Nuže. Mám odehráno cca 120 hodin a jsem někde... by voko na 2/3 cesty ke druhému konci. Hru jsem už 2 měsíce nepustil, ani předtím to nebylo zrovna terno, ale zároveň mám problém jít hrát něco jiného, když mi tu visí tohle... takže jsem se na to včera holt konečně vysral a pustil si poslední cca 4 hodiny cutscén na youtube.
Jako sakra, ten příběh není marnej a má pár silnejch momentů, aji jsem si celkem slušně zabrečel, ale člověk musí bejt sakra ujetej na krokovací dungeony, aby přistoupil na systém ve druhé části: Trajdat se věčně stejným, náhodně generovaným dungeonem, srát se s upgradováním desítek postav a po snad hodině tady toho dostat nějakou krátkou cutscénu, která často ani nenese nějakej hlubší význam? A tak pořád do kolečka do zblbnutí? Ještě když 95% soubojů můžu s prstem v nose jet na automatiku, protože balancing tu proti jedničce prostě není? To teda ne.
A NIS mě s tímhle tak nějak nasírá. Stejnej scénář jako s Hundred Knightem - zkusíme udělat novej typ hry, hra má úspěch, uděláme sequel, ale ošulíme ho. Labyrinth of Galleria teda zdaleka není taková tragédie, jako Majo to Hyakkihei 2, ale že velká část hry je random generated bullshit, to je prostě realita.
První část hry jsem si navzdory výrazně nižší variabilitě hlavně co do prostředí a slabšímu balancingu ještě docela užil. Dungeony jsou ručně vytvořené a mají celkem zajímavé mechaniky a puzzly - taková slabší verze jedničky, ale proč ne. Jenže tahle část nemá po příběhové stránce zrovna uspokojivé zakončení. Na konci tady toho jsem podle savu byl za 55 hodin.
Ve druhé části se - na konci - příběh docela hezky uzavře, ale samotná hra se táhne jak smrad a tolik času ani trpělivosti holt nemám. Třetí část s "nekonečným" dungeonem je, soudě dle cutscén, vyloženě ztráta času, jen pro hardcore fanoušky žánru i světa téhle hry a docela jsem si říkal, jestli nedropnout i to YT video.
Tož tak.
Jako sakra, ten příběh není marnej a má pár silnejch momentů, aji jsem si celkem slušně zabrečel, ale člověk musí bejt sakra ujetej na krokovací dungeony, aby přistoupil na systém ve druhé části: Trajdat se věčně stejným, náhodně generovaným dungeonem, srát se s upgradováním desítek postav a po snad hodině tady toho dostat nějakou krátkou cutscénu, která často ani nenese nějakej hlubší význam? A tak pořád do kolečka do zblbnutí? Ještě když 95% soubojů můžu s prstem v nose jet na automatiku, protože balancing tu proti jedničce prostě není? To teda ne.
A NIS mě s tímhle tak nějak nasírá. Stejnej scénář jako s Hundred Knightem - zkusíme udělat novej typ hry, hra má úspěch, uděláme sequel, ale ošulíme ho. Labyrinth of Galleria teda zdaleka není taková tragédie, jako Majo to Hyakkihei 2, ale že velká část hry je random generated bullshit, to je prostě realita.
První část hry jsem si navzdory výrazně nižší variabilitě hlavně co do prostředí a slabšímu balancingu ještě docela užil. Dungeony jsou ručně vytvořené a mají celkem zajímavé mechaniky a puzzly - taková slabší verze jedničky, ale proč ne. Jenže tahle část nemá po příběhové stránce zrovna uspokojivé zakončení. Na konci tady toho jsem podle savu byl za 55 hodin.
Ve druhé části se - na konci - příběh docela hezky uzavře, ale samotná hra se táhne jak smrad a tolik času ani trpělivosti holt nemám. Třetí část s "nekonečným" dungeonem je, soudě dle cutscén, vyloženě ztráta času, jen pro hardcore fanoušky žánru i světa téhle hry a docela jsem si říkal, jestli nedropnout i to YT video.
Tož tak.
Pro: příběh je docela fajný
Proti: je to prostě slabší verze prvního labyrintu brutálně nafouknutá náhodně generovaným odpadem