Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (06.09.2024 13:54): Jsem rád, že ses se Stalkerem trefil, i když jsem tu párkrát zvěstoval, jak se letos zaprodám spíš tomu Ubisoftu. :D

Metaphor ReFantazio. Moc se mi to nelíbilo, chtěl jsem spíš novou Personu. Ale co teď prosakují první dojmy z 3h prezentace, tak si to vlastně nedokážu představit lepší. Každý nový střípek zní naprosto skvěle a podobně jsem se už dlouho na nic netěšil - takový ten těšing jako když nechceš nic jiného hrát, dokud to nevyjde. :D Pro mě je Persona 5 hra posledního desetiletí a asi i nejoblíbenější herní série at this moment, a tohle je v očích fanoušků ještě o kus dál. Nevím proč jsem to tehdy tak rychle odepsal.
@Paul (06.09.2024 13:54): Ja by som popravde chcel, aby to bola kvalitná hra. Prvá prezentácia bola strašná.. ale čo som pozeral následne gameplay a teraz IGN predstavovali spoločníkov... a začínajú sa vo mne prebúdzať nádeje, že to hádam nebude tragédia. Bioware už nemôže mať další Anthem.
Mě se to nelíbí vůbec, ale je to 3D RPGčko a naděje umírá poslední. Mám to ale zatím v kolonce "někdy v gamepassu nebo bundelu".

@SilentWolf (06.09.2024 08:49): STALKER2 a?

Mě ještě zajímá tenhle rok Silent Hill 2, GoW Ragnarok, FF16..ale ještě uvidím jestli je stihnu tenhle rok. Druhej playthrough KCD bude mít přednost.
Ok tak se mi to zase přestává líbit. Což je fajn, protože už jsem zaháčkován na dvě obří hry podzimu a začal jsem pomalu trpět na až-moc-dobrých-her-anxiety!. :D
@martinelk (05.09.2024 17:03): Greta a Flynn mají stejný účes. Předpokládám tedy, že všechny účesy jsou přístupné oběma pohlavím, ale zase se BW tvrdí, že jich bude hodně. Darkspawni jsou slabí proti ohni, jako tomu bylo v jedničce. Ve dvojce byli slabí proti Nature a Spirit (což dělalo z Merrill lepší potlačovatelku nákazy než Anderse) a ve trojce proti elektřině. :-) Vrací se Death Syphon (Spirit spell), který byl v jedničce, ve dvojce buglý a ve trojce nebyl vůbec.
@martinelk (05.09.2024 17:03): tak tak. Nevím, Dragon Age je pro mě hlavně jednička, klasická PC záležitost a tohle jsou takový konzolový mlátičky, no..

Nic proti konzolím, jen je to asi úplně jiná hra, než bych chtěl. Čímž neříkám, že bude špatná, ale asi dám přednost Pillars nebo Pathfinderovi.
Vows & Vengeance
Příběhový podcast o osmi epizodách -první epizoda je o Nadie, která pracuje nevědomě pro Dread Wolfa, a jejím příteli Eliovi. V dalších epizodách se setkáme s našimi companions:
“Don’t miss a single episode - mark your calendars with the full podcast release schedule below:
8/29 - Episode 1: Featuring Nadia and Elio
9/5 - Episode 2: Featuring Harding
9/12 - Episode 3: Featuring Davrin
9/19 - Episode 4: Featuring Bellara
9/26 - Episode 5: Featuring Taash
10/3 - Episode 6: Featuring Lucanis
10/10 - Episode 7: Featuring Emmrich
10/17 - Episode 8: Featuring Neve”
@pajmič (26.08.2024 23:38): No, ona vypadá divně / dobře na více obrázcích. Myslím, že je to kombinace modelu, záběru a nasvícení, ale s tím asi vývojáři už nic dalšího neudělají (v PC verzi jí zeštíhlili tváře). Navíc modifikace upravující tvar Aloyina xichtíku má jen Zero Dawn, takže se asi hráči s jejím vzhledem ve Forbidden West smířili nebo už to nemůžou upravit.

