Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@valcik (01.02.2014 11:05): Ressurection už jsem jednou dohrál, takže dobré, ale i tak díky :)
@mazar1234 (01.02.2014 11:04): Zlatý Chrám zkoušek ve vanilla verzi :)

Ten Last Hope jsem smazal, že mě kostěj houfy mantisů bych přežil, ale to mrtě bugů fakt ne... to si dám radši ten Res, u něj jsem žádný větší bug-problémy neměl :)
@John Mirra (01.02.2014 10:38): Mne tam pomáhal skill Sneak, vtedy sa vzdialení protivníci do bitky nezapájali. Ale strážca s nožíkom je drsný!

edit: A naspäť k Ressu, prihodím hint k úvodnej bitke proti potkanom.
Stačí bojovať holými rukami. Keď dáš v každom kole krysákovi len jednu šupu a zvyšné AP využiješ na ústup, frája s 9 AP porazí súpera bez jediného škrabanca.
Díky bohům za tu pistolečku, kterou má hráč na začátku k dispozici, spolu s několika stimpaky! To je pak ten průchod jeskyní docela o pohodě.
Namísto toho v modu Last Hope musí hráč procházet ultra-otravný "chrám zkoušek", kde se na něj vyřítí vždycky min. 5 malých radškorpionů najednou, nemluvě o boji se "strážcem dveří"... fakt otrava.
Dohráno. Uf, byla to makačka. Gratuluju autorům, moc se to povedlo. Nevadilo by mi kdyby z toho Bethesda udělala kánon (samozřejmě, to je zcela nereálný, ale anyway).
@Paul (30.01.2014 09:35): Kolik je potřeba prozrazovat nebudu, stejně si to přesně nepamatuju, ale 80 je určitě málo. Je několik způsobů, jak poplach spustit, takže spíš pátrej po jiné možnosti.

Najdeš. Když je necháš čekat moc dlouho, vracejí se domů.
Kolik je potřeba science na vyvolání poplachu ve vault 16 ? Jsem si jel nakoupit 12 science knížek ke Stapletonce abych to vytáh aspon na 80, a stejně to nehacknu.

A ještě jeden dotaz, když jsem řekl Keri a Lystře aby počkali v tom vaultu 16 druhém patře, a jel pro ty knížky, což zabralo cca měsíc - tak teď po návratu tam nejsou - najdu je zpátky v jejich lokacích ?
@Javor (29.01.2014 13:21): Prostě jsem šel kousek nad Seditem a potkal jsem hvězdnou bránu ze který zrovna vylezli SG1, s nimiž se dá pokecat a je to absolutně hilarious. Jeden z nejlepších special encounters ze všech falloutů vůbec.
Ani jsem netušil, že tam nějaká nová náhodná setkání jsou. Že ale nemám chuť bloudit bez cíle po mapě, mohl bys rozepsat, oč přesně jde? Ideálně do spoileru.
OMG teď jsem potkal "Nadzvedl významně obočí" a jeho skupinu :D
Takovej geekout, tenhle special encounter mě pobavil snad víc než jakejkoliv v orig. Falloutech :D
Hlavně jak to dokonale odpovídá..boží prostě.
@Paul (27.01.2014 21:26): To si pamatuju že jsem měl problém ale už by to mělo být ošetřeno...vtipem bylo nezabít žádného z potenciálních parťáků, jedním z nich je ten bručoun s nebezpečným úsměvem u baru. Takže jeho to chce přizabít aby utekl. Druhou možností je po jeho smrti vůbec neukládat v daný lokaci.
Hmmm tak při pokusu o zabití Sancheze mi to v souboji s ním a jeho poskoky vždy spadne...takže tenhle quest asi nesplním :(
A docela by mě zajímalo jakou je potřeba mít schopnost past aby šla deaktivovat past u chucka.
@M.a.t.t. (26.01.2014 21:11): No to mi ani nemluv, supermutanti měli dost tendenci hlavně bojovat pěstma, což je proti bozarům/raketometům fakt adekvátní :))

