Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@montana (23.11.2015 16:11): Jo, to je boží :D


Tyjo.. netrpělivě očekávám DLC do Bloodborne, tak si slavnostně u vaření skoro vykostím svůj sprostý prst. Což u hraní na konzoli je docela problém.. to mám za to že nadávám na Fallout 4 :D
@SilentWolf (23.11.2015 13:49): Největší grády to ale dostává s těma reakcema postavy při přeskakování rozhovorů (btw nejvíc nextgen věc na hře!).
Když mi někdo hrozně smutně vyprávi, že mu zemřela žena "ahm"
Nebo když mě hrozně miluje "sure"
Občas mi to přijde jako PostApo Monty Pythoni, ale ne cíleně, jen díky nelogičnostem a bugům. :D
@MickTheMage (23.11.2015 13:19): Mě zaráží, jak BOS dávám najevo co si o nich myslím, ale tolerují mě naprosto v pořádku.. :D

"*fetch quest* Tady máte ten modul, jo jen tak mimochodem, váš vůdce je pěkný pitomec."

"Vítej mezi nás! Tady máš power armor! Mám jít s tebou abych na tebe dohlížel? Tak to u nás totiž funguje."

"Ne díky, až budu mít zájem, stavím se pro tebe."

"Ok..."
@Bodkin (23.11.2015 12:42): Mno, ja vobec netusim zatial co je Institut zac (len ze vyrabaju, eh, replikantov a maju teleport :)) Takze na sudenie ich motivacii je este casu dost. BOS su kreteni ako vzdy, resp. nikto tu nikdy nespomenul, ze ich Bethesda v podstate vratila k tomu aky boli v originalnych Falloutoch :)... A aka je ta tretia frakcia? Dufam, ze nie Minutemani.
@LIUWIL (23.11.2015 12:28): A má postava poté co zažila (zmražování, syntetici), s inteligencí 10, stále nemůže uvěřit že mu není rok. A odmítavě tvrdí všem (inteligentní detektiv/synth na ten závěr přikyvuje), že to není možné.
Tak mě to bylo tak nějak jasné už od prvních potyček s Institutem. Bethesda je strašně předvídatelná a má potřebu dělat příběh rádoby strašně osobní. Problém je, že kdyby jim to nepsal někdo s dovednostmi pětiletého dítěte, mohla by to být i docela bomba.
@SilentWolf (23.11.2015 12:06): Já už taky tuším, že Institut asi vede náš vlastní synek. A pokud to bude skutečně on, tak ho stejně odprásknu, až tam přijdu. Vztah k němu mám nulový, úvod do hry prostě Bethesda nezvládala.
@Neelixx (23.11.2015 11:27): četl jsem že Bratrstvo vylučuje Institut, což je na .... protože zatím jsem potkal jen Bratrstvo. Takže jako na základě čeho se rozhodnout?

Cosi mi říká že na tom Institutu něco bude.. a bylo by zase pragmatické přidat se k nim. Uvidím, až bude pozdě (což už je :D )
Jak je to s těmi frakcemi ? Můžu dělat questy současně za ty anarchisty v kostele (Railroad), za Institut i za Bratrstvo Oceli nebo se v nějakém bodě musím pro jednu rozhodnout ?
Mě vadí ten design Bethesdy.. všechno nacpat do co nejmenšího prostoru a vícepatrové budovy jsou přímo noční můra. Mapa moc nefunguje, cesta je vždy jen ta jedna ale Bethesda asi dává polovinu rozpočtu psychologům kteří vždy určují cestu, kterou hráč vyzkouší až nakonec.. Pokud tam jsou patery dveře tak cesta dál bude za těmi, které hráč vyzkouší jako poslední.. :D

Prostě zničené budovy nejsou dungeony Bethesdo!! fuj.. :D
@SilentWolf (23.11.2015 11:13): Mne sa napríklad pri včerajšej hre strašne páčilo také Raiderské mestečko na vode, spústa lodičiek prepojených mostíkmi a na konci špička potopenej lode trčiaca nad vodu a hore býval Boss.
Podľa mňa zatiaľ najlepšia lokalita v hre, ktorú som navštívil. Úplne super.

