Diskuze
@kuler91 (15.12.2016 09:21): Mně se to třeba líbí graficky více než ten nejnovější Gears. A třeba i takový první Crysis, který je rovněž z roku 2007 je graficky hodně pěkný a z mého pohledu grafikou překonává spousty moderních her.
Grafika jde sice pořád dopředu a přichází nové technologie, ale řekl bych, že už v tom roce 2007 byly technologie dostatečné na to, aby vytvořily kvalitní vizuální podívanou a dokázalo to překonávat i moderní AAA hry.
Teď jsem jel všechny Batmany. Ano, uznávám, že Arkham Asylum se nemůže rovnat s Arkham Knightem, co se týče grafiky, ale i tak Asylum překonává třeba takovou Mafii 3, Dooma, CoD: IW, Black Ops 3 apod. A to je to mnohem starší hra než ostatní zmíněné.
A co se týče samotného Gearse, tak chápu, že se někomu nelíbí ta šedivost. Ale mně se graficky hra hodně líbila.
EDIT: A vlastně jsem se snažil říct, že spíše u těch opravdu starých her je třeba brát ohled na stáří, co se týče grafiky, kdy ještě technologie tolik nestačily. Rok 2007 už není zase tak dávno a technologie už byly na dobré úrovni.
Grafika jde sice pořád dopředu a přichází nové technologie, ale řekl bych, že už v tom roce 2007 byly technologie dostatečné na to, aby vytvořily kvalitní vizuální podívanou a dokázalo to překonávat i moderní AAA hry.
Teď jsem jel všechny Batmany. Ano, uznávám, že Arkham Asylum se nemůže rovnat s Arkham Knightem, co se týče grafiky, ale i tak Asylum překonává třeba takovou Mafii 3, Dooma, CoD: IW, Black Ops 3 apod. A to je to mnohem starší hra než ostatní zmíněné.
A co se týče samotného Gearse, tak chápu, že se někomu nelíbí ta šedivost. Ale mně se graficky hra hodně líbila.
EDIT: A vlastně jsem se snažil říct, že spíše u těch opravdu starých her je třeba brát ohled na stáří, co se týče grafiky, kdy ještě technologie tolik nestačily. Rok 2007 už není zase tak dávno a technologie už byly na dobré úrovni.
@kuler91 (15.12.2016 09:21): věz že na rok vydání koukám vždy, a jak už jsem řekl, technicky je grafika ok, ale stylizačně je to katastrofa, neboť i Half-Life 2 z 2003/4 je na tom o dosti lépe. Nebo i třeba takový Riddick - espace from butcherbay.
Jinak příběh ve stylu hvězdné pěchoty je taky fajn, ale zabíjí to prostě gameplay...
Jinak příběh ve stylu hvězdné pěchoty je taky fajn, ale zabíjí to prostě gameplay...
@Gordon (komentář): Je třeba brát trochu v potaz, že je to poměrně stará hra, přeci jen r.2008 je už dávná minulost :). Jinak, jednička je jednoznačně nejhorší, mě se nejvíc líbila asi 2.
Každopádně GOW sérii mám poměrně rád, něco podobného bych v životě ještě minulý rok neřekl, ale letos jsem si dal celou sérii a je to poměrně zábavně a na 4 jsem se poměrně dost těšil ( aktuálně ji hraju ) ... Hodnotil bych to jako jeden velkej koridorovej arena masakr, který mě dokonce i průměrný B příběh, což je celkem fajn.
Za mě bych hodnotil sérii něco mezi 7,5 - 8. :)
@SilentWolf (14.12.2016 17:58): Dle mého je to mnohem zábavnější než takový Order 1886, navíc podobných her moc dneska není. U4 byla prostě skvělá ... ale když jsem hrál demo 2, tak mi bylo hned jasné, že 1-3 bych hrát určitě taky nechtěl.
Já si myslím, že GOW by mohlo mít celkem potenciál do dalších let, pokud se pokus odstranit trochu tu "arenovost" a přidaj něco málo moderních prvků s tím, že příběh zůstane minimálně na stejné úrovni jako teď, tak si to vždy rád koupím.
