hraju kostky, v půlce matche mi na obrazovce vyskočí hláška, že jsem na soukromém pozemku. vyhrávám, stráže na mě naběhnou a platím pokutu. jdu si lehnout do své zaplacené postele a stráže mě rozjebou. jako může to být náhoda, že se mi to před patchem nestalo ani jednou za 70hodin... alt+F4
Diskuze
No, už vyšel hotfix 1.2.1 a je to opravený, nvidia inspektor už není potřeba.
dokonce jsem našel svůj poslední povzdech na patche jedničky, na který tehdy reagoval jeden z vývojářů, že to vydat museli, protože "někdo" rozhodl, přestože to bylo rozbité...
já to mám úplně strach spustit
já to mám úplně strach spustit
@Garret (14.03.2025 13:38)@Paul (14.03.2025 12:57): Já prostě nechápu, jak je to možné. Prostě někdo v tom kanclu při kompilaci usrkne kafe a vypne něco, co očividně funguje? Pamatuji si, že když jsem dělal mapu do CSka, tak jsem opravil jeden bug a vznikly mi další dva, tak jsem změnu buď vrátil nebo opravil ty další dva bugy, copak to netestují?
@Paul (14.03.2025 09:12): ale tohle u Warhorse normální. jejich patchem rozbíjí hromady dalších věcí, stejně jako v jedničce to udělali opakovaně...
Tak ten patch vypnul Rebar. Když se vynutí přes nvidia profile inspector:
kcd2 profile. rBAR-feature = enable, rBAR-options =0x00000001 , rBAR size limit = 0x0000000040000000
Tak je výkon tam kde má bejt. Yay. Předpokládám že brzy vyjde hotfix.
kcd2 profile. rBAR-feature = enable, rBAR-options =0x00000001 , rBAR size limit = 0x0000000040000000
Tak je výkon tam kde má bejt. Yay. Předpokládám že brzy vyjde hotfix.
@Mendoza (14.03.2025 09:19): Oni se vždycky resetují do nějaké ragdoll neutral pozice, když odejdeš, nebo načteš pozici.
@Paul (14.03.2025 09:12): Měl jsem 90 v kutné, tak doufám, že to moc nepokurvily, nechápu, jak něco takové jde udělat.
@Paul (14.03.2025 09:12): Měl jsem 90 v kutné, tak doufám, že to moc nepokurvily, nechápu, jak něco takové jde udělat.
Ja vcera s novym patchem vyvrazdil ve spanku celou rodinu kutnohorskyho krejcire a vsechny mrtvoly se teleportovaly pod postele.
Tak v přírodě je ten framerate drop o dost výraznější. Musel jsem pro zachování 60ti srazit některý věci z ultra na high. Dost bizár, doufám že to hotfixnou.
@musa (14.03.2025 01:00): ok, no ono to vypadá obecně že ten patch je ve výsledku docela fuckup. Kromě sníženýho výkonu si lidi stěžujou i na nový bugy, z nichž jeden se týká přesně hlavního questu co mám teď dělat. Super :)
@musa (14.03.2025 01:00): ok, no ono to vypadá obecně že ten patch je ve výsledku docela fuckup. Kromě sníženýho výkonu si lidi stěžujou i na nový bugy, z nichž jeden se týká přesně hlavního questu co mám teď dělat. Super :)
@Paul (13.03.2025 23:53): no zaprvé než se k turnaji dostaneš, chvilku to potrvá, těch aktivit a questů je v samotným městě dost a zadruhé mám za sebou zatím jeden turnaj a zvládl jsem ho bez problémů.
@musa (13.03.2025 21:43): no níže v diskuzi se tu pár lidí rozhořčovalo nad nějakými zabugovanými turnaji v Kutné Hoře či co, tak jsem tam chtěl jít až po updatu abych náhodou na nic podobného nenarazil. Barber je ale příjemný bonus :)
@BUMTARATA (13.03.2025 23:44): taky pozoruju menší framedrop, ikdyž ne tak drastickej. Pro zachování stejnýho (stable 60) frameratu jako před patchem jsem musel jít z DLSS quality na balanced. Což tedy při DLDSR z 1620p není prakticky poznat. Ale snad to i tak zas vytáhnou.
@BUMTARATA (13.03.2025 23:44): taky pozoruju menší framedrop, ikdyž ne tak drastickej. Pro zachování stejnýho (stable 60) frameratu jako před patchem jsem musel jít z DLSS quality na balanced. Což tedy při DLDSR z 1620p není prakticky poznat. Ale snad to i tak zas vytáhnou.
@Paul (13.03.2025 17:39): Ááá, půl roku práce konečně dorazilo. A já si začínám připouštět, že dřív jak v létě (a to kdoví jestli) se k tomu nedostanu, protože v dubnu a květnu bude zajímavej GP, v červnu DS2. Hlavně, že jsem si to koupil! Ale nelituju! Obzvlášť, jestli to budou takhle vydatně opatchovávat dál.
@Paul (13.03.2025 17:39): ty jsi čekal se vstupem do Hory, protože ještě nevyšel patch? Aneb do toho města nevlezu, dokud v něm nebude barber :)?
@Paul (13.03.2025 17:39): No, minimálně rány do rukou by to přerušit měli.
Konečně můžu vyrazit do města, patch 1.2 je venku.
Tohle je užitečnej fix
- Being hit will no longer interrupt the player drawing a weapon.
https://kingdomcomerpg.com/en/news/patch-notes-1-2
Tohle je užitečnej fix
- Being hit will no longer interrupt the player drawing a weapon.
https://kingdomcomerpg.com/en/news/patch-notes-1-2
Jj, podle mě je to bug, protože všechny ostatní podobný duely jsou ošetřený tak, aby protivníka nešlo omylem zabít, ale na tenhle konkrétní duel se asi zapomnělo. Já musel z truhly vyhrabat obušek toho semínskýho kapitána. Taky pomůže, když protivníka nepřemluvíš na to, aby odložil brnění.
@Gordon (11.03.2025 16:35): Tento úkol jsem dělal asi 3x, první případ dopadl přesně jako u tebe, jednou ránou dostal sekerou do hlavy a bylo. Podruhé jsem na něj šel bez zbraně a to jsem zase prohrál duel já :D V třetím případě jsem si sehnal někde takový obouchaný tesák a tím ho lehce poplácaval až se vzdal.
https://www.youtube.com/watch?v=uDjfezctKG8 HE SAID IT HE SAID THE LINE
@Gordon (11.03.2025 16:35): Buh tomu chtel.
@Gordon (11.03.2025 16:35): Byla to krutá doba :(
Hmm, měl jsem mít duel se šlechticem a jsem tak overpowered, že jsem ho nechtěně zabil.
@Gordon (10.03.2025 22:12): Tak jiste ze mam na mysli tajne doupe...
@Mendoza (10.03.2025 22:10): Jestli máš na mysli to tajné doupě na kostky, kde můžeš dávat nejvyšší sázky...
Uz nekdo nasel kasino?
Konečně jsem potkal Karla Šípa. Chudák. A chudák Paša, taky dostal headku :)
@Paul (09.03.2025 23:20): Toho som sa bál.
@Gordon (10.03.2025 10:49): Tak musí jít s dobou, pokud dneska nemáš ve větě polovinu slov zkomolenou angličtinou, tak jsi jako žák základní školy úplně mimo kolektiv :)
@Gordon (10.03.2025 09:53): :)
@Gordon (10.03.2025 09:53): :)
@BUMTARATA (10.03.2025 10:34): Čeština evolvuje. :-)
Raněkovo luku
Zikmundovo kempem
Jindrovo(tm) verze
ty Jindrove jsou
Tohle mě bolí víc, než že ještě není hardcore mód.
Zikmundovo kempem
Jindrovo(tm) verze
ty Jindrove jsou
Tohle mě bolí víc, než že ještě není hardcore mód.
@Paul (10.03.2025 09:44): je na to perk, ty Jindrove jsou ještě lepší než "silné"
Né, že by ty možnosti, ať už lektvary, či ostatní mechaniky nějak byly potřeba výrazně řešit, když je ta hra tak jednoduchá a největší výzvou jsou spíše náhodné střetnutí. než příběhové konflikty, dát třeba žižku na dvě rány v duelu je přímo výsměch, a jakmile má Jindra svůj meč, tak jakýkoliv nepřítel jde sundat na dvě rány, hráč musí vyloženě omezovat sám sebe, aby měl nějakou výzvu, jako třeba si vzít tu nejméně naskillenou zbraň... A ty perky na nesmrtelnost tomu taky nepřidávají.
Ale jako adventura dobrý. :-D
Ale jako adventura dobrý. :-D
@Gordon (10.03.2025 07:30): Aha, jsem ani nevěděl že jde dělat ještě nějak silnější. Jednu Jindrovo sejvovici mám v inventáři, ale tu jsem někde našel.
@Paul (09.03.2025 23:20): Nemůžeš udělat jen Jindrovo(tm) verze, ale silné jo.
Už už se konečně chystám poprvé vyrazit do Kutný Hory, všechny sidequesty mimo ní hotový, mapa prozkoumaná, už jedu jen za odhalením posledního neodhalenýho mráčku na mapě, když tu v lese narazím na nějakou chatku a v ní zcela neočekávaně neoznačenej dvouhodinovej sidequest, jeden z nejlepších zatím (Heirloom). Miluju to :)
Pak ho, ke spokojenosti většiny, vyřeším, a po cestě do Kutný Hory narazím na nějakýho Bočka co kope díru u cesty, protože slyšel že by tam mohl bejt holy grail :)
@mazar1234 (08.03.2025 14:02): pokud vím, tak ze sušenejch bylinek není možný udělat strong verze lektvarů.
Pak ho, ke spokojenosti většiny, vyřeším, a po cestě do Kutný Hory narazím na nějakýho Bočka co kope díru u cesty, protože slyšel že by tam mohl bejt holy grail :)
@mazar1234 (08.03.2025 14:02): pokud vím, tak ze sušenejch bylinek není možný udělat strong verze lektvarů.
