Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 95
Nebylo to tak dávno, co jsem se rozplýval nad krásou a rozlehlostí prostředí Far Cry a teď je tady Half-Life 2, který je ještě o tolik lepší - tohle jsem si říkal koncem roku 2004. Pravda, idylické pláže v něm nenajdete, protože k těm mají radioaktivní bažiny z HL2 vskutku daleko, ale jinak je herní svět fantastický. I v extrémně rozlehlých exteriérech je pořád na co koukat, nikde není odbyté prázdno a interiéry? Jedna báseň... Vskutku precizní práce. A to není vše co Source engine přináší, hrátek s fyzikou je zde plno, spoustu věcí se dá přemístit, či rozbít a abyste to nemuseli dělat holýma rukama, vymysleli pro vás kluci z Valve gravity gun - velmi inovativní!

HL2 se však nespokojí jen s onannou (to není překlep) formou, nýbrž nabízí i vyšperkovaný obsah - poutavý a sympatický příběh plný dialogů, dějových zvratů i s poněkud abstraktním koncem ala Half-Life 1. Singleplayerová kampaň zprostředkuje vskutku nezapomenutelný zážitek, spoustu momentů je natolik silných (např. honička s tajemným mužem po střechách a spoustu dalších), že drtivá většina 3D akcí vedle ní působí jako Pacman z první osoby. Navíc ta délka hry! A přitom vše zůstává variabilní a neupadá do stereotypu (In your face Doom 3!). A fakt ne, nepřeháním, HL2 je hra, která se v jinak neúprosném koloběhu času nemá šanci ztratit, na to dám ruku i s gravity gunem do ohně.

Pro: Technická úroveň, rozlehlé i detailní prostředí, působivý příběh, délka hry

Proti: Opravdu těžko říct, možná nepřátel mohlo být více druhů, nebo tak něco...

+20 +24 −4
  • PC 90
Pokračovanie legendy, takto by sa to dalo celé zhrnúť. Ale nie, Half-Life 2 si určite zaslúži lepší komentár. Začať by sme mohli krásnou grafikou, hoci to nie je to najdôležitejšie. No túto krásnu grafiku si všimnete aj dnes, mierne poupravenú aj v oboch epizódach. Pokračujeme - skvelý príbeh, vynikajúca, ale neskutočná atmosféra sveta, kde nevládnu ľudia, ale nepriateľská rasa Combine pod vedením zradcu doktora Breena (toho doktora Breena, ktorý pracoval v Black Mesa a neustále komandoval Gordona). Prechádzky mestom City 17, až do špiku kosti nasiaknutým takou tou východoeurópskou atmosférou (ostatne aj hlavný dizajnér hry, Viktor Antonov potvrdil, že pri jeho tvorbe sa inšpirovali najmä metropolami východu, ale aj Prahou), spustošenou väznicou Nova Prospekt či opusteným sídlom Ravenholm - to je proste zážitok.

Half-Life jednotka vyšla v dobe, keď leteli najmä bezduché (pozor, nehovorím zlé, aj ja som v nich odohral desiatky hodín) strieľačky typu Quake, či Blood a jej inovatívny prístup šokoval celú hráčsku obec. Strieľania bolo stále dosť, no pomenej oproti spomínaným hrám a pridala sa nutnosť logického myslenia. A Half-Life 2 v tom všetkom pokračuje, keď sa občas po adrenalínovej akcii proste na chvíľu zaseknete. Príjemne popoťahujete mozgové závity, niečo poriešime a ideme ďalej. To sa mi páči, isté spestrenie. Half je proste legenda a skvelo hrateľný - čo viac chceme?

Pro: Grafika, hrateľnosť, puzzle, vyvážený pomer strieľania a puzzlov, modifikovateľnosť, multiplayer, atmosféra, vynikajúca AI