Každopádně GOW sérii mám poměrně rád, něco podobného bych v životě ještě minulý rok neřekl, ale letos jsem si dal celou sérii a je to poměrně zábavně a na 4 jsem se poměrně dost těšil ( aktuálně ji hraju ) ... Hodnotil bych to jako jeden velkej koridorovej arena masakr, který mě dokonce i průměrný B příběh, což je celkem fajn.
Za mě bych hodnotil sérii něco mezi 7,5 - 8. :)
@SilentWolf (14.12.2016 17:58): Dle mého je to mnohem zábavnější než takový Order 1886, navíc podobných her moc dneska není. U4 byla prostě skvělá ... ale když jsem hrál demo 2, tak mi bylo hned jasné, že 1-3 bych hrát určitě taky nechtěl.
Já si myslím, že GOW by mohlo mít celkem potenciál do dalších let, pokud se pokus odstranit trochu tu "arenovost" a přidaj něco málo moderních prvků s tím, že příběh zůstane minimálně na stejné úrovni jako teď, tak si to vždy rád koupím.
@Gordon (14.12.2016 17:05): Dvojka a trojka, dokonca aj Judgement už týmto neduhom netrpia. Aspoň mne tam konce nerobili problém.
@Rapier (14.12.2016 17:11): ja kritizuju hru jako takovou. Tam neni ani smítko zajimaveho obsahu. Je to tak bezna cover shooter jak jen muze byt a co se hole akce tyka je na tom lip i Mass Effect 2. Proste nepochopim to nadseni. Ale nijak neutocim na lidi co to maji radi. Nejsem velky fanda ani uncharted 1 az 3 a az ta 4 mi prisla naprosto bozi. Treba jsou dalsi dily GoW lepsi, ale nevidim to tam.
@Rapier (14.12.2016 17:11): Tak já nehodnotil grafiku technicky, technicky je to OK, postavy jsou detailní, spíše jsem hodnotil to jak grafika vypadá jako celek, jako že celá hra je pořád skoro šedá, kamera se pořád houpe jak na houpačce atd...
@SilentWolf (14.12.2016 16:51): to zní zajímavě a skoro mě teď napadlo, že jsem udělal chybu když jsem si GW4 koupil ke konzoli na ježíška. Zajímavé ale je, že třeba na games.tiscali.cz se v dobové recenzi rozplývají nad grafikou. Neni to jen tím, že jste primárně pc hráči? Nebo tím, že hra vypadá lépe na konzoli a TV ze 2 metrů?
PS: toto neni pokus o flame ale normální dotaz.
Mám známého, hardcore pařana, který nesnáší a nikdy by nemohl hrát např. Zeldu bez ohledu na fakt, že mnozí zasvěcení co hrají na všech platformách o ní hovoří v superlativech ale mému známému vadí grafika, jak meče jsou velké, tamto a ono.....
PS: toto neni pokus o flame ale normální dotaz.
Mám známého, hardcore pařana, který nesnáší a nikdy by nemohl hrát např. Zeldu bez ohledu na fakt, že mnozí zasvěcení co hrají na všech platformách o ní hovoří v superlativech ale mému známému vadí grafika, jak meče jsou velké, tamto a ono.....
@SilentWolf (14.12.2016 16:51): A to jsem si říkal ke konci jaká asi je dvojka... :D
@Gordon (komentář): nejhorsi je ze podobne vypadaji vsechny nasledujici dily a ja tu oblibu nepochopim asi nikdy..
@Walome (14.12.2016 16:13): Tak mě to hlavně už moc nebavilo náhodile se rozpadat na rudou kaluž... :D
@Gordon (14.12.2016 15:16): to je vždycky potupný :) si pamatuju, že jednou jsem dokonce hledal nějaký cheaty (BloodRayne) a nenašel a při dalším pokusu to zmáknul :) ale to snížení obtížnosti, co se prostě může stát.
@Gordon (14.12.2016 15:16): U pár her jsem taky u závěrečných bossů obtížnost snižoval, ale nikdy jsem z toho neměl dobrý pocit.
