Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (10.11.2015 11:54): tak me W3 bavil docela, ale posledních cca 20 hodin z tech 120 co jsem ho hral bylo uz jen o tom abych to proste nejak dohral. Ja uprednostuju spis tu sandbox hratelnost a vetsi volnost a moznosti, a to mají hry od bethesdy proste mnohem lepsi. Ale obecne se nedivim ze W3 tolika lidem ucaroval, globalne bez subjektivních osobních pocitu to je hodne kvalitni kousek.
Z mojeho pohledu o dost zabavnejsi nez W3 ( samo po tech 4 hodinách by clovek mel spsi mlcet, ale co uz). Když uz je nutne to neustale srovnávat. Svet ma mnohem vic detailu a stoji za to ho prolejzat. Grafika se mi libi, ale nezastiram ze W3 ji ma o něco lepsi. Trochu me zklamalo ze ve mestecku kde je power armor nejsou pristupne všechny domy, tohle u Bethesdy nebyva moc zvykem, i když mam dojem ze ve F3 to tak bylo taky. Build mod vypada zabavne, ale uvidi se jestli bude mit skutecne nejaky zasadnejsi smysl. Myslim ze pokrok oproti Skyrimu je jasne viditelny a hra nepusobi nijak zastarale nebo spatne. Mapa v pipboy se mi zda opticky mala, ale asi to je jen klam.
Pes mi prijde zatím krapet zbytecnej, a zadavat mu prikazy je trochu otrava, nastesti na nem nestoji cela hra. A je docela fajn jak tam porad nekde kolem pobiha. No uvidi se bude to chtit dost casu aby clovek mohl skutecne rict jaka ta hra je, a rozhodne se na to tesim.
Tak názory na steamu 2200 kladných 468 záporných.. Takže ta hra je lehce nadprůměrná. Takže zase čekat, než to kommunita spraví. A nebo měsíc dva než vydaj patch. Bethesda má spousta času přeci.
Stalo se přesně to, čeho jsem se bál. Po Witcher 3 už herní svět nebude nikdy stejný :-) Prostě bez pořádných animací, profi hereckých výkonů a cutscén se příběhové RPG tohoto typu už neobejde.

Přitom i Fallout 3 měl velkolepý váu začátek, ale čtverka je úplně k smíchu. Uvedení do hry je strašně povrchní a amatérské kežl klišé. Od první menu obrazovky mám pocit, jako bych hrál nějakou badžetovku. Na pohled odpudivé, modely a design všeho hrozná bída.

Jakmile jsem vylezl ven z vaultu, tak jsem to musel vypnout a šel hledat návody, jak odstranit plno designérských chyb. Obludným hudem počínaje a zmršeným ovládáním konče.


@HolyMeatball (10.11.2015 11:13): "Na tvorbe postavy se da zabit kotel casu. Zrovna od Bethesdy jsem toliko detailu necekal." Fakt? A nemáš na mysli tvoření vzhledu postavy (resp. rodičů?) :D To mě zajímá, protože jsem měl za to, že si rozvrhneš SPECIAL a šmitec (když perky dostaneš až při levelu a skilly zrušili...)
@kuler91 (10.11.2015 11:04): Po prvnich trech hodinach (zrovnaj sem dosel k power armoru):

- Na tvorbe postavy se da zabit kotel casu. Zrovna od Bethesdy jsem toliko detailu necekal.
- Grafika neni urazlive spatna, krom toho dokreslovani stinu. To je docela extrem, aby se na Ultra dokreslovaly az 10 metru prede mnou. Na druhou stranu, efekty pocasi jsou moc pekne, framerate naprosto stabilni, a za ty tri hodky zadny bug.
- Interakce se psem stoji za vylizprdel. Clovek na nej klikne, vyjede masefekt dialogolecko, cokl udela dva kroky stranou, kolecko zas zmizi. Ale clovek je pritom furt sekly v interakci, takze jakmile se po deseti vterinach znova priblizim k psovi, tak automaticky koleko vyjede znova. Nejhorsi je, ze aby se clovek k cemukoliv dopracoval, musi nejdriv projit jednim nebo dvema koly - pricemz pes samolibe zdrha kdykoliv se mu zachce. Kdyby pro toho psa udelali nejake kolco/okenko interakci uplne zvlast, bylo by to mnohem lepsi. Tusim, ze takoveho modu bychom se mohli brzo dockat.
- Gunplay je super, VATS naprosto indenticky.
- Craftovani je bajecne intuitivni a easy.
- Screena s perky je mozna stylova, a rozhodne prakticnejsi nez hvezdarna ve Skyrimu, ale furt to neni dost user friendly.
- Dialogy me za ty tri hodiny zatim nestihly uspat, coz je rozhodne prekvapivym uspechem. Naopak, zatim jsou vesmes zabavne. Od Morrowindu by to *MOHLA* byt prvni dobre napsana Bethesda.
No jo F4 nezklamal, dle uživatelského hodnocení je to obyčejný průměr o nějaké konkurenci pro W3 nemůže být ani řeč... :)
Ono to hodnocení na metacritic má celkem vypovídající hodnotu skoro vždy a rozhodně se nestane, aby tam dobrá hra byla špatně hodnocena a naopak ...
Dneska ještě mrknu na gameplay u kluků z hrej.cz ... Každopádně, až někdo bude mít nějaké první dojmy po několika hodinách, tak piště :)
@Bodkin (10.11.2015 09:17): To je dobrá správa, asi tie súboje naozaj vylepšili. Tuhé a dynamické prestrelky chvália aj užívatelia, ktorí frkli na metacritics hodnotenie 5-6; a dokonca aj pár modderov starého Fallouta na NMA a Codexe to potvrdilo.
Kdyby se udrželo tohle user hodnocení na metacritics u PC verze, tak bych byl moc šťastnej člověk :-D
@Paul (10.11.2015 09:12): Mě ráno psali že mi došel balík na poštu, ale objednával jsem už na vánoce něco pro mou drahou, tak jsem hned vlezl na mail a kontroloval gramáž :D a byl to ten pro ní... :D

Nakonec už mi tam ale visí oba. Tak to cestou z práce vyzvednu. :D
@Paul (09.11.2015 21:59): Ve FC2 to taky stálo totálně za hovno, rozbíjení věcí je dobrá mechanika jen vzácně.

