Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Karasman: Zapomněl si na synergie. S těmi (Blessed Aim a Vigor) také na dvaceti dává okolo 1300 dmg za kladívko. To si ještě vynásob aurou concentration na dvaceti, která přidává +345% k damage. To pak bude kolik? Nějakých 4,5 tisíc za kladívko? :-)
A teď si jich představ ve vzduchu třeba pět nebo deset. A třebas ještě s nějakými +all skills předměty. Máš už představu? :-)
Může mi někdo vysvětlit to kladivo? Já koukal na tne skill planner a když tam narvu 20 bodů, tak to kladivo dělá cca 200dmg.
Njn, těch 3,5k dmg na jedno kladivo je vážně znát, ale nuda je to šílená.

Karasman: Tak dá se to jet - 20 Vengeance, 20 Conviction, 10 u rezist Fire, Cold a Lightning, 10 Holy shield a zbytek se někde taky užije. Pak to Veng dává nějakých 300% k elem. dmg a 210% na útok. U toho Conviction je akorát nevýhoda, že to nesníží rezisty u immune NPC.
Vengeance mi spíše přijde zajímavější s aurou "coviction" (snižuje resisty - o dost). Fanatismus se nejlépe hodí se zeal (+synergie) - ale i s vengeance je fajn. Holy shield je pro všechny melee paladiny naprosto esenciální.
Nejlepší je v současné době asi ten hammerdin (základ rozdělení skillů viz 7c). Ale upřímně, není to nudný charakter? Až na maggot's lair se nikde ani nezapotí. Nemusí de facto vůbec přepínat skilly a v hell na hell dá diabla za pár sekund.
Začínám novýho paladina, s tím moc zkušeností nemám, přemýšlel jsem namaxovat fanaticism+vengeance. Vcelku se mi líbí Holy Shield, má cenu tam cpát body?
1) Hammerdin build je max Blessed Hammer, max Concentration, max Blessed Aim, max Vigor - zbytek do Holy Shield, Resist Lightning nebo Defiance, podle preferencí. Redemption buď 1 bod nebo mít Call to Arms ve zbrani, která už Redemption dává (War Scepter a spol.).

2) Nějak v tom nenašel tu otázku, každopádně pro hraní na b.netu je modifikace exe a dll souborů celkem rychlá objednávka pro BAN účtu a CD klíče.
Měl bych dvě otázky.
U paladina teď mám jako primární blessed hammer a auru redemption,ale dočetl jsem se,že lepší je mít concetration,protože mu tím zvyšuje damage.Mě ale víc vyhovuje ta první varianta,ale jestli se to dá s touhle kombinací utáhnout na hell.
2) našel jsem odkaz na jednom webu,kde se dá stáhnout nějaký soubor,a tím si změnit rozlišení na 1280x1024.Nerad stahuji něco,co není ověřeno
Já to dohrával ještě na 1.09d tuším. Jet postavu vyloženě od začátků na 1.10 nebo výš jsem zkusil jednou - mám tu assku lvl tuším 72 a ta je v polovině prvního aktu na hell, takže to by tak odpovídalo.
Psal jsem 1-90 za tři hodiny, 90-92 možná zabere trochu déle (těžko říct). Nicméně to není standardní postup .-) S většinou postav jsem se přes 90 taky dostal normálně (tj. zpravidla solo WS K (Worldstone Keep) a CS (Chaos Sanctuary) runy - ne kvůli expům, ale kvůli předmětům).
7c-hm, to fajn vědět, já svýho barbara na 92. drtil docela dlouho a na bnetu za 3h : )

Přijde mi, že to na bnetu celkem ztrácí smysl, když jde všechno tak hladce.
PvT: Nevím, jak na jedno dohrátí, ale level 1-90 jde na b.netu dosáhnout do 3 hodin .-) Úmorné jsou asi jen ty levely od 93. do 99. (osobně bych s tím čas ztrácet nechtěl - už jen plánované dosažení 93. mě dost deptá).
Paul von Talaczek: Bohužel jsem po Bnetu nehrál, ale co můžu soudit ze singlu, tak tam funguje rychlejší růst experience i bez simulace více hráčů. Neboť jsem o ní dlouho nevěděl a nepoužíval ji. A level 90 za jedno dohrání bych rozhodně v 1.09 a nižší verzi určitě nedal, pro mě byl problém se dostat před Baalem i na level 80.

