@Bodkin (01.08.2018 23:50): NE! Dabing je nadradený titulkám tudíž je to len lokalizácia/preklad.
Diskuze
@GodOfTheSick (02.08.2018 09:37): subtle.
V tom posledním dokumentu Vávra zase mluví o tom, jaké neuvěřitelné věci se v KCD dají dělat a co všechno jsou schopni lidi vymyslet, ale jako příklad pořád uvádí jedno a to samé, jak někdo hodí jed/uspávadlo banditům do žrádla, pak jim ukradne zbroj a zbraně a počká až se probudí, aby je mohl jednoduše umlátit. Tak se ptám, podařilo se někomu vymyslet také něco jiného? Asi ne...
Já jsem náhodou přišel na jednu vychytávku, ale spíš se jedná o chybu hry. Jde o to, jak se dostat do baráku přes zamčené dveře. Stačí v jejich blízkosti spáchat zločin a být při něm viděn. Když pak někdo na ulici začne řvát - zloděj, zavolejte stráže - tak lidi v tom baráku se automaticky přepnou do panic módu, vyběhnou na ulici a dveře jsou odemčené.
Já jsem náhodou přišel na jednu vychytávku, ale spíš se jedná o chybu hry. Jde o to, jak se dostat do baráku přes zamčené dveře. Stačí v jejich blízkosti spáchat zločin a být při něm viděn. Když pak někdo na ulici začne řvát - zloděj, zavolejte stráže - tak lidi v tom baráku se automaticky přepnou do panic módu, vyběhnou na ulici a dveře jsou odemčené.
@Paul (02.08.2018 08:37): no tak to běží i na toustovači :)
@Walome (02.08.2018 08:16): no běží to tam lépe než na PS4..
@Paul (02.08.2018 08:13): tak urcite :D
Koukám že KCD jede docela dobře na linuxu přes vulkan
https://www.youtube.com/watch?v=g1MUGMxYY2E
To by možná stálo warhorse za trochu otestování a zpromování.
https://www.youtube.com/watch?v=g1MUGMxYY2E
To by možná stálo warhorse za trochu otestování a zpromování.
@mazar1234 (01.08.2018 22:32): Bratře je originál, Comrade je překlad, voe.
"Sakra", prečo !Comrade! prekladáte ako "bratře", odjakživa je to "súdruh", úplne iná galaxia pojmov.... "Sakra, kúrva"... jazykom anglickým.
Na druhej strane je fajn, že opravili ten bug s vecami odovzdanými kláštoru a namiesto bugu sa respawnujú v truhle, good job.
Sám som sa po zmlátení toho zmrda bál, že kde je môj inventár a ono OK je tam, thumbs up for this fix.
Na druhej strane je fajn, že opravili ten bug s vecami odovzdanými kláštoru a namiesto bugu sa respawnujú v truhle, good job.
Sám som sa po zmlátení toho zmrda bál, že kde je môj inventár a ono OK je tam, thumbs up for this fix.
Tak Borek v zemi by mel byt opraven 1.6.2 patchem :)
Vcelku ako päsť na oko pôsobí tá natvrdo daná zbraň v cutscénach.
Pri súboji s Prckom to strašne bilo do očí, idem s palcátom v ruke, bum - naskočí cutscéna kde mám v ruke meč, bum - prebehne súboj kde mám svoj palcát, bum - zase cutscéna s mečom v ruke....
Chápem, prečo to tak je, akurát to pôsobí strašne debilne.
Pri súboji s Prckom to strašne bilo do očí, idem s palcátom v ruke, bum - naskočí cutscéna kde mám v ruke meč, bum - prebehne súboj kde mám svoj palcát, bum - zase cutscéna s mečom v ruke....
Chápem, prečo to tak je, akurát to pôsobí strašne debilne.
@mazar1234 (26.07.2018 10:32): haha .. ten nemam, mam ty dva perky na parozi a stahovani ... ackoliv mam zviratka rad .. za cely svy hrani jsem se ani nepokousel zabit nic jinyho nez kralika, takze jsou mi uplne zbytecny, navic jsem tak nejak z kontextu a cteni almanachu pochopil, ze zabit cokoliv jinyho nez kralika je pytlacina, takze jsem ani nikdy nebral zadnou kuzi z neceho, aby me s tim nechytli (ja si ty svy hry radostne roleplajuju)
kvuli tomuhle jsem nemohl hrat far cry 3 (viz muj komentar), pac ta hra je zalozena na valce proti zviratkum
kvuli tomuhle jsem nemohl hrat far cry 3 (viz muj komentar), pac ta hra je zalozena na valce proti zviratkum
@ntz (26.07.2018 10:31): Ved s tym perkom "klidna zver" (ci ako to je) sa ti doslova motaju pod nohami....
@Walome (26.07.2018 09:07): me zase moc nejdou terce a ti proradni usaci :P
@mazar1234 (26.07.2018 00:26): mozna to je dobre, ze jsem cekal na verzi 1.6, ale ja jsem zatim zadne vylozene bugy nehitnul .. alespon o nich nevim
@mazar1234 (26.07.2018 00:26): mozna to je dobre, ze jsem cekal na verzi 1.6, ale ja jsem zatim zadne vylozene bugy nehitnul .. alespon o nich nevim
@Walome (26.07.2018 09:07): Mam uz ten Dlouhy Tis luk a navyse je tam trosku finta ze vleziez do vody kam az sa da takze si o dost blizsie nez strielat z brehu. Tiez to nebolo zdaleka na prvy pokus.
Je kurevsky rozdiel v rovnosti trajektorie letu sipu a dostrele ten Dlouhy Tis a nejaka lovecka sragora.
Navyse s archery 18 ci kolko to mam sa ti uz prakticky vobec netrasie ruka.
Je kurevsky rozdiel v rovnosti trajektorie letu sipu a dostrele ten Dlouhy Tis a nejaka lovecka sragora.
Navyse s archery 18 ci kolko to mam sa ti uz prakticky vobec netrasie ruka.
@ntz (26.07.2018 08:05): ty terče mi jdou v poho, špalky vůbec.
@Walome (26.07.2018 06:49): to se snad ani nechlub ,,, ta spalkovana je vo dost jednodussi nez napr. zavody na terc, pac tam vlastne musis jenom udrzet vertikalni osu (horizontalni osa je easy, spalky jsou roztazeny od nevdin do nevidim) ..
zkousel jsem ji 2x a na poprvy dal 12 a na podruhy 15
zkousel jsem ji 2x a na poprvy dal 12 a na podruhy 15
@mazar1234 (26.07.2018 00:26): wow klobouk dolů, já dal asi 3.
Tá špalkovaná má dobrý progress dialógu. Keď som nastrielal 19 tak mi majster zahlásil, že on toľko v živote nenastrielal a pozýval ma domov naučiť ma fintu, ale keď som o pár pokusov neskôr nastrielal 20 tak mi zahlásil, že síce strielam dobre ale na neho nemám....
BTW to je nekonečné, bugnuté, alebo to aj niekedy skončí ako aktivita v questlogu?
BTW to je nekonečné, bugnuté, alebo to aj niekedy skončí ako aktivita v questlogu?
@Paul (24.07.2018 17:39): Na přesuny pěkný, ale nedokážu si představit ty souboje v třetí osobě. Nebo jak cokoli trefit lukem, z prvního to bez zaměřovače jde, ale jináč..
@Paul (24.07.2018 20:02): Díky, docela se mi ulevilo, očekávám totiž něco epického :-)
@Hoonza (24.07.2018 20:00): Tohle je od externích lidí, ten od Warhorse pro backery teprve bude. Ale je taky zábavnej, kecá tam trochu i o vývoji mafie, o tom SJW shitstormu..
@Paul (24.07.2018 18:41): Toto je ten dokument od WH pro backery nebo bude ještě něco jiného?
