Hm, myslím, že po ukončení dadatisku ťa šaman prenesie naspäť do Kuldaharu, ak s ním pokecáš.
Diskuze
Z datadisku se však již nemůžeš vrátit do původní hry, pročež bych si dvakrát rozmyslel, kdy/jestli tam vlezu:).
Aha, díky. Teď jsem v Dornově hlubině v místnosti (která vypadá jako stůl), kde se mi otevřel vstup do nižšího patra. :-)
Posledná možnosť je myslím predtým, než otvoríš šesť zámkov v Dornovej Hlbine a konfrontuješ Poquelina. Inak môžeš pokojne dohrať základnú hru, postavy sa exportnú automaticky pred záverečným bojom a potom sa z hlavného menu hry dostaneš rovno do datadisku.
edit:
..TotL je trocha drsný, čím neskôr tam vlezeš, tým lepšie pre teba.
edit:
..TotL je trocha drsný, čím neskôr tam vlezeš, tým lepšie pre teba.
Může mi někdo říct, kdy je nejlepší vlézt do datadisků HoW a TotL? A kdy je poslední možnost?
Powergaming? To neznám. Já jen uvažuji o nejlepších možnostech. :-)
Elf s kladivami?! Ej, zaňuchal som tu powergaming! :-))
Tak jsem vymyslel tuhle partu:
Human Paladin - kuše, obouručáky a později dlouhý meč se štítem
Dwarf Fighter - sekyry, kladiva
Elf Fighter - dlouhý luky a dlouhý meče
1/2-Elf FTR/CLC - palcáty a kladiva
Human Fitghter (3)/ Mág - Luky a dýky
Human Thief (5) / Mág - krátké luky a dýky
Dobrá parta, ne? :-)
Human Paladin - kuše, obouručáky a později dlouhý meč se štítem
Dwarf Fighter - sekyry, kladiva
Elf Fighter - dlouhý luky a dlouhý meče
1/2-Elf FTR/CLC - palcáty a kladiva
Human Fitghter (3)/ Mág - Luky a dýky
Human Thief (5) / Mág - krátké luky a dýky
Dobrá parta, ne? :-)
"Jab: Hřích nezralého mládí:-) Ale bylo nás na to víc. A ani jeden z nás neuměl pořádně anglicky... od té doby jsem se zlepšil, přeložil jedny filmové titulky do češtiny a několik věcí pro přítelkyni do angličtiny."
Ach ano, naše mládí... To bylo tenkrát, když Vlasák ještě měl vlasy a po loukách jezdily na laních nahé víly. :)
Ach ano, naše mládí... To bylo tenkrát, když Vlasák ještě měl vlasy a po loukách jezdily na laních nahé víly. :)
Hezká sbírka, některé nejsou vůbec špatné:) Ta odkazovací utilita zde na stránkách si neporadi s diakritikou v názvu souboru, proto ten odkaz není kompletní. Ale stačí to manuálně zkopírovat.
https://rapidshare.com/files/105524970/portréty.rar Tady to je, jen nějak blbne odkaz. Autorů, živých ani mrtvých, jsem se na svolení neptal. Pokud se nějaký z již upravených portrétů do IWD ve hře nezobrazuje, je to zřejmě díky bitové hloubce, v níž jsem to v Gimpu ukládal a stačí ho znovu beze změn uložit např. v IrfanView.
Adieu: nechtěl bys to nahodit na nějaký server, třeba na uloz.to, rapidshare atd.? Jsem docela zvědavý:)
Sem tam jsem stahoval portréty odtud: http://www.kirith.com/portrait/
Sem tam jsem stahoval portréty odtud: http://www.kirith.com/portrait/
Kdyby někdo náhodou chtěl zdaleka nejlepší set portrétů do IE her - ač většina asi neořezaných a neupravených, což může být i výhoda -, ať mi dá poštou vědět. Dělal jsem na tom hodiny a přestože nemohu říct, že bych litoval zásoby krásných (leč samozřejmě trochu kýčovitých :D) obrázků, využití pro to s mou již déletrvající nechutí pro hraní IE her nemám. Jedná se hlavně o ženské portréty, protože ženských jsem našel mnohem víc, ale i tak to pokryje role-play fetiš jakýchkoli nároků (za předpokladu, že nehrajete za liliputí rasy, což jsem nikdy nedělal, haha) téměř stoprocentně.