On ten závěrečný boss tady není zase tak těžký a většinou ho dám napodruhé nebo napotřetí. Stačí vědět, jak na něj. Ale zase tak lehký taky není a stačí malá chyba, aby si tě ti netopýři vychutnali.
On ten závěrečný boss tady není zase tak těžký a většinou ho dám napodruhé nebo napotřetí. Stačí vědět, jak na něj. Ale zase tak lehký taky není a stačí malá chyba, aby si tě ti netopýři vychutnali.
@Všivák (14.12.2016 14:44): Nakonec jsem to vzdal a musel si snížit obtížnost, už mě to deptalo... :D
@Gordon (14.12.2016 14:43): Jo, to je docela těžký. Snaž se ukrývat, kde mouchy nemůžou.
nevíte jak mam jako sejmout toho cápka tlustýho na tom vlaku? vždycky mě z ničeho nic slupnou ty mouchy nebo co to je... :D
@Rapier (11.12.2016 13:32): tak dištak písnu.
@Gordon (11.12.2016 13:07): jo klidně, na ježíška dostaneme XOne a GW taky. Četl jsem, že MS povolil cross platform MP, tak snad i coop půjde.
Někdo do story coopu? :)
@Crash (23.10.2016 09:21): Šmarjapanno... Díky za info. GfWL byla snad ta největší pitomost, co vznikla.
@MartinezZ (22.10.2016 17:26): GFWL pořád funguje, ten hoax sice tehdá vypustil sám Microsoft, pak dlouho dělal mrtvýho brouka a pak sami přiznali, že to nevypnou jen zrušili ten market. Teď jsem se zkoušel přihlásit a v pohodě.
@orromis (22.10.2016 20:32): Ona by se spustila s tím pozměněným datem v PC. Buď to anebo crack. Ale jak to máš už cracknuté, tak nemá smysl to datum měnit. Já to takhle potom po dohrání zapomněl a divil se, že mi nešly jiné služby spustit, protože je to nějak zmátlo.
Tak dobrý, už jsem to pořešil.
Bez cracku se mi hra nesupstí, takže to musím mít cracklé. Potom při vytváření GFWL účtu je potřeba sescrollovat dolů a až tam je schovaný odkaz na vytvoření offline účtu.
Microsoft fakt umí udělat kvalitní software!
Bez cracku se mi hra nesupstí, takže to musím mít cracklé. Potom při vytváření GFWL účtu je potřeba sescrollovat dolů a až tam je schovaný odkaz na vytvoření offline účtu.
Microsoft fakt umí udělat kvalitní software!
Mně se zdá, že offline účet šel ze začátku a pak hry už začaly chtít online účet. Každopádně já tuto službu nenáviděl a jsem rád, že už ji hry nepoužívají, protože u některých her (třeba GTA IV) nešly přenášet savy mezi účty a musel jsem to pak crackovat apod. U GTA V už nemám žádný problém a savy jednoduše přetáhnu. A těch problémů jsem měl s GFWL více.
@PRIVATE MARTIN (22.10.2016 18:07): Mně se zdá, že ne, ale nejsem si teď jistý. Já měl něco takového s Bulletstormem a pak jsem taky díky tomu přišel o ty savy v GTA IV. Teda nepřišel, ale musel jsem začít hru crackovat, protože savy nešly na ten online hodit.
@PRIVATE MARTIN (22.10.2016 18:07): Mně se zdá, že ne, ale nejsem si teď jistý. Já měl něco takového s Bulletstormem a pak jsem taky díky tomu přišel o ty savy v GTA IV. Teda nepřišel, ale musel jsem začít hru crackovat, protože savy nešly na ten online hodit.
Keď ste už pri tých účtoch, ja som mal local profile, ale kvôli Lost Planet 2 som si urobil onlineový. Je nejaká možnosť vrátiť sa späť k tomu lokálnemu?
offline učet šel u her s GFWL vždy. Ukládání pak funguje bez problémů.
Já měl za to, že GFWL bylo ukončeno někdy v roce 2014, že nevíš login do online GFWL účtu je tak už poměrně dost jedno.