@kuler91 (10.11.2015 00:03): Protože prachy a nejistý zájem. A teda, ten F4 mi příjde místy kurevsky těžký, Survival obtížnost je fakt peklíčko.

@Cobot (10.11.2015 00:22): Jo, ale palivo ani munice ti nevydrží dlouho. Navíc PA je místy fakt must have, protože někam vlezeš, dostaneš instakill a loaduješ.
@SilentWolf (10.11.2015 08:15): mi povídej. Mi teď volali ze maj pro mne balík. Tak natesene jdu ven, a daj mi nakej velkej tezkej balík. Si říkám wtf, mi místo hry poslali cihlou ne. A on se z toho vyklubal Steam Controller :D
Tak ho hned otestuju na F4. První omak dojmy moc pekny, i kolega co nesnasi konzole byl nadšenej.

@Cobot (10.11.2015 00:22): to neni tak úplně pravda. Fallout byl postaven na tom ze můžeš hrát jak chceš. F1,2 a NV jdou hrát bez zabíjení, pokud hráč chce.
Koukam, že power armorr a gatling clovek dostane hned do zacatku...

@kuler91 (10.11.2015 00:03): taky mam rad postup bez zabijeni (rambo stylu), ale od toho jsou jine hry. Tohle je na zabijeni postavené. Lidi radi zabijet. A do Falloutu to patří.
Co se tyce toho enginu. Zaklady Gamebrya tam jsou, ale Creation engine nemá s gamebryem skoro nic spolecneho, proto to prejmenenovali. Zasadni rozdil je ten ze gamebryo byl licencovany engine, nepatri Bethesde, kdezto Creation je jejich. Uz z této podstaty se nemůže jednat o Gamebryo:)
Je velmi nepravdepodobne ze by Bethesda vzala něci engine a proste si ho cely nebo casti přivlastnila a přejmenovala. maximalne se jim mohli inspirovat při tvorbe vlastního enginu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gamebryo

https://en.wikipedia.org/wiki/Creation_Engine
Čím horší podmínky v těchto hrách hrách, tím líp ...
Proč prostě nemůžou udělat post apo hru ve stylu metra v otevřeném světe s příběhem a důrazem na postavy,questy jako ve witcherovi, temno/horrorovou atmosférou. To vše okořenit pořádným enginem, v rámci možností i trochu HC hratelností, bez berliček, zaměřovačů,radarů s důrazem na vzácnost zbraní,munice,zásob. Omezit počet lidských nepřátel a především setkání s monstry by měla být vyjímka, ale každý střet by stál za to ...
Neříkám, že bych chtěl z toho úplně HC záležitost, ale řekněme trochu "těžší" hru, kde je člověk nucen pečlivě plánovat každý krok ... Mě už se ty dnešní casual rambo se stovkami zabitých nepřátel za půl hodiny začínají dost přejídat a F4 není žádná vyjímka. Pochopím to u některých her, ale proč to do dnešních her cpou naprosto všichni ? To si chce každý pořád hrát na největšího zabijáka a hrdinu na světě ? Nemůžeme vývojáři konečně zůstat trochu při zemi ? :(
Zbrane se obvykle moc nezorbijej. Na vojne jsme měli 17 let stary samopaly, a jediny co občas potrebovali tak namazat a vyčistit. Rozhodne se nikdy nestalo ze by nekomu bouchnul v ruce nebo prestal po hodine strileni na strelnici fungovat a někdo ho musel opravovat.
@Maximus (09.11.2015 22:03): problém je že ve většině hrách je to udělaný blbě :)
Ale právě ve FC2 se mi to líbilo, bylo adrenalinový když mi bouchla bouchačka v ruce uprostřed přestřelky. Bohužel většina her to má jen otravný no.
Mě to nevadí, ale nesmí to být extrém viz. Dead Island nebo Dying Light.
Co máte proti rozbíjení věcí ? Ve farcry 2 to bylo supr, kdyby to Beth udělali pořádně tak to mohl bejt zábavnej hardcore prvek.
Takže asi takto. V něděli, nejpozději v pondělí sem hodím krátký komentář ohledně dojmů ze hry. Pokud sem ode mě nepadne nic ani v pondělí, jsem no-life looser který paří do čtyř do rána Fallout.
@Paul (09.11.2015 19:51): tak aspoň na necem se shodneme, ze AMD drivery jsou tragedie:)

tak ona 750Ti je docela dobra karta za ty peníze, v konzolich je o fous horsi. na PS4 by to mozna jelo lip, ale když to ma lock tak to je pak tezky.

Ty recenze jsou pekne, ale clovek si to musí sam zkusit.
me jen dela starost ten unlock time na steamu, casomira ukazuje ve dve rano, ale dle tohohle by to mělo bejt o pulnoci, krapet bordel. A 10 000 lidi uz to hraje...divny..
https://i.imgur.com/nlP1mmI.png
Já se divím, že se jim na to ty konzolisti nevyserou .... Měl jsem pár měsíců PS4 a pokud se jednalo o stabilních 30, tak to bylo celkem ok, ale dropy jsou hrozně znát a jsou nehorázně otravné a dokáží celé hraní dost znechutit ...