Jab: Hřích nezralého mládí:-) Ale bylo nás na to víc. A ani jeden z nás neuměl pořádně anglicky... od té doby jsem se zlepšil, přeložil jedny filmové titulky do češtiny a několik věcí pro přítelkyni do angličtiny.
Fingon: Nepřekládal si kdysi Dark Side of the Sword Cost či tak něco? :)
Na portréty v základnej hre som si tiež musel zvykať, ale pretože sa do hry dajú vkladať vlastné obrázky, už pri druhej hre som si celú hru doplnil kresbami od rôznych autorov. (Obľúbil som si ich natoľko, že ich vkladám aj do BG.)
V IWD1 mi zameranie na súboje neprekážalo, hra sa odohráva na hranici s barbarským územím, kde sa osídlené oblasti objavujú iba zriedkavo a krajinou sa preháňajú divoké hordy rôznych príšer. Vojnám padla za obeť elfská i trpasličia pevnosť, preto ak človek vystrčí nos z opevnenej osady, musí rátať s nebezpečím na každom kroku.
V BG1 či BG2 je to úplne iné, celý príbeh sa odohráva v bohato osídlenej oblasti, ktorú chráni silná armáda, hra má preto úplne inú atmosféru a aj obrovský počet nehráčskych postáv. PS:T je už úplne iná liga, putovanie sférami sa nedá s príbehom z BG či IWD vôbec zrovnávať.
V IWD1 mi zameranie na súboje neprekážalo, hra sa odohráva na hranici s barbarským územím, kde sa osídlené oblasti objavujú iba zriedkavo a krajinou sa preháňajú divoké hordy rôznych príšer. Vojnám padla za obeť elfská i trpasličia pevnosť, preto ak človek vystrčí nos z opevnenej osady, musí rátať s nebezpečím na každom kroku.
V BG1 či BG2 je to úplne iné, celý príbeh sa odohráva v bohato osídlenej oblasti, ktorú chráni silná armáda, hra má preto úplne inú atmosféru a aj obrovský počet nehráčskych postáv. PS:T je už úplne iná liga, putovanie sférami sa nedá s príbehom z BG či IWD vôbec zrovnávať.
Tak se taky přidám do diskuze... IWD mi přijde jako vizuálně nejkrásnější, ale jinak nejslabší z celé série na Infinity Enginu (a jednička vypadá podle mně lépe než dvojka). Je také nejvíce akčněji zaměřená, což moc nemusím a taky kvůli tomu mi trvalo tak dlouho, než jsem ji dohrál (poprvé jsem skončil v Dračím oku a pak mě přestala bavit. Podruhé v Useknuté ruce a pak mě zase přestala bavit. Při třetí instalaci - časové rozestupy po mně nechtějte - už jsem to konečně dohrál a při čtvrté jsem dojel i Heart of winter). Ale to bylo dávno, když mi bylo tak patnáct, měl jsem méně trpělivosti a hlavně daleko menší harddisk - a tehdy ještě ségra neměla pc a chtěla hrát i jiné hry.
Při prvních hraních mi nevadilo, že si musím vytvořit všechny postavy sám, naopak jsem to pokládal za plus (a vytvořil si harém pojmenovaný podle kamarádek a spolužaček;-). Čím starší jsem byl, tím víc jsem přicházel na chuť interakcím mezi postavami a to bohužel IWD až donedávna (zmíněný NPC mod) nenabízelo, takže jsem v posledních letech IWD nehrál.
Co se portrétů týče, Black Isle/Bioware mi od dob BG1 začali docela lézt na nervy. Fallout portréty neměl vůbec, v pohodě. V BG1 měly některé postavy krásné renderované portréty (třeba Imoen!), v IWD pak začaly být ručně malované a já měl vždy problém vybrat si mezi nimi aspoň dva hezké, natož šest. V BG2 trend pokračoval - zatímco třeba Edwin měl celkem hezky udělaný portrét (až na to železo v rypáku), taková Imoen byla otřesná a zásadně ji přemazávám původním portrétem z jedničky, nebo zrzkou od Weimera. Ručně malované portréty pokračují i v IWD 2, ale nejhůře pak dopadlo Neverwinter nights, kde je sice v základní nabídce portrétů tolik, co ve všech dříve zmíněných hrách dohromady, ale ani jeden, co by mi vyhovoval.
Ale jako u všeho jsou i portréty záležitostí vkusu:)
Při prvních hraních mi nevadilo, že si musím vytvořit všechny postavy sám, naopak jsem to pokládal za plus (a vytvořil si harém pojmenovaný podle kamarádek a spolužaček;-). Čím starší jsem byl, tím víc jsem přicházel na chuť interakcím mezi postavami a to bohužel IWD až donedávna (zmíněný NPC mod) nenabízelo, takže jsem v posledních letech IWD nehrál.
Co se portrétů týče, Black Isle/Bioware mi od dob BG1 začali docela lézt na nervy. Fallout portréty neměl vůbec, v pohodě. V BG1 měly některé postavy krásné renderované portréty (třeba Imoen!), v IWD pak začaly být ručně malované a já měl vždy problém vybrat si mezi nimi aspoň dva hezké, natož šest. V BG2 trend pokračoval - zatímco třeba Edwin měl celkem hezky udělaný portrét (až na to železo v rypáku), taková Imoen byla otřesná a zásadně ji přemazávám původním portrétem z jedničky, nebo zrzkou od Weimera. Ručně malované portréty pokračují i v IWD 2, ale nejhůře pak dopadlo Neverwinter nights, kde je sice v základní nabídce portrétů tolik, co ve všech dříve zmíněných hrách dohromady, ale ani jeden, co by mi vyhovoval.
Ale jako u všeho jsou i portréty záležitostí vkusu:)
Prekvapuje me, ze tu jeste nikdo nepochvalil ty nadherny portrety postav...V tomhle IWD porazi BG2 na hlavu.
Adieu - :P
Marcusss: Nejprve bych být tebou opravil chyby ve vlastních komentářích, někde tam máš to samé. :)
souhlas
edit2: Diablo nechám bokom, je to naozaj iný typ hry. Isté je, že by som v IWD uvítal aj také lokácie, aké sa objavovali v PS:T. S menším počtom súbojov, viacerými nehráčskymi postavami a početnejšími úlohami.
O IWD2 to platí dvojnásobne.
O IWD2 to platí dvojnásobne.
Ajantis: No a mám si to teda v komentáři opravit? :)
Jab: "Hra je nudná, anžto hlavní náplní jsou souboje a ty jsou nudné."
---->
Z komentáře však nabývám dojem, že tě souboje nudí právě proto, že je jich takové množství a hra nenabízí nic kromě nich, nikoli proto, že jsou špatně zpracované (tahle vazba v komentáři dle mého vyjádřena není). Z komentáře bych řekl, že ať by byly souboje jakkoli kvalitní, hra by byla nudná a její koncept špatný už proto, že je jich tolik a hra nic jiného nenabízí.
Diablo je holt herní archetyp a zná jej kdekdo.
---->
Z komentáře však nabývám dojem, že tě souboje nudí právě proto, že je jich takové množství a hra nenabízí nic kromě nich, nikoli proto, že jsou špatně zpracované (tahle vazba v komentáři dle mého vyjádřena není). Z komentáře bych řekl, že ať by byly souboje jakkoli kvalitní, hra by byla nudná a její koncept špatný už proto, že je jich tolik a hra nic jiného nenabízí.