Jo a vyšel dokument od Gameumentary, pro místní fanklub pánů Vávry, Bocana a Klímy.
https://www.youtube.com/watch?v=YwE2goNeshY
https://www.youtube.com/watch?v=YwE2goNeshY
@Bodkin (24.07.2018 18:10): nj to bys nebyl ty aby ses hned nevytahoval
@Gordon (24.07.2018 17:45): nebo pro lidi, který trpěj motion sickness a nemůžou to ve first person hrát ;)
@Gordon (24.07.2018 17:45): nebo pro lidi, který trpěj motion sickness a nemůžou to ve first person hrát ;)
@Paul (24.07.2018 17:39): What ever, já to hrál v TPP ještě dřív, než to vůbec vyšlo...
@Paul (24.07.2018 17:39): Jako dobrý, ale pro casualy... :-D
Tak co říkáte warhorsáci na tohle?
https://www.youtube.com/watch?v=kuruxV2iW8E
https://www.youtube.com/watch?v=kuruxV2iW8E
@Walome (24.07.2018 14:07): jako jo, je to fajn, ale zas tak strasnej rev to taky neni ... dyk je to na x let starym enginu .. ty lesy jsou apropos docela desivy, pac jsou plny zviratek se vzteklinou (jinak si neumim vysvetlit, ze prede mnou nezdrhaj)
@Walome (24.07.2018 15:33): Je to pekne pošahaný sadista, ale quest s nepodarenou popravou celkom slušne pobavil.
@Paul (24.07.2018 14:31): Bodkin? Nikdy!
@Walome (24.07.2018 13:24): já mám spíš tušení že Bodkin žvatlá sarkasmy
@Gordon (24.07.2018 13:37): je hezká pořád. Lesy jsou super. Louky jsou meh.
Jinak teda nepřekonatelně krásná lesní krajina (a ostatní biomy) byla pro mě jedním z velkých tahounů.
Shut up and give me money, Bych tam ty šišky klidně naházel místo trávy sám a jako bonus by tam byly i jiné šišky. If you know what i mean.
Když Skyrim zvládné módy s česnekem co má tisíc polygonů a 4k texturu, mód kterej změní texturu s uhlím na kupu jednotlivě vymodelovaných uhlíků a změní krychle slámy na slámu s vymodelovanými jednotlivými stébly bez spritů, tak to přece cryengine musí dát taky...
Když Skyrim zvládné módy s česnekem co má tisíc polygonů a 4k texturu, mód kterej změní texturu s uhlím na kupu jednotlivě vymodelovaných uhlíků a změní krychle slámy na slámu s vymodelovanými jednotlivými stébly bez spritů, tak to přece cryengine musí dát taky...
Paule, to, čemu Ty říkáš KCD2 je pro Bodkina příběhové DLC (mám takové tušení) :D
@Paul (24.07.2018 12:44): aha, dik
@ntz (24.07.2018 12:11): ten reshade je externí aplikace nezávislá na verzi hry.
@Bodkin (24.07.2018 11:57): paráda, tak v 2019 rovnou navážu sequelem. A když to tak nebude, připrav se na masivní, ale opravdu masivní, letákovou kampaň.
@Bodkin (24.07.2018 11:57): paráda, tak v 2019 rovnou navážu sequelem. A když to tak nebude, připrav se na masivní, ale opravdu masivní, letákovou kampaň.
@ntz (23.07.2018 17:04): nicmene moje otazka stale plati ... muzete mi nekdo doporucit nejakej mod co zlepsuje ty shadery (asi) a co neni 100 let starej a funguje s verzi 1.6 ?
@Bursoft (24.07.2018 08:35): To bylo jen v betě, do goldu se to nikdy nedostalo, takže by se to celé muselo dělat znovu. Na druhou stranu, čistější lesy jsou historicky přesnější...
@Paul (24.07.2018 08:43): Už doprogramovávám konec.
