Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Kdo to zapomněl minule vyzvednout, tak je to zas na Epiče free.
Zdarma Epic. Chtěl jsem to kupovat nedávno :D Takže po Horizonu a Alanovi je cíl mé destinace asi jasný...
@Paul (25.04.2023 13:07): Já mám na TEW prostě soft spot. Hlavně mě bavila dvojka možná ještě víc než ta jednička. Hltal jsem ten trailer jak už dlouho nic. Škoda, jakým směrem se vydali. Asi nic nenasvědčuje TEW3. Ještě že bude aspoň ten Alan.
@HolyMeatball (12.04.2023 11:34): takže mám v tom kolem 15 hodin. Je fakt že je to z hlediska higher level designu tak trochu variace na FarCry. Otevřená mapa, spousta ikon, magický brány tu suplujou šplhání na věže. Je to střílečka kde místo pistolí a samopalů máš kouzla. A luk.

Ale baví mě to. Zasazení do Tokya je supr a pro mě dost neotřelý. Akito a KK a jejich dialogy mě baví. Sidequesty jsou dobrý, některý vyloženě skvělý (např. haunted school). Zajímá mě příběh. Občas tu jsou záblesky Evil Within z hlediska kreativity.

Baví mě to víc než Hifi Rush :) Ale na TEW1/2 to nemá.
Na redditu jsem našel nastavení se kterým se to dá hrát, líp to vyladit asi nejde..
Acceleration 100
Deceleration 30
X Axis 42
Y Axis 37
Aiming 65 ⁠
Bow 56 

@HolyMeatball (12.04.2023 11:34): taky bych raději TEW, co si budem povídat. Ale minimálně začátek (první hodina) mě tu zatím neodradil :)
@Paul (12.04.2023 09:22): Držím pěsti, nejen k nalezení dobré kombinace nastavení, ale hlavně nalezení zábavné hry. Já to tenkrát po nějakých 4 hoďkách už ani nezapl, zoufale jsem si místo toho přál hrát třetí TEW. :)

Tokyo je krásné, ale obsah je nesnesitelně generický.
Dnes vyšlo v gamepassu. Vypadá to zajímavě. Ale fascinuje mě, že rok po příspěvku níže je ovládání na gamepadu - konkrétně nastavení sensitivity/akcelerace/decelerace/deadzones - stále naprosto dementní. Snad najdu online nějakou kombinaci nastavení jak z toho udělat normální first person hru.
No bylo to trošku repetetivní, ale i tak dobré. Jen to ovládání na gamepadu se nějak nepovedlo.
@Charllize (25.03.2022 17:01): Je to tak, mrzet mě to bude, než se to rozjelo tempem načítání .jpg v roce 1999, tak to vypadalo echt fantasticky. Ale zatím jsem netestoval bez, ani si nezkoušel hrát s jiným nastavením, třeba to ještě půjde doladit. :)

A taky je hra mimořádně prťavá, nezabírá ani 20gb! :)
Taxem z prdele zkusil max s RT, hra začíná naprosto dokonale plynule, ale během půl hodinky se performance srazí někam na zpomalených 8fps bajvoko. A je zřejmě jedno, kde jsem co dělám na co koukám. Ale tak voni říkali, že pro 30fps s vyšším rozlišením je třeba 3080, nu.

Takže pojedu bez RT a na základě té první půlhoďky si to snad nadmíru užiju. Hratelnostně to asi bude dosti prostoduché, ale stylisticky a atmosférou dost možná božské.
Předpokládám, že nás zde čekají rozdílné skupiny hodnocení:
1) Ti co mají jistou znalost o japonském folklóru a budou si užívat všech možností co nabízí dual sence
2) Hráči na PS5 co nemají ani potuchy co jsou to JÓKAI (Yōkai), ale bude se jim líbit vizuální stránka
3) PC hráči (nechápejte to špatně) kde ani jedno z předešlých znalostí a možností se jim prostě nenaskytne a to bude velmi odrážet hodnocení, jelikož to vyjma kouzel a hudby (obohacení o folklór) v podstatě dostanou další first person...
4) PC milovníci her s odkazem na (Kodžiki a Nihonšoki), či milovníci ANIME, obsahující oni,tengu, bakemono, yuki-onna,nebo oiwa (Demony, duchy, kami, obake, jokai či yurei). Tato skupina si bude dle mého názoru hru užívat.

Osobně se na hru velmi těším (PS5)
@Charllize (21.03.2022 15:17): Mně to zatím z dostupných recenzí a trailerů připadá překombinované, a vlastně mě Ghostwire zajímá čím dál méně (ačkoliv tématicky by mi to mělo sednout zcela). Hlavně po stránce absence atmosféry a nejspíše až příliš akční stránky hry.
Vyšla doprovodná VN zdarma, pokud někdo nezaznamenal. Zatím jen PS4 a 5, PC za týden. Je to zdá se na půl hodiny jen.