Offline vytvoření účtu by mělo být možné, už nic s tím ale nemám instalováno, takže jen... hledej :(
Zkus: http://answers.microsoft.com/en-us/windo ... 68-9715-fee80b3ee1d8
Offline vytvoření účtu by mělo být možné, už nic s tím ale nemám instalováno, takže jen... hledej :(
Zkus: http://answers.microsoft.com/en-us/windo ... 68-9715-fee80b3ee1d8
@orromis (22.10.2016 15:51): Není to spíše způsobeno tou službou GFWL? Ta dělala problémy a muselo se nastavit datum v pc na rok 2007 nebo tak nějak. Jinak to nešlo spustit vůbec. Crack ti tohle vyřeší, ale je zbytečné ho stahovat. Jiný by ti zprovoznil i to ukládání, ale je zbytečné ho hledat. Pokud ti to zprovozní crack, tak se nejedná o windows 10, ale o to nastavení data v PC.
EDIT: A ten účet u té služby není myslím vázán ke hře jako to má Steam, Origin nebo U-play. Podle mě by to šlo i na novém zprovoznit, jak dáš kód správný.
EDIT: A ten účet u té služby není myslím vázán ke hře jako to má Steam, Origin nebo U-play. Podle mě by to šlo i na novém zprovoznit, jak dáš kód správný.
Dá se to vůbec zprovoznit na win 10? Mám originálku, nainstaloval jsem a hra nešla spustit. S crackem to funguje dobře, ale samozřejmě se to neukládá. A 800 za ultimate edici dávat rozhodně nebudu...
Do GFWL účtu neznám login (jelikož je to fakt hodně dlouho, co jsem to hrál naposled) a offline účet ve hře nevidím :(
Do GFWL účtu neznám login (jelikož je to fakt hodně dlouho, co jsem to hrál naposled) a offline účet ve hře nevidím :(
@Dominik5545 (15.08.2016 15:50): https://en.wikipedia.org/wiki/Gears_of_War:_Judgment
Štvrtý diel a na PC nevyšiel, preto ho tu zatiaľ nenájdeš.
Štvrtý diel a na PC nevyšiel, preto ho tu zatiaľ nenájdeš.
Môžem sa opýtať práve som dostal Gears of War Judgment toto je moja prvá hra z tejto série a na DH som ju nenašiel môžte mi povedať ktorý diel série to je ?
Tvl, to si musim taky zahrát, než ze země vylezou demoni a pohltí náš svět! (snad to ještě stihnu)
@Cobot (02.03.2016 13:02): A koukam, ze naroky takrka na chlup stejne, jako u Quantum Break. Az mam pocit, ze natukali dokupy neco, a mini to zverejnit u kazde nadchazejici Win10-only hry. Uz se tesim, az i ten blby Killer Instinct bude 'oficialne' vyzadovat 50gigs+ mista a nejlepe 970ku az lepsi. :)
@M.a.t.t. (02.03.2016 11:50): Docela slušnej způsob jak tu hru zabít. Distribuce jenom přes store se abosolutně neobejde bez proopagace na herních stránkách třetích stran. Sem asi moc lidí samo od sebe nezavítá.
Včera vyšla na PC Ultimate Edition.
Další hra, která má nálepku "legendární" a mě nebavila ani deset minut ...
@PRIVATE MARTIN (10.03.2014 17:13): Výborná!
Zatím to funguje. A na to stáří to vypadá i celkem pěkně i přes rozmazanost textur při přiblížení. Ale zatím tak nějak furt umírám, neumím se sžít s tím ovládáním a krytím a běháním. Přijde mi to takové humpolácké. Třešnička na dortu: GfWL - to je na přesdržku. Nemůžu si tam nastavit, aby se to prostě na pozadí zalogovalo k offline profilu a neotravovalo to furt při každém spuštění.
@Blue.Shark (komentář): Jo, ty checkpointy :D Někdy jsem měl chuť zabíjet když jsem musel několikrát po sobě sledovat Marcuse jak se s prstem v uchu pomaličku plíží chodbou a kecá s Anyou. Ale zas je to hra z roku 2006 - na tehdejší dobu ty checkpointy byly celkem v klidu.
