Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

7c: To by mě tedy zajímal nějaký dobrý 1.12 build pro assassinku. Pokud bys mi to rozepsal (nejlépe s omezeným počtem zkratek), tak bych byl vděčný (stačí jen skilly). :-) Akorát bych raději bojovou verzi. Pasti mě až tak moc nelákají (ale ty se hádám více hodí právě na to PvP).
Jo, lokace jsou zbytečně rozsáhlé, proto mě to pravidelně v druhém aktu přestane bavit... Diablo 1 mě přestalo bavit až po třetím dohrání.
joo za vrazedkyni jsem to tez hral nejradsi, jednoduse proto ze byla rychla :) A hral bych to za ni v tuhle chvili, kdybych rano nezjistil ze se mi tu vali jen D2 a LoD nikde nemam :)

(jinak stve me ze prosmejdovani urovni je mnohem pohodlenjsi v jednicce i presto ze tam nemuzu behat... ve dvojce jsou na muj vkus nejake takove moc rozcaple...)
Dá se nějak vytvořit schopná vražedkyně používající výhradně ty malé hvězdice? S tou mě to vždycky bavilo nejvíc, jenže po půlce měla dost problémy jak s manou, tak se životností i s účinností...

A kde berete se Skelemancerem pořád mrtvoly na skeletony? Mě vždycky ve větších soubojích došli. Nebo u bossů...
PvT: Jak je něco PI, ideálně Hell Temptress packs, tak má Zealot zaděláno na slušný problém (PI = žádný life steal) :-) Assassin je obecně jedna z postav, co s bossy nemá problémy - Dragon Talon a CB (i pro Trappera je to výhodná investice). Nevím jak dřív, ale v současnosti je člověk na 99. levelu buď bot nebo no-lifer :) Nebo hraje single player (heh) a jeho cíl je nějaký grál (tj. všechny věci ve hře a tím pádem tisíce Baal runs).

Skelemancer je v poměru zábava, efektivita dle mého názoru asi nejlepší postava (tedy, LF sorc s Infinity je co se MF týče možná srovnatelná, ale co se GF týče, tak Skelemancer řekl bych s přehledem vede).
Ja hral take nejradeji Vrazedkyni na bleskove pasti, popr. Barbar na pasivni schopnosti + revy. Dale jeste docela rad jsem hraval za Sorcku specializovanou na ledova kouzla + treba ohniva ci blesky (to zalezelo dle nalady). Nevim proc, ale za Druida me to nejak vubec nebavilo (ale urcite ho zase nekdy zkusim), za Necra me moc nebavilo hrat za vyvolavace (strasna nuda), ale radeji jsem daval body na Utocna kouzla.
PvT: Myslel jsem si, že jsem D2 maniak, ale 6 charů na lvl 99 a všechno paladinové? Tak to bych nedal :D Kolik těch devětadevadesátek máš?
Safra poslední cca týden mám strašnou chuť D2 novu rozehrát, ale já když si k němu sednu, tak jsem na měsíc mimo a tolik dovolený už fakt nemám :D Včera jsem dohrál poslední addon do Falloutu 3 a teď tu mám nainstalovaný Prototype a Wolfenstein a ještě jsem to ani nespustil, jen pořád přemýšlím nad D2 :D Help!
Vražedkyni mám nejraději, s jedinou jsem dojel na max. Nejlepší je ohnivý kop (nevím jak se to jmenuje) a bleskové a ohnivé pasti, ty srovnají se zemí i silnější tlupu. Bossy jsem řešil opastičkováním a do toho jsem je okopával.
Hammerdin je absolutní šílenost a můžou ho hrát snad jen ti nejperverznější z nás :)

Můj top char je Zeal+Fanaticism Pala - s víc jak 10% life steal je skoro nesmrtelný. Navíc za těch cca 6 palů dohraných na lvl 99 mi přijde jako postava s nejrychlejším progresem. Pak další Vengeance+Conviction Pala, pro zpestření.
U Necra chci mít co největší dmg u Bone spear a Bone spirit a tak maxuju i Teath a Bone Prison - zbytek na pár cursů a summoning.
U barbara mám vždycky problém si vybrat, co pojedu, protože bych mu nejraději namaxoval všechny pasivky a řevy + leap attack na bosse a whirlwind na obyč. npc. Ale to by byl potřeba tak level 300 :)
Amazonka mě nikdy moc nebavila, ale letos jsem objevil kouzlo frost blastu + multi shots.
Kouzelnici mám nejraději Lightning + frost jako sekundárku.
Feral druida upřímně nesnáším, takže u mě připadá v úvahu jen elem+summon, sice má hodně slabý progress, ale je to aspon zábava.
A s assasinkou jsem se rozloučil, co jsem nemohl za boha dát na nightmare Baala. Budto jsem jel blbej build nebo nevim, ale byla to vážně hrůza...

