No, video se mi teda po pravdě moc nelíbí, a doufám, že mě Mafie 2 nezklame :( Zatím to podle tohoto videa vypadá... :/
Diskuze
Podle mně nejlepší video z Mafie 2 :) http://www.youtube.com/watch?v=omY93dIH8pc
Každý? Nejsou sběratelské o trochu (více) dražší? :-)
I když pokud by to mělo dobré bonusy, tak by se to dalo přežít.
I když pokud by to mělo dobré bonusy, tak by se to dalo přežít.
Vsak si to tady stejne kazdej koupi ve sberatelce, ktera bude vypadat jinak.
Když už jste u těch obalů. Dá se ještě někde sehnat Mafia v tom původním?
Pivo: To, že je to tvůj vkus ještě neznamená, že ten obal není prachsprostě obyčejný a nudný. Sakra, když už mají tak dokonalé logo (zvlášť ta animovaná dvojka :D), tak koho si sakra objednali na tvorbu coveru obalu?
třeba bude víc verzí :-)
Nic extra, obyčejné možná jo, ale nejhroší zase ne.
Mě se ale obal jedničky skoro vůbec nelíbil. Stylový byl, ale nebyl pro můj vkus.
Mě se ale obal jedničky skoro vůbec nelíbil. Stylový byl, ale nebyl pro můj vkus.
Ale je. Obal od jedničky je stylový, byl by to třeba i pěkný obal knížky, kdežto tohle je jedním slovem obyčejné.
Ale tak nejhorší zase není.
Takový moc americký... Amíci mají totiž očividně rádi na obalech obrázky hlavních hrdinů, viz EU vs US obal Heavy Rain. Akorát tohle vypadá na britský obal (viz ty dvě nesmyslně velké 18ky)... Souhlasím, moc se nepovedl.
Ten obal se jim moc tedy moc nepovedl.
Bude to boží film.
Nate: Dobrý rozbor a rád jsem si to přečetl. Musím uznat, že někdy je OT prostě fajn věc, teda alespoň tady byl ten poslední odstavec o Mafii úplně nudný a pro mě nepřínosný v porovnání s přechozími třemi odstavci :-)
Vývoj se nezastaví, na to dám svůj krk. Jednak vždy půjde udělat engine komplexnější (třeba po fyzikální stránce) a přicházejí stále nové technologie, momentálně to je 3D a HD obraz - pokud se uchytí, tak nejdříve za 10 let.
Ale jinak už pár let je známo, že současný způsob renderingu grafiky ve hrách je slepá ulička. Shadery a podobné věci jsou sice fajn, ale k realitě mají daleko - pouze se jí snaží napodobit a většina práce na "realistické" grafické stránce tedy zůstává na designérech (jak to poštelovat, aby to vypadalo reálně). A pokročilejší technologie (RayTracing aspol.) jsou příliš náročné na HW.
I když je pravda, že procesory na bázi křemíku (vlastně polovodičů obecně) poměrně brzo narazí na své limity (maximálně desítky let) a podle mých informací se vývoj třeba quantových technologií pořád nikam nehnul :D
Toť k OT, teď k Mafii: Já osobně tušil velký problém už ve chvíli, kdy IS přešlo pod TakeTwo. V ten moment jsem v Mafii přestal plně důvěřovat a postupem času se to změnilo ve skepsi... Každopádně, když člověk očekává zklamání, vždy ho může z míry vyvést příjemné překvapení :)
Ale jinak už pár let je známo, že současný způsob renderingu grafiky ve hrách je slepá ulička. Shadery a podobné věci jsou sice fajn, ale k realitě mají daleko - pouze se jí snaží napodobit a většina práce na "realistické" grafické stránce tedy zůstává na designérech (jak to poštelovat, aby to vypadalo reálně). A pokročilejší technologie (RayTracing aspol.) jsou příliš náročné na HW.
I když je pravda, že procesory na bázi křemíku (vlastně polovodičů obecně) poměrně brzo narazí na své limity (maximálně desítky let) a podle mých informací se vývoj třeba quantových technologií pořád nikam nehnul :D
Toť k OT, teď k Mafii: Já osobně tušil velký problém už ve chvíli, kdy IS přešlo pod TakeTwo. V ten moment jsem v Mafii přestal plně důvěřovat a postupem času se to změnilo ve skepsi... Každopádně, když člověk očekává zklamání, vždy ho může z míry vyvést příjemné překvapení :)
Je jedno na které úrovni se vývoj grafiky zastaví, ale dřív nebo později se prostě zastavit musí. A určitě to bude ještě za našeho života :)
Podle mě se hry snaží spíše překonávat reálnou "grafiku". Všechno se totálně leskne apod. Myslím, že během 20ti let se budou všeci předhánět, jak udělat co nejrajcovnější efekty v prostoru (s těmi brýlemi). Ale i tak obsah některých her není zase tak špatný, ale za rok vyjde asi tak 5 her, co za to opravdu stojí. 15, co se dá hrát a neurazí.