Taky je v posledních verzích zisk zkušeností víc vyladěný a nestane se, že v pátém aktu dostanu 10 úrovní a pak celý první akt na novou obtížnost nedostanu ani jednu, což mě dřív docela štvalo.
Tak jsem tez vyzkousel znovu po dlouhe dobe Diablo a kupodivu me zase zacalo bavit:) (asi jsem naposledy nemel tu spravnou "Diablovskou" naladu:)). No tak to zase vidim na nekolik "zabitych" mesicu stravenych ve svete Diabla :).
7c: Hraju na bnetu, mám tam toho lvl 72 necra. Ale už se mi do toho moc nechce a spíš čekám na ladder reset, snad už to bude co nevidět.

Psyx: No, rychleji jde získávat expy snad jen na SP, když se simuluje hra více hráčů, to pak lítají jedna radost. Ale hrát sám na Bnetu, to se zase tak rychle neexpí, ale podle mě jde udělat lvl 90 na jedno dohrání Normal-Hell.
Paul von Talaczek: Level 78 není málo, já dohrál Hell i s několika postavami kolem levelu 70 (i míň) a to ještě ve verzích 1.06 až 1.08. S novějšími verzemi (silnějšími potvorami) jde rychleji získávat expy :-)
Pro Skelemancera je volba jiného žoldáka než z 2. aktu buď experimentování, speciální build, challenge nebo idiocie (zpravidla to bývá to poslední).

2 základní a nejsnažší PvE buildy jsou už zmíněný Skelemancer (aka Fishymancer) a Venomancer - záleží na preferencích, obecně Skelemancer je asi nejsnažší postava v 1.10+ - není problém dohrát hru na Hell se základním vybavením.

Jediný důvod k maxování Golem Mastery je v současnosti Iron Golem - pokud člověk plánuje mít Insight Golema (nebo, pro ty opravdu hardcore, Infinity Golema) a neplánuje vyrábět ho každou druhou hru :)

Na battle.netu nikdo nehrajete?
Právě je divné,že všichni doporučují merce z 3 aktu,ale mě lučišnice vyhovovala,později střílí jako kulomet a když najdeš dobrý luk,ale to je už věc názoru.
Jinak vidím,že zde hodně lidí chválí assasinku,mě tato postava nesedla vůbec,konkrétně její strom skilu
Jj, necro je v pohodě, toho mam na hell dohranýho (lvl tuším 78). U něj používám Bone Spirit (i když ten je fakt slabej i na max) + Corpse Explosion a Fire Golem a cca 5 Revivů jako štít + merc ledovej kouzelník ze 3. aktu. A občas na nepřátele fláknu Lower Resist. Poison nejedu vůbec, imho mrhání bodů.
Já mám teď rozjetého paladina na lvl. 35 a točím tam blessed hammer jak zběsilý.Defacto vůbec nepoužívám zbraň.
Jinak necra jsem si vyšlapal na lvl.91 v singlu a používal jsem implify damage + explosion corpse,s ohnivým golémem a merc lučistnice.Tahle kombinace je zdrcující,zvlášť se hodí v 2. aktu,kde jsou kobky přeplněné nepřátely.Poison skill jsem nepoužíval vůbec.Možná v PvP je to dobré,ale PvM,nevím
Oprášil jsem nějaký starý savy a mám celkem problém. Od patche 1.10 krutě stoupla obtížnost a občas mi to přijde fakt nehratelný. Mám např. sorcku na cca 78 lvl (nebo tak nějak) a je na začátku 4. aktu na hell a prostě se nechytá. Stačí, abych vylez ven, merc zhebne po prvních pár ranách a já hned za chvilku, protože se na mě prostě vrhne všechno v dosahu. Já než Orbem nebo Fireballem ustřílím jednoho zmetka, tak jich do mě dalších deset buší a to i s ledovým brněním a mana shieldem je otázka smrti do pár sekund.
Tohle se mi celkem libilo na TQ, ze takovouhle "truhlu" obsahoval, skoda ze to neni i v D2. Docela by i bylo dobre, kdyby to bylo obsazeno v novem patchi.
Tohle chce asi každý hráč D2 :) Hlavně ti, co mají 5+ mule accounts. Já měl jen 2 (tj. 2 x 8 postav) a i tak bylo třídění a přesun předmětů peklo. Nechám se překvapit - v nejhorším případě to zůstane stejné (o čemž silně pochybuji), reálně by vypadal systém banka&pošta (jako WoW), optimálně asi nějaká sdílená "banka" pro všechny postavy na účtu - což by mohlo být pravděpodobné, pokud se zavede zlato jako platidlo, tak je banka ideální "money sink" (tj. přikupování slotů). Otázka je, jak tohle může zatěžovat server...