Co si pamatuji, tak o Assassince se říkalo, že má časem problémy se udržet (malá defense, resp. životy, resp. si vyberte) a jde spíše o PvP postavu (což by k ní koneckonců i celkem sedělo). Hammerdin je samozřejmě úžasný a taky strašně nudný. Pár skillů, z nich jediný útočný a stejný postup celou hrou (až na chvilkové problémy v Maggot Lair).
Necromancer nejni špatný (resp. vyvolávač je asi nejsilnější postava), ale opět je právě ten nejsilnější build (s haldou kostlivců, skeleton mage a revieves) trochu nuda. Člověk jen doplňuje stavy a sem tam hodí nějakou curse (v nichž má ten jeden bod). U Bossů se pak člověk musí občas docela daleko vracet pro mrtvoly.
Amazonka mi standartně přijde silná, ale nemám rád její střílecí buildy. A s kopím je zase (údajně) o dost slabší (ať už používá kterýkoliv základní melee skill). Byť mě hra za ní pak celkem bavila.
Stále mám asi nejraději fury werewolfa. Maxuji i Feral Rage a mile se tak střídají momenty, kdy je druid slabší (když nabíjí feral rage nebo se náhle přemění zpět) s momenty vrcholné síly a rychlosti. Asi právě kvůli té rychlosti jej mám nejraději (hra je za něj de facto "nekratší", alespoň mi to tak subjektivně přišlo). Jen na ty PI je třeba mít dobrou výbavu. Merc (Iron Wolf) bohužel na Hell moc dmg neuštědří a jako zpomalovač se lépe osvědčí holy freeze žoldák z druhého aktu.

P.S. 7c: Polovině tvého příspěvku jsem nerozuměl. :-)
V poslední době byla naopak moje nejoblíbenější postava Assassin :-) Když to shrnu:

Hammerdin - ugh, časem deprimující - je to až moc stereotypní a svým způsobem pasivní hraní, ač je to rychlé a snadné - s horším vybavením problém s bossy (Smite switch se na to asi hodí)
Zealot - pohodové, ale chybí mi větší možnost crowd-control, nicméně asi nejsnazší postava pro UT a key runy
Skelemancer - taktéž stereotypní a snadné, i když hodně zábavné - na bossy je občas otrava shánět partu Urdarů
Berserker - zábavné, rychlé, výborné CC možnosti, hodně prostoru na upgradování vybavení a taky několik variací (2H, 1H a štít)
BvC (WW PvP Barb) - taky zábavné, ehm, v PvM trochu nevyužitý potenciál
Light Sorc (bez Infinity) - prima postava, i ty imunní potvory se dají přežít (resp. obejít) - ES varianta by stála za vyzkoušení (s Infinity), hodně rychlá a s upravenou výbavou i odolná
Assassin - Kicker/Trapper - můj favorit - CC, pasti i melee, hodně dovedností na používání, není silná ve všech oblastech (konkrétně LI Moon Lords jsou občas problém - Venom možná pomůže?, Infinity rozhodně taky, ale to už je overkill (jako obvykle))
LF/Strafe hybrid - bez hodně dobré výbavy není ideální - je tu problém vyladit poměr jednotlivých stran, obecně je Multi/Strafe Bowazon fajn všude, LF Infinity v podstatě vyžaduje (pro čistou Light Javazon ani ne)
Bearsorc - divná postava :) tedy, celkem zábavná, ale nevyřešil jsem k mé spokojenosti problém s AR (možná by byla lepší blokující varianta - no, nebo Infinity, jako obvykle)
me se treti akt libi mozna vubec nejvic. nejen tim prostredim, ale i designem lokaci. prvni polovina je rozsahly prales, kde se hrac musi pohybovat trochu jinak a nasleduje mesto a to pekne postupne od trziste az nahoru po chram. defakto se pekne linearne bez nejakych odbocek do jinych dimenzi probojovavate k mephistovi, ktery je sice asi nejslabsi se zaverecnych bossu, ale ma neco do sebe.:0)