Ale je to skvelé, a už som zistil ako funguje ten "nezobrazujeme príšlusnú klávesu bug", čekuje je sa iba PRIMARY priradenie klávesy, nie Secondary, konkrétne môj problém bola klávesa !S! ako Kobra, ale to je len technická vec, nie vec hodnotenia celkovo, ani 0,1% nestrhnem je to technická vec, na gameplay to síce vplýva, ale nie je to nič Gamebrejking, to je výraz za 100 bodov, nikdy nezabudnem ako jeden môj kámoš vyslovil vetu "Kde to má nejaký openovač", to považujem za vrchol prenikania jazykov.
Ale jedna vec ma fakt serie, že sa umývajú iba aktuálne equipnuté predmety a nie celý inventár, to by trebalo zmeniť.
Možno hlúpa otázka, ale je rozdiel medzi sušenými bylinkami a čerstvými v alchymii?
Ale jedna vec ma fakt serie, že sa umývajú iba aktuálne equipnuté predmety a nie celý inventár, to by trebalo zmeniť.
Možno hlúpa otázka, ale je rozdiel medzi sušenými bylinkami a čerstvými v alchymii?
Začínám mít pocit, že každý voják, se kterým mluvím, je červeňák, těch tváří tedy mohli naskenovat víc...
A taky je k pokukání, že když někde pootevíram dvě, tři dveře, tak celá ves nebo rovnou celej kuttenberg začne vykládat, že je stihl trest boží. :-D
A taky je k pokukání, že když někde pootevíram dvě, tři dveře, tak celá ves nebo rovnou celej kuttenberg začne vykládat, že je stihl trest boží. :-D
@Garret (08.03.2025 08:56): True, stejně je ale fajn, že se do toho pustil a udělal k tomu plnohodnotné review. Na rozdíl od jedničky, kde tu rychlou recku ani nedělal on, ale jeden z těch jeho kámošů.
@Vurhor (08.03.2025 08:04): hlavně pozor, AJS mívá ve svých recenzích hodně spoilerů a druhá věc je, jak moc se na něm podepsalo jeho pozvání do ČR na early access
@BUMTARATA (07.03.2025 15:11): V jedničce mi Steam při dohrání ukazoval přesně 200. S hardcore modem a všemi DLC. Zde jsem tedy fast travel taky zatím nepoužil, takže cestování mi to trochu natahuje. Jinak sejf ukazuje samozřejmě menší čas, nepočítá reloady a řekl bych ani čas v inventáři atd.
@Garret (07.03.2025 17:33): Ale ono to není zas tak málo. Průměr na How long to beat main + sides je 82,5, já mám sto :D
@kristmeister (06.03.2025 22:37): ty vole, já mám 55, teprve se chystám na Nebákov a to si spoustu vedlejšáků chystám na druhý průchod
@Paul (07.03.2025 14:43): Kolik jsi měl v jedničce? Mně Steam tvrdí, že jsem v tom nechal 250, lol, což nedokážu takhle zpětně pochopit, pocitově to bylo tak 150.
@Paul (07.03.2025 14:43): Asi tak. On je ten Musa dobrá postava. Na konci dostává víc prostoru a je fajn. Nicméně mě děsí ve statistikách - Hodnota nakradených věcí: 500 000 grošů :D
@kristmeister (06.03.2025 22:37): Rychlík. Já jsem na 120ti a ještě jsem nebyl v Kutný Hoře. Nedávno jsem se hrabal v hovnech kvůli Raněkovo luku a teď mě provází Musa Zikmundovo kempem. Tolik povyku pro nic.
Tak dohráno. 101,5 hodiny se všemi vedlejšáky.
Možná by pro ty jedy a lektvary bylo víc využití, kdyby ta hra nebyla tak jednoduchá.
@S4TW (06.03.2025 12:22): jojo a musíš předtím sejmout Vazouna a až pak to jde :D
@Korbitch (06.03.2025 12:23): jo, vím, že se nekazí, to byl jakože vtípek, protože od té doby, co jsem je vyrobil, jsem je nepoužil, naposledy jsem něco používal na toho býka hned ze startu :)
@S4TW (06.03.2025 08:50): Achiev za to není, no. A to jsem se takhle zbavil jedný tlupy od Červeňáka pěkně na pána:) Jedy a lektvary se nekazí.
@kristmeister (06.03.2025 10:59): ale ten lze sehnat jen v rámci toho questu, či?
@S4TW (06.03.2025 08:50): bohužel není. Ale je achievement za to, když hodíš soudek střelného prachu do ohně xD
@kristmeister (05.03.2025 23:46): To mi tak připomnělo, že jsem ještě neotrávil žádný kotlík, je za to nějaký achievement? nebo se mi ty jedy zkazí!
Jako dlouho jsem se takhle nezasmál. Jindrovy nejstupidnější omluvy za zločiny xD