Proti: Krátke, nudná prechádzka vznášadlom, zopár menších bugov

+19 +20 −1
  • PC 95
Jakožto plnohodnotný a čistokrevný fanoušek Half-Life z roku 1998 jsem zatím nikdy po dohrání Half-Life 2 nelitoval, že Valve svůj příběh neuzavřelo kombinací starých GoldSrc her (vedle Half-Life ještě Blue Shift, Opposing Force a Playstationový Half-Life: Decay), protože je tu jeden faktor, ve kterém Valve nikdy se sérií neselhalo a snad ani nikdy neselže. Oni ty hry dělají stejně pro hráče, jako pro sebe. Jejich péče o tenhle rozjetý vlak se znakem lambdy na boku nemá obdoby, neboť, jak lze při trošce zkoumání internetu zjistit, cesta k výsledku byla strastiplná a je třeba ji ocenit. Teď nemluvím o zoufalcích, kterým dělá problém dát si dohromady 1 + 1 a musí pro každou nevysvětlenou mezeru v ději utíkat na fanweb pro informace, ale mluvím o při vývinu neustále se měnící dějové složce Half-Life 2. Hra totiž mohla být mnohem horší, než jak ji teď hrajeme a i ti největší skeptici by za to měli být vděční.

Za Half-Life 2 byla pětiletá nepřerušovaná práce mnoha talentovaných lidí. (/reklama) Velká část z nich samozřejmě pracovala i na prvním díle a zde mohla realizovat několik svých, do té doby neuskutečnitelných, nápadů. Ten proklamovaný boj Doom 3 versus Half-Life 2 skončil díky možnostem Source enginu vítězstvím KO v prvním kole, to je třeba akceptovat, ať už je vás názor na obě hry jakýkoliv, protože stěží může id Tech 4 engine Doomu 3 konkurovat obrovské uživatelské komunitě Source enginu, díky němuž vzniklo plno kousků, které zůstávají denním chlebem internetových „pařičů“. Do té doby nevídaná obličejová mimika a uvěřitelná gestikulace postav ještě znásobí svůj triumf díky dalšímu kladu, který zmíním později. Své místo zaujímá i fyzika, která možná není revoluční, ale patří i dnes mezi špičku. Co se tedy týče jádra technické stránky Half-Life 2, nemůže ani náhodou v době vzniku hledat soupeře.

Ale zpět k těm dějovým změnám, scénář Half-Life 2 byl při výrobě upravován do ucelenější podoby a právě zde scénáristé z Valve ukázali svoji sílu. Ještě, než odvrátíte pohled, slyšte můj názor. Řada lidí si stěžuje na zmatečné a nedostatečně ohleduplné zacházení s informacemi.
1) Už jenom to, že lidi nedokážou pochopit pár scénáristických kliček, může, ale nemusí dokazovat, že máme co dočinění s dobrým scénářem, ale stejně tak se může dement radovat a dávat 100% díky ději, kterým mu svojí přehnanou rafinovaností vůbec nedocvaknul. Takže tenhle argument je k ničemu.
2) Pravda je taková, že v původní podobě vypadal Half-Life 2 jako pokračovatel prvního dílu – až nepříjemně přímočarý. Kdo četl nebo alespoň rychle prošel Half-Life 2: Raising the Bar, pochopí, že obrázky jako projížďka k Air Exchange nebo průchod jeskyněmi a boj s králem Antilionů vypadají na papíře zajímavě, ve hře by ale z Gordona udělali ještě většího supermana, než byl a postavy by přicházely a odcházely s až absurdní kadencí. Úvodní dlouhá vysvětlovačka ohledně osudu světa za uplynulých 10 (-20) let by z toho prostě automaticky udělala béčko a prezentace sešrotované postavy Eliho Maxwella o tom samém, by už byla do nebes volající blbost.
3) Otec Alyx by byl proti režimu bojující militarista, kolem City 17 by běhal další tucet druhů příšer, Kleinerova laboratoř by bylo velké vědecké pracoviště, Alyx by měla malého pejska a Breen by měl samozřejmě uprostřed města sochu a nahoře v citadele velký sál s červeným kobercem. Víc netřeba říkat. Tohle je kýč a Half-Life 2, jak jej teď známe, je oproti tomu virtuozita.

Proč většina hráčů odpovídá na otázku „nejlepší videoherní příběh“ v anketách slovy Half-Life 2, když je to v podstatě jednoduchá a mnohokrát omletá premisa o tom, že jeden člověk může změnit vše, i to největší zlo? Je to docela lehké – Valve nechává hráče, ať si pozadí příběhu poskládají sami, nikdy nesázejí na doslovnost a Gordon Freeman jako nedobrovolný vůdce povstání je ideální postavou pro takové věci. Když najdete vodítko, v první chvíli vám tvůrci předhodí trochu návnady, ale zbytek je na vás. Valve pro mě vytvořili svět, kde i tuctový nápis na zdi může být klíč k rozluštění celého toho světa. Tomu se říká moc nad vlastníkem hry. :-) A stejně jako v Half-Life, nikdy se nedoberete 100%-ní odpovědi, protože vždycky je tu možnost, že na vás Valve vytasí zvrat, který vše otočí o 360 stupňů, a budete to vy, kteří se budou cítit ošizeni. Není to Shakespeare, ale ten se holt od hraní počítačových her distancoval už od začátku.

Jenomže Gordon Freeman nemluví. To, co bylo ikonické pro jedničku, se v dvojce ukazuje jako blbé. Netřeba v tom hledat vědu, nemluvnost Gordona nedává příliš smysl, ať už je dobrým objektem pro výše zmíněné zkoumání pozadí příběhu, tak do děje, připomínající auto jedoucí na plný plyn, se vůbec nehodí. Kdyby se alespoň dalo domyslet, že Gordon s okolím nějakým nepochopitelným způsobem komunikuje, ale když Alyx poukáže na to, že skutečně nepromluvil ani slovo, není ani možné fantazírovat. Tohle spíš vypadá jako ústupek hráčům, než rozumný nápad.

A už tomu tak bude, Half-Life 2 vládne obrovskou mocí v oblasti vypravěčského umění, které povyšuje tu báchorku na vysoce zábavné a zajímavé hraní. S používáním klasické lineární narace většiny FPS her za přispění nápadu z jedničky, kde se nevyskytují žádné cut-scény, zabili 2 mouchy jednou ranou. Nejenže jsem měl pocit, že jsem skutečně uvnitř dění, ale stejně tak už nejsme v neoriginální hře, kde se vypráví stylem scéna-masakr-scéna-masakr, kde formálně masakry ve vaší režii nemají k příběhu z cut-scén žádný vztah. Nemrknout okem a vychutnat si to v plné síle.
Jako bonus Half-Life 2 rozvíjí množství načatých idejí z jedničky a vylepšuje je k podstatně naléhavějšímu obrazu. Z invaze mimozemských oblud se stala metafora na policejní stát. Z násilné genocidy se stalo systematické likvidování lidského druhu pomocí vysušování oceánů, psychologického útlaku nebo potlačování sexuálních potřeb. Z roztomile naivní sci-fi FPS se stává důkladně promyšlený akční thriller.

S dlouhou expozicí, dokonale naskriptovanými událostmi, s propracovanou AI, s úžasnou atmosférou mnoha různorodých prostředí, tvoří Half-Life 2 jednu z nejlepších her současnosti. Může mi vadit tlumený zvuk zbraní nebo nudná pasáž v bugyně, ale to nemá na hodnocení téměř žádný vliv. Pokud chcete volnost pohybu a několik možností řešení zadaných úkolů, poohlédněte se po Far Cry. V jistém (příběhovém) ohledu je ale Far Cry stejně lineární, jako Doom 3.

A už odhoďte tu masku argumentů, že Half-Life jednička je za každých podmínek lepší. Je to dnes 12 let stará hra a mezi oběma díly leží propast obrovských technických možností, takže porovnávat je nebo dokonce říkat, že je dvojka horší se sentimentální slzou na oku jako znak pohrdání k dnešní konzumní kultuře, je už víc než ohrané. Achich ouvej, jaké to byly dobré časy, když mi bylo 15 a mohl jsem hrát od rána do noci as teď mi je 25 a nemůžu si Half-Life 2 ani pořádně vychutnat, protože chodím do práce… Ty dvě hry se nedá postavit vedle sebe a porovnávat je, protože by to k Half-Life bylo nefér.

Samozřejmě si v žebřících nejlepších her historie Half-Life 2 ještě nějakých pár let pobude. V proudu času zatím nemá šanci se ztratit. Vývojáři do ní vložili část svého srdce v domnění, že už nic lepšího nikdy nedodělají. Otázkou je - stálo to za to? 35 cen za nejlepší hru roku a miliony fanoušku po celém světě mluví jasně: ANO!
+17 +22 −5
  • PC 100
Když se řekne fráze "nejlepší FPS" většině lidí se určitě vybaví Half-Life. A i já tento názor zastávam. Hra je provedená úžasně. Interakce AI jsou úžasné a během epizod dopilované k téměřné dokonalosti. Prostředí a atmosféra hry je dopilovaná na jedničku, jde vidět že borci z Valve si dali záležet na každém drobném detailu aby udělali hru pro hráče co nejvíce lahodnější. Jakmile se do hry vrhnete příběh vás tak uchvání, že je těžké se od něho nechat odradit.
Další a jedna z nejduležitějších částí je fyzikální engine hry samotné. Dají se v něm dělat divy. A přesně to Valve udělalo. Přichistalo nám dokonalou podívanou, skvělé puzzly u kterých je občas i nutno přemýšlet.