btw podruhy jsem dohral diablo 2, predtim to bylo jeste v dobe, kdy nebyl datadisk za kouzelnici. ted jsem hral za nekra a hra se summony me hodne chytla, krome souboje s diablem, ktery me jako jediny zabil jsem ale nemel moc problem. hratelnost je kazdopadne porad neuveritelna, i kdyz se jedna defakto jen o genocidni rezbu. nicmene hrat treba za barbara nebo assasinku me teda ale vubec nelaka a pochybuju o tom, ze by to bylo nejak extra zabavny. premyslim, ze bych to prubnul jeste jednou a to za druida.
Je pravda, ze nektere lokace v TQ jsou natahovane az prilis. To ale nic nemeni na tom, ze me nejak moc nebraly naopak az moc male lokace v Diablu 2:). A alespon nejakou dobu trvalo, nez hrac TQ v sp dohral, narozdil od Diabla 2, ktere je prosle celkem rychle, samozrejme to vynahrazuje ta znovuhralenost (ale to neni nic co by TQ nemel:)). No kazdy ma jiny vkus, ale i tak D2 je jedna z mych nejoblibenejsich her, ktera je v primem zavesu za TQ.
Na třetím aktu se mi líbil pouze mephisto,protože z něj padají parádní věcičky.Takže po prvním zabití,jdu za ním ještě X krát a pořádně se vybavím do čtvrtého aktu
To já si nikdy nenechám žádnou hrobku v poušti ujít, teda akorát nemám rád The Maggot lair, hlavně přeplněné scarabeama :) Jinak vyloženě tu snad není žádná lokace, která by mě vyloženě nudila. Ze všech je podle mého nejslabší 1 akt, ještě než se člověk dostane do kláštera, ale taky to není až taková hrůza.
Mně se 3. akt naopak líbí :) Nějak moc nemusím venkovní lokace v 5. aktu a potom první 3 mapy ze 4. aktu. Hrobky v 2. jsou designově úžasné (škoda, že je - tedy kromě Tomb Runs - moc lidí nenavštěvuje). D2 probíhá dost rychle, takže člověk - hlavně na b.netu - akty často jen prosviští. Hádám, že D3 (alespoň do datadisku) bude pomalejší - protože D2 LoD je až moc rychlá hra - i když zase ne až na úrovni MMORPG.
SC: To je fakt, nevědí, co je dobré :)

Ad velikost map: Ta rozlehlost exteriérů v TQ je vážně strašně ubíjející, vyrovnat se tomu může už jen Sacred, kde to bylo ještě šílenější. Do dnes mám hrůzu z přechodu po Hedvábné stezce, každou vteřinu si říkat: "Už abych byl v té Číně!", tohle by se při hraní stávat nemělo. A další věc, která podle mě byla velice dobře zvládnutá jen v Diablu, je radost z dropu dobrých předmětů. V Sacred nebo v TQ mi přišlo, že tam snad žádné vynikající věci nejsou. Já vím, že tam jsou, ale ta radost z nich už ne.
Mě ta hra příjde dost zábavná.Třeba teď mám paladina na 18 lvl.Ale je fakt,že třetí akt stojí za hovno
Jab: Těžko říct - já co jsem rozehrál D2 naposledy skončil s cca 5 postavami na 90+ levelech, a pár na 80+ :) Pak to zkazila ta zmínka o ladder resetu a novém patchi (takže vyčkávám).

V TQ mi ty obří mapy přišly naopak obrovsky nudné (i když to nebyla má hlavní výtka ke hře).
7c: I Diabla II bych rovněž viděl jako největší problém právě ty lokace. Variabilita malinko pomáhá, nicméně vždy (krom 5. aktu) jsem se těšil, až akt skončí. Možná tedy krom přestupu z nic moc druhého aktu do otřesného třetího (ta džungle je ošklivá i na rok 2000).
Nepopírám však, že mi tohle vynahradily charaktery a různé možnosti jejich vývoje. Nicméně i to se mi časem "vyplýtvá" a rozehrávat obdobnou postavu (= build) poněkolikáté není zábava. Čímž pádem u mě Diablo II časem ztratí svůj potenciál.
To me take TQ bavilo vic, v Diablu 2 mi prave prislo takove trapne to prochazeni malymi lokacemi a vzdycky to hrace pouze hodilo do nejakeho ehm... "sveta"(kapitoly), kde mel splnit 6 ukolu a konec... a bezel spokojene dal do dalsiho "sveta"(kapitoly).

To v TQ mi prave prislo takove lepsi, ze hrac mel opravdu pocit, ze nekam za nejakym cilem cestuje + cestou prochazel ruznymi mesty, dostaval po ceste spoustu ukolu atd...
Brání to stereotypu. D2 má poměrně malé mapy, kde není nutné se vracet, takže když je tu pokaždé nějaká změna, je to zajímavější. Navic v SP se mapy nově negenerují...

