Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jojo, to jsem slyšel, určitě se na to mrknu, ale pocit "HU" z konce druhého dílu se nedostavil.
konec ep1 a zacatek ep2 je paradni, navic minout ep2 by byl kardinalni omyl tveho dosavadniho herniho zivota ;)
Teda to byla nuda... a pokud to fakt původně stálo 900, tak se asi všichni museli naprosto zbláznit. Přišlo mi to jako docela dobrý mód.

Jestli mě konec HL2 navnadil na E1, tak konec E1 mě na E2 nenavnadil vůbec... zvlášť když vím, že epizody 3 se asi nikdy nedočkáme... co na tom může být tak těžkého?

Za největší zábavu považuju svícení Alyx do obličeje :)
Walome: To ne žádné ingame animace se tam snad přidávat nebudou. Prostě to jen hodí do grafiky hl2. To jen dělali takovou upoutávku.
Aha. Tak HL:S vypadá z těch screenů úplně stejně jako původní hra, kdežto Black Mesa - wow...představa, že se nejlepší fps, co jsem kdy hrál, se spojí se scource enginem včetně grafiky a všeho...to vypadá dobře.

Jen mě děsí, že z toho videa mi přijde, že zde budou ingame animace - přitom mně přišlo právě v HL skvělý, jak se všechno dělo před Gordonovými zraky, žádné animace, žádné intro, outro, nic...
Výhoda HL je ta, že jde bez problému módovat a vždy tak vypadá původní SP kampaň trochu jinak. I když, spíše preferuji nové úrovně a packy, než mody grafického nebo jiného charakteru, měnící různé drobnosti, ovlivňující hratelnost nebo grafiku. Občas se ale něco zajímavého objeví a díky tomu si tu kampaň dám po čase znova. Jako např. v Létě 2008 s Diamondem a loni v květnu s Rebirthem.
PavelU: Ja nevravim, ze HL:S nejak extra vycuhuje, ale proste nevidim dovod preferovat HL ked neposkytuje ziadnu vyhodu oproti HL:S (leda fakt ked je niekto nostalgik a chce to mat PRESNE tak isto ako to bolo v HL)
No nevím. Nějak mi nejde moc do hlavy, proč HL: Source vůbec vyšel, když je to prakticky na chlup stejné. Kdyby vyšel HL v totální konverzi na Source (viz. Black Mesa Source) od Valve, bylo by to o něčem jiném.
Ja Vam neviem... Keby som to mal hodnotit podla rozdielu medzi HL a HL:S, tak je to nic moc. Ale ked si mam vybrat ci budem hrat HL, alebo HL:S tak nevidim jediny dovod preco hrat povodny HL. Atmosfera je tam uplne stejna akurat sa pridalo zopar drobnosti (ragdoll na postavach - teda ked postava zomrie tak stale funguje ako aktivny model a nie ako sprite ktory nehybne lezi na zemi a nic s nim nepohne; krajsia voda; fyzika na kusi stejna ako v HL2; nove decaly krvi a striel na stene (rovnake ako v HL2, vratane "zvacsujucich sa" preliacenin na plechu) a prisahal by som, ze aj osvetlenie sa zmenilo, ale tu si uz fakt nie som isty, lebo som to dlho nevidel)
No, za 50 Kč jsem už koupil horší věci :-D

PavelU - Pravda, "konečně" průzračná voda. Docela mě překapilo, když jse místo kalné-zelené hladiny viděl ty rotující čelisti, které normálně nešly vidět.
Half Life:source je zcela zoufalý počin a i přesto, že jsem nekritický fanda Valve do tohoto jsem nikdy nešel a jít nehodlám.Raději hraji HL a toužebně očekávám BMS.
Tak tak, textury jsou původní. Změna je hlavně v některých efektech + postavičky rozhazují ruce a svalují se pod částečným vlivem fyziky. Jen mě mrzí, že nepoužily textury které se dodávaly u Blue shiftu. To z hl1 dělalo mnohem přitažlivější hru. A netuším, jestli to půjde aplikovat na Sourcovou verzi (No asi ne, ale bylo by to hezké. Sice Beretta místo Glocku, ale zase pěkňoučký SPAS 12 :))