Akhera: Keby to bolo take jednoduche, tak tu dnes nemame Avatara, ktory krasne dokazuje, ze ani *realisticka* grafika neni uplne najvyssi milnik ;)
4Akhera - To se rika uz 15 let a porad bez problemu rozeznas pocitacovou grafiku od reality. Spis mam pocit, ze pocitacova grafika poslednich zhruba 8 let dost stagnuje. Hry maji treba trochu hezci odlesky, ale jinak vypadaji v podstate uplne stejne (stejne dobre) jako 8 let stary hry, ale samozdrejme ten propojenej trh vyvojari sw - vyvojari hw a na ne nalepeni pisalci stale nuti uzivatele do kupovani novyho zeleza, na coz samozdrejme nereflektuju.
Muj osobni nazor je ten, ze uz 8 let stara Mafie vypadala skvele, stejne jako treb a Morriwind.
Muj osobni nazor je ten, ze uz 8 let stara Mafie vypadala skvele, stejne jako treb a Morriwind.
Však přijde doba, kdy budou hry mít tak realistickou grafiku, že už nebude jak ji vylepšovat. Pak se snad vývojáři konečně začnou soustředit na obsah. Doufám, že ta doba přijde brzy.
Fg to asi myslel tak, že na podzim to nevyjde, protože to vyjde až kdovíkdy. Jako na podzim to určitě nevyjde, co jsem si tak četl, tak tam řešej nějakej průser a tyhle hity vydají až kdovíkdy. A vydat hit na podzim asi nemá smysl, před Vánocema vychází milion her... takže jaro 011 to jistí :-D
Fg: To si piš, že to výjde až na podzim.
ne, na podzim to opravdu nevyjde! :)
A teď navíc ještě se dvojky dočkáme až na podzim :(. Nechápu ty čachry v Take 2.
Mafia hlavne vysla pred 8 lety, pokud tady melo byt poradny pokracovani bez kompromisu, tak nejpozdeji v roce 2006...
No ale to, jak jsem zjistil, je jev úplně normální. Těšil jsem se na nové pařby a nejvíc jsem se zatím pobavil u Mafie, Vampírů:Bloodlines (2004) a sem tam u HL2.
Tohle mi vadí - dneska mají hry tak VELKEJ potenciál, od technické stránky po obsahovou, můžou udělat jakoukoliv formu hry, ale oni pořád budou cpát prachy do nových technologií a hráči jim to sežerou - teď jsem v Crysis sebral želvu a vzpomněl jsem si, jak z toho byli v LEVELu vyplácaní... a co z toho?
V létě mě naprosto dostalo World of Goo - přišel jsem k tomu úplnou náhodou a nechápal jsem, že i ve 2D hře může být něco jako fyzika... prostě vytáhli z 2D maximum a rozběhá to každé pc. To by měli dělat i komerční vývojáři - každý měsíc vyjde nějaká graficky náročná hra. Tak proč se to sakra nezastaví a vývojáři se radši nesoustředí na obsah?...
Ale to je mimo mísu, sorry. Jenom mi to vadí, zatím mě nové hry fakt moc nezaujaly :( Ale u tý Mafie mě to zvlášť sere, člověk je patriot, když se mu to hodí ;)
Tohle mi vadí - dneska mají hry tak VELKEJ potenciál, od technické stránky po obsahovou, můžou udělat jakoukoliv formu hry, ale oni pořád budou cpát prachy do nových technologií a hráči jim to sežerou - teď jsem v Crysis sebral želvu a vzpomněl jsem si, jak z toho byli v LEVELu vyplácaní... a co z toho?
V létě mě naprosto dostalo World of Goo - přišel jsem k tomu úplnou náhodou a nechápal jsem, že i ve 2D hře může být něco jako fyzika... prostě vytáhli z 2D maximum a rozběhá to každé pc. To by měli dělat i komerční vývojáři - každý měsíc vyjde nějaká graficky náročná hra. Tak proč se to sakra nezastaví a vývojáři se radši nesoustředí na obsah?...
Ale to je mimo mísu, sorry. Jenom mi to vadí, zatím mě nové hry fakt moc nezaujaly :( Ale u tý Mafie mě to zvlášť sere, člověk je patriot, když se mu to hodí ;)
Walome: Mafie 2 imho trpí klasickým problémem dneška - hry jdou na jistotu, neexperimentují, na to není čas jako dřív a ani peníze, kdy je dělali nadšenci, kteří to dost prožívali. Vývojáří musí dělat to, co chce vydavatel (i když tady se nás snažili ukolébat tím, že to dali do Vávrových rukou) a nikoho nezajímá, jestli se to tady v české kotline bude solidní pokračování či nikoliv.
No já se ke gameplayi víceméně dostal až teď, protože na starým pc se mi hd filmečky sekaly. A ty informace jsem nečetl, protože jsem se chtěl nechat překvapit :) A teda překvapení nic moc.
Ale ano, tu arkádovost jsem právě vypozoroval, proto mě to dost vyděsilo. Nejhorší na tom je, že si to stejně asi koupim... pokud mi to půjde.
Ale ano, tu arkádovost jsem právě vypozoroval, proto mě to dost vyděsilo. Nejhorší na tom je, že si to stejně asi koupim... pokud mi to půjde.
Walome: Co se pořád všemu divíš? Tenhle průser byl známej snad už v půlce roku 2009, o příklonu k arkádovosti si toho mohl taky dost slyšet (a vypozorovat) a že ta hra prostě nebude to co první Mafie - no, to je jasný už teď. Je to hra pro masy, jako téměř dneska všechny hry.
Tak přesně toho jsem se bál... jak je to možný? Vidí do toho někdo? To to Češi prodali nebo jak tohle funguje? Nebo to prostě distribuuje 2K a tudíž to musí odpovídat jejim "standardům"?
Vávra a snad i Vochozka už v 2K Czech už delší dobu nejsou.
ta hra by vypadala uplne jinak kdyby 2K Czech zustali IS, nebylo by to tak mainstreamove, coz mohlo byt opravdu osvezujici, takk to bude(snad ne) dalsi amerikanizovany balast :X
walome: dělají na tom češí pod bedlivým dozorem amíků :-) jo a mě to taky přijde jako Gta IV....no nic co se dá dělat :-)
Prosimvás jak je to vlastně s tou dvojkou? Kdo to dělá? Češi nebo někdo Amíci? Včera jsem si pouštěl gameplay a musel jsem se podívat na název videa, protože mezi Mafií a Gta4 nevidím sebemenší rozdíl - krom idoorových lokací teda.
Působí to na mě jako blbej fór - jak to teda je? Dělají na to ti samí? Vochozka, Lukáš Kuře (:-) ), Marek vašut (:-D )?
Působí to na mě jako blbej fór - jak to teda je? Dělají na to ti samí? Vochozka, Lukáš Kuře (:-) ), Marek vašut (:-D )?
Kalendáře šlo vyhrát v různých soutěžích, které pořádaly některé weby. Byla jich ale jenom limitovaná edice a taky o ně byl obrovskej zájem, takže teď už se asi sehnat nikde nedají.
kde se to dá sehnat ?! :-) Mafia II kalendář
Ale prd. Když už chcete dělit svět na kontinenty, tak existuje pouze Amerika, nikoliv Střední/Jižní/Severní Amerika. Tak to učili zase nás. Tohle dělení je sice možné (pokud se nebavíme v rámci kontinentů), ale má stejnou vypovídací hodnotu asi jako dělení Evropy na střední/severní/jižní... Jejich hranice jsou stejně stálé jako hranice Francie za druhé světové.
Houby s voctem, žádná vracečka...
Wikipedie není žádnej použitelnej zdroj, na kterej by se dalo odvolávat (aspoň něco mě škola naučila). Ano, Střední Amerika je ustálený termín, který se běžně používá, ať už Mexiko obsahuje nebo ne. Přesto je to celý nonsens - proč dělit dva kontinenty na tři?
Wikipedie není žádnej použitelnej zdroj, na kterej by se dalo odvolávat (aspoň něco mě škola naučila). Ano, Střední Amerika je ustálený termín, který se běžně používá, ať už Mexiko obsahuje nebo ne. Přesto je to celý nonsens - proč dělit dva kontinenty na tři?
Též nás na základce učili, že Mexiko je střední, ale možná to je jinak. To je fuk, hlavně že tam je teplo a žije tam moje ségra :-D
Koukám, že stačí jeden neznalec zeměpisu (já) a hned se pod chudinkou Mafií rozpoutá debata o Severní/ Střední/ Jižní Americe ... no podle toho, co si pamatuju ze školy, je Mexiko Střední Amerika - wikipedie newikipedie...
...ale to je jedno, chtěl jsem jen podrýt argument MCZ a k tomu bysme se měli vrátit ;)
...ale to je jedno, chtěl jsem jen podrýt argument MCZ a k tomu bysme se měli vrátit ;)
Mexico je zdá se severní. Střední Amerika je od mexika níže... Belize, Costa Rica, Guatemala, Honduras, Nicaragua, Panama, El Salvador a Dominican Republic.
Důkaz místo slipů - http://en.wikipedia.org/wiki/Central_America
Takže... oba špatně.
Důkaz místo slipů - http://en.wikipedia.org/wiki/Central_America
Takže... oba špatně.
Pivo: taky fakt, ale tak chápete, jak jsem to myslel :-)
This, sir, is a wrong answer... Nebo chceš snad říct, že třeba Pyrenejský poloostrov je kontinent Jihozápadní Evropa? Střední Amerika je prostě dementní blábol.
Potom je výmysl všechno, co se prostě nějak pojmenovalo. Je to prostě střední amerika :-)
Střední Amerika je výmysl namyšlených nacionalistických Američanů, aby se mohli distancovat od fazoložroutů (Mexičanů) prohlašováním, že jsou na jiném kontinentu...
Mexiko je střední :-)
Hex: to máš fuk, Jižní Amerika jako Jižní Amerika :)
Memphis: Přesně tak. Navíc se tím přišlo o ty perfektní skoky pod nadzemkou...