Když už o tom mluvíš, tak zrovna Taash by potřebovala trochu vylepšit xichtík. Oproti sexy qunarijkám v komiksech vypadá nic moc. Ale možná to spraví mod...
@Malignus (26.08.2024 22:46): Ono záleží hodně na nasvícení a záběr kamery. Ten obrázek Aloy, který koluje internetem je prostě típlej ve chvíli kdy vypadá divně. Jako každej člověk vypadá někdy v danou chvíli jako trotl :D Jinak je to pořád fešanda imo. Defaultně je Bellara well (Bella) :) Jedna z mála postav, kde nezvošklivěli face model.
@pajmič (26.08.2024 22:22): Takhle je samozřejmně ultra cute, ale z některých záběrů mi přišlo, že má tlustej obličej a zadek, podobně jako u Aloy ve Forbidden West... A v jiných záběrech vypadají naprosto úžasně. :-)
@Jab (25.08.2024 19:12): To už taky není jistota, dobrý hry můžou zapadnout. Ted jde o to, co vyjde v měsíci říjen. Vzhledem k tomu, že to bude asi jediný RPGčko v ten měsíc, jistou naději to má. Pokud, jak pravíš, to bude good hra.
Hra není ani v top 100 na stýmu ohledně prodejů. Když vezmete v potaz, že Kindgom Come 2 je třetí, a to půl roku před vydáním. Oproti Dragonáži, který vychází za dva měsíce, nemusíte být vědec abyste si domysleli, že tohle může, a podle všeho bude, poslední hřebík do rakve týhle série.
Ten gameplay za mága nevypadá špatně. Poměrně dost útoků na level 1 a enemáci jaksi reagují na silnější utoky. V DAI byly soubojáky děsně statický.
Tak tohle moje brambora nedá víc jak na minimální nastavení. Ale vzhledem ke combatu, co vypadá na hack&slash, to asi případně vezmu na PS5. Pokud budou slušné recenze.
Tenhle trailer vypadá mnohem líp po všech stránkách. Tímhle měli začít. Těším se, kupuju, dělám překlad... 140 000 řádků textu? Já je nenávidím... :-D
Tak nový trailer super. Nakonec asi nic nebude z her na které jsem se těšil a hrou mého podzimu bude Veilguard. Před rokem bych se tomu smál.
Trailer dobrej, kdyby tohle byl jejich reveal trailer, bylo by ono počáteční přijetí mnohem pozitivnější. Holt si tupounci vykopali jámu a spadli do ní. Ted je otázka zda se z ní dokážou vyhrabat. Makreting byl doposud jedna velká kakastrofa.
Já se těším. Souboje mě úplně netankují, stejně to budu hrát na nejnižší obtížnost, aby to bylo šup šup a já se posouvala v příběhu. Jinak to ani se dvěma malými dětmi doma nepůjde. Takže hlavně aby příběh stál za to a jsem spokojená :)
@Widl (23.07.2024 20:48): Mně se zdá, že se tím soubojákem snažili přiblížit právě Dragon's Dogma. BioWare se snaží všechno zrychlit a mít maximálně přístupný, což mi přijde, že už trochu přehánějí.
@Hergi (23.07.2024 17:32): I s tou akcí se dá zažít sousta RPG zábavy. Třeba Dragons Dogma to mixuje parádně. Kdyby se tomu dokázali v soubojáku trochu přiblížit, tak si budu jen spokojeně pobrukovat :) A jak píšeš, teď si pro osvěžení dávám minulý díl, a ten byl teda v soubojáku dost podivný kočkopes tím jak se to snažili vybalancovat mezi taktikou a akcí. A moc se to nepovedlo. Uvidíme, já jsem optimista čekám opět fajn postavy a příběh. Prostě takový blockbuster :)
@Hergi (23.07.2024 17:32): V podstatě to rolování jen dali na klávesu namísto, aby to byla abilita a musel jsi na to dávat skillpoint. Už v Exodu měly roguny Rush pro rychlý přemístění a mágové Haste, ve trojce pak měla každá class svoji movement abilitu (Charging Bull, Combat Roll, Stealth a Fade Step). Origins mělo "jen" Haste spell. Rozlehlost Inquisition byla přehnaná reakce na stížnosti fans ohledně rozlehlosti Exodu a rozlehlost Zaklínače 3 - EA na to dost tlačila, stejně jako na implementaci zbytečného koně. Zaměření na společníky a příběh bude hlavním tahounem Veilguard, to si BioWare velmi dobře uvědomuje. Doufám, že výsledek bude stát za to. :-)
@Vivaldi (16.07.2024 07:20): Já jsem na první pohled zklamaný, jak moc daleko jsme se dostali od toho taktického gameplaye v prvním díle. Už hrajeme jenom za hlavní postavu, ostatním dáváme jenom příkazy. Ten combat už je čistá akce. Na druhou stranu jsem možná radši za tohle, než jak schizofrenní v tomhle ohledu byl třetí díl, kde byly schopnosti jako rollování, což opravdu ruku v ruce s tím taktizováním úplně nešlo (krom třeba zabíjení draků). Ale pořád věřím, že to zaměření na společníky tu hru potahá, protože to mě nezklamalo asi v žádném z dílů. A rozhodně jsem rád, že tu nebude open world plný prázdných výplňových úkolů jako minule, to byla nejhorší část Inquisitionu.
@Zoltan (15.07.2024 18:10): Určite sú na mieste obavy... ja by som tiež Bioware doprial, aby sa konečne opäť vyšvihli späť do sedla s kvalitnou hrou a dokázali, že na to ešte majú. No aj tak mám vnútorne pocit, že po Inquisition veci začali ísť z kopca. Najviac ma to mrzelo asi za Anthem, kde v jadre ja stále vidím potenciál na vynikajúcu hru, ktorá sa len nie je schopná dostať von spod všetkých tých problémov, s ktorými zápasila. Čakal som, že to spraví ten sľubovaný update 2.0, no potom prišiel Covid a Bioware to odriekli... neviem. Nebyť ME Legendary Edition, tak by boli skutočne kdesi v prachu pekných spomienok.
@Vivaldi (15.07.2024 17:31): To asi ne, ale laťka byla dost nízko :) Nejhorší je, že mě to neposadilo na zadek ani graficky, má to takový zvláštní styl. Fakt jim nepřeju třetí průměrnou/špatnou hru po sobě, ale ty obavy jsou na místě.
@Zoltan (15.07.2024 16:53): Slovíčko "super" by som asi nepoužil ani ja... ale minimálne to už nepôsobilo tak hrozne ako ten prvý trailer. Stále ale mám pocit, že ma ničím výraznejšie nenavnadili. Keď Inquisition v traileri ukázal Morrigan, bol som plný očakávaní. Tu neviem zatiaľ čo má vzbudiť môj skutočný záujem.
@Yokolobuna (15.07.2024 09:34): Hádam to bude stále kvalitný Dragon Age. Ako prvý trailer ma vydesil, ale keď som videl gameplay to nakoniec vyzeralo lepšie, než som myslel. Aspoň jemne chcem veriť, že Bioware ešte budú schopní zaskórovať ako roky dozadu.
Na moment jsem se nechal zmást a náhledový obrázek mi evokoval neexistující nový díl Saints Row... a to rozhodně není míněno jako kompliment :D.