Diablo je holt herní archetyp a zná jej kdekdo.
Ajantis: Já teď úplně nevím, ale mně ta logika přijde jasná i v jedné linii. Hra je nudná, anžto hlavní náplní jsou souboje a ty jsou nudné. Btw přestává mi být jasné, proč se všichni chtějí odvolávat na chudáka Diabla. Možná by nebylo od věci najít si jiného otloukánka. ;)
Jab: Komentář samotný vyznívá tak, že je hra nudná a její koncept je špatný proto, že je v ní taková spousta soubojů a nic kromě nich, nikoli proto, že nejsou souboje nosné (propracované, kvalitní, atp.) adekvátně jejich množství. Což se dá vztáhnout i na Diablo.
Z příspěvů v diskusi je patrné, že to tak nemyslíš, komentář k tomu však svádí.
Z příspěvů v diskusi je patrné, že to tak nemyslíš, komentář k tomu však svádí.
Tul,
to je fakt, pri hre za trpaslíka sa síce nejaká interakcia s náhodnými postavami objavila hneď v úvodnej osade, ale napríklad Larrel preklínal domnelú zradu trpasličích spojencov a vôbec nepostrehol, že s jedným z nich hovorí.
S možnosťami, ktoré ponúka IE, mali byť takéto súvislosti omnoho premakanejšie.
to je fakt, pri hre za trpaslíka sa síce nejaká interakcia s náhodnými postavami objavila hneď v úvodnej osade, ale napríklad Larrel preklínal domnelú zradu trpasličích spojencov a vôbec nepostrehol, že s jedným z nich hovorí.
S možnosťami, ktoré ponúka IE, mali byť takéto súvislosti omnoho premakanejšie.
Mno, asi jediná Infinity hra, kterou jsem rozehrál a nedohrál. Dvakrát. Za sebe bych jako mínus ještě přidal (částečně) náhodné generování předmětů. Pro mě to byl ten případ "the straw that broke the camel's back".
Pokud odměnou není ani sláva (dialogy/postavy/příběh) ani bohatství (zajímavé předměty) ani vědomosti (průzkum světa), motivace pro pokračování se mi hledá těžko.
Richmond: Když dva dělají totéž, není to totéž. Není na místě srovnávat boje v Diablu (akční rpg) a Infinity (taktické rpg).
Pokud odměnou není ani sláva (dialogy/postavy/příběh) ani bohatství (zajímavé předměty) ani vědomosti (průzkum světa), motivace pro pokračování se mi hledá těžko.
Richmond: Když dva dělají totéž, není to totéž. Není na místě srovnávat boje v Diablu (akční rpg) a Infinity (taktické rpg).
"Jediné čo je podľa mňa dôležité je, aby bola tá kritika konštruktívna a dostatočne odargumentovaná na to, aby si vedel ako to autor myslel z čoho vyplývajú tie pocity, ktoré voči hre má."
As he said!
As he said!
Jab - Sarumanův komentář padá na tom, že je slohově slabý a navíc jeho kritika zdaleka neodpovídá těm 70%, co té hře dal...:)
Valčík: Ono je to celko problém aj bojového zamerania, príbehová/dialógová interakcia je priveľmi obmedzená na to, aby si si dokázal vypracovať nejakú skutočnú osobnosť a postoje pre svoje postavy.
Drolin: Ale je to ubíjajúce, pretože napriek možnostiam, ktoré herná pravidlá ponúkajú, je nedynamickosť bojov ešte zvýraznená ich nekončiacou kvantitou a nulovou satisfakciou z víťazstva a to najmä preto, že jediné čo po tom boji miesto dobrého pocitu z výhry príde, je ďalší boj a tak množstvo bojov zapadne v sebe samých.
A čo sa týka kritiky. Nevidím na nej nič zlé. Ty kritizuješ hry, aj ja kritizujem hry. Jediné čo je podľa mňa dôležité je, aby bola tá kritika konštruktívna a dostatočne odargumentovaná na to, aby si vedel ako to autor myslel z čoho vyplývajú tie pocity, ktoré voči hre má. To, že niekto nedokáže priznať chyby svojej obľúbenej hre alebo nemá dostatok sebareflexie, aby sa zmieril s tým, že je nenáročný alebo, že niekto bude jednoducho prísnejší, nebude sa mu tam niečo páčiť, to už je skôr problém toho druhého človeka.
Drolin: Ale je to ubíjajúce, pretože napriek možnostiam, ktoré herná pravidlá ponúkajú, je nedynamickosť bojov ešte zvýraznená ich nekončiacou kvantitou a nulovou satisfakciou z víťazstva a to najmä preto, že jediné čo po tom boji miesto dobrého pocitu z výhry príde, je ďalší boj a tak množstvo bojov zapadne v sebe samých.
A čo sa týka kritiky. Nevidím na nej nič zlé. Ty kritizuješ hry, aj ja kritizujem hry. Jediné čo je podľa mňa dôležité je, aby bola tá kritika konštruktívna a dostatočne odargumentovaná na to, aby si vedel ako to autor myslel z čoho vyplývajú tie pocity, ktoré voči hre má. To, že niekto nedokáže priznať chyby svojej obľúbenej hre alebo nemá dostatok sebareflexie, aby sa zmieril s tým, že je nenáročný alebo, že niekto bude jednoducho prísnejší, nebude sa mu tam niečo páčiť, to už je skôr problém toho druhého človeka.
Richmond: Stojím si zatím, že takové Diablo 2 + LoD má souboje nezměrně zábavnější a tudíž nevadí, že jsou hlavní složkou hry.
P.S. Ta kritika počtu soubojů a anonymních družníků tu ale není originální. Už s ní jednou vystoupil Saruman, kterýžto je ale se svým komentářem, čert ví proč, v mínusu.
P.S. Ta kritika počtu soubojů a anonymních družníků tu ale není originální. Už s ní jednou vystoupil Saruman, kterýžto je ale se svým komentářem, čert ví proč, v mínusu.
Jab: Ehm je fakt zvlastni vycitat IWD vetsi pocet souboju a pritom dat vetsi hodnoceni tomu Diablu, ktere trpi hyperinflaci souboju neskonale dementnejsich :)
Výstižný možná ano, ale nepředpokládej, že většina (ač to u tohoto příkladu neplatí) si chce přečíst kritiku jejich oblíbené hry .)
Nic proti, ale ubíjející hraní je to poslední, co bych dokázal najít na IWD. A ten potenciál mi přišel naplněn, jelikož (předopkládám) hra neměla ambici být druhým BG, ale akčnější variantou určenou spíše začátečníkům žánru. Musím ale dodat, že IWD byla má první Black Isle hra (a větší rpg celkově), takže je jasné že to Jab vidí jinak.
Nic proti, ale ubíjející hraní je to poslední, co bych dokázal najít na IWD. A ten potenciál mi přišel naplněn, jelikož (předopkládám) hra neměla ambici být druhým BG, ale akčnější variantou určenou spíše začátečníkům žánru. Musím ale dodat, že IWD byla má první Black Isle hra (a větší rpg celkově), takže je jasné že to Jab vidí jinak.
Pravda je, že napríklad v BG bol roleplaying spracovaný oveľa lepšie, už len tým, že hlavná postava mala minulosť vykreslenú až po úplné detstvo. V IWD je družina úplne anonymná.
Demagógie? Ale prosím ťa, neúspešná demagógia sú predovšetkým tie pravidelné rôzne random komentáre k Mass Effectom a akčným hrám, kde sa v každej vete musí vyskytovať aspoň raz "skvelé" a "revolučné". Vzhľadom na to, že Jab tam neostával v abstraktnej rovine a kritizuje niečo, s čím sa iní hráči ako keby pasívne zmieria (možno bez toho, aby si to vôbec uvedomovali), je podľa mňa ten komentár veľmi výstižný.
Ač nerad, tak jsem ti to musel "šoupnout" Jabe :). Jak by řekl Bodkin, trochu moc demagogie na jedno nedělní odpoledne.
Tulareanus: Drolin, Kvasa, jablek prosim pěkně. :'-(
valcik: "ten kritizovaný roleplaying a postavy odtrhlé od príbehu sú len otázkou prístupu. Rozbehol som si to s multiclass F/C (trpaslík) a chrochtám od spokojnosti, postave som priradil zvukový set č. 2; pandrlák sa vrhá do súbojov s temným vrčaním a pokrikom "I'll wash my beard in yer blood!" :-))"
Tohle bych spíše kopl k té omáčce okolo a prezentaci.
Co se Diabla týče, tak je prostě stavěné na to, aby v něm alfu omegu hráli souboje a autoři udělali maximum, aby byly zábavné (tzn. dynamické). Icewind dale toto nenabídne.
valcik: "ten kritizovaný roleplaying a postavy odtrhlé od príbehu sú len otázkou prístupu. Rozbehol som si to s multiclass F/C (trpaslík) a chrochtám od spokojnosti, postave som priradil zvukový set č. 2; pandrlák sa vrhá do súbojov s temným vrčaním a pokrikom "I'll wash my beard in yer blood!" :-))"
Tohle bych spíše kopl k té omáčce okolo a prezentaci.
Co se Diabla týče, tak je prostě stavěné na to, aby v něm alfu omegu hráli souboje a autoři udělali maximum, aby byly zábavné (tzn. dynamické). Icewind dale toto nenabídne.
Mne sa koment pozdával, až na to, že je príliš kritický voči súbojom. Jab, vidím že Diablo Ťa bavilo viac, ak budeš mať náladu, napíš pár viet i k nemu.
Jab: Napíš, kto ti za ten perfektný komentár navalil mínus a zvlažíme svoje čepele v jeho krvi, ghaaaarrrr!
I když jsem byl od prvních minut okouzlen, tak jsem IW nakonec nedohrál právě kvůli důvodům jaké jab popsal v komentáři. Takže plusko pro koment.
viz. Jabův koment
Garret,
jak to myslíš? Hodnotíš posledný komentár, alebo dialógy v hre?
Jab,
ten kritizovaný roleplaying a postavy odtrhlé od príbehu sú len otázkou prístupu. Rozbehol som si to s multiclass F/C (trpaslík) a chrochtám od spokojnosti, postave som priradil zvukový set č. 2; pandrlák sa vrhá do súbojov s temným vrčaním a pokrikom "I'll wash my beard in yer blood!" :-))
NPC mod je parádny, mám síce len trojčlennú partu, ale spoločníci obkecávajú všetko možné.
jak to myslíš? Hodnotíš posledný komentár, alebo dialógy v hre?
Jab,
ten kritizovaný roleplaying a postavy odtrhlé od príbehu sú len otázkou prístupu. Rozbehol som si to s multiclass F/C (trpaslík) a chrochtám od spokojnosti, postave som priradil zvukový set č. 2; pandrlák sa vrhá do súbojov s temným vrčaním a pokrikom "I'll wash my beard in yer blood!" :-))
NPC mod je parádny, mám síce len trojčlennú partu, ale spoločníci obkecávajú všetko možné.
Black Isle musí používat nějaký generátor náhodných slov nebo co...
Super, vyskúšam aj UB, tiež ho ešte nepoznám a nejaká tá nová úloha vôbec nezaškodí. Fixpack som objavil už dávnejšie a Widescreen síce poznám, no pri IWD ho nepoužívam. Hrám na malom monitore a v datadisku HoW je k dispozícii rozlíšenie 800x600, to mi vyhovuje.
