Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hmm, takže už je venku seznam "BiS" vybavení, když F4 vyrazil touhle (slušně prošlapanou) cestou?
@Bodkin (13.11.2015 17:36): Osobní zkušenost říká, že je to úplně maže. Do teď jsem vždycky byl schopný na jeden nájezd udělat jeden upgrade. Teď jsem to všechno recykloval ze země a udělal jsem tři. Nechápu, proč tam pro ty předměty není možnost recyklace přímo z menu, tak jako pro zbraně.
BACHA! Přišel jsem na docela zásadní věc. Když kraftíte předměty a máte je uložené na workbenchi nebo v inventáří, tak pokud použijete nějaký materiál z určité věci a ta věc má další materiály, tak všechny ty materály ztratíte. Je potřeba všechno ručně rozmontovat, tzn. hodit na zem a všechno hezky jedno po druhém :D
A já si sakra říkal, proč se mi ztrácí věci.
Tak opravdu nehratelné, cca po 5 minutách mi to vždy spadne bez jakékoliv hlášky. Na Steamu s tím má problém hodně lidí, takže nejsem jedinej. Návod na fix sice je, ale nedá se provést. Vydali beta fix, který by se měl přes správce hry nainstalovat, ale bohužel v menu vůbec není, ověřeno v diskusích s jinými lidmi.. Takže dobrá past.. Já to koupil hned po vydání, protže mám celej volnej víkend jen na hraní, takže fakt super. Teď na to budu čumákovat kdovíjak dlouho, než vydají opravdový fix. Je to prý xaudio driver crash. Pecka. Buďte rádi, že vám to jede fajn...
"Pak jsou tam různé části zbroje (na nohy, ramena, torso a podobně)"


Jo, toho jsem si všiml až po dlouhé dobře že tomu tak je, rovněž příjemné překvapení.
Borci máte někdo problém s pádem hry? Mě to konstantně padá v jednom místě hned jak seberu první pistoli a otevřu dveře. Teď jsem updatoval ovladače přímo na F4, tak snad to pomůže..
Je to jak říká Bodkin. A náhodou je to naprosto super věc. Když legendární cokoliv zmutuje, tak ti hra vyhodí hlášku s touto informací.
A ano, ve hře je i legendární loot. Už včera jsem tu zmiňoval automatickou zbraň, která střílí normální náboje, ale kromě 10 normálního DMG dává také 10 plasma DMG (takže celkem 20 na ránu a je to skoro OP) a může nepřátele rozpustit na zelenou kaši.
Pak jsou tam různé části zbroje (na nohy, ramena, torso a podobně), které kromě pancíře nabízí také speciální vlastnosti. Já mám jednu, která mi při spadnutí života pod 20% zpomalí čas, jednu která mi permanentně dává +2 Luck, a další která ulehčuje odemykání zámků. Tuším že taky něco od supermutanta, co mi zrychluje regeneraci AP.
Legendární loot je vždy označen hvězdičkou BTW.

Zkrátka a dobře, v tomto ohledu je tam opravdu hodně posunů a naprosto odmítám tvrzení, že F4 je jenom trochu vylepšený Fallout 3. Ano, po technické stránce (grafika, animace, optimalizace) to není žádná sláva, ale rozhodně to nevzali přes kopírák. Ve hře je spousta originální, nebo minimálně odjinud půjčených myšlenek.
Takže z Falloutu sa definitívne stala strieľačka s prvkami budovateľskej stratégie? Už sa nemôžem dočkať :D
@mazar1234 (13.11.2015 14:05): Ne, oni něco dropnou i před tím, než zmutují. A mutují když jsou pod 50% nebo jim rozstříliš kus těla na maděru (třeba po sérii headshotů).

Já se je tedy pokouším načnout a následně dát na jednu ránu.
Takže keď stretnem Legendary príšerku tak normálne mám po prvej rane počkaj nech sa naboostuje a až potom ju zabiť? Nie je to len vtípek dúfam.

@valcik (13.11.2015 13:30): Kašli už na to, práve vyšla správa, že Todda hospitalizovali z dôvodu chronickej štikútky!
@Bodkin (13.11.2015 11:55): To jasný, ale občas dělají totální kraviny - třeba stoupnou si doprostřed chodby a pomalu jdou směrem k tobě. No a hlavně jejich variace je hodně malá. Když to srovná třeba s Borderlands, tak tam míváš obvykle minimálně pět různých typů nepřátel pro jednu frakci. Variace ve Falloutu jsou hodně vzácné - ale na druhou stranu jsou o to zajímavější. Legendární nepřátele můžeš trochu nastřílet a oni začnou jakoby svítit a po chvilce zmutují a mají lepší loot :)
@MickTheMage (13.11.2015 11:45): Jo, tohle to automaticky nedělá. Jsem teď zrovna v nějakém Vaultu a kosím tam raidery, ale hodlám jít zpět do Sanctuary a zjistit, jak se ty předměty rozkládají. Chtěl bych totiž už konečně pořádně poupgradovat zbraně.
A nevíte někdo, jestli se dá vyrábět vlastní munice? Je docela drahá a na vyšších obtížnostech mizí jako zlaté hodinky v cigánské čtvrti.
@GodOfTheSick (13.11.2015 11:32): Tak já osobně střílení ve F4 považuji jako opravdu na úrovni. Obrovská škála zbraní a modů, něco jako Borderlands. Přestřelky v interiérech mohou být opravdu zajímavé. Jediné, co to sráží, je AI.
@Bodkin (13.11.2015 11:44): To si nemyslim. Mal som v tom Workshop inventari nejaky ventilator a hodinky a ked som potreboval "kolecka", tak mi hlasil, ze ziadne nemam. Ale pre istotu sa na to este mrknem (ked pridem domov :( ).
@GodOfTheSick (13.11.2015 11:32): Alebo gigantický krok pre "Degen-Bryo Engine" absolútne žiadny krok pre žáner FPS ako taký.
Keďže tam kde je dnes Bryo v gunplay, tam sú priemerné FPS už 20 rokov.

