@Korbitch (22.01.2023 17:51): Díky, opraveno :)
Diskuze
@Cathan (komentář): U Leviathana máš odkaz na jinou hru.
@Malignus (22.01.2023 11:42): Jop, musí to být fajn. Něco podobného mi v trilogii vážně chybělo, proto jsem byl i přes ta omezení z té schopnosti v DLC nadšený.
@Cathan (22.01.2023 11:37): V Andromedě lze mít podobně fungující bariéru, ