Sayi, nedivím se proč musiš používat hodnocení v celém rozmezí, když rozehráváš hry, které tě očividně nebudou bavit.
Diskuze
MIGtheDRAGON: Ano, papoušci mě znají asi líp.
Kubulus: To mi teda jasné nebylo. Jak hňup prolézám kde jaký kout a snažím se ze hry vyždímat kde co, abych to pak mohl využít ve svůj prospěch a pak zjistím, že mi autoři nahrabané zbraně a náboje sebrali a dali mi do ruky boxera a levé tlačítko myši + možnost hrát znova... No tak tohle jsem od Mafie fakt nečekal. Nehledě na to, že 3D simulátor je to po akční stránce zoufalý. A nejde tady o rok 2002.
Kubulus: To mi teda jasné nebylo. Jak hňup prolézám kde jaký kout a snažím se ze hry vyždímat kde co, abych to pak mohl využít ve svůj prospěch a pak zjistím, že mi autoři nahrabané zbraně a náboje sebrali a dali mi do ruky boxera a levé tlačítko myši + možnost hrát znova... No tak tohle jsem od Mafie fakt nečekal. Nehledě na to, že 3D simulátor je to po akční stránce zoufalý. A nejde tady o rok 2002.
Jo, takže si zkritizoval hru za něco, co ti muselo být jasný dávno před tím, než jsi započal s hraním. Ale proti gustu žádný dišputát.
Say: Ne ty očividně nečekáš variabilitu, ale hledáš v mafii RPG, které tam prostě neni. Stejně jako v ostatních hrách, které NEJSOU RPG ani v mafii si nemůžeš vybírat co uděláš, ale řídíš se příběhem ... někdy mám pocit že to slunko na tobě zanechalo nenávrátné poškození ...
Pooky: Ne, čekám variabilitu, kterou si v reálu nezkusím. Proto taky do té virtuální reality chodím. Tady si fakt připadám jak loutka...
Say: Trochu mi příjde, že očekáváš od her realitu, skutečnost. Trochu naivní, ne? Pokud chceš taktizovat a zkoušet dovednosti a dělat si co chceš, tak běž ven. Mafia se snaží podávat jako film a jde jí to dobře, tak proč měnit postavené a funkční koleje?
Vzdávám to... Smrdí to stereotypem a haluzí. Ta hra nenabízí žádné volby a strategii a vlastně ani hráčské dovednosti. Prostě dělej co ti autoři řekli, přesně jak to řekli. A pokud ne, tak si to znova zopakuj. Snad bude pokračování lepší.
Nevím o tom, že by STALKER CoP byla 3rd akce. Navíc srovnávat hru v podstatě lineární (Mafia) s open world nelineární hrou (Stalker) je zas trochu něco jinýho. Level-design jsem myslel zejména lokace vytvořené zvlášť pro jednotlivé mise, i když i samotné město je velice slušné. Na lineární hru jsou mise v Mafii hodně propracované, logicky vymodelované s velmi nadstandartní interaktivitou v nich.
Přesně jak jsem říkál. Level-design nemá z hlediska **3rd akcí** i nadále valnou konkurenci... vlastně nevím o žádným vyloženě lepším.
Přesně jak jsem říkál. Level-design nemá z hlediska **3rd akcí** i nadále valnou konkurenci... vlastně nevím o žádným vyloženě lepším.
MIGtheDRAGON: Vůči GTA jsem spíš alergický, you motherfu*ker!
JohnCZ: Bulls*it. Preferuji jednoznačně starší kousky. Zejména okolo roku 1999. A to byly tenkrát herní mechanismy sakra dobré. To dnes už to většinou stojí za prašiovu bačkoru.
Kubulus: Nevím, v jaké fázi hry jsem, ale zatím mám pocit, že mě dějová linka táhne téměř po stejných silnicích. Po dohrání STALKERA CoP, kde byl asi nejlépe využitý celý leveldesign co jsem viděl (pokud plníš všechny úkoly a sháníš všechny skrýše tak opravdu prozkoumáš každý píď mapy!) je to celkem šok. A snad i v tom GTA se hráč dostává na variabilnější místa.
JohnCZ: Bulls*it. Preferuji jednoznačně starší kousky. Zejména okolo roku 1999. A to byly tenkrát herní mechanismy sakra dobré. To dnes už to většinou stojí za prašiovu bačkoru.
Kubulus: Nevím, v jaké fázi hry jsem, ale zatím mám pocit, že mě dějová linka táhne téměř po stejných silnicích. Po dohrání STALKERA CoP, kde byl asi nejlépe využitý celý leveldesign co jsem viděl (pokud plníš všechny úkoly a sháníš všechny skrýše tak opravdu prozkoumáš každý píď mapy!) je to celkem šok. A snad i v tom GTA se hráč dostává na variabilnější místa.
Mafie má ale v tomto případě ty mechanismy opravdu zastaralé. Že by mi to ale nějak rvalo srdce, se říct teda nedá. Level-design ale například nemá z hlediska 3rd akcí i nadále valnou konkurenci... vlastně nevím o žádným vyloženě lepším.
Přesně tak, to je klasickej syndrom "hraní extra vychvalovaný hry po mnoha letech" - já měl to samý s beyond good and evil, chuck měl to samý s deus ex, say má to samý s mafií. Prostě to tak občas je, no : )
Podle mě chyba je ta, že Mafii nehrál už v době vydání. Dnes ho již lehce zastaralé herní mechanismy nemůžou tolik chytnout jako před pár lety. A jelikož mu na tuto hru chybí vzpomínky, tak ho dnes prostě tolik nezaujme (přesně takhle jsem to měl já s Max Paynem).
Tak mafia nemusí chytnout každého jsou hold lidi, kteřé mají radši třeba GTA :) v tvém případě je spíš problém, že to neni RPG, které po kouknutí do tvého profilu jak vidim jasně vedou (také to usuzuju z toho tvého výlevu že mafia má být rpg ...). Mě se na mafii nejvíc líbí ten filmovej příběh to se u her moc často nevidí.
Zatím mě teda ta slavná Mafia nějak nepřesvědčila. Hrát se sice nějak dá, ale moc mě to netáhne... Vždycky váhám jestli ji zapnout. Jezdit autem mě už nebaví, střílení je nudné a nedomakané, bitky klikací, svět není zdaleka tak realistický jak se tu o něm píše, všechno nalajnované... Jen cut scény sleduju. A hudbu poslouchám. Tahle mě nikdy neomrzí.
EDIT: Ale grafika je na rok 2002 i na dnešní poměry naprosto luxusní (až na pár textur různých log a značek, ksichty perfektní).
EDIT: Ale grafika je na rok 2002 i na dnešní poměry naprosto luxusní (až na pár textur různých log a značek, ksichty perfektní).
No protože mám starý savy i s dohranou extrémní jízdou (na které jsem pyšný, protože bych ji znova nehrál) a u nich mám profil pojmenovaný prostě a jednoduše "Mates". A chtěl bych si tam dát "JohnCZ" :). A adresáři je pouze složka savegame a přímo v ní jsou ty savy. Žádná podsložka s názvem profilu tam není. Neva no :)
Třeba si uvědomil, že přezdívka Velký Hustopérák nebyla nejlepší volba.
John: Pokud nestačí přejmenovat profil v herním adresáří(rozhodně bych to před zkoušením zálohoval), tak to nejspíše nepůjde.
John: Pokud nestačí přejmenovat profil v herním adresáří(rozhodně bych to před zkoušením zálohoval), tak to nejspíše nepůjde.
JohnCZ: Proč?
Dá se nějak v Mafii přejmenovat profil ?
Dunemaster: Cosa Nostra se mi líbila, docela vymakané mise, jen to město mohlo být živější :) ale snažili se a každá snaha se cení, jen to mohlo být těžší.
Say: v tom případě sem asi potkal každého prvního jak tak koukám :D neumim si to vysvětlit, normálně bych to bral na teorii o sluníčku, ale ta teď odpadá ...
Mafii? Pak nevědí, o čem mluví;)
Ale s podobným jevem jsem se, musím přiznat, ještě nesetkal.
Ale s podobným jevem jsem se, musím přiznat, ještě nesetkal.
Isair: Tady ne, však nikomu nic nevyčítám. Ale každý druhý to jako RPG označuje.
Mafia: The City of Lost Heaven
Žánr:
akce > 3rd person akce Primární žánr
simulátor > závodní simulátor
RPG tu nikde nevidím;)
Žánr:
akce > 3rd person akce Primární žánr
simulátor > závodní simulátor
RPG tu nikde nevidím;)
Wolverine: Však to se nevylučuje. Možností volby tam moc není. Tedy zatím jsem na žádnou (kromě výběru obtížnosti závodu) nenarazil. Ale je fakt, že při vyhýbání se cajtům s kradeným závoďákem slušně rozpumpovala krev.
To Say: Ne, možnost výběru obtížnosti závodu byla přidána až s posledním patchem, lidé si ztěžovali na velkou obtížnost závodu. Takže to nemá na pozdější vývoj hry žádný vliv :-)
JohnCZ: Chápu, RPG nulové.
Say: Ne. Mafia je naprosto lineární.
Má nějaký vliv na pozdější vývoj hry výběr obtížnosti závodu?
Zajímavé by bylo, kdyby na net vypustili třeba jednu cut-scénu v enginu Mafie 2. Jako třeba konec hry.
Podle me nevyjde nikdy. Mafia je graficky velmi slusna, slape na novych strojich bez problemu, podporuje sirokouhla rozliseni apod. Neverim a predevsim nevidim jediny duvod proc by meli delat remake.
