@Atreides (18.04.2023 01:36): Díky. Takže mohu s klidem přeskočit na 4 a prakticky rovnou hrát sudý verze. :-) Ale teda z pohledu hráče tehdejší doby, kdy hra stála 1000+ (nevím přesně jak se pohybovaly hry na PS2), mi to řpijde šílený.
Diskuze
@djmanas (05.02.2023 19:46): Jako do jisté míry, ano máš pravdu. Trojka byla rozhodně vyvíjena s tím záměrem: „Máme skvělou fungující hru, pojďme ji přinést i na novou generaci konzolí“. Nutno však říci, že jejich vývoj probíhal po nějakou dobu v podstatě souběžně. Část týmu pracovala na GT2 s tím, že základ mají, tak hurá napěchovat obsahem. A druhá část týmu zase bouchala nový engine pro PS2. A z toho plyne i jejich rozdílnost. Kdežto GT2 už měla základ položený, takže stačilo jen vytvářet nový obsah a ladit, tak tým vyvíjející GT3 musel ty technické základy znova vybudovat. A ideálně ještě stihnout kolem vydání konzole. Takže u GT3 přišly z nutnosti střihačské nůžky. Vozový park se smrsknul z 650 na 185. Bazarové auta byly taktéž vystřihnuty. A hromadu grafiky a zvuků znovupoužili. Tratě převzaté.
No a když měli hotovo, tak se historie znovu opakovala. „Základ máme, pojďme to naplnit obsahem k prasknutí (GT4)“. „Ty jo a mohli bychom taky konečně udělat pořádný online multiplayer s ligami apod. (betu nikdy neopustivší GT4 Online)“. „Ty jo ale za rok už bude vycházet PS3 a ta je zas úplně jiná. Měli bychom začít vyvíjet engine pro ni (GT5)“. Uff, trvalo to delej, ale už to konečně máme za sebou. Pojdmě to zase totálně napěchovat obsahem (GT6).
Takže jak můžeš vidět, byl to docela typický vývojový proces u Polyphony. :-)
No a když měli hotovo, tak se historie znovu opakovala. „Základ máme, pojďme to naplnit obsahem k prasknutí (GT4)“. „Ty jo a mohli bychom taky konečně udělat pořádný online multiplayer s ligami apod. (betu nikdy neopustivší GT4 Online)“. „Ty jo ale za rok už bude vycházet PS3 a ta je zas úplně jiná. Měli bychom začít vyvíjet engine pro ni (GT5)“. Uff, trvalo to delej, ale už to konečně máme za sebou. Pojdmě to zase totálně napěchovat obsahem (GT6).
Takže jak můžeš vidět, byl to docela typický vývojový proces u Polyphony. :-)
Já se zeptám asi kacířsky. Rozehrál jsem to jemně na PS2, jako oddychovku (cca odehrané 4 hodiny), ale chci se zeptat, někoho chytřejšího. Přijde mi, že to je GT2 v lepší grafice, mám pravdu? Prakticky tratě si pamatuju z doby, kdy jsem na PC dohrál 2, odemknul všechny auta a prakticky hru dohrál na 100 %, až tak mě bavila. Tady vidím lepší jenom grafiku a to, že hra není na 2CD.