Ale tak je skrátka dobré, že mechanika tvoriaca 50% gameplay času (bez stavania dediny) sa premenila zo zlej na dobre hrateľnú. Určite to zásadne zlepšuje hrateľnosť/zábavu a to je to najdôležitejšie.
@mazar1234 (13.11.2015 10:41): To mas do istej miery pravdu (FP stavanie je neprakticke, ale da sa na to bez problemov zvyknut). Obzvlast to rozkladanie predmetov na suciastky je hodne neprakticke. Aspon som nenasiel sposob ako maju brennia a zbrane, niekde v inventari/craft station to rozlozit. Vzdy to musim vybrat z inventara a tak to rozkladat :( Ale vo vseobecnosti ma to bavi, ale ako to poznam bude to len na jednom mieste a to bude pravdepodobne Sanctuary :)
@mazar1234 (13.11.2015 10:41): A to da MEN. Uz jenom na tom Sanctuary questu (ktery predpokladam ma slouzit jako basic tutorial na staveni) jsem zabil vice casu, nez by bylo zdravo. A hadam, ze kdybych chtel zrekonstruovat cele Sanctuary komplet, stravim na tom vic casu, nez na pribehu + nekolik side questu. Coz je absurdni. A vubec je to fp staveni neprakticke, clovek furt musi prepinat mezi tim a tim, kdyz nevedomky postavim dvere zvenci, musim opustit build mode, abych si ty dvere otevrel, vlezl dovnitr a mohl pokracovat se stavbou tam....

Jinak ad Conan, natocili i povedeny uvod k tomuto dilu CG. Oboje zde ve videich.
@MickTheMage (12.11.2015 23:05): Keby tam bol na to nejaký externý top-down/izometric editor by to išlo oveľa rýchlejšie.
Takto sa s tým prckať v FP pohľade je neskutočne zdĺhavé. Skrátka neprimeraný časožrút. Najprv 100 hodín behať po dedine a zrecyklovať miliardu predmetov a potom zase 100 hodín serkania sa s umiestňovaním.

Ešte ako na jednu dedinu by som bol ochotný nejaký čas investovať, ale predstava, že by tam malo byť dokonca niekoľko dedín naraz ma priam desí.

" místo, kam posíláš parťáky a kde si je znovu můžeš vyzvednou. No a taky tam můžeš shromažďovat suroviny na upgrade výzbroje. Do toho si tam pak můžeš nastěhovat obchodníky, postavit různé craft benche... " - no práve to ma tak nejako donúti zaoberať sa s tým, ale príde mi to že časovo je to neprimeraná mechanika v tom stave ako tam je.

@Maximus (13.11.2015 09:57): Paráda už hral? Hneď to idem pozrieť. Na to som čakal.


Ale každopádne to zlepšenie gunplay a bojovania je fantastický krok dopredu. Vidím to tak, že Fallout 3 nemá absolútne žiadnu šancu pri zrovnávacom hodnotení.
Prubnul jsem to a po nějaké hodince hraní - samozřejmě, brzy na (úplné) závěry - mi to fakt připadá jak typická bethesďácká disneyland hrůza. Navíc po Zaklínači trojce. :D Ale tak když to vydělává, co to vydělává... ;-)
@SilentWolf (12.11.2015 21:35): Já teď našel zajímavou automatiku s hybridní střelbou co dává 10 normální a 10 energetický damage na každou ránu.


@mazar1234 (12.11.2015 22:03): No tak dá se to ignorovat, ale přijdeš o různé výhody. Jednak taková vesnice je místo, kam posíláš parťáky a kde si je znovu můžeš vyzvednou. No a taky tam můžeš shromažďovat suroviny na upgrade výzbroje. Do toho si tam pak můžeš nastěhovat obchodníky, postavit různé craft benche... Zkrátka a dobře, mít základnu je fajn.
@mazar1234 (12.11.2015 22:03): ignorovat se to da urcite, plno recenzi co vyslo v den vydani dela jako by to existovalo jen okrajove:) Jestli to k necemu bude se ukaze teprve, ale kazdopadne me to staveni a vymejsleni jak co postavit docela bavi. rad se ve hrach takzvane zabydluju, citim se tam pak vic doma:)
Zrovna na mě vytasil borec v takové mini chodbě fatmana.. půl metru přede mnou.

A pak jsem zase plnil quest, ve kterém jsem se asi na hodinu zasekl v elektrárně plné nepřátel, ale tím plné myslím opravdu plné.. chvíli jsem měl podezření, že se snad spawnují.. Takových 30 raiderů padlo.. díky bohu za ten fet..

A přesto chci hrát dál.. :D ve trojce nebo NV by mě už iritovaly ty souboje, ale tady to tak krásně vyladili že střílení může být i požitek. :D I když se už moc těším na pořádný revolver.
@mazar1234 (12.11.2015 20:25): Někdo natočil i video ze začátku hry (u muzea) s 4GB ram a 1GB vram, na nízkostředí nastavení, a tež to šlo. Ale je celkem jasný, že sotva by se dostal do obytnější části, nebo toho víc postavil, tak by to šlo dolů.
Hola hola! První crash do desktopu. Ale asi mojí vinou, rýpal jsem do ugridů.