V TQ mě ty slavné "malebné scenérie" začaly pít krev po polovině hry - u akčního RPG by měl dle mě být důraz na "akci" a variability - ne na dlouhé cestování stejnou lokací z místa A do místa B - od toho tu jsou klasické RPG/MMORPG.
Treba to kdysi tak vychvalovany generovani map mi proslo absolutne k placi. K cemu mi je, ze misto doprava jdu doleva, kdyz to vlastne stejne neni zadna zmena, neni na co koukat, porad jen sed tech samych koridoru. Titan Quest, to je jina, dohral jsem ho snad uz 10x a vubec mi nevadi, ze musim porad tou samou cestou, je totiz na co koukat,v designu se nezapomelo na hromadu malickosti, ktere casto vykouzlily malebne scenerie.
teda ja kdyz to pred pul rokem nainstaloval, tak jsem nedokazal pochopit, co me na tom kdysi tak mohlo bavit, tudiz souhlasim s Jab´em
Já si dal zákaz D2 nainstalovat, protože pak bych dostal v práci výpověď a u kompu bych chcípnul hlady.
Jab: Možná to nebude tím, že je to tak "strašně nudné", ale spíš tím, že to máš stejně jako my všichni nahrané tak, že už tě tam nemá co překvapit :-D
Já už sice D2:LoD nehraju, ale na Battle.netu jsem s touhle hrou strávil cca 4 roky (2001-2005). I když už je to pro mě trochu "vyčpělá" gamesa, tak přesto mám na Diablo 2 nádherný vzpomínky, zejména co se multiplayeru týče.
Když někdo mluví o nějakých bossech na koncích úrovní, vždycky se mi vybaví Diablo a jeho pekelná svatyně. Je to zkrátka záporák č. 1 a vyrovnat se mu může snad jen Darth Vader :) Občas se mi už stalo, že jsem Diablo II nainstaloval a hned jsem ho musel smazat, protože za ty roky bych to mohl hrát i po slepu, ale s rozumným odstupem se dá hrát stále znovu a znovu, až do aleluja.
Přikláním se k Last Jedimu, před pár týdny jsem se k tomu po nějaké době připletl, odinstaloval mód Median 2008 a zase to byla slušná zábava. Teď hraju ještě dvě jiné rubací RPG, ale ty musím narozdíl od Diabla dávkovat, protože delší pozornost neudrží.
Ja mám presne opačný zážitok, zapol som to po rokoch (naposledy som to hral tuším v 2004) a prekvapilo ma, aké je to stále chytlavé, narozdiel od ostatných clickfestov. :)
Zkusil jsem po letech na chvíli zapnout a překvapilo mě, jak strašně je to nudné. :-) Naštěstí Blizzard chystá menší update grafiky (pracovní název je tuším Diablo 3).
Některým asi neuniklo, že se podle všeho chystá patch 1.13 (tentokrát Blizzard provádí průzkum mezi hráči, co by chtěli), který má dodat nějaký nový obsah - podle zlých jazyků poslední vůbec (no, uvidíme).
Už se také těším na D III. Už mám jasno v postavě. Jak jinak kouzelnice :)
Ve hře Diablo II: LoD mě na konci Baal pěkně vyškolil, tedy tu moji chudinku. Zlatej samotnej Diablo. :)
7c: jo, to mě taky málem položilo :-D. Takhle se na ně musí. Mám ty kluky Blizzardí fakt rád :)
Taky se mi to celkem líbilo - když budou atraktivní prostředí, vymakané skilly tak by to mohlo uspokojit každého Diablo maniaka...
No ja bych nerek, ze jsou tak daleko. Predstaveny jsou dve classy, 4 protivnici a dve prostredi. Mozna maj hotovej engine, ale ted teprv zacnou dela na charech a designu a tak. Hlaskam, zet by to mohlo vyjit uz ted na vanoce se fakt smeju. Podle me budem hooodne radi, kdyz to vyjde koncem pristiho roku. Ale jinak se tesim jako malej Karas, to video vypada luxusne.
Jako fanouška Diabla 2 mě tato zpráva více než potěšila :D
Když vezmu, že třetí díl je prý ve vývoji už 4 roky, tak kroutím hlavu nad tím, jak to dokázali až dodneška ututlat. To gameplay video mě fakt překvapilo, fakt jsem nečekal, že s vývojem týhle hry budou tak daleko.
Diablo 3 oznámeno, na blizzard.com/diablo3 už je gameplay video..teda, vypadat to víc jak dvojka už nemohlo.Ale...jsem si jistej, že to v multiplayeru bude zase slušná zábava, minimálně na jedno dohrání.