Stejně by bylo pěkné si ji zahrát na novém enginu (já vím, jsem zmlsaný dnešní next-gen érou). Ale tak do 5-10 let?
No nevim remake se většinou dělá na starší hry :) a mafie pořád vypadá celkem dobře :D ani bych nevěřil, že je z roku 2002.
Myslíte, že někdy výjde remake první Mafie?
O Cosa Nostra jsem slyšel. Vypadalo to dobře, ale pokud vím, tak myslím vyšlo nakonec jenom demo, final verze už nikdy :-(
EDIT: Omyl, spletl jsem si to s modem Cantrell City...
EDIT: Omyl, spletl jsem si to s modem Cantrell City...
Zkoušel jsem vše, nepomohlo. Modifikacemi to není, měl jsem je předtím a šlo to. Ale dveře otvírat jde, takže jsem to prošel a uvidím, jak se to bude chovat v dalších misích.
Say: Nepomůžou třeba novější, či naopak starší grafické ovladače? (popř. vypnutí nějaké funkce?... buďto přímo ve hře, nebo pokud možno u ovladače)... také je otázka, zdali to není nějakým tím módem.
Jo, aha. Už to vidím. Memphis se slitoval vytvořil už i nová pravidla. Takže snad se to tu už zpřehlední.
No ale ty chybějící textury dveří mě iritují.
No ale ty chybějící textury dveří mě iritují.
To ne. Reaguji na uživatele Walome Příspěvky: "Hele ta fce PHYSX od Nvidie, má nějaký smysl to mít zapnutý, když mám ATI... Jako jediný rozdíl, který jsem zpozoroval mezi zapnutným a vypnutým PHYSX je ten, že se mi to s tím seká :)" + "Jestli tomu dobře rozumím, tak to má nějak vychytávat fyziku či co?".
Čili tuším, že mluví o Mafii 2, ale je v té diskuzi nějaký bordel:).
Čili tuším, že mluví o Mafii 2, ale je v té diskuzi nějaký bordel:).
ugraugra: No vida, přání splněno=)
Isair: Phsyx je i v Mafii 1?
Jinak textury už neblikají, zato chybí mi tam dveře. Hned v misi Molotov párty chybí zadní vrátka a dveře od garáže. WTF?
Isair: Phsyx je i v Mafii 1?
Jinak textury už neblikají, zato chybí mi tam dveře. Hned v misi Molotov párty chybí zadní vrátka a dveře od garáže. WTF?
Diskuze se dále může odehrávat přímo u dvojky
Say: Mluvím o tom Phsyxu.
Isair: Když je to dělané pro ATI tak by mohlo=D
Walome: Rozdíl oproti čemu? Já jiné verze nezkoušel.
Walome: Rozdíl oproti čemu? Já jiné verze nezkoušel.
Možná to s Ati nefunguje jak má? (Tzn. proto rozdíl nevidíš).
Say: a vidíš nějakej rozdíl? Jestli tomu dobře rozumím, tak to má nějak vychytávat fyziku či co?
Nevermind...
Nějak mi tu blikají textury. Mám kolekci kalsiky a tam by prý už patch na ATI grafiky být měl. Každopádně stíny blikají a spoje textur mají mezi sebou takovou tenkou bílou čáru, která z dálky bliká (např dvě budovy vedle sebe). Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Nějak mi tu blikají textury. Mám kolekci kalsiky a tam by prý už patch na ATI grafiky být měl. Každopádně stíny blikají a spoje textur mají mezi sebou takovou tenkou bílou čáru, která z dálky bliká (např dvě budovy vedle sebe). Nemáte s tím někdo zkušenosti?
No bez internetu to asi nepůjde, poněvadž jednou za čas tě Steam vyzve k připojení, aby si checknul pravost produktů (tak cca jednou do měsíce?). Každopádně mezi tím můžeš klidně hrát v offline modu bez připojení k internetu. Navíc i k instalaci a zadání aktivačního kódu je nutné být v online modu.
Say: Pokud nemáš po ruce net tak jak Isair psal dá se hrát i v offline módu to neni problém. Samozřejmně si nebudeš moci žádnou hru stáhnout bez netu.
MIGtheDRAGON: Kéž by to bylo moc času...
Walome: NP. Zrovna to s tím hraju a fungují skvěle.
Isair: A co když nemám po ruce net? Ani si neškrtnu?
Walome: NP. Zrovna to s tím hraju a fungují skvěle.
Isair: A co když nemám po ruce net? Ani si neškrtnu?
Hele ta fce PHYSX od Nvidie, má nějaký smysl to mít zapnutý, když mám ATI... Jako jediný rozdíl, který jsem zpozoroval mezi zapnutným a vypnutým PHYSX je ten, že se mi to s tím seká :)
Say má jen strach, že když by mu něco monitorovalo jak dlouho hraje na PC tak by si mohl uvědomit, že u hraní her tráví moc času :D