Doplním link na NPCs mod, nech je to tu kompletné:
http://www.pocketplane.net/mambo/index.p ... ry&id=174&Itemid=122
Doplním link na NPCs mod, nech je to tu kompletné:
http://www.pocketplane.net/mambo/index.p ... ry&id=174&Itemid=122
Poradím i dál. :) Instaluj i další mody. Toto pořadí by mělo fungovat: 1) IWD Fixpack (opravuje chyby), 2) IWD Item Upgrade (přidává tomu trochu šťávu, vylepšené předměty nejsou přespříliš silné), 3) IWD Unfinished Business (quest mod vycházející z českého Renovation), 4) IWD NPCs mod (již zmíněný NPC mod), 5) IWD Tweaks (zjednodušuje hraní - max životy/úroveň, 100% na naučení kouzla, šípy se skládají na sebe atp.), 6) Widescreen (tohle je jasné - nutné, pokud chceš hrát mimo standardní rozlišení).
Krom toho NPC modu je to všechno k nalezení na http://www.gibberlings3.net/
Krom toho NPC modu je to všechno k nalezení na http://www.gibberlings3.net/
Vďaka za tip, datadisky mám obidva, ale NPCs mod ešte nepoznám. (Už si k nemu čítam readme.)
Co jsem četl, tak by v IWD + oba datadiky mělo být k dispozici celkově cca 15 milionů xp. Čili to je tak na jeden triple multiclass.
Tahle možnost dalších úrovní je tam zejména kvůli Heart of Fury. Tam bys jinak za chvilku pobíhal s postavami na maximální úrovni a už by to asi nebylo ono.
Nicméně osobně se přiznám, že pokud bych chtěl dnes Icewind Dale hrát, tak si z toho spíše udělám něco jako Baldurs Gate. Což především znamená, že bych instaloval Icewind Dale NPCs MOD (od Kulyok, jejíž mody jsou většinou opravdu dobré).
Tahle možnost dalších úrovní je tam zejména kvůli Heart of Fury. Tam bys jinak za chvilku pobíhal s postavami na maximální úrovni a už by to asi nebylo ono.
Nicméně osobně se přiznám, že pokud bych chtěl dnes Icewind Dale hrát, tak si z toho spíše udělám něco jako Baldurs Gate. Což především znamená, že bych instaloval Icewind Dale NPCs MOD (od Kulyok, jejíž mody jsou většinou opravdu dobré).
Zaujímavé, Jab. A skvelé, ak je to naozaj tak!
Doteraz som sa multiclass postavám vyhýbal, pretože som sa bál, že počas HoF narazia na maximálny limit skúseností, prestanú sa ďalej rozvíjať a nedosiahnu maximálnu úroveň.
Pri ďalšej hre to otestujem. Ak správne rátam, F/M multiclass by mal mať na úrovni 30/30 až 13 miliónov XP, to musím vidieť na vlastné oči, inak neuverím. :-))
(Ak to ale platí, potom sa malá družina s multiclass postavami naozaj vyplatí, zvlášť pri HoF.)
Doteraz som sa multiclass postavám vyhýbal, pretože som sa bál, že počas HoF narazia na maximálny limit skúseností, prestanú sa ďalej rozvíjať a nedosiahnu maximálnu úroveň.
Pri ďalšej hre to otestujem. Ak správne rátam, F/M multiclass by mal mať na úrovni 30/30 až 13 miliónov XP, to musím vidieť na vlastné oči, inak neuverím. :-))
(Ak to ale platí, potom sa malá družina s multiclass postavami naozaj vyplatí, zvlášť pri HoF.)
"Edit2: Zde ovšem zmiňují i limit 8 milionů xp: http://www.gamefaqs.com/pc/430803-icewind-dale-heart-of-winter/faqs/10898"
Jo, tak to mají blbě. Nicméně tenhle omyl vychází z toho, že tam ten exp. cap byl - bez datadisku.
Jo, tak to mají blbě. Nicméně tenhle omyl vychází z toho, že tam ten exp. cap byl - bez datadisku.