@Widl (10.10.2024 20:24): Tak ta pointa není v tom, jak je super ten sejv systém využívat špatně a pak splakat nad výdělkem, ale v tom, že pokud nemáš druhou šanci jako kouzelník v rukávu, hraješ obezřetněji -> realističtěji -> imerzivněji. Vyšší sázky, větší napětí. Chápu, že to není každého šálek čaje, jak sám říkáš, na druhou stranu si pak říkám, proč hrát a kritizovat téměř jediné realistické RPG na trhu za jeho promyšlené designové aspekty. Nebaví tě manageovat, ovšem tohle RPG prostě lehce o managementu je. A když se chceš toulat v té přírodě bez autosejvů, musíš se připravit - nepereš si sám košili a nesušíš ji hodiny na slunci, nebalíš ji někam jako tetris s pánví a nožíkem, ale jenom navaříš si sejvovici a koupíš jídlo. Za mě docela solidní kompromis, zachovávající logiku realismu, ale nebazírující příliš na jednotlivostech.
Ještě bych dodal, že když si hráč uvědomí při nějakém přepadu uprostřed lesů, že hru už nějakou dobu neukládal, třeba nezkusí situaci proti přesile vyfightit, ale pokusí se lesem utéci, což je herní zážitek, ke kterému by s quick savem nikdy nedošlo, to by zkusil bojovat, prohrál, loadnul, sešel z cesty. Anebo loadoval, dokud by mu to neklaplo.
Ještě bych dodal, že když si hráč uvědomí při nějakém přepadu uprostřed lesů, že hru už nějakou dobu neukládal, třeba nezkusí situaci proti přesile vyfightit, ale pokusí se lesem utéci, což je herní zážitek, ke kterému by s quick savem nikdy nedošlo, to by zkusil bojovat, prohrál, loadnul, sešel z cesty. Anebo loadoval, dokud by mu to neklaplo.