Jinak k ceně toho vybavení - maximálně vybavená postava je drahá (na SP je to ekvivalent měsíců různých WS K runů a Kurast runů), nicméně dostatečně vybavená postava je vcelku dostupná (na b.netu). Koneckonců, nejdražší část vybavení jsou věci do socketů a potom charms a zpravidla není nezbytné mít k fungování to absolutně nejlepší.
myslim ze proste zustanu u meho vykladu "kurevsky moc" :)

no jedna z veci ktery by me v D3 potesily ja prave truhla nebo nejaky jiny prostor spolecny pro vsechny SP postavy, bych si pak i dal soubezne za vsecky najednou mozna...
Za zlato nic nekoupíš, používá se jen pro gamblování, tudíž se kupuje ve větších kvantitách 12M a víc, zpravidla, za pár run.

Pokud nehraješ na b.netu, ale na single, tak zpravidla vše musíš najít sám a pokud začínáš "na zelené louce", tak to zabere docela dost času, vybavit postavy - a navíc si nemůžeš moc vybírat (ve smyslu - chci teď vybavit Assassina např. - protože musíš "brát" co padá nebo čekat).
7c> proste aby si udelal obrazek i nekdo kdo si jednou dvakrat zabije baala a neciti nutkani hrat to dal porad dokolecka :)
pipboy: Err, zlata? Hmm, jestli myslíš in-game zlato, tak je Ist cca 3 000 000 (počítej spíš s 9 000 000), ale tohle už asi na b.netu nevyměníš... A vlastně jsem se zlatem na gamblování nikdy neobchodoval.

PvT: No, já jsem uváděl Ist jako přibližnou hodnotu - nevím, jak to je s cenou HRs v poslední době (HR = high level rune = Vex+). Ist je spíš pozůstatek z minulého (minulých) ladderu, kdy byly duplikované HR s poměrně krátkou životností, takže bylo bezpečnější skladovat Ist runy, u kterých jsi měl větší "jistotu", že se ti z inventáře nevypaří. V tom současném jsem neslyšel, že by mizely věci... Každopádně Ist je taková jistota. Navíc není až tak často používaný jako ostatní runy (Ber, Jah, Ohm) a pro změnu zase má využití narozdíl od těch "bezcenných" run (Zod, Sur, Gul) - MF, dost runových slov.
Aaaaaaaaaaaaaa!!! Vy jstě mě dobře navnadili!!! Že já to kua zase nainstaluju... Pak budu na půl roku v prdeli a vykopnou mě z práce... Nesmíš, Karas, nesmíš... pššššššš....
7c: Teoreticky určitě, protože takového summon druida si člověk na solo moc střihnout nemůže, to by toho na Hell moc nedal. Nebo barbar, který dává co nejvíc do boostovacích řevů atd. Takhle jsem to myslel :)
Eh, těžká odpověď - už jsem nějakou dobu nehrál... Nástřel - třeba Stormlash je za cca 2 Ist, Ber taky cca 2 Ist, Trap/FHR charm za cca 3 Ist (ceny jsou variabilní a samozřejmě záleží na lidech). Nicméně jako nástřel to myslím jde. I když vidím, že vzhledem k inflaci 20 Ist moc není, pravda.
PvT: Oni jsou nějaké rozdíly v buildech? :) Hra v partě je spíš jen o kombinaci než něčem jiném. I když, proti grupě na nekonečné Baal runy bych nebyl.