Neviem, či by bolo vhodné pridávať to ku videám ku jednotke, ale je to tak parádny song, že ho hodím aspoň sem.
Gears of War 2 - Heroic Assault.
Gears of War 2 - Heroic Assault.
@kristmeister (24.02.2014 03:04): Co povídáš. Na čerňáku v JRC jí pořád mají.
@Crash (24.02.2014 05:28): vlastne myslim, ze Score jde objednat i starsi cisla, kdyz si zazadas u redakce
@kristmeister (24.02.2014 03:04): Vyšla v předposledním Score, ještě před týdnem bylo normálně v prodeji, takže když oběhneš pár trafik tak ho možná ještě seženeš.
škoda, už se ani nedá sehnat a zrovna sem na to dostal solidní chuť :(
@Všivák (14.02.2014 08:51): Gears of war je exclusive na XBOX takže jen xbox.
@Crash (14.02.2014 08:48): Tam máš ten dualshock. Nastavíš si správou citlivost a při trochu cviku to nahradí myš docela obstojně.
@LIUWIL (14.02.2014 00:48): Mimochodem, vzhledem k tomu, že s konzolema mám minimální zkušenosti, jak se proboha tohle na gamepadu hraje? Vždyť i s tou myší jsem měl chvílema co dělat? To nějak zaměřuje automaticky?
@LIUWIL (14.02.2014 00:48): A na Playstation to neni? K němu přístup mám..
@Všivák (komentář): Pokud se ti líbila jednička, budeš-li náhodou mít možnost levně koupit nebo si půjčit Xbox360, GoW2 doporučuji jako jednu z prvních her co si zapařit.
Je to GoW1 na steroidech. Větší bitvy, větší prostředí, promakanější kampaň a hlavně, příběh jedničky je oproti dvojce jenom takové plivnutí. Ve dvojce se teprve ukáže velikost a promakanost Gears of War universa (až ve dvojce si mnozí uvědomili, že se hra odehrává na úplně jiné planetě). A teprve až ve dvojce se začínají řešit takové věci jako jak vypadala civilizace před E-Day, jak byla celá planeta zachvácená válkou téměř celé století a taky se tam začíná řešit odkud se Locusti vlastně vzali.
Je to GoW1 na steroidech. Větší bitvy, větší prostředí, promakanější kampaň a hlavně, příběh jedničky je oproti dvojce jenom takové plivnutí. Ve dvojce se teprve ukáže velikost a promakanost Gears of War universa (až ve dvojce si mnozí uvědomili, že se hra odehrává na úplně jiné planetě). A teprve až ve dvojce se začínají řešit takové věci jako jak vypadala civilizace před E-Day, jak byla celá planeta zachvácená válkou téměř celé století a taky se tam začíná řešit odkud se Locusti vlastně vzali.
@campbell (09.02.2014 13:57): Mě osobně teda jenom sralo, že ve trojce Dominik nedostal prakticky žádný prostor, takže pro někoho, kdo nehrál předešlé díly, to byl jenom nějaký chlápek co umřel. Jak už jsem zmiňoval, byl tam hold jiný spisovatel.
@Všivák (10.02.2014 22:46): Si pamatuju když se mi ve Falloutu po čtyřiceti hodinách hry skřípl save (hra spadla když jsem ukládal). To bylo pičí a kurev.
@Všivák (10.02.2014 22:46): Si pamatuju když se mi ve Falloutu po čtyřiceti hodinách hry skřípl save (hra spadla když jsem ukládal). To bylo pičí a kurev.
Těsně před koncem mi hra spadla a vymazali se všechny záchytný body. Takže od začátku. To bych se posral.
@LIUWIL (09.02.2014 00:53): Jo tu myslím, SPOILER totálně mě rozsekalo jak si vybudovaly postavy od prvního dílu a pak mu udělily tuhle jízdu.
Neviem prečo, ale mňa tá trojka bavila o trochu viac než dvojka. Asi kvôli tomu pocitu bezvýchodiskovosti (existuje vôbec také slovo?).
@campbell (08.02.2014 21:19): Myslíš Dominikovu jízdu?
