Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jj, ten Willitis je dobré hovedo - styl vyjadřování ("if we could FORCE people to always be connected when you play the game, and then have that be acceptable, awesome") bych čekal spíš od Koticka. Přiznávám, že to ve mě budilo agresivní tendence.
Ad.RPS: V tom případě genetický odpad lidstva píše po celém internetu (podívej se na komentáři pod články na jiných serverech) a hrdě se mezi ně řadím já.

P.S.: Co má společného genetika a odpor ze strany hráčů proti zavádění buzerantských a omezujících opatření ze strany herních gigantů nechápu.
"Dělá v Blizzardu vůbec ještě někdo od původních Diabel?"
Hmm, přiznávám se, že mě často fascinuje, jak se o situaci a budoucnost v Blizzardu (včetně kvality budoucích her) "zajímají" hráči, kteří mají pro Blizzard a jejich hry ty nejhorší výrazy. Jako, na základě toho, že Diablo a Diablo 2 byly mizerné a nudné hry, tak čekáte, že po tom, co jejich původní tvůrci odešli, tak budou následné hry ještě horší?

(to není btw cíleno na Bodkina, jen jsem využil citaci)


Dále nevycházím z údivu nad komentáři pod Diablo 3 články na RPS (tedy, nemohl jsem si nevšimnout, že se v tamních komentářích v posledních měsících shromažďuje genetický odpad lidstva - v tomhle týdnu zřejmě píší v prodlevách mezi rabováním na ulicích), kde je koncensus typu "Fůůůůj, Blizzard! Společnost retardů, idiotů a zlodějů vydávájících debilní a odpadní hry! Jak se opovažují urážet MĚ, MĚ! tím, že vyžadují "bla bla bla" ve své nové (debilní) hře! Já jim ukážu - hru od nich nekoupím, ale ukradnu ji, a stejně ji budu hrát! Ha, ha, ha.").
Bodkin: Stěží, většina dělá na Guild Wars 2 nebo byli ve studiu stojícím za Hellgate: London.
Pridám len malú perličku:
Hudobná stopa k datadisku LoD bola nahrávaná v spolupráci so Symfonickým orchestrom Slovenského rozhlasu v Bratislave.
Dneska za pět a půl hodiny je Acti-Blizzard konference s investory a je dost vysoká šance, že se dozvíme něco o betaverzi, nebo dokonce její ohlášení.
Myslím, že mi to taky psalo. Udělal jsem image CD a nahodil ho do virtuální mechaniky a od té doby mi to jede bez problémů.
Virus: dík.

Já si právě teď chtěl zahrát Diablo 2 + LoD a píše mi to: "tento program má známé problémy s kompatibilitou" a bla bla, tak dám OK, pak to po mně chce CD a přitom ho tam mám. Origoš, samozřejmě... nestalo se to někomu?
Náhodou, grafická stránka D3 jde k lepší a lepší cestě .. spokojenost .. a i tak celkově to zatím vybadá slibně, jen tak dál :)
Pěkné, ale stejně budu hrát nejdřív za Wizardku :) btw, nějak mě u D3 přestala vadit grafika :)
Jo, to ten Zeal nasolí do jedné potvory, ale když z těch 5ti útoků ji zabiješ na 2 rány, tak tři to promáchne. Samozřejmě platí jen u trash mobů:)
Ja bych ty kostiky asi reklamoval, bejt tebou.:-) Osobne davam treba Ancienty na Hell a ztratim dejme tomu dva nebo tri. Revive se jiste da hrat, ale musi byt nepretrzity tah na branku, coz mi nevyhovuje, protoze casto od PC na chvilku odbiham. To je pak konec. Jinak proti gustu nic nenamitam, ale Zealot mi nepripada buhvijak zajimavy. V postate pouzivas jen jeden skill. Teda kdyz je jó zle, tak sem tam na sebe hodis Holy Shield. Abych teda nekrivdil. :-D