Pro: Skvělá atmosféra, perfektní AI, Logické puzzly založené na fyzice, SPOUSTA MODIFIKACÍ a dokonalý příběh

Proti: Nemám co vytknout.

+7 +12 −5
  • PC 90
Užásné graficky, překypující atmosférou. Skvěle vymyšlený svět, levely, zápletka a hlavně gravity gun, nejlepší herní vynález všech dob. A Gordon vypadá jako Dr. House! :o) Nějakou chybu to ale mít bude, protože jsem to dodneška nedohrál. Jen nevím, kde tu chybu hledat ... že by to bylo tím, že jsem první díl nehrál téměř vůbec?

Pro: Grafika, atmosféra, prostředí.

Proti: Tajemná chyba a Antlioni!!! :)

-12 +1 −13
  • PC 40
Směšně nadhodcená hra a neuvěřitelně stupidní hype okolo toho, že kufr v téhle hře padá na zem a ne do vzduchu. Wow, that's really something, Gabe.

Kromě tohoto se jedná o defacto obyčejnou FPS, která se tyto fyzikální fiaska snaží využívat jen v několika málo arkádách vně hry. Proklamovaná 'atmosféra' spousty levelů a i příběh mi bohužel přišel prvoplanovitý a jediné co mě potěšilo byla jistá chemie a koukatelnost prostředí (textur? postav? animací?) jako takového; bylo to velmi přitažlivé svým způsobem.

Pro: Přitažlivost herního enginu, chvilkové momenty zasluhující pocit 'jsem v AAA hře'

Proti: Fyzika, zvuky, omezené (čti těžkopádné) možnosti obyčejné FPS střílečky

-17 +19 −36
  • PC 95
Nevím jak je toto možné, ale Valve udělali naprosto dokonalou hru. Kdybych mohl, tak bych hře dal plno, tedy sto procent, protože je vskutku revoluční, přináší nové FPS prvky, obohacuje žánr a to se samozřejmě cení. Protože s několika bugy a malinkými chybkami jsem se ve hře potkal, dám hře férových a moc, moc zasloužených 95%, a basta.

Pro: příběh,grafika,source,hratelnost,zvuky,z braně,design map,je to HALF-LIFE 2

Proti: Gordon Freeman ani jednou nepromluvil,miniaturní bugy a chybky

-12 +5 −17
  • PC 100
Jedna z nejlepsich her co jsem kdy hral. Opravdu uzasnej pokrok od prvniho dilu. A to jak graficky, hratelnosti ale treba vylepsenym fyzikalnim systemem, apod... Nudit se urcite nebudete.

Pro: Vsechno

Proti: Nic

-11 +5 −16
  • PC 100
Pro mě jedna z nejlepších a nejpropracovanějších her, které jsem kdy hrál. Dodnes precizní grafika, skvělý level design, herecké výkony postav, netradičním způsobem vyprávěný příběh, rytmus, neustálé změny v herním stylu, velkolepé, hezky gradované a mnohdy nezapomenutelné situace a jistá mnohovrstevnost zážitku... to vše mě nutí HL2 pravidelně znovu hrát a stále znovu se nechat touhle hrou uchvacovat a vychutnávat jí...
-9 +5 −14
  • PC 95
V HL2 je toho tolik,co mě dostávalo a bavilo,že by se to sem ani snad nevešlo.Perfektní,dlouhá,vyvážená hra.Sci-fi smýchané s městským prostředím.Svět HL2 je protkán mnoha maličkostmi,které tvoří jeden nádherný a zábavný celek.Zejména level design se povedl na 150%.A hlavně také příběh přátelé,který je tu hodně vyprávěn přes různé rádiové či holografické vysílání,samozřejmě i od spolubojovníků.Hned v úvodu vás vítá obří hologram s Vládcem města,který tvrdí,že jste právě dorazili do jediného svobodného města na Zemi,které zbylo-City 17..Hned za prvním rohem už mastí Combine vojáci nějakého chudáka civilistu,anóbrž posléze ještě musíte jednomu vojáku podat shozenou plechovku,čistě pro jeho pobavení.Ukázka toho,jak by to nikdy nemělo s lidskou civilizací dopadnout.Opravdu hra,která mě pohltila na hodně dlouho.Trochu tupá AI,to je pravda.Linearita mi tu nevadí,kvůli příběhu.A dobře se to celé hrálo.V závěru průlet Citadelou mě srazil na kolena.

