Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ty destilovaný vody mají obchodníci a myslím, že se jim zásoby obnovujou. Diamantovýho prášku se tam podle mě dá dost najít a u obchodníků taky bude (možná zkus kováře nebo tak někoho).
to je v prdeli. lektvary jsou tady mnohem náročnější na ingredience, než v River of Time. Lahvička many za 5 dvojitých destilovaných a diamantový prášek? come on! jsem v 5. aktu na na diamantový prášek jsem ještě nenarazil. a destilovaných je všude taky jako šafránu... bitchez

vyjde levněji si to kupovat...
neumím německy. anglicky jsou dabované jen některé části rozhovoru (obyčejně začátek)
zatím super. mapy jsou větší, členitější, skilly využitelnější. občas je to celkem sranda. jen škoda toho chybějícího dabingu...
tak skoda ze som az ku koncu prisiel na to, aka zla je toto hra.. Pod trpaslicim mestom je umele predlzovanie hry uz neumerne a v podstate nehratelne. Respawn kreatur je pricasty, smrt partie takisto. ako som mohol pri tomto produkte stratit tolko casu? uninstall
Bodkin: To se opravdu velikost jejího hrudníku odvíjí od charismy?
Ano, sám si můžeš zvedat akorát staty a naučené dovednosti. Nové dovednosti(i komba) učí učitelé.
caute, mam otazku..
medzi tymi bojovymi kombami(specialnymi utokmi) sa nie celkom vyznam..
nove komba si mozem trenovat len u ucitelov za peniaze?
Bodkin - uz par tyzdnov (a cesky vychadza podla jedneho e-shopu vraj zajtra), ale... Ak to je mozne vrelo by som odporucal kombinovat a teda nechat si anglicke titulky (ked uz clovek nerozumie/alebo nemoze nemcinu) a prihodit nemecke zvukove subory. Anglicka verzia je hodne okresana i co sa dabingu tyka. Nielen ze chyba uplne dabing vedlajsich rozhovorov, ale ani preklad z nemciny nie je uplne koser. A na inom fore som sa dozvedel, ze cesky preklad sa robil z anglickej verzie, cize to tiez nebude ziadna vyhra. Nehovoriac o (ne)kvalite anglickeho dabingu v porovnani s originalom.
Nečetl jsem vlákno ale řekněte mi někdo zda tahle hra má aspoň něco společný ho se Stíny nad Rivou. Je tam aspoň cejtit ten nádech?
Drakensang ma neposednu kameru, co vadi najma v pripade bojov. Okrem toho, tie su trochu nestastne riesene, ale zda sa, ze v druhom diele to trochu poriesili. I ked stale som len "kusok" od zaciatku (cim dalej mi ide ta nemcina horsie, grrr). Inak povedane, druhy diel je sice akoby rovnaky, ale hra sa este o nieco lepsie :)
Ebb: Mě se teda líbila víc grafika NwN, ale engine horší, než NwN2 snad neexistuje.
Je to velmi podobné NWN 2. Keby zmixovali engine z Drakensangu s maskou NWN2 tak by to bola paráda.
Je to lepší než DA, což samo o sobě nic neznamená, neboť skoro všechno je lepší než DA. Ale některý pasáže jsou celkem podobný.
Mně to zase strašně připomínalo Zaklínače...a u trpaslíků Dragon Age.
Velmi návykové. Silný gothic podtón, jenže gothic vedle Drakensangu vypadá jako sprostá rubačka.
Drolin: Nečekám, doufám. Btw, zkoušel jsem teda Gothic 3... Už jen nalajnování předem dané rasy/vzhledu mi docela vadí.
Drolin: FPS sekací RPG jako jsou Gothic a Risen mě teda 2x nelákají, na Eschalon se celkem těším, o to víc se budu těšit až vyjde čeština.
Say: poslední ne, Risen, Eschalon II... jo, dál to vlastně nepokračuje :)
Dobrá zpráva - betaverze češtiny ke stažení tady! Nehorázně se těším až to dodělají. Imho nedoceněné a poslední RPG co vyšlo!
Recenzia. Ked tak nad tym uvazujem, este tam mohlo byt napisane - do doby nez pride Dragon Age. Ale co o nom vieme, tak by som povedal, ze to bude uplne ina kategoria. Drakensang je viac..."rozpravkovy", ostatne podobne ako cela Realms of Arkania pred nim.
Rozhovor o Drakensangu a jeho pokracovani. V nemcine, samozrejme :-) http://bit.ly/4zG33f

Povodna hra mala okolo 80 hodin, co by radi v pokracovani skresali na zhruba 40 hodin herneho casu. Napriklad obmedzenim zbytocneho behania.

Pocet predanych kusov Drakensangu je niekde medzi 120 az 150 tisic (predpokladam len v Nemecku). A s vysledkami su spokojni. No vida! :-)

Demo bude aj k druhej hre. Striedanie dna a noci nechcu, netvoria totiz simulaciu sveta, hra je podavana dramaturgicky(?).