Btw pokud vim, tak na Zeal nepotrebujes vic cilu. Nasoli se to klidne do jedne potvory.
Ale furt je to nuda jak sviňa! Já vůbec nedám dopustit na Zealadina, to mi nikdo nevymluví, že zábava je to pekelná. Akorát jediná nevýhoda je, když mu občas naběhne jen jedno NPC a zbytek útoků jen tak promáchne. Btw. jinak u toho Necra, lvl 91 Hell ještě patch 1.12 Tedka už ho asi jako ladder postavu mít ani nebudu, se mi víc vyplatilo summonit mrtvá NPC, než dávat body do skeletarů. Ten 3min limit mi nepřijde jako něco, s čím nejde dobře operovat. Bossové kostlivce stejně sejmou 1 plošným kouzlem. Btw. nevim, jestli je to nějaký bug nebo je to naschvál, ale uzamknout Mefista v Bone Wallu, tak cca 20 na sebe, tak přestane cokoliv dělat a BoneSpiritama ho už nekrák zvládne docela v pohodě, takže tam mi stačil vždycky jen golem a mercenary.
Tak jsem s mým hammerdinem právě dohrál normal (lvl 52). Musím uznat, že je to za něj fakt pohoda a jakmile se člověk s těma kladivama naučí pracovat, je z něj ultimátní killing machine.
J, kletba u nekra, 50% life leech (tj. 50% rozdaneho physical damage jde do zdravi). Nektere itemy to prave maji jako on striking vlastnost, coz je samozrejme pro melee chary desne fajn. Treba vynikajici rukavice Dracul's Grasp nebo pro paladiny ultimatni RW Exile. Si vem takovyho zealota s 4fpa utokem (6.2 utoku za sekundu) a life tapem. Bud ho sundas jednou ranou nebo vubec. Seven ma ale samozrejme stopro pravdu.:)
7c: :)) Ježiš, ta první věta zní neuvěřitelně. :D Hrál jsem werewolfa na 1.10. a naposled na 1.12. Nebudu s tebou polemizovat o life tap (anžto vím kulové, co to znamená - nebyla to nějaká curse u nekra?) a už vůbec ne o obtížnosti hell (na kterou jsem hrál vždy jen chvilku).
Assassinka jinak přijde zábavná i mně. Jak by taky ne. Dost skillů, které musí střídat a nuda s ní tak není nikdy.
Jab: Pořád žiješ v minulosti, obávám se... Doba 1.09 už je dávno pryč. Drtivá většina melee postav byla od 1.10 založená na Life Tap, zpravidla pouze WW Barb a Frenzy Barb byli čistě na life steal. Zealot potom jedna z těch nejvíc odolnějších melee postav (klasický cookie-cutter). Nemluvě o tom, že jediná "skutečná" obtížnost ve hře je Hell.

Jinak druidi byli vesměs taky bez problémů vůči PI potvorám (dost alternativních zbraní).