A dost mě u toho zarazila jedna věc - chybí automatický save jako v originálních HL1/2. Docela jsem zaplakal, když jediný save byl 2 hodiny starý quick save :-/
Dotaz: existuje Half Life 1 ve scource enginu...to je součástí Orange boxu? Nebo se to dá normálně stáhnout přes steam? A jak se to jmenuje? Díky
Že na takovéto dotazy vůbec reagujete, piráti! ;-) Kup si originál a neřeš kraviny.
Tommywise: Jak říká popkec, 250 za Orange box je zadarmo. Jinak texture pack neznám, ale vím, že to jde udělat tak, že stáhneš riplej HL2, do něj zkopíruješ celou Epizodu.. pak už to jede..
Orange box stojí teď 250 což se rozhodně vyplatí (máš tam totiž i team fortress 2 a to myslím ani bez originálky hrát nejde), jinak to vyřeší tím že stáhneš texture pack
Toto dělá neoriginál. Jde to pořešit, ale jednoduší je dát pár stovek za originál...
Mam problem s texturama, nektere textury (hlave budovy) mam fialove a takove mrizkovane, proste nejsou kompletni jak maji byt. N"evite co s tim?
Chark: Tohle přesně znám a myslím, že ti to nikdo nemůže mít za zlé anebo by aspoň neměl.

Danny: Mě třeba spoilery vůbec nevadí, i když v tagu nejsou, prostě někomu něco ujelo. Snad možná takový, kde bych se dozvěděl, jak hra končí a i to bych u 99% her přežil, bo konec je tušitelný.
Co se týče mého komentáře a hodnocení, tak jsem ho záměrně začal psát až jsem měl za sebou většinu z Episode Two, a ta se mi líbí o dost víc. Z toho důvodu jsem musel nechat nějaký prostor pro vyšší hodnocení. Subjektivně na mě prostě udělala Episode One, i přes své nesporné kvality, slabší dojem. Dnes snad dorazím Episode Two a během týdne napíšu komentář. Nějak na to teď nemám čas, tak všechno popořádku. Jinak děkuji za projevené názory, myslím že je to přínosné do budoucna nejen pro další komentáře.
Pivo: Samozřejmě jsem myslel spoiler, který není schován v tagu ;-)
Vodny: Chark je určitě celý šťastný, že ho kvůli jednoho komentáře budeš všude sledovat :-D
Charkovo komentář je naprosto suprový a spíš mě, jako Valve a Half-life-filovi tak trošku otevírá oči. Já jsem sice dal 90%, ale tak nějak v podvědomí vím, že je to spíše fanouškovské hodnocení než realitě se blížící verdikt. Chark má tedy u mě plus a budu jej bedlivě sledovat, protože tenhle komentář se mu povedl. Ač nerad si to přiznávám, tak má vlastně ve všem pravdu. I když na mlčícím Freemanovi je Half-Life založený a proto patří mezi nejuznávanější herní hrdiny všech dob. Alespoň podle lidí co hlasovali na GameSpotu. Mrkejte ja si to v klídku rozdává s legendárním Mariem!
Cobra: "Skoro jako bych si teď řekl, že jsi vůl, a začal ti všude dávat mínusové body..." - i tohle tu možná někdy platí :-)

Danny: Jo, sice ještě raz se vracím k offtopicu, ale nemůžu si to odpustit. Za spoiler minus? :-) No, ale jak říkáš, každý si hodnoťte, jak chcete.
Ten komentář by klidně mohl odpovídat i 50 %, podle toho, jakou váhu autor přikládá absenci výraznějších novinek... Myslím, že je věc autora, jak moc propojí hodnocení a komentář a dávat za to mínusové body je na hlavu, protože nemůžeš vědět, co autora k takovému hodnocení vedlo.
Skoro jako bych si teď řekl, že jsi vůl, a začal ti všude dávat mínusové body...
Eru: Takhle bych to osobně nebral... hodnocení jsou individuální. Nemůžeš vědět jakou váhu komentující přisuzuje těm, dle tebe, "drobným připomínkám". Já osobně dávám mínus jen, když je v komentáři vyloženě nějaká blbost, popř. něco o čem vím, že není pravda nebo spoiler. A občas taky, když je vidět, že si to daný člověk po sobě nebyl schopen ani jednou přečíst (čti: nemá to hlavu ani patu).

