako najväčší plus vnímam to, že si hru môžu skúsiť aj majitelia PC. Ale aby bolo jasné, negatívne hodnotenia ako také beriem... označenie za fail mi ale príde zbytočne prísne, presne z dôvodu, ktorý som uviedol.
@M.a.t.t. (22.03.2014 18:37): to jestli je původně pro tablety nebo pro moje boty není relevantní pokud to vyjde na jiné platformě (v tomhle případě PC), kupuju si snad hru pro tablet ? ne kupuju PC hru tečka. Přeca by se ti nelíbilo mít hru původně z PC která by na tabletu vůbec nešla a přesto by se prodávala za určitou cenu, nebo líbilo ? ;)
@M.a.t.t. (22.03.2014 18:37): Souhlas, ovšem pak by se to nemuselo prodávat ze €9,99...
@Coldplaz (22.03.2014 13:53): Už som to písal inde - je to hra pôvodne určená pre tablety a tak to treba brať. Od začiatku bolo jasné, že z toho nemôže vyliezť nič, čo by sa kvalitatívne priblížilo ostatným hrám série, naopak. Ak by to vyšlo len pre PC, potom by sme sa mohli baviť o skutočnom faile.
More like: Deus Ex: The Fail
Hehe. S těmi prequely se za chvíli dostanou mezi dinosaury. :)