Hmm, popravdě nejzábavnější postava mi v pve nakonec přišla Assassin.
kurca..: Je pomalejší než paladin se zeal a werewolf s fury. Alespoň co jsem měl možnost srovnávat. :)
U Werewolfa to holt byl prima adrenalin. Vždy vběhnout do davu a čekat, zda stihne odsávat život\ dříve, než mu je budou brát (má jich sice dost, ale taky mu hodně rychle ubývají). Až do konce Nightmare to btw vycházelo a umřel mi jen jednou. Na hell pak kvůli PI umíral tak jednou na každou mapu (čili byl pro mě nepoužitelný). Teď bych to už přirozeně řešil cheatem a Baranas Star třebas. Zealot byl veskrze podobný, jen mi přišel o dost fragilnější. I kvůli tomu, že neměl žádný dobrý "sací" skill a musel tedy být opatrnější (Holy shield samozřejmě není všespásný) a navíc byl i pomalejší v běhání (pokud člověk nekombinoval s charge útoky a příslušnou synergií na aura-rychlost).
7c: Zatímco v prvním díle byl mág jednoznačně mou nejoblíbenější postavou, tak v díle druhém jsem naopak všemi postavami na dálku silně opovrhoval. Jednoduše mě to za ně nikdy nebavilo. Fanatic zealot a Fury Feral Werewolf tak vždy byly mé nejoblíbenější postavy (typově prakticky stejné nadto). Barbar je taky fajn, ale prostě ta rychlost mu vždy chyběla. Byť jde v posledku asi o silnější charakter. Assassinka je (z bojových charakterů) asi zajímavější, ale rozhodně bych věřil často omílanému tvrzení, že jde spíše o PvP postavu (než o PvM).
Jab: Werewolf mě moc nebavil, myslím že jsem s ním prošel jen normal. Asi vyzkouším nějakou Assassinku, jen rozmýšlím jestli kicku nebo trapassin.
Zoltan: Já měl zatím nejraději svého Werewolf Druida (kombinace Feral Rage a Fury + Heart of Wolverine). Nicméně asi každého napadne, že tenhle cápek má dost problémy na hell s Physical immune potvorami. A že jich není málo. Ale do té doby je to neuvěřitelný rychlík (feral rage na rychlejší běhání a nabíjení sání životů a pak přepnout na fury pro rychlejší útok a sání z nabitého feral rage v davu).
Zajímavá mi ještě přišla Assassinka. Čarodějku, Amazonku (s lukem či oštěpy), Necromancera jsem si nikdy neoblíbil. Barbar a Paladin jsou fajn, ale já vždy preferoval rychlost. Koneckonců i v HoMaM III Dessa > Crag Hack. :)
Hm, konečně mě došlo Diablo2. A jako vždy, od rána přemýšlím který build zahrát... :D
A je to tak dobre... Skoda, ze se poradne revize nedockala jeste preboostovana sorcka. Treba teleport imho potrebuje casting delay jako sul.
Btw co jsem koukal, tak hammerdina od 1.13 oslabili. Dříve se démonům a nemrtvím nepočítaly resistence a imunity a kladiva je tak prostě ignorovaly.
Tak jsem právě sejmul Duriela, lvl 26,5 a kladiva začínají mít slušné poškození.
Fakt ze jo, hammer je snad jedinej build, kterej me vylozene odpuzuje. Kdyz uz nic jinyho, u summona aspon clovek obhospodaruje hodne skillu + ten pohled na plnou army se jen tak neokouka (onehda jsme davali tri summoni diabla -> pohled pro bohy:D). Ja osobne davam prednost ponekud mene otrelym buildum. Hrozne me bavil treba pure firedruid, i kdyz to neni zadnej cookie-cutter. Vsechny fire skilly mam skoro na lvl50 a na pl8 to nijak extremne nedavam. :-(
Za Necra to nuda není. S Enigmou je hra naopak dost akční. To je spíš otravnější Hammerdin - rotování ke svobodě je poněkud (silně) ubíjející. I když z těch masových postav mám nejradši Light Sorc (kdo jednou okusil 200 FCR Teleport a Charged Bolt, jen těžko se vrací zpět...).
Na pravym tlačítku to opravdu není zrovna nejšikovnější, protože pak nemůžeš používat zároveň i Concentration auru, která dost výrazně zvyšuje dmg kladiv.

Je to dost o cviku, ale dá se to (zvlášť v kombinaci se stisknutou SHIFT klávesou, která umožňuje útočit na místě) .
Jak jsem psal,ze začátku na pravém,trvalo mě si na to zvyknout stát tak,aby to hned nevletělo do nějaké překážky,atp. proto jsem měl stále na levém sekání.Na normal je to zívačka pro ostříleného hráče,takže auru bych moc neřešil.Když jdu k diablovi,mám něco přes lvl. 30.
Jde o to,že mě nebavilo stále hltat manu,abych mohl točit,tak jsem čekal na ten skill(auru),co jsem psal níže.Přišel jsem sice o větší dmg. kladiv,ale nemusel jsem řešit manu a točil jsem a točil :)
K: Buď se s levým naučíš mířit, nebo se do Hellu ani nedostaneš. Není co řešit.