Jinak souhlas, dvojka podle mě měla jak nejlepší zasazení, tak nejlepší příběh. Jednička byla oproti dvojce jenom taková předehra. Na trojku si vzali z nějakého nepochopitelného důvodu nového spisovatele - rozdíl v psaní jsem tam cítil a moc mi nesedl.
Doporučuji přečíst knihy. Dělají celou sérii naprosto úžasnou záležitostí.
Jinak souhlas, dvojka podle mě měla jak nejlepší zasazení, tak nejlepší příběh. Jednička byla oproti dvojce jenom taková předehra. Na trojku si vzali z nějakého nepochopitelného důvodu nového spisovatele - rozdíl v psaní jsem tam cítil a moc mi nesedl.
Doporučuji přečíst knihy. Dělají celou sérii naprosto úžasnou záležitostí.
Ted jsem rozehrál zase celou sérii a 2 je nejlepší, zato ale 3 má jednu z nejsmutnějších scén co jsem ve hře viděl.
@Crash (08.02.2014 12:30): Raam je podle mě stejně špatný boss jako první boss ve Witcherovi. Žádný jiný boss v celé sérii nemá tak nízkou toleranci chyb a zvýšenou obtížnost oproti zbytku hry jako právě Raam.
@Crash (08.02.2014 12:30): jj, závěr mi přišel asi jako jediný problém (bez využívání glitchů prakticky neudělatelné na vyšší obtížnosti) jinak výborné hry.
Tak jsem tomu závěrečnýmu souboji na HC obtížnost věnoval poslední dva večery cca 3-4 hodiny hraní. Nejdřív asi hodinu jsem to neúspěšně zkoušel aniž bych se koukl na to video, co mi sem LIUWIL dal odkaz . Pak jsem rezignoval, ale ani s tou fintou se mi to nedařilo, protože i když se Raam zasekl přesně na tom samým místě a dělal jsem to přesně podle toho videa, tedy torzním lukem odehnat kryly a snajperkou do hlavy, tak Raam na mě i z tý zaseknutý pozice střílel nějakou brokovnicí nebo co to bylo, a nakonec mě vždy ustřílel dřív, než já jeho. Nakonec se mi to podařilo díky jinýmu bugu, kdy se zasekl na spojení těch vagónů, a přestal do mě střílet.
Za největší průser považuju ty krylly, protože jakmile se dostanete do stínu, tak je konec. Ten závěr je podle mě zmršenej, zvlášť když je na druhý straně ten kulomet, který je ovšem ve stínu, takže tam člověk vydrží jen pár vteřin. Celý to na mě dělá dojem, že tam měl být ještě někde reflektor, který by bylo potřeba nejprve rozsvítit, tím se zbavit krylů a pak se vypořádat s Rammem. Taky jsem se ho snažil najít, ale nic. Takhle skutečně nechápu, jak si to autoři představovali, že by ho měl hráč zabít, aniž by využil nějaký bug. Je to docela škoda, protože většina těch obtížných soubojů ve hře chtěla nejenom přesně střílet, ale i najít právě nějakou fintu (správné místo, jinou zbraň, obejití soupeře, jiný kryt, a podobně), prostě vždy tak po 3-4 pokusech jsem přišel jak na to. Což bylo z hlediska hratelnosti úplně supr, ale ten závěr to zazdil.
Za největší průser považuju ty krylly, protože jakmile se dostanete do stínu, tak je konec. Ten závěr je podle mě zmršenej, zvlášť když je na druhý straně ten kulomet, který je ovšem ve stínu, takže tam člověk vydrží jen pár vteřin. Celý to na mě dělá dojem, že tam měl být ještě někde reflektor, který by bylo potřeba nejprve rozsvítit, tím se zbavit krylů a pak se vypořádat s Rammem. Taky jsem se ho snažil najít, ale nic. Takhle skutečně nechápu, jak si to autoři představovali, že by ho měl hráč zabít, aniž by využil nějaký bug. Je to docela škoda, protože většina těch obtížných soubojů ve hře chtěla nejenom přesně střílet, ale i najít právě nějakou fintu (správné místo, jinou zbraň, obejití soupeře, jiný kryt, a podobně), prostě vždy tak po 3-4 pokusech jsem přišel jak na to. Což bylo z hlediska hratelnosti úplně supr, ale ten závěr to zazdil.
@Phoenix (03.02.2014 15:09): Hmm tak to mě asi teprve čeká, jestli se nepletu tak jsem na konci třetí kapitoly (zabití toho obřího pavouka v lávovém jezeře).
@Všivák (03.02.2014 13:52), @Crash (03.02.2014 09:36): Krom konce mi výrazně obtížnější (ve srovnání se zbytkem hry) přišly pasáže, které jsou v PC verzi mezi původní IV a V kapitolou (Impasse, Comedy of Errors, Window Shopping, Powers that Be a Jurassic Proportions).
@Phoenix (03.02.2014 11:28): Jo vlastně to je pravda, že se mě to při startu ptá vždycky na obtížnost, tak to jsou aspoň zadní vrátka, zkusím to sice na HC dojet, ale když to nepůjde...
@LIUWIL (03.02.2014 13:40): Zatím koukat nebudu, ještě tam nejsem, tak se nechci spoilovat.
@Všivák (03.02.2014 13:52): Tak to si mě uklidnil, už jsem měl strach, že jsem stará lama :D
@LIUWIL (03.02.2014 13:40): Zatím koukat nebudu, ještě tam nejsem, tak se nechci spoilovat.
@Všivák (03.02.2014 13:52): Tak to si mě uklidnil, už jsem měl strach, že jsem stará lama :D
@Crash (03.02.2014 09:36): Taky jsem začal na Hardcore. Už po prvních bitkách jsem ale zjistil, že takhle asi daleko nedojdu. Radši jsem to dal od začátku s lehčí obtížností.
@Crash (03.02.2014 09:36): Finální boss je těžký jak prase. Existuje ale finta.
Vypni zvuk a přehlížej zpracování - první video co jsem našel
Vypni zvuk a přehlížej zpracování - první video co jsem našel
@Crash (03.02.2014 09:36): Obtížost jde snížit i v průběhu hry, ne? Samozřejmě že to není řešení problému "Dohrát GoW na HC".
@JohnCZ (komentář): A kur.., tak jsem asi ve 2/3 singlu na hardcore obtížnost, a teď se dozvím, že to má "skryté" intro ... taky jsem si říkal, že by se nějaké hodilo..., ale hlavně, že finálního bosse na hardcore jste nedali. No potěš pánbůh, už takhle loaduju nezvykle často. Proč já ty komentáře nečetl dřív... :D
@Can (31.12.2013 11:06): Sakra, nevšimol som si, že si to sem napísal. Ja som to dal do zaujímavostí.
Ve Score jako plná hra....
@RNDr. Gunár Pavel (02.04.2012 22:15): Síce som kedysi dávno hral Undying ale keď sa povie Covenant, tiež si vybavím tých šmejdov z Halo :D .
@RNDr. Gunár Pavel (02.04.2012 22:15): Mohol ti napísať iba rovnobežne a bolo by to korektné a ty by si nevedel v akej polohe to má. .)
@RNDr. Gunár Pavel (02.04.2012 22:15): Ale tam to bola aliancia, v Undying je to rodina. :D
@CJ (02.04.2012 22:12): Já trpím. :D
@RNDr. Gunár Pavel (02.04.2012 22:11): Ja poznám Covenantov z Halo. :D
@CJ (02.04.2012 22:05): Řídit se tvým přístupem rodinka Covenantů z Clive Barker's Undying, tak by si to své zatuchlé sídlo nikdy nevyvětrali, protožem tam panuje "väčný jeseň". :D
@RNDr. Gunár Pavel (02.04.2012 22:01): Na jeseň mávam zavreté okno. :D
@CJ (02.04.2012 21:06): Geometr, nenachytal se! :D
...to ti ale musí na podzim padat listí do těch průduch na bočních stěnách konzole.
...to ti ale musí na podzim padat listí do těch průduch na bočních stěnách konzole.
@RNDr. Gunár Pavel (02.04.2012 21:02): Naležato, respektíve rovnobežne s poličkou, na ktorej je položený. :)