Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PS4 65
Základní hra mě vzala natolik, že jsem season pass kupoval ještě před dohráním, jen abych mohl strávit v kůži pavoučnatce ještě chvíli.

Mechaniky hry zůstavají stejné, a DLC tak nabízí prakticky "jen" nový příběh, nějaké ty oblečky a myslím i nějaký nový typ nepřítele (ale nic co by nabourávalo stávající přístup k boji). Příběh se točí kolem Black cat, která se mihla v základní hře, ale moc prostoru tam neměla. A jelikož má s pavučiňákem nějakou společnou minulost, trošku se to zamotá. Celé to na mě působilo jako jeden ze tří sešitů komixu (DLC na sebe navazují a pro celý příběhový oblouk je potřeba odehrát všechny tři DLC), což samozřejmě k tématu dost sedí. A i když z toho není cítit ten pocit naléhavosti, jako u příběhu k základní hře, rozhodně mě to dokázalo udržet až do konce. Některé vedlejší úkoly působí sice jen jako výplň (otravná Screwball a její časové výzvy), ale stejně jsem je dělal všechny.

Protože metat salta, skákat po střechách a houpat se na pavučinách se mi ne a ne zajíst. DLC mi tak dalo přesně to, co jsem chtěl - další důvod, proč s pavoukáčem ještě chvíli poletovat po Manhattanu, aniž bych musel opakovat příběh ze základní hry.

Pro: Další důvod, proč skákat mezi mrakodrapy

Proti: Výplňové vedlejší úkoly, "jen" krátký nový příběh

+15
  • PS4 80
DLC jsem si až překvapivě užil. Hlavně tedy asi z důvodu, že mě poslední roky tak nějak naučili od DLC nic moc extra neočekávat a taky díky cca dvouměsíční pouze od dohrání základní hry. Měl jsem tak na kousek Spider-Manova dobrodružství opět chuť a těch cca pět hodin, co přídavek zabere při dohrání na 100 %, uteklo jako voda.

A co že The Heist vlastně nabízí? Kousek příběhu s pěknými cutscénami, který sice působí vedle ústřední story dost jako "vedlejšák", ale příliš to nevadí. Polil mne studený pot, když jsem zjistil, že se vrátili "ctop crime" události, není jich tu naštěstí přespříliš a alespoň přibyl i další typ. Nové sběratelské předměty jsem si užil a k až překvapivě mě bavily Screwball výzvy. Tedy svojí náplní, moderní "superpadouch" Screwball sama o sobě je otřesná postava, která by zasloužila dostat tyčí. Díky tokenům za výzvy jsem si alespoň odemknul poslední dvě udělátka, která mi zůstala po celou základní hru zamčená a hratelnost se mi tím přeci jen oživila.

Náplň hlavních misí se od minula příliš nezměnila. Za vypíchnutí snad stojí jen jedna povedená honička a tužší souboj u konce DLC díky novému typu nepřátel v podobě chlápků s rotačáky. Skutečný bossfight se tentokrát nekoná. Suma sumárum sice nejde nic převratného, avšak značné klady původní hry zůstávají, proto nakonec hodnotím dost vysoko.

Hodnocení na DH v době dohrání: 75 %; 79. hodnotící; digitální verze PSN

Pro: Klady původní hry zůstávají; fajn kousek příběhu; výzvy byly překvapivě zábavné

Proti: Velmi málo nových prvků jako bohužel u skoro všech DLC současnosti; Screwball je otravná pipina

+4