PS: Tím neříkám, že bys komentáře neměl hodnotit tak, jak je hodnotíš. Stejně jako hodnocení her, je to čistě individuální záležitost daného člověka. A abych pravdu řekl, nechápu proč tyhle věci řešíte v diskuzi u hry. Tady se má řešit hra, do toho jak kdo hodnotí komentáře přece nikomu nic není,... zvlášť když to není ten jeho.
Eru: Někdy se snaží člověk psát objektivně a zároveň mu nemusí být něco sympatického a hodnotí subjektivně, akorát nechce psát do komentáře věci typu: "Všecko je fajn, ale ten scifi žánr není úplně má parketa". A hodnocení je hodně subjektivní. Jaký je rozdíl mezi 75% a 85%? Vždyť je to nadprůměr nebo máme místo mozku počítač, že rozlišujeme 10%? Vždyť je to detail.

EDIT: A konkrétně k Charkovi - Já bych to na 75% viděl. Dá se říct, že se skvěle bavil, ale nějaké věci mu vadily, což by mohlo mít za následek nějakých 20% a těch 5 dalších, to je taková "povolená odchylka" :-)
Kubulus: Např. já. Pokud se hodnocení evidentně neshoduje s komentářem, bez ohledu na kvalitu samotného komentáře, dávám mínus. V komentáři hru vyhvaluje, má jen pár drobných připomínek a dal jenom 75% (Komentář odpovídá IMHO tak na 85% - 90%).
Kdo dal Charkovu komentáři mínus? Moc mi to do hlavy neleze, ale ten komentář je tak bezpohlavní a uměřený, že by neměl nikoho vést k nějakému pobouření.
Kubulus: Zahraj si nějakou kvalitní modifikaci, např. Ravenholm, Mistake of Pythagoras, Combine Destiny a z novějších třeba The Citizen. Dostaneš tak slušnou herní dobu a parádní zážitek. Mnohdy jsou totiž modifikace o dost lepší jak datadisky k oběma HL, Blue Shift a E1.
Vodny - díky.

Last jedi - psal jsem to, kromě úvodu, možná trochu nekriticky, ale takhle mi to prostě přijde. Když jde o svět Half-Life, tak hraju s nadšením a entusiasmem, který jsem přímo přenesl do komentáře. Tvůj názor beru, ale Gordon Freeman by ti za to mínusko strčil do zadku páčidlo :)
Vodny: no v podstate ma ako veľkého fanúšika HL a HL2 skutočne tento vcelku seba(a hráčske peňaženky)vykrádajúci pseudodatadisk sklamal, o čom asi svedčí aj mojich 65% a komentár (čiže dôvody sú tam), ale nepovažujem to za nehrateľné, či priemerné, to rozhodne nie. Však to ani ako recenziu nechcem, aby napísal, ani ako hodnotil, ani nechcem, aby svoje hodnotenie zmenil. Len mi také nazvem to prehnane "worshipperské" reči" nesadli, bodka.
Vodny je prostě tvrdošíjný zastánce Valve aspol. S tím nic nenaděláme :). Ale co, já třeba obdobně tvrdošíjně fandím Sony... každý holt máme něco.
Pokud ti nesedl komentář, tak ti asi nejspíš nesedla ani hra. Ten komentář sedí všem, co se Episode One líbila, protože je v něm popsáno přesně to, co se na této hře lidem líbí. Není v tom žádná věda. Proč by taky měl hru kritizovat, když v ní nevidí nic, co by za to stálo? A je to jenom komentář, žádná recenze, takže není důvod kritizovat.
mne nesadol tou nekritickou rozjuchanosťou, ale tak, pre človeka s ikonkou Gordona Freemana asi nie je iná možnosť. :D
H34D: Tvůj komentář je excelentní. Krátký, výstižný, lépe bych ho nenapsal. Amen.