Ale už se mi to konečně povedlo bez ztráty kytičky..samozřejmě, hned po skončení souboje jsem dostal power armor, ale že by mi ho milej zlatej Dernus dal třeba před soubojem, to ne :)

Jinak mi to dějově fakt přijde super, to zjištění tam a celkově zpracování těch questů a často jejich pointy.
@Paul (26.01.2014 19:50): Tento celý súboj mi priśiel zabugovaný, stačilo ak som omylom v súboji trafil supermutanta, hoci som na neho nemieril, automaticky sa na mňa spustila paľba z ich strany a a musel som loadovať. Nehovoriac o tom, že niektorí do súboja proti lovcom vyťahovali kladívá a tak v niektorých variantách nemali šancu a ja tým pádom tiež...
Ty vole. Jakkoliv mi tenhle mod přijde po všech stránkách skvělej, tak jedna věc mě sere (a může za to spíš Fallout AI než mod). Už asi po desátý opakuju bitku v tom předválečným skladu lovciVSsupermutanti, protože mě snad pokaždý zabije vlastní (supermutantská) strana. Ať už raketometem, rotačákem...už u toho krapet rageuju. Zvlášť když v soubojích nechci ukládat abych si nepodělal saves.
@Daemon (24.01.2014 21:42): Very cool. Zítra se po menší pauze do Resurrectionu zas ponořím, snad už se mi podaří někde sehnat lepší brnění než koženou bundu abych mohl zmlátit toho strejčkovo bodyguarda :-)
Song co hraje v Alburquque (nebo jak se to píše) je nově vytvořenej pro Resurrection? Si ho ze dvojky nepamatuju, líbí se mi.
Sakra co se questů týče tak je tohle nahuštěný mnohem víc než Fallout 1, a snad mě to i *gasp* baví ještě víc. Akorát jsem dorazil do Gorathu.

Zatím jediný co bych vytknul je ten ošklivej artwork v menu :)
Ten bych do anglický verze vyměnil za něco lepšího, ať nekazí první dojem.
@valcik (19.01.2014 17:33): měl jsem tam jeden bizár bug v Junktownu, kdy po zabití Gizma za pomoci Killiana se Killian vyspawnoval dvakrát - jednou v tý horní části a pak byl u sebe v obchodě - a když jsem pokecal s tím nahoře, tak se choval jako kdybych ho zrovna zachránil před assassinem, rozbitej scripting. Ale řešení bylo jednoduchý, tu jeho horní inkarnaci ignorovat.
Kromě tohoto si žádnej jinej bug nepamatuju, párkrát to spadlo ale nic hroznýho, dohrálo se mi to v pohodě (a plnil jsem snad všechno co v tý hře je).
Byla to verze alpha 6.4, přičemž teď zrovna vydal 6.5, ale nevim co opravuje.

A OnTopic - přesně jak napsal Daemon, vzal jsem si 10mm gun s AP nábojema a damage už frčí, podařilo se nám Alexu a její tygry sejmout, fuck yeah
@Daemon (19.01.2014 16:30): jo, to asi bude tím, úplně jsem zapomněl že mám finesse..a náboje mám jen jedny, takže to bude veselý :)

Jinak mi mod zatím přijde super, skvělá atmosféra, ta hardcore obtížnost se mi taky líbí (ta radost když jsem si konečně koupil leather jacket, heh). Potěšily elementy navazující na jedničku (kterou jsem dohrál včera), Hub, Crimson, už mám v partě Keri.
Mel bych maly dotaz na tvurce modu. Nevim, kolik lidi by to opravdu vyuzilo, ale v implementaci widescreen modu do Ressurrection mi hodne chyby moznost Scaling x2, tak jestli by ji neslo pridat? Ono hrat to ve vysokem rozliseni je pekne, ale cist dialogy se stane spise otravou nez zabavou pri tak titerne pismu. A pri pouziti mensiho nez nativniho rozliseni na LCD monitoru je to zase nehezky rozmazane. Ja osobne tedy davam prednost vice pixelovate grafice nez rozmazanemu obrazu.