@GodOfTheSick (23.11.2015 10:57): Muníciu a medical-devices vždy a všade! Kradnutím nemyslím Pickpocket, to som ani raz neskúšal, myslím čisto lootovanie kontajnérov, bedničiek atď.
Předběžných 50%, víc půjde dát už leda tak za zajímavé questy, tak uvidím, jestli tam nějaké budou. Upřímně pochybuju.. A vše ostatní už bylo viděno. Jelikož jdou vidět všechny perky a mapa je malá a nepřátelé furt ti samí, tak s klidným srdcem můžu po dosáhnutí levelu 15 hodnotit..
To jste takový socky, že musíte krást? Já mám 5 litrů v kapse a všude se povaluje zdarma tolik krámů, že lidi ani není potřeba okrádat. Stejně mají v kapse prd.

Když jsem potkal obchodníka, všechno mu prodal a pak ho zabil s tím, že si z jeho mrtvoly všechno zase vezmu zpátky, tak u sebe vůbec nic neměl. Z okrádání se vytratil požitek :-)
To si takhle brouzdam pustinou, narazim na jakesi friendlies nedaleko mensi tovarny obsazene supermutanty, prokecavam jednu z tamnich stabajzen, slecna mi zadava quest, pri louceni se zbytkem dialogu proklikavam no a co se nestane, na konci dialogu to zaregistrovalo jeste jeden klik a ja na slecnu nechtic vystrelil. Tak jsem rychle vlezl do pipboye a zapocal matne patrani v pameti, kde ze jsem to naposledy hru ulozil, a kdyz jsem si vzpomnel (a vzpominku potvrdil v menu) a uvedomil si, ze v pripade loadu bych musel opakovat poslednich cca 20 minut, tak jsem si rekl YOLO a celou tu friendly osadu misto toho vystrilel. Stejne to byla jakasi spodina prezivajici spolecnosti, sami se mi priznali, ze vlastne ukrutne trpi. Takze no regrets, pojal jsem to za laskave gesto.

A momenty, jako jsou tyto, mi pripominaji, co mam na tehle serii stejne nejradsi. ^_^
@LIUWIL (23.11.2015 10:25): Len mi príde odveci, keď môžem robiť klasické kradnutie systémom - postavím sa niekomu za chrbát, čupnem si a spoza chrbta mu ukradnem predmety, ktoré ležia na stole pred jeho očami. A pritom ma detekujú cez stenu :-D.
Nie že by som kvôli tomu zrážal 80% z hodnotenia, ale proste ma to nasralo, že ešte aj v uzavretej miestnosti kam nikto nevidí musím stealthovať. No a musel som kvôli tomu loadovať a opakovať asi 15 minút hrania.
@mazar1234 (23.11.2015 10:11): Kolik máš v Agility? Já si dřepnu doprostřed vesnice a chvilku počkám až se mi rozsvítí "hidden". Pak normálně čorkám věci z kontejnerů a nikdo nehne brvou.

Jinak je samozřejmostí, že při krádeži musíš být přikrčený a mít status "hidden". Krádež je nepřátelská a akce NPC tě při tom dokáží detekovat skrz stěnu zrovna tak jako ty dokážeš skrz stěnu detekovat NPC, které jsou nepřátelské.
@montana (22.11.2015 22:09): Toto by som neriešil, že aký predmet. Mňa skôr serie tá divná detection-zone krádeže. Konkrétne včera vo Vault 81 som sa zavrel v jednej izbe - čiže žiadne okná a zavreté dvere a ľudia za stenou aj tak detekovali a videli či kradnem. To už je riadna blbosť.
Toto si napr. nespomínam, že by som niekedy zažil v New Vegas.
Tyvole a uplne miluju, kdyz hidden schovanej v temnym rozku cmajznu prazdnou lahev od mlika a cely mesto me chce sejmout. Bethesda logic.
@montana (22.11.2015 20:48): Mě celou cestu ten kokot chcípal. Šlapal na miny, otevíral místnosti plné nepřátel, párkrát mi vlezl do rány a já ho jednou ranou sundal za plný HP. Měl jsem takový rage jako nikdy.
Já zas nevím jak se dostat na střechu policejní stanice, ukazuje mi to dovnitř a když vlezu dovnitř ukazuje mi to ven.. a prostě to prostředí je tak vyblité že se v tom orientovat nedá.. (pravda, věnoval jsem tomu asi 20 sekund.. ach ta dnešní netrpělivá mládež.. :D )

To je asi jejich "nejlepší" vlastnost Bethesdy.. V budově metr krát metr udělají obsahu na půl hodiny, jen proto, že je vše zavalené, zamčené a musí se to obcházet..

edit: mám to, dalších 20 sekund to vyřešilo. :D ještě že to bylo jen 5% důvodů pro dnešní pěstování hejtu. :D