@ntz (24.07.2018 11:32): Tak takový mód bych si nechal líbit!
@Paul (24.07.2018 08:43): Už doprogramovávám konec.
@ntz (24.07.2018 11:32): Tak takový mód bych si nechal líbit!
@Garret (24.07.2018 10:44): myslis jako ze by dalsi patch pridal do hry trifidy ?
Aháá tak ono to fakt je řídčí. Já myslel, že jsem si to jen pamatoval hezčí.
já chci
krutopřísnou vegetaci!
krutopřísnou vegetaci!
@Bursoft (24.07.2018 09:04): Tak ono to tam bylo jen na tom jednom kilometru v betě, kde se nemuseli ohlížet na lowend PC, konzole ani optimalizaci.
@Paul (24.07.2018 08:43): Tak předpokládám, že když už to tam jednou bylo, nemusela by to být taková hokna. Ale co já vím..
@Bodkin (24.07.2018 01:24): myslíš že stihnete KCD2 před 2021? To by mě překvapilo.
@Bursoft (24.07.2018 08:35): předělávat celou mapu by asi bylo krapet nad rámec patche a pochybuju že tím chtěj ve Warhorse plejtvat čas, když už maj plán DLC a sequel.
@Bursoft (24.07.2018 08:35): předělávat celou mapu by asi bylo krapet nad rámec patche a pochybuju že tím chtěj ve Warhorse plejtvat čas, když už maj plán DLC a sequel.
@Bodkin (24.07.2018 01:24): Proč to nevydáte formou patche? V nastavení by bylo zaklikávátko na krutopřísnou vegetaci.. Když vyšel Crysis, taky nikdo neřešil, že to na max setting nikdo nerozjede a tak ani nešel zakliknout..
@Gordon (23.07.2018 23:49): Žádný downgrade, optimalizace!
@Paul (23.07.2018 19:50): Leda pokud bude už nextgen.
@Paul (23.07.2018 19:50): Leda pokud bude už nextgen.
@Paul (23.07.2018 19:50): Takže downgrade jo? Já si říkál že lidi nějak přestali jásat nad tou krutopřísnou krajinou, spadanýmy šiškamy atd...
@Luďa (23.07.2018 19:47): ten hardcore mode mi pripada trosku jako ptakovina ... zkousel jsem to chvili ... napad dobrej, ale musis si na zacatku vzit dva negativni perky (proc jako ? omg, jediny co mezi nima chybi je autismus a mentalni retardace - fakt cool), nevidis zadnej ukazatel svyho stavu a stavu protivnika (coz je opet takovy artificial ztizeni pro kocku), nevidis na ty bojovy hvezdici ty smery (dalsi wtf dummy artificial hardening) takze se jakekoliv finty delaji zbytecne slozite ... akorat te to bude stvat ..
to, co bych vanilla game vytknul je zase naprosto wtf rozhozeny ceny v obchodech .. v pripade kc:d to neni zas tak strasne dramaticky, ale panove z warhorse podle vseho studovali stredoveke realie, dokonce stovky a desitky hodin, takze jak je mozny, ze nektera krouzkova kosile stoji min nez boty, ze zbrane maj docela dost divne random rozhozeny ceny, ze kousek susenyho hoveziho masa v kaloricke hodnote asi tak 20% DDD stoji 1/3 cenu pokoje v hostinci a tak dale bych mohl pokracovat do aleluja ....
to, co bych vanilla game vytknul je zase naprosto wtf rozhozeny ceny v obchodech .. v pripade kc:d to neni zas tak strasne dramaticky, ale panove z warhorse podle vseho studovali stredoveke realie, dokonce stovky a desitky hodin, takze jak je mozny, ze nektera krouzkova kosile stoji min nez boty, ze zbrane maj docela dost divne random rozhozeny ceny, ze kousek susenyho hoveziho masa v kaloricke hodnote asi tak 20% DDD stoji 1/3 cenu pokoje v hostinci a tak dale bych mohl pokracovat do aleluja ....