Jab: Problémy nejsou - i když na single už jsem dlouho nehrál - tudíž s většinou postav ani nehraji na players 8 solo. Nicméně většina postav /players 8 v solidní rychlosti prostě s běžným vybavením (tj. cena výbavy v menší hodnotě než je 20 Ist) nedá. Obzvlášť když jako benchmark beru plně vybavenou Light Sorc nebo Hammerdina...

Každopádně s touhle postavou nemám problémy v žádné oblasti (má nejčastěji hraná lokace s ní je WS K - Worldstone Keep - a potom Nihlathak runy). Samozřejmě, rychlosti a bezpečnosti Skelemancera nedosahuje, ale o to víc je zábavná (Assassin prostě tolik životů nemá, aby si mohl dovolit AFK kde se mu zlíbí :). Jinak Baal je s ní asi nejsnazší (když pominu UT Zealota a Light Sorc).
7c: Takový charakter opravdu nemá problém s nízkou dmg? :-o Jak dá Baala na Hell? Bude dávat maximálně pár tisíc dmg (death sentry + synergie) a to fakt není moc... A co btw s tradiční křehkostí assassinky? I když budeš mít vitalitu jako nejdůležitější atribut (což asi budeš), tak si jen s Cobra Strikem nevystačíš (podle mého). Budeš maxovat Cloak of Shadows?
Ještě otázka... Dá se nabít Tiger Strike se zbraní a štítem a pak "vypustit" (tzn. prohodit na dvěma zbraně) dragon claw?
btw. až vyjde patch 1.13, nechcete se vykašlat na nějaké single buildy a zahrát grupu tak v 5-8 charech, co jedou na teamplay? :)
Jab: Základní Kicker build je řekl bych 20 DT (Dragon Talon - první namaxovaný), 1 DF (Dragon Flight), 1 MB (Mind Blast), 1 Venom, 20 DS (Death Sentry), 1 BF (Blade Fury). Zbylé body záleží - čistý Kicker zpravidla namaxuje Venom. Kicker/Trapper namaxuje LS (Lightning Sentry) a zbylé body rozloží (dle uvážení, vesměs to je jedno) mezi Shock Web a Charged Bolt Sentry (synergie pro LS). Taky nemusí maxovat DT (opět záleží na preferencích) a omezí ho na určitý počet kopů s plus skilly (dle mě není na škodu namaxovat tak jako tak).

Zbylé body dle uvážení - někdo nedá dopustit na Shadow Mastera, mně naopak pije krev a body bych tam nikdy nevinvestoval. Ještě pokud chce člověk používat Dual Claws, tak cca 10 bodů do Claw Block (50%) (a i potom se tam dají přebytečné - pokud nějaké jsou - odkládat).

Používané skilly s 1 bodem - BoS (Burst of Speed) - 1 bod stačí, ač je to asi nejužitečnější skill :), to samé CoS (Cloak of Shadows) nebo Fade.

Vybavení - základ je minimálně 50% CB (Crushing Blow).
Karasman: Tedka už nemám žádnou 99. To bylo před lety, než vyšlo WoWko :D Před měsícem jsem akorát rozehrál necra - tedka je 71 lvl, v půlce 1 actu na Hell a už mě to přestalo bavit.

7c: Lepší mít problémy, než ustavičně koukat, jak palach zvedá ruku nad hlavu a divně kroutí trupem :)
Cobra: Jsi světlem mého dne. Rozhodně nejlepší hláška, jakou jsem během posledních 24 hodin slyšel (/viděl). :-)