Hudbu bude mat na starosti opat Dynamedion a hra bezi na vlastnom engine. Tolko k postrehom z nemeckeho interview k Drakensangu. :-)

Je to az besne skratkovite, to viete, hadzal som to na twitter :) V rozhovore je samozrejme toho viac.
No, trošku jsem to rozehrál, a popravdě se mi to začíná docela líbit, já jsem věděl, že tomu mám dát ještě šanci :).
Ono, z mojho pohladu je ten zaciatok asi najhorsia cast (najnudnejsia) hry, avsak ako som povedal klise sa nezbavis. Budes zabijat prerastene potkany, vcetne ich uber silnej mati :), rozbijat drevenne sudy, na tvojom chrbte bude lezat osud sveta, pretoze si "vyvoleny"... Fantasy v tej najcistejsej podobe. Ale treba dodat, ze dobre napisane, s par vyhradami voci subojom. V tvojom pripade, teda nic pre teba :-) Skratka typicke "Das Schwarze Auge" ako ho pozname z predchadzajucich hier. Skoro.
Áha :(. Tak to není nic pro mě, přestože mám old-school HC RPGčka docela rád, tyhle fantasy hrůzy už mi lezou krkem.
Je to fantasy klise nad fantasy klise (ale to zas mne neprekaza :-) ). Okrem toho, co sa tyka strasne napisanch viet, hral som to len v nemcine a tam posobili tie vety...ehm normalne. Ale stale je to skvela oldschool hra ;-)
Tak nevím, vykoplo mě to do první vesnice, a celkem je to na hovno. Vůbec to celý nějak postrádá logiku, NPCčka mi zkroušeně sdělují informace, které mě absolutně nezajímají, mluví ve strašně napsaných větách, postavu, kterou mám v rámci questu najít stojí cca 100 metrů od zadavatele, ten po mě chce cosi z nějaké truhly, která je od něj zhruba stejně daleko, a vůbec, kvalitní je na tom snad jen grafika. Navíc je to takovej ten klasickej fantasy balast, kterej nepřináší nic novýho, a příběh, jako je tady, jsem viděl jinde snad už 1000x. Řekněte mi, je to opravdu tak špatná hra?
Po kliknuti na zem (na chuzi) se prehraje animace zelene spiralky, ktera me trochu irituje, ale zase tak hrozne to snad nebude.
Zatim jsem to hral jen par minut a ackoliv k tomu mam par pripominek (jako napr. to blikani po kazdem kliknuti), tak celkove to vypada slibne. A je tam pekna hudba, velky bod k dobru.
Mimochodom, vcera vyslo anglicke demo, takze komu vadila nemcina, resp. ju neovladal, teraz si moze Drakensang vyskusat, stiahnut sa da na hrej.cz alebo kdekolvek inde. Demo je imho dobrym voditkom toho, ci by vas mohla bavit nakoniec plna hra. Takze kto je zvedavy, nech skusi a urobi si pociatocny nazor :)

Ako zrejme vsade, aj tu plati, ze prve pocute sa stava standardom, a prave zistujem, ze mi anglicky dabing v niektorych pripadoch pripada akosi divny :)) Holt, nehral som len nemecke demo, ale aj celu hru .
Mick: takže zázraky od Drakensangu očekávat nemám, říkáš? Ale jak to tak čtu, tak i tohle mně bude muset stačit. No holt je jiná doba a vývojáři už nejsou moc hardcore, i když teď pořád slyším, že se dělají nějaký hardcore hry (jako protioznačení k jakýmsi casual hrám). :)

Pro mě je v RPGčkách hodně důležitej příběh a atmosféra, bez nich to může být na úrovni BG a stejně tu hru rád hrát nebudu. Doufejme, že překlad do angličtiny dopadne nadprůměrně dobře.
special - komentar bude, az si zahram anglicku verziu :) - radsej. Ked chces Drakensang porovnavat s predchadzajucimi hrami z tohto sveta (cize Nordlandtrilogie), tak zrejme narazis. Drakensang je iny, po stranke atmosfery, do istej miery je jednoduchsi (stale ma dost roznych skillov, kuziel, ale aj tak ich je menej; kuzla maju zrozumitelnejsie nazvy, takze uz nemusis zistovat, co sakra robi Plumbumbarum :) ) Pribeh, postavy a textova stranka su na dobrej urovni (aspon co sa nemciny tyka), samozrejme som pribeh plne nedhalil, ale ako hovorim vyzera to velmi dobre.

Oproti Nordlandtrilogie je vsak Drakensang linearnejsi - po ceste k hlavnemu pribehu narazis vzdy na niekolko viac, ci menej zaujimavych side questov, avsak pokial si v nejakej lokacii mimo mesta, je dobre si tam splnit vsetky questy, pretoze zvycajne uz nedostanes moznost sa tam neskor vratit - co zamrzi a zvazuje to hru este viac k priamociarejsiemu postupu. Hra ma celkovo svojim ponatim blizsie k Baldurs Gate, je to vidno na ovladani, sposobe bojov - ziadne tahy realtime s pauzou. Aspon doteraz boli vzdy prehladne. Len sa obavam, ze ich na moj vkus zacina byt v hre privela.

Graficky je hra - aspon pre mna - na slusnej urovni, obcas mierne zabieha do toho povestneho nemeckeho gyca, ale niektore lokacie su nadmieru vydarene. Praiosov chram, napriklad - obrovska monumentalna stavba. Skratka niektore lokacie su velmi vydarene.

Skratka je to vydarena hra, klasickeho strihu (z hladiska CRPG smerom k BG), moje hodnotenie je zatial predbezne, ale hral som ju dostatocne dlho. Teoreticky sa este moze zmenit, ale predpokladam, ze len radovo v 5% + alebo - :) Budem len dufat, ze v pokracovani, ci datadisku - ktore boli myslim potvrdene - daju autori do buducnosti trochu viac volnosti resp. moznosti vracat sa do starych lokacii.

Jo a hudba je standardny Dynamedion, ergo hudbu z Nordlandtrilogie si cenim omnoho viac. :)
Na tuhle hru se strašně těším. Jen mě se*e, že už to nebude klasický dungeon z pohledu z očí.

Mick: bude komentář? Rád bych věděl i to, jak si stojí v Das Schwarze Auge sérii.