Pro: Grafika,fyzika,příběh,polo sci-fi prostředí,ideová myšlenka,rozmanitost levelů.

Proti: AI

+11 +13 −2
  • PC 90
I když HL2 považuju za skvělou hru, z pohledu fanouška prvního dílu mě mírně zklamala. Větší hollywoodskost příběhu, poněkud zvláštní navázání na první díl a menší rozmanitost nepřátel (kteří mají IMHO dokonce horší AI) zmírnily mé nadšení z povedené fyziky a gravity gunu.

Pro: fyzika, gravity gun, grafika, multiplayer, modifikace

Proti: některé lokace ve hře, zbytečně zamotaný a zamlžený příběh, méně zajímaví nepřatelé než v prvním díle

+3 +9 −6
  • PC 90
Dokonalá FPSka, která ničí jakoukoliv konkurenci (áno, narážím na průměrný Doom 3). HL2 se skoro vyrovnává svému předchůdci. Hratelnost je na špičkové úrovni. Hra je lineární, ale přátelé, je to mnohem lepší, než nějaké GTAčka nebo Obliviony s kilometrama otevřenýho světa, kde se nic neděje. Skripty jsou tak dokonalé, že jste pořád unášeni dějem, pořád se něco děje a během hry se nezačnete nudit. Kapitola sama pro sebe je Gravity gun a hraní si s ním. Budu mít snad do konce života zafixované různé pasáže ze hry, jako hraní si s Dogem, bitva na náměstí, ježdění s buginou, procházka Ravenholmem... No a jako bonus je tu i dnes pěkná grafika, výtečná (a využitá) fyzika, v rámci možností perfektní dabing a herecké výkony všech postav. Prostě Half-Life forever.

Pro: Od skalního fandy nečekejte nic jiného než VŠECHNO!

Proti: stejně tak jako NIC :D

+21 +24 −3
  • PC 75
Ano, ano, ano....jistě pro mnohé suprová zábava....ale ja se prostě nudil. Z týhož roku vydaný mnohými opovrhovaný Doom 3 mne bavil mnohem víc...pardon
-28 +4 −32
  • PC 95
Velmi zřídka se stává, aby se pokračování úspěšné hry svému vzoru byť vyrovnalo. V tomto případě Valve odvedlo perfektní práci.Příběh z prvního dílu se podařilo rozvinout do nečekaných důsledků. Takový lehce postapokalyptický příběh hře perfektně sedne. Ani se nedivíme, že se Gordon stává jednou z ústředních postav hnutí odporu vedle starých známých z Black Mesa a nové Alyx s Dogem. Gravity gun, snad nejoriginálnější zbraň, co se ve hrách objevila, je stejně jako fyzikální engine + s tím spojené hádanky, kapitolou samou pro sebe.
V porovnání s kvantem současných her "na jedno použití, na jedno odpoledne" potěší i velký záběr hry (tedy alespoň při prvním průchodu).
Pro mě osobně Nekorunovaný král 3D akcí.

Pro: hratelnost, atmosféra, příběh, source engine, gravity gun

Proti: spíš takové drobnosti, přišlo mi, že bugině a vznášedlu je věnováno až moc prostoru

+13 +15 −2
  • PC 85
Half life znamenal revoluci. Half life 2 se o ni pokusil také a to na poli fyziky. Ze začátku hry, konkrétně útěk přes nádraží až po skočení do stoky považuji za absolutní špičku hry. Když jsem ji hrál, říkal jsem si, tohle nemá chybu, to je to nejlepší co jsem kdy hrál. Bohužel dál už mě hra tak nebavila ať již kvůli až moc často se opakujícím "hádankám" s fyzikou v podobě páky či vah, nebo strašidelné části Ravenholm (doufám že píšu název správně) která mě osobně nebavila vůbec. Další oživení přišlo se zbraní gravity gun, která byla velkou novinkou a dovolila další hrátky s fyzikou.

Pro: Hratelnost, revoluční fyzika, gravity gun

Proti: některé slabší části kampaně

+5 +8 −3
  • PC 95
Pro mě tahle hra znamenala absolutní špičku ať už co se týče grafiky, hratelnosti, source enginu hudby atp. Drobné minihry, občas trošku premýšlení z ní udělalo naprostou bombu, pro mě téměř doteď. Bylo to zábavný a chytlavý až do konce. Pro mě jedna z nejlepších stříleček co kdy vyšly...

Pro: hratelnost, grafika, source engine, zábavnost :)

Proti: Krátká herní doba

-13 +2 −15
  • PC 75
Zklamání jak cyp. Zatímco to všude dostávalo devitky a desítky, já musel po dohrání konstatovat, že Doom 3 mě bavil víc. Level design průměrný, příběh, ač často vychvalovaný, jsem si musel přečíst na webu, spousta nelogičností v designu a puzzly z jedinčky se docela vytratily. HL2 byl pro mě jen buclaté techdemo source enginu, hratelností docela průměrná střílečka.

Pro: na svou dobu source engine, gravity gun, deathmatch

Proti: design, neschopnost vyprávět příběh, předvádění enginu má přednost před logikou

-2 +18 −20
  • PC 95
Dlouho to trvalo, než si mě HL2 převychoval k obrazu svému. Z odstupem času se mi ale skutečně jeví jako jedna z nejlepších singleplayer FPS všech dob. Toto mohu vyřknout mmj. díky ojediněle svižnému&fešnému engine s bezkonkurenčním poměrem cena/výkon, nebo závodnímu prostředku hry (Highway 17, Sandtraps!), který je skoro tak ďábelsky atmosférický, neokoukaný a dobrý, jako nejlepší outdoorové mise v konkurenčním Far Cry.

Oproti tomu Gravity Gun trochu iritoval, ne proto, JAKÝ byl, ale spíš JAK ČASTO byl potřeba. Taktéž konec v Citadele herně mírně pokulhával, HL2 se tam díky přemíře své bujné představivosti a snaze vyrovnat se s vpravdě gigantickým HYPE doslova vařil ve vlastní šťávě, což mu už z principu nemůžu mít nějak extra za zlé.
+10 +14 −4
  • PC 90
Od pokračování legendárního Half-Lifu se očekávalo hodně, ale Valve své fanoušky nezklamalo. Vynikající Source engine resp. zejména fyzika hry na sebe strhla veškerou pozornost, protože hráčům nabídla s herním prostředím a puzzly dělat skutečně psí kusy. Ze hry se bohužel lehce vytratila skvělá atmosféra prvního dílu, ale hratelnost díky mnoha skvělým nápadům byla zachována.

Pro: Fyzika, grafika, puzzle, hratelnost

Proti: Oproti předchozímu dílu slabší atmosféra

+7 +10 −3
  • PC 90
Half dvojka je opravdu skvělá hra a pokaždé když ji hraju znovu se v tom jenom utvrdím. Věřím, že každému se nemusí líbit jeho zvláštní styl, ale mě dokonale vyhovuje. Hra sází na velice silné momenty ve kterých se také často rozezní atmosferická hudba, která je jinak poněkud v ústraní. Nezapomenu na první spatření obrovské citadely, oblečení HEV obleku doplněné charakteristickou halflajfovksou znělkou, ponurou atmosféru Ravenholmu a následný východ na denní světlo, nádraží plné sniperů, akci na obrovském mostě a spoustu dalších momentů. Může vám to i připadat chvílemi stereotypní, ale pak stejně přijde další takový moment a vám nezbyde nic jiného než uznale pokývat hlavou... alespoň mně tedy nezbývalo. :)

Pro: atmosféra, skvělý styl vyprávění, rozmanité lokace, Ravenholm, premiéra mého oblíbeného Source engine, pěkné fyzikální hrátky s gravity gunem

Proti: pár lokací, páčidlo se díky gravity gunu dostalo trochu do ústranní (chtěl jsem napsat do pozadí, ale nevyznívalo to dobře..:))

+34 +37 −3