Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 90
Fallout 2 volně navazuje na jedničku. Začínáne v jedné zapadlé vesničce, kde vás pošlou najít G.E.C.K. Diky němu lze z pouště udělat ráj. Postupně budete mít i další úkoly k vyřešení. Fallout 2, RPG drsné i humorné, začíná výborně provedeným intrem, z něhož na vás dýchne atmosféra jaderné války a jejích následků.

Na první pohled je Fallout 2 téměř absolutní kopií prvního dílu. Ve srovnání s prvním dílem má Fallout 2 víc questů, víc předmětů k sebrání, pestřejší výběr zbraní a brnění.
Většinou si můžete vybrat, zda tu kterou questovou nabídku přijmete. Nehleďte přitom jen na peníze a zvažte i morální pozadí celé akce - vaše rozhodnutí budou mít vliv na to, jakou pověst si ve městech vytvoříte. Pokud se například rozhodnete vyhodit do vzduchu ghoulskou elektrárnu, nemůžete se potom divit, že každý ghoul na potkání vám skočí po krku. Na druhou stranu učiníte-li něco obzvlášť bohulibého, nemine vás záviděníhodná pozice místního idolu. Za každý splněný quest či subquest (a samozřejmě i za spoustu jiných projevů vaší dokonalosti) dostanete přidělené zkušenostní body, které, když dosáhnou určité hladiny, posunou vaši postavu o úroveň výše. S každým zvýšením úrovně vám navíc vyvstane příjemná povinnost rozdělit malý počet bodů mezi vybrané dovednosti, čímž vaši postavu dále zdokonalíte.

Oproti prvnímu dílu mužete určovat bojové chování vašich společníků v partě. Je vám dovoleno vybrat jim zbraň, doporučit jim brnění, zakázat jim útěk z boje či stanovit vzdálenost, na kterou mají útočit. Velmi užitečné je i nastavení, kterým postavě řeknete, na koho má prioritně útočit - zda na nejslabší nebo naopak nejsilnější článek nepřátelské skupiny či radši vždy na toho, kdo útočí na vás.
Fallout 2 je prostě supr pokračování Fallouta 1.






Pro: Nastaveníchování vašich společníků, prostě pokračování Fallouta

+24 +26 −2
  • PC 85
Rozsáhlý svět Falloutu úžasně znázorňuje reorganizaci rozpadlé civilizace, na každém kroku budete narážet na nehostinnost a úpadek. Ano, opravdu si to lidstvo přivodilo samo, někdy až zamrazí podobnost s naším reálným světem...

Už při tvorbě vašeho charakteru si všimnete poměrně rozsáhlého RPG systému, který vám umožní vytvořit postavu šitou na míru. Pestrá paleta vlastností je zakomponována do celé hry a většina činů má alternativní způsob provedení. Úkoly jsou také rozvětveny a máte na výběr "Jak" plnit, ale občas si i musíte vybrat pro koho. Vaše rozhodnutí vás nejednou doběhnou a vy se střetnete s jejich následky. Scénář je do drobností promyšlený a ideálně naplňuje svět obsahem. Po dohrání mě příjemně překvapilo konečné shrnutí vašich činů, kdy se vám promítne váš zásah do historie :-)

Tahové souboje jsou zpracovány na jedničku, semtam jsem sice nadával, že se musí při boji hýbat celé město, ale jinak šlo o brutální a taktické hody. Vše navíc ohláškováno, byla radost bojovat proti někomu, kdo z vás chtěl mít trofej či oběd :-)

Hrál jsem počeštěnou a celkem opravenou verzi (první Fallout jsem hrál v horším stavu), tudíž hře nemám co vytknout.

Fallout 2 sedí na trůnu DH a nutno říct, že oprávněně.

Edit- tak jsem ten svůj blábol trošku zkrátil do rozumnější podoby.

Pro: Rozsah a obsah světa, RPG systém, čeština, Pipboy, souboje, humor, závěrečné shrnutí vašich činů.

Proti: Autoři na ně zapomněli :-)

+23
  • PC 95
Dokonala hra ktera ma jedno velke minus... a to je ze je prilis kratka :( Jiste kazdy kdo ochutnal krasy tohoto postapokalyptickeho sveta by se do nej rad vracel a prozkoumaval stovky mest, plnil tisice ukolu a u toho zabijem miluiony nepratel svou zbrani.

Dokonala v moznosti dohrat hru nekolika zpusoby. At uz za gaunera ktery dokaze boxerem urvat pulku tela mutantovi, nebo za inzenyra zbehleho ve vede a technice ktery nepritele rozstrili drive, nez k nemu vubec dojde. Za postavu inteligentni nebo uplne hloupou, az se divite ze zvladne sama dychat... Kazda z moznosti otevira jine zpusoby konverzace a zpusobu hrani.

jak jsem jiz zminil v uvodu i pres nedostatek hra obsahuje "hodne" lokaci, do kterych se pri putovani severni amerikou vydate. Pribeh je radost pro sama pro sebe, promakany a ukazujici zhyralost lidske rasy. vedlejsi questy nejsou jen typicke, zabij, prines, ale prokousavate se dialogy a i po nekolikaterem dohrani a hrani jsem ziskaval questy, o kterych jsem drive nemel poneti.

Vyber a arzenal zbrani je uspokojivy, mozna mi chybi nejaka prirucni atomovka stylu Hvezdna pechota, ale co uz, slunecni blaster musi stacit :D Zvukovy doprovod a hudba se dobre posloucha, meni se at jste v meste nebo v pousti... a zvuk 9mm pistole ktera provrtava hlavu vaseho nepritele je proste dokonala!!!

s Killapovym (nebo jak se to pise) patchem hra dostava dalsi rozmer a to co kuci z interplay nezvladli killap dokoncil dle meho nazoru naprosto dokonale. Parta kterou muzete rekrutovat ma taky sve pribehy ktere muzete ovlivnit. skoda jen, ze nikoho z nich nesbalite :D

zaverem, nadherny titul, ktery jiste budu hrat i jako ctyricetilety tatik :D Mohu vsem vrele doporucit!

Pro: Vse...

Proti: Po dohrani si uvedomite ze se chcete do sveta Falloutu vratit!... :(

+23
  • PC 85
No, Fallout 2 konečně dohrán a já se pokusím nějak vyplivnout tu smršť pocitů, tak se předem omlouvám, pokud to nebude úplně posloupně. Za prvé se jedná o jednoduše úžasnou hru, jejíž význam pro herní žánr rozhodně nelze popřít.

Ten svět vás doslova pohltí a uzavře ve své apokalypse. Je to velmi zvláštní, ale jedná se snad o nejzábavnější, nejzajímavější svět, který je zároveň tak hrozně chudý a vlastně prázdný, ale vás to pohlcuje ta atmosféra, te všudypřítomný nepříjemný pocit pustoty a neustálého nebezpečí. S tím souvisí i obtížnost hry. Jelikož patřím mezi nekované RPG hráče (a už vůbec neumím klasiky), tak mi hra dala solidně zabrat. Začal jsem na střední a postupně jsem se dopracoval k nejlehčí obtížnosti, abych to vůbec dojel. Ale ta obtížnost je především v tom, že vám hra nic nepředhodí zadarmo, všechno si sami musíte pospojovat, dát dohromady a najít si cestu. Prostě vás nevodí za ručičku, jak je tomu u dnešních her.

S obtížností souvisí i samotné cestování, které je pro hráče mého typu neskutečné peklo a nejednou mi hru dokázalo docela otrávit. Když jdete z města do města a asi 10x vás přepadnou, tak je to již opravdu ubíjející a mě to vážně dost rychle přestalo bavit. Cestování je nutné zlo hry, které jsem si nedokázal užívat a několikrát mě odřízlo na mrtvém bodě, kdy jsem nebyl schopen dojít do další oblasti, protože jsem byl hrozně "pod levelem", taže jsem trapně ukládal po jednom políčku a zkoušel štěstí. Ostatně štěstí hraje ve hře docela slušnou roli, jelikož na tom záleží i to, jestli otevřete zámek, překecáte postavy atp.

Další věc, kterou musím přiznat, že bez návodu bych hru asi nedojel, respektive by to trvalo minimálně dvakrát či třikrát tolik (například, jak bych našel součástku pro nastartování taneru, to vážně netuším), navíc díky otravnému cestování bych to asi rychle vzdal.

Dále musím přiznat, že asi po 20 hodinách mě hra přestala bavit. Hlavní příběh mi jednoduše přišel slabší a nebyl to takový ten tahový příběh, který vás u hry drží zuby, nehty, vlastně daleko zábavnější mi přišly vedlejší questy, které byly vskutku originální a rozmanité. Dalších deset hodin jsem se tak nějak prokousával. No, závěr je zase velmi dobrý.

Ta hra nabízí velké množství způsobů, jak to hrát, na co se zaměřovat, jak hrou postupovat, jak to trochu osr**, ulehčit si, ale zároveň když se zaměříte na jedno, nutně vám to bude chybět jinde (například pokud chcete být op v soubojích, pak vám třeba bude chybět věda) a v tom je to kouzlo hry. Věřím, že druhé hraní může být ještě zábavnější, jelikož už máte v ruce základní věci a nad hrou daleko víc přemýšlite. Každopádně abych tu nepsal knihu. Hra byla o chlup lepší, než jednička, ale zase o tolik ne. Rozhodně je bohatší, delší a hlavně téměř NEPADÁ, ale do dokonalosti mi tam ještě něco chybělo...
+23
  • PC 100
Fallout 2 bude na mém žebříčku zaujímat vždy první místo. Jeho geniální propracovanost a atmosféra může být konfrontována pouze s několika dalšími tituly od Black Isle.

Celá atmosféra postapokalyptického světa na mě dýchá celou dobu hraní. Osobně jsem jeden z těch co miluje tohle kreslené detailní ponuré zpracování, vše je pěkně vyvedeno v dtailech, animce super, nestojím o nějaké 3d pseudo pokusy, které stejně takové množství detailů nezachytí v nejbližších několika letech. Z F2 je úplně cítit ta beznaděj a zoufalství lidí žijící ve zničeném světě, ta zvrácenost a odpor k lidem, kteří zasvětili život jen otrokářství, vraždění a teroru pro tento svět tak příznačným. Hrál jsem ho všeho všudy aspoň 10x, je to taková tradice si ho zahrát každý rok, což je asi tak akorát doba na lehké zapomenutí všech detailů a znovu vychutnání si celé hry. Líbí se mi rozdílnost všech lokací, od Denu, Reddingu po Modoc, vault City a San Francisko. Líbí se mi celkový styl hry laděný do období studené války ač jsme vlastně v daleké budoucnosti. Líbí se mi celková surovost hry, přítomnost zkažených dětí, které kradou pro své šéfíky což je v dnešní době už nemyslitelné by vám bylo umožněno vraždit děti na ulici, ne že by to bylo to hlavní o co jde, spíše jde o tu MOŽNOST, že to zkrátka jde a hra vám nic nezakazuje, dovoluje vám být tím hodným nebo taky tou největší špínou podobně té co se vám lepí na boty kdy s z vás stane jak vrah dětí, pornoherec tak i třeba vykradač hrobů s vytetovaným cejchem otrokáře na čele. Tato hra si na nic nehraje a myslí na každý detail a aspekt takového života v zdevastovaném světě. Celý svět je prolnutý moderní technologiíí ať jsou to moderní hi-tech zbraně jako pulsní puška, gauss puška, elektrické rotačáky, nebo možností být operován ke zvýšení svých schopností jak vylepšením svých vlastností tak imlantáty,pod kůži přičemž vše má svá pro a proti, na straně druhé tu jsou primitivní zbraně jako pistole, brokovnice, oldschool předměty jako staré spotřebiče apod. rozmanitost úkolů se blíží genialitě od nájemných vražd, vymáhání dluhů (Hej Lloyde! Chytej...) hlídání kontrabandu s chlastem, hledání léku na drogu, kupování dolů přes hledání součástek do auta, doručování kufříků, po přesazování kytek a hraní šachové partie se škorpionem či lovení pokladu ze studně. Radši více říkat nebudu ať to neni moc spoilerové, ale ta škála úkolů je skutečně bohatá. V rámci toho se dotáváme k dialogům, které jsou bohaté a hlavně větvené s mnoha možnostmi reakce, která má na chování NPC vliv a s možností strkat nos do těch správných zadnic k dosažení lepších výsledků. Fallout činí Falloutem také humor, často drsný, černý a cynický humor, který ještě umocnil český překlad. Jsou zde všudypřítomné odkazy na filmy, hry, známé postavy a knihy. Vaši spolubojovníci vás nepřestanou bavit svými hláškami zvláště pokud se nemají zrovna rádi (Šéfe, Sulik už na mě zas divně čumí). Setkáte se starými známými Supermutanty a Nightkiny, s novými alieny a jinou chamradí z vůdcovy továrny. Je toho hodně co napsat o tomhle klenotu herního průmyslu, a já si cením především tu otevřenost a naturalitu bez cenzury, vždyť která jiná hra v dnešní době vám umožní zlikvidovat prezidenta USA na několik způsobů a postavit se samotnému Velkému zlému bossovi? Pouze Fallout 2 :)

Takže za sebe říkám "Semper Fi....." Falloutu 2:)

Pro: vše od atmosféry, brutality a zvrácenosti celého světa, naturálnosti přes možnosti celého světa, množství předmětů a NPC po černý humor srážející ze židle

Proti: spousta bugů a technické problémy na které tvůrci zapomněli a neopravili, dále mě napadají jen drobnosti a to už bych jen rýpal do dokonalosti

+22 +27 −5
  • PC 100
Geniální pokračování geniální jedničky.Už se těším, až si jí po dvanácté projdu znova, tentokrát s restoration modem od Killapa, a těsně před vydáním trojky.To bude jeden kulervoucí zážitek...zase.

Pro: Všechno

Proti: Nic

+21
  • PC 70
Další nedotknutelná modla za mnou....tak hurá na to se ji trochu dotknout.

Jak jsem čekal a jak bylo zřejmé, oproti jedničce se toho mnoho nezměnilo. Změnila se ale jiná zásadní věc, a sice, že jsem plně věděl do čeho jdu. Neudělal jsem tudíž podobné chyby při tvorbě postavy a užil jsem si tak mnohem více vývoj svých schopností.

Co se rozhodně zlepšilo, je zajímavost jednotlivých lokací. Bavila mě kompletace všeho ve většině měst, zejména ve Vault City a v New Reno. Bavilo mě, že do hry daleko více vstupovala zapeklitá politika a vzájemné vztahy jednotlivých společenství jakožto i podnětné rozhodování, na jakou stranu se přidat a jakým způsobem věci řešit. Co se mi, stejně jako v jedničce, nelíbilo, že naprostou většinu času hry člověk nezavadí o hlavní příběh (nebo možná zavadí, ale vždycky tak na pár sekund a jen párkrát), a pachtění se za jakýmsi geckem 85 % času hry, pro mě není poutavý příběh. O co by bylo lepší, kdyby hlavní hrozba hry vstupovala na scénu častěji a více by se naznačovalo, co je vůbec zač. Byl bych v mnohem větším očekávání věcí příštích.

Co oceňuji, je drobnost v podobě lepší optimalizace pro boj bez střelných zbraní, na kterou jsem se specializoval a za pomocí zejména závěrečných perků jsem byl snad nakonec silnější, než bych byl s těžkými zbraněmi.

Dost mě potěšilo auto.

Naopak rozhodně musím zkritizovat menší počet "mluvících hlav". Čekal bych přesně opačný vývoj. Čekal bych, že jich bude minimálně dvakrát více jak v jedničce (když je hra dvakrát delší) ne že jich bude méně. Bohužel to plně odpovídá tomu, že je zde prostě málo hlavního příběhu. Mluvící hlavy totiž obvykle bývají důležité postavy, které mají co říct. A je jich tu prostě podle mě málo.

Hudba se bohužel z 80 % recykluje. Mám rád, když v dalších dílech sérií jsou hudební reminiscence, když se vrací staré motivy, nebo panuje úcta k main theme, ale aby většina soundtracku byla zrecyklována, to už je spíš lenost.

Závěrečná lokace pro mě byla lehce rozpačitá. Nějak jsem nepochopil fakt, že jsem se mohl tak snadno, jako běžný voják, dostat k prezidentovi, všechno odemčené, a prostě mu vyhrožovat mezi čtyřma očima a pak ho picnout. V momentě, kdy každý druhořadý gang má bezpečnostní parametry úplně jinde, než hlavní zlouni celé hry, to mi přijde divné.

Už v jedničce se mi líbilo závěrečné shrnutí, co se dělo dál. Bohužel ve dvojce mi to zkazila ta věc, že jsem sice skutečně oplodnil mladou Bishopovou, jenže hra si tak nějak pak už nevšimla, že jsem ji za pět minut poté zabil i se vším, co by mohla mít potenciálně uvnitř, včetně celé její rodiny a v New Reno jsem udělal vládce z rodiny Wrightů. To, že se mě hra na závěr snažila přesvědčit o tom, že se neexistující Bishopové chopili v New Reno moci, tak moc nefunguje.

Jinak ale nemám už co dodat. Je to inteligentní hra, má sympatický feeling, je to ale také v podstatě jen rozšíření jedničky. Asi trochu chápu, co na hře všichni vidí, já tam ale také vidím, jak to mohlo být (minimálně) pro mě mnohem lepší a zajímavější, a nechtělo by to až tak moc.

Pro: náplň v jednotlivých městech, lepší optimalizace bojů, auto, feeling, dialogy, svoboda volby, politické vztahy

Proti: málo hlavního příběhu, málo mluvících hlav, hudba, nepřesvědčivý závěr hry, až na drobnosti minimální posun od jedničky

+21
  • PC 100
Tohle je nejlepší hra, jaká kdy vznikla. Prostě je! Nejradši bych si ji hned z fleku prošel znova, bohužel jsem to už udělal tolikrát, že ji znám nazpaměť, takže budu muset ještě chvíli počkat, abych ji zase trošku pozapomněl:) Věčná škoda, že BI nikdy nevydaly další díly, protože Bethsedě moc nevěřím... Jsem opravdu rád, že jsem se k Falloutům dostal jen relativně krátce (plná hra v Levelu) po vydání, protože dneska by mě třeba odradila vizuální stránka a já bych byl ochuzen o nejlepší herní zážitek, jakého se člověku může dostat.

Pro: Všechno. Atmosféra, humor, brutalita, rozhovory, postavy, otevřenost světa, morální poselství, možnost různých zakončení úkolů často spojených s morálními volbami, a především ani stopy po politické korektnosti

Proti: Občasné pády

+20
  • PC 100
Další z her, které jsou zařazeny v kolonce "srdcovka". Stejně jako v jedničce mě tenhle mírně ujetý svět naprosto uchvátil. Nádech padesátých let, spousta zajímavého humoru, nespočet možností jak řešit situace.

Navíc zůstal z jedničky propracovaný vývoj postavy a kvalitní (byť občas poměrně zdlouhavý) soubojový systém. Přibyla spousta nových předmětů a kupa zajímavých lokací. Navíc některé lokace z jedničky prodělaly překotný vývoj, což je pěkné takhle s odstupem vidět.

Komu se líbila jednička a dvojka ho nějakým řízením osudu minula, pak je to pro něj povinnost. Komu se jednička nelíbila, ten ať dvojku ani nezkouší, protože ty hry jsou jako dvojčata. :-)

Pro: vše dobré z jedničky zachováno, styl, humor, systém

Proti: na některých konfiguracích se objevují pády hry :-(

+20
  • PC 80
Druhý díl Fallouta by se dal spíše definovat jako parodie na svého předchůdce než jako skutečné pokračování. Tvůrci zacházeli s Fallout universem lhostejně jako s levnou děvkou. Naházeli bez rozmyslu do hry co je zrovna napadlo, hlavně aby toho bylo co nejvíc a bylo to sakra cool. A rychle, aby všechno stihli do roka. Nevadí, že se sem tam najde mezera prozrazující, že něco chybí.
Hutná atmosféra prvního dílu je zabita záplavou prostoduchých vtípků, které spíš zabolí než rozesmějí a popkulturních odkazů bez valného smyslu snad na všechno, co tvůrci kdy viděli, četli, hráli. Samotný svět je pak udolán nevhodnými věcmi, situacemi, postavami i místy, někdy do té míry, že popírají předcházející díl. Tématická města na mě působila jako bych vcházel do různých filmů a rozhodně nedávala dohromady nějaký i jen trochu uvěřitelný svět.
Nechápejte mě špatně, Fallout 2 považuji za kvalitní RPG-čko a zábavnou hru. Ale to je asi tak všechno. Pobaví, nic hlubšího v ní nelze hledat. Se svým předchůdcem nesnese srovnání. Většinu z toho, co dělalo Fallout perfektní hrou, je v druhém díle pryč. Aspoň, že SPECIAL zůstal...
+19 +24 −5
  • PC 100
Dvojka sice vypadá stejně jako jednička, ale jen na první pohled. Nejen, že herní svět je o mnoho větší, ale i celkově propracovanější. Mnoho questů, které se postupně otevírají získáváním zkušenostních bodů nutí hráče procházet lokace vícekrát, což není v tomto případě vůbec na škodu.

Nejdrsnější ale byl Žeryk - při kritickém zásahu letí pankáč přes celou obrazovku :)

Jednička dovedená do dokonalosti.

100% !!!

Pro: herní svět, design, znovuhratelnost, dialogy, atmosféra, vývoj postavy, odlišná hra za různé typy postav, Žeryk

Proti: systém na kola není moje parketa, postava stále nemohla jít přímo nahoru (cik-cak)

+18 +20 −2
  • PC 100
Tuto hru by som zaradil medzi hernu klasiku, do hernej siene slavy, uz iba pre prepracovanejsi herny system nez Fallout1, takisto pre ovela lahsiu a vtipnejsiu atmsoferu, do ktorej sa dalo velmi lahko vzit. Po istej dobe sa cloveku jeho postava zacala dokonale podobat, alebo prave naopak, mohol si vytvorit niekoho, kym vzdy chcel byt, ci niekoho, kym by sa nikdy nestal... Jedine minus su nedokoncene questy, NPCcka, atd, ktore boli bohuzial vysledkom natlaku na vyvojarov, ktori ju nestihli dokoncit. Dohral som ju, nespocetnekrat, doteraz si ju rad rozohram, vyskusam niektore dialogy, moznosti, ci sa pokusim prejst ju inym stylom, nevidanym, lakavym, pretoze ma uzasnu "replayabilitu". Naucila ma spolu s BG2 skvelo po anglicky, dokonale rozvija logicke myslenie, je to zaroven uzasny relax, kazdy si tam najde co chce...
+17
  • PC 80
Co Fallout 2 přinesl oproti prvnímu dílu? Více hodin strávených u hry. Více měst. Více zkušeností, levelů, silnějších zbraní... Skákal bych možná radostí, nebýt toho, že však Fallout 2 oproti první dílu něco odnesl - minimálně jednu věc, nicméně tu z nejdůležitějších - atmosféru.

Atmosféra ve Falloutu 2 mě totiž zklamala, byla-li tam nějaká. A na tu meziřádkovou otázku si odpovím sám - byla tam, ale jen v záchvěvech. Kam se poděla tam opravdu "post-apo" hutná tíživost prvního dílu? To nevím, jisté však je, že druhý díl je jí hodně vzdálený.

Méně je někdy více - příliš mnoho měst mi ve hře přišlo, že tam je jen proto, aby tam bylo, popř. jen proto, aby naplnilo nějakou rádoby narážkovou vizi autorů. Nic proti, ale taky teda rozhodně vůbec nic pro.

Dávám tomu 80pct, protože jako rpg hra je to pořád dobré, to ne, že ne. Ale nic moc víc dát nemůžu, protože v paměti mi neutkvělo prkaticky nic navíc.
+15 +22 −7
  • PC 100
Naprostá pecka, hra s velkym H, u který si troufam říct, že už nebude nikdy překonaná. Dokonalá postapokalyptická atmosféra podtržená úžasnym soundtrackem... Nebudu to tady ani rozepisovat, protože by to byly jenom samý superlativy... Kdo nehrál legendárního Fallouta 2, jako by nehrál nikdy!

Pro: VŠECHNO

Proti: rádoby pokračování ve formě třetího dílu (určenému nejspíše pro dívky předškolního věku)

+15 +19 −4
  • PC 95
Druhý díl Fallouta je minimálně stejně, jestli ne víc, parádní, jako jeho předchůdce. Obrovské navýšení už tak velkého světa skýtá desítky hodin zábavy, jaká nemá obdoby. Nebudu opakovat to, co tady už zaznělo od ostatních uživatelů, spíše jen přikývnu a vyslovím "Děkuji."

Pro: Stejné jako jednička, jen prostě větší :)

Proti: Množství bugů

+14 +15 −1
  • PC 95
nespočet možností,spousty postav a humoru.Tuhle hru už mám za sebou několikrát a vždycky si jí znova ráda zahraju.
Souboje,ikdyž občas na dlouho,jsou super a tato hra se jako další řadí mezi mé hodně oblíbené.

Pro: rozsah a nespočet možností,humor a rpg systém

Proti: snad jen občas boje,které trvají dlouho

+12 +16 −4
  • PC --
Dvojka je prvnímu dílu hodně podobná. Vlastně je téměř stejná jen se zde objevuje více NPC postav, svět je větší, více zbraní na výběr. Všeho je více a některé věci jsou vylepšené. Zde si například můžete vlézt do inventáře spolubojovníků a narvat jim pořádné zbraně. Přes dialogové okno jim navolit přístup k bitvám, rozestupy apod. Jinak se jedná stále o Fallouta se stále vynikající hratelností. A já už prostě nevim co bych dodal aniž bych se opakoval.:)

Pro: stejně jako u jedničky, auto!:)

Proti: pořád padá!

+10 +11 −1
  • PC 100
Fallout 2 není nejlepší RPG ale nejlepší hra vůbec. Nadčasová hratelnost, neuvěřetalná atmosféra, absťáky, noci hladovění abych se posunul v ději,... neuvěřitelná hra, která vám sežere tolik času aniž by jste toho litovali. Super (stačí se prokousat prvními 10ti minutami nudy s oštěpem a pak se to rozjíží)

Pro: atmosféra, dějová linie, vylepšování postavy, questy, mnoho NPC, absolutní volnost pohybu, délka hry

Proti: na hře vzniká vážná závislost

+10 +17 −7
  • PC 90
Větší, ale ne lepší. Víc questů, víc postav, víc zbraní, víc vtipů a víc bugů. Bohužel díky tomu hra už nepůsobí tak konzistentně a někdy se objevují ulítlé nápady, které pak tvůrci stejně musely brát zpět. Naštěstí to všechno pořád stojí na pevných základech položených prvním dílem, takže pořád jde o jednu z nejlepších her.
+8 +10 −2
  • PC 95
Časy stravené u falloutu se nezapomínají, velice dlouhé a povedené RPG. Prostředí neobvyklé a velice originální, naprosto obrovské množství vedlejších questů, povedená hratelnost s možností nabírání parťáků. To vše je až neuvěřitelné když se podíváte na datum vydání. Fallout II je pro mne jednička v tomto žánru.
+3 +9 −6