Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Právě že mít to na pravém je podle mě kravina, protože tím přijdeš o auru. A na levém se bojím, že když kladivo mine a někdo se dostane až ke mně, tak už nebuud mít jak sejmout (což o to, teď to jde, ale na hell by to byla jasná smrt).
Za čas vychytáš rotaci těch kladiv,ze začátku jsem to měl na pravém,později na levém,doplnil jsem to skillem-za zabití doplní manu a(zdraví?).Hell jsem nedokončil,přišlo něco jiného a od té doby jsem to pustil k ledu.Kua,že bych to nainstaloval?
Jj, souhlas s Jabem, byla by to nuda a asi by to asi dost dlouho trvalo, přecijen než to stádo někoho upižlá...

Jinak můj Hammerdin je u posledního waypointu 1. aktu a chystá se na Andy (zatím lvl 18 a než k ní doleze, tak bude lvl 19 nebo 20) a zatím nevim nevim. Zatím mám to kladivo jen na 1. lvl + synergie, ale přijde mi, že je vcelku k ničemu. Hlavně se s tím do někoho trefit je kumšt. Jak to používáte? Máte to normálně na levém kliku? Protože mi přijde, že z blízka to nikoho nezasáhne.
Pro mě je u Necra jediný drobný problém... Je to za něj úděsná nuda. Za haldou kostlivců jen házíte prokletí a dovyvoláváte příšerky a to je celé. Žádný adrenalin, nic (možná s výjimkou Maggot's Lair, kde se dostává do problémů i další "ultimát" - hammerdin).
J, nezda se to, ale kostove drzej solidne i na Hell. Pro predstavu (mam ted summona rozebranyho, tak se nesmejte:-D)... Skeleton mastery lvl35, skeletoni lvl35 (damage 470, attack 1055, defense 1055, life 944, max. 13 skeletonu), skeleton magove lvl34 (life 403, def690, max. 13 skeletonu). To damage se samozrejme brutalne naboostuje pres Amplify damage a Might auru od zoldaka. Revive je sice super podpora, ale neda se to pouzit jako main skill skrz ten triminutovej limit.

Taky je potreba si uvedomit, ze pro summona je naprosta povinnost mit teleport (optimalne nejakej peknej rare circlet nebo runovy slovo Enigma, ale kdo na to ma...:-). Kdyz se portnes, tak cela tvoje armada s tebou. No a kdyz se portnes k prisere, tak si cela tvoje armada do ni okamzite bouchne. No spocitej si to sam, kdyz budes mit treba 30 kostiku a 20 revive do toho, kolik to je damage. Malo to nebude...:-D

Jako podpurnej utok teda pouzivam klasicky Corpse Explosion, coz je proste neskutecnej skill...:)
V 1.10 se hodně věcí změnilo. Kostlivců je méně, ale o to jsou silnější.
Možná se teď projevím jako lama, ale co je na skelemancerovi tak skvělýho? Mě by nikdy nenapadlo si pěstovat armádu kostlounů, není lepší revive? Kolik tak vydrží/udělají dmg na max levelu kostlivci a mágové? A hlavně - stačí, aby jeden zmetek proběhl stádem kostlivců, dá necrovi jednu ránu a je vymalováno (myslím na hell).
Aha, omlouvám se, přehlédl jsem co přehlédnout šlo (popravdě řečeno opravdu hodně - viděl jsem Zon a Pit... ehm, očividně jsem viděl, co jsem vidět chtěl =_=) - a nic jsem mimochodem nekouřil...

S Blizz máš samozřejmě pravdu.

Hlavní výhoda Skelemancera je dle mě (kromě toho, že je prakticky nesmrtelný) v jeho univerzálnosti - MF runy, GF runy, WS K, Nihlathak, Pit. Sorc je rychlejší na specifické runy (třeba Light sorc na klíče a Baala např.), ale Skelemancer je univerzální čistič (pořád tu mluvím o postavě s extrémně mizerným vybavením) celých map. Taky jsem měl všechny možné buildy specializované na různé oblasti, ale Necro se hodil skoro kamkoliv (tedy až CS... hmm, a WS K nebyla moc ideální zóna, když máš golema z Infinity...).
Hm, no asi je fakt, ze si uplne nerozumime. Blizzka je sorceress s primarnim utokem skill Blizzard. Tunely jsou TC85 (tj. uplne to same co mnohem obtiznejsi WSK) a nejsou tam cold immune -> co chtit vic.:-) Za par dnu mas oculus, skullder, chance guardy atd. a jedes. Kdyz rozehrajes jako prvniho summona, tak ti to potrva desetkrat tolik, protoze nebudes mit teleport (a kdyz uz, tak na itemu a nedoplatis se za opravy), budes mit pravdepodobne mensi magic find a hlavne budes kazdy run ztracet cas vyrabenim kostiku...
Nevím, co jsi kouřil, ale vážně bych chtěl vidět, jak s Amazonkou sjíždíš tunely na Hell hned na začátku ladderu. Bowazon je dost náročná minimálně na zbraň a Javazon není na tunely ideální. Necro je naopak pohodová postava na WS K. Pokud si nerozumíme - začátek ladderu znamená postava od 1. levelu, převážnou většinu vybavení navíc najde sama, protože neexistuje žádná zásoba na mulách nebo větší množství předmětů na výměnu.
sevencreature: Skeletonmancer muze behat v podstate nahy, o tom zadna, ale ze by to bylo buhvijake terno na zacatku ladderu? Spatne se s nim findi. S blizzkou jeste ten samy den muzes sjizdet Andy a tunely na Hell. Jinak kdo uprednostnuje melee, tak naprosto luxusni untwinked char je tesladin (zeal + holy shock + resist lightning). Bez problemu si da se self-foundem cely Hell.
Mě zas tahle diskuze naladila, abych vyzkoušel toho Hammerdina, jak píšu níže. Právě jsem vysvobodil Caina, zatím lvl 14 (jedu samozřejmě na players 8).
Pivo: Aha, špatně jsem si to přečetl. V prvním díle jsem měl na resisty taky pech.

btw tahle diskuze mě naladila tak, že jsem si musel D2+LOD objednat z bazaru. Mám doma jen D2, datadisk jsem někde ztratil :D
Zoltan: Přesně! A pokud bych to nestihl, mohl bych se pokakat :-D

S resist. jsem měl problémy v prvním díle, v původním D2 zatím ani moc problémy nemám.
Pivo: Bojíš se, že tě to chytne co? :D

S resistancema jsem problém většinou neměl, až na hell. I když teď už nevím jak to bylo v původním D2. V datadisku jsou kdyžtak fajnová runová slova (RAL+ORT+TAL minimálně) a gemů je požehnaně.
Zoltan: Ne, ne, ne, ne, ne!!!! :-P :-D

Mě už stačí, jak jsem se nervoval u prvního dílu, že jsem neměl resistance a strhl tomu 10% :-D
Pivo: Sice to je o individuálních preferencích, přesto bych to být tebou vyzkoušel. Z fan stránek si dokonce můžeš stáhnout hafo postav na vysokých levelech a hell vyzkoušet na nich, třeba tě nakonec chytne a dopracuješ se tam s vlastní postavou. Pak už ti dám pokoj :D
Zoltan: To je o individuálních preferencích. Mě by to nebavilo, já si radši klikám a mám radost z toho, jak enemáci padají jeden po druhém k zemi. Nějaké taktizování by mě moc nebavilo.
Pivo: Pokud nehodláš jet Diablo na nightmare a hell, tak začínat znovu nemusíš. Jinak si stojím za tím, že pravá zábava začíná právě až na hell - konečně nějaká výzva:)
Karasman, Jumas a případní další - s dohráním to bude těžké, protože když mě hra nebaví už po 5 minutách, tak je něco blbě. Ale ještě jsem to neodinstaloval, možná třeba ...
Pivo: Nehodí, prostě se teleportneš do posledního waypointu ve 4. aktu, prosekáš se až k Diablovi a killneš ho.
Karas: Já vím, akorát mě většina nutí to začít znova od startu. Ale teď jsem s tím Diablem trochu zmatený. Ono mě to před něho hodí? Já myslel, že už tam ten portál bude a já jen přejdu do pátého aktu.

Radši se už přestanu ptát a uvidím, jak to dopadne, až datadisk nainstaluju. Nebo tu přijde chytrý Garret či Montana a začnou tu chrlit své rádobyvtipné jízlivé poznámky, že mám přestat otravovat.
Pivo: Nemusíš začínat odznovu, stačí, abys měl hru dohranou. Save se ti automaticky zkonvertuje do datadiskového a jediné, co musíš udělat, je znovu zabít Diabla, aby se ti objevil portál do 5. aktu (aspoň myslím).

Safra, jak tady o tom mluvíme, tak to asi znovu rozjedu. Nějak mám chuť zkusit toho Hammerdina, který se prý bez problémů chytá i na hell.
Isair: No nevím, už to hraju snad 10 hodin, jsem na 20. levelu a v druhém aktu :-)
Pivo: Tak to máš prošlé rychle, Diablo 2 není příliš dlouhá hra.
Zoltan: Na hell bych opravdu neměl trpělivost. Přestože mě hra hodně baví, tak je tu ještě spousta dalších her a času už tolik není :-)

Ale datadisk bych si docela rád zahrál, akorát se mi to zrovna nechce rozjíždět celé od startu, když jsem s tím nedávno začal.
Pivo: datadisk i patchema o něco zvyšují obtížnost hry. A nepletu-li se, obtížnost roste lokaci od lokace. Jinak na normal bys problém mít neměl, problémy pomalu začínají až na nightmare a vrcholí na hell :-) Jinak největší důvod proč hrát znovu od začátku budou asi synergie - pokud hodláš postavu dotáhnout až na hell, je dobré naplánovat si kam cpát body - tady si můžeš přečíst nějaké buildy - http://diablo2lod.diablo3.cz/buildy.html (kvalitní fan stránka mimochodem)
Garion: Tak to je jasný, že bez vyvolaných monster to neni ono, ale časem už brzo umírají. Jsou tam ale ty vylepšení golemů, takže když se dává každá druhá dovednost na to, dá se s nimi hrát do konce.
Jen věcné poznámky z posledních patchů (tedy alespoň 1.12):
Meteorb je cookie-cutter build. Tj. jeden z osvědčených a solidních buildů, se kterým není problém dohrát hru na Hell i s novou postavu (tj. bez nasysleného vybavení).

Necromancer - resp. Fishymancer (resp. Skelemancer) - je od 1.12 s přehledem asi nejméně náročná postava na vybavení, ideální jako úplně první postava na novém ladderu například. Hra na Hell jde bez problémů dohrát prakticky v čemkoliv. Ideální i na MF runy, protože není problém mít přes 1000% MF a čistit levely slušným tempem.
Zoltan: "ale je lepší začít odznovu.....kvůli obtížnosti" Jak přesně to myslíš? Že mi tam budou chybět nějaké předměty a hra bude těžší?

U obtížnosti bych se docela pozastavil. Ona roste aktu po aktu? Nebudu mít na normal obtížnost v posledních aktech problémy a nejde sehnat někde nějaký skvělý prsten na resistance? Třeba po nějakém úkolu? Kdyžtak dík za odpovědi, jinak bych se ještě pak mrknul na nějaké fanstránky.
Nekromancer mi prisel pro novacka tezkej na bossy, prece jen summoni (kteri jsou ze zacatku lavaki) se proti nim nechytaji. Na druhou stranu mi vzdycky prislo, ze nekromancer bez summonu je nuda, protoze pak nema tu spravnou stavu a je akorat dalsi mlatici/kouzlici postava :)
Jojo tiez som stale bral necromancera. Akurat som nikdy nesiel do summonov :)
Thellwin: Jak říká Karasman, hned to znovu zapni a zahraj si to za nejleší postavu, kterou je samozřejmě necromancer, za kterého sem to dohrál asi pětkrát ;)
Tak ted uz budu fakt lovit z pameti, ale prislo mi, ze merc i docela vydrzel (samozrejme ne u bossu atp), ale to uz je fakt co si tak pamatuju z hodne davnych dob, naposledy jsem hral 1.10, jel jsem taky cold/fire a kdyz byla nejaka potvora imunni na cold, tak holt jsem ji musel upizlat ohnem, vetsinou myslim meteorem (trvalo to, ale spolu se zdrhanim se to dalo).
Já s ní mám právě cold/fire a problém je, že fire má neskutečně malé poškození a většina potvor je imunní nebo aspoň resistentní. A merc? Ten jde od potvor na hell tak na jednu ránu. Ale je pravda, že jsem ji rozehrál ještě s patchem 1.09d a až později s ní šel dál. Kdybych teď dával novou postavu, asi by to bylo jinak.
Karasman, Zoltan: Tak je fakt, ze ja to za ni na Hell taky nedojel, skoncil jsem nekde v 3. aktu mam dojem, ale je jasny, ze za a) uz je skoro potreba jet na dual, pricemz jeden z nich musi byt ohen (spusta smejdu uz je proste imunnich) a za b) vymakanej merc je nutnost, jinak se i velmi hodi c) ten prsten nebo charm co to je co ma +7-8 all a +20 fire (ale teda ja ho nenasel, videl jsem ho jen u kamose, kterej ho mel, jestli byl nacheatovanej nebo ne, to uz vam nereknu, nebo mozna ve hre byl a odebrali ho v nejakym patchi).

Kazdopadne na jedno dojeti na Normal si myslim, ze sorcka je rozhodne dobra volba, stejne jako barbar :)
Karasman: je to tak, mám meteorb sorcku v pátém aktu na Hell a porazit Talica, Korlica a Madawca je pro mě už dlouhé měsíce neřešitelný problém. Přitom je sorcka má nejoblíbenější postava v D2 a to, že jsem s ní hru nedokázal dohrát je pro mě osobní prohra :-)

EDIT:
Pivo: Můžeš pokračovat s rozehranou postavou, ale je lepší začít odznovu (zvlášť když si nainstaluješ nejnovější patch - doporučuji) - kvůli obtížnosti, synergiím, runám a tak.
Když bych dohrál druhý díl Diabla a chtěl pak třeba zkusit datadisk, musím rozehrávat odznova nebo rovnou od toho savu (po zabití Diabla - snad to pro nikoho normálního není spoiler) jenom skočím do pětky aktu?

Mě u Diablo série už ten samotný princip ukládání celkem mate a nesedí mi :-)
Thellwin: Tak to jsi mi naštval! Koukej to znovu nainstalit! :-)

Garion: Zrovna sorcka mi na hell přijde po patchi 1.10 téměř nehratelná. Odehrál jsem to s ní až do 4. aktu, ale tam nemůžu vystrčit ani čumák. Prakticky první skupinka nepřátel mě dá, natož tam házet nějaký players 8.
Díky za rady, nakonec to dopadlo úplně jinak, než jsem čekal. Zapnul jsem to a po 10 minutách zase vypnul, ta chuť si to zahrát pramenila z bůhvíčeho, ale zjistil jsem, že mě to nebaví :(
Takovej nevyraznej mi prisel druid, zbytek pokud to chces proste jednou dohrat solo do konce je zhruba stejnej. Na tohle jedno projduti mi mozna prijde nejsilnejsi barbat nebo sorcka, ale je to asi subjektivni.
Jj, solo, multi mě vůbec neláká. Nechci to brát jako nějakou výzvu, takže spíš jde o to, aby ta postava, kterou budu hrát nebyl proti ostatním nějak slabší.
Jestli pojedes jen solo, tak bych zvolil asi sorcku, jel jsem ledovou a sla i na hell players 8
Nainstalil jsem D2 + LoD a řeším dilema, jakou postavu vzít, co by jste poradili? Kdysi jsem hrál Paladina, ale už vůbec nevím o čem to je ...
Handa-Však právě druid byl v těch přidaných postavách."Nejraději hraju za druida a tak to zůstalo i když přibyli ty dvě nové postavy." -to nedává smysl :)
Wilksus-Pokud máš problémy s tím,že tě zabíjejí a ty pak musíš daleko chodit,tak není nic jednoduhšího,než si co chvilku otevřít portál svitkem :)
Syngergie, Conviction aura a potom těch 13+ ke všem skillům jako základ (s relativně levným vybavením vybavením).

Obecně je jako taková hranice rozdělující ty s "nízkým" dmg a ty s tím "slušným" 10k na kladivo :)

Karasman: Vcelku populární je Zealot (jak psal Jab) - max Zeal, Max Sacrifice, max Fanaticism, max Holy Shield, zbytek do Defiance nebo Resist aury dle preferencí (obvykle Resist Lightning).

Zajímavý build je taky Dreamer/Riftadin (Auradin) - bohužel je dost závislý na vybavení (2 x Dream, obzvlášť pokud chce člověk dobré vlastnosti, nevyrobíš každý den (no, občas i víc)) - založený na synergii s lvl 30 Holy Shock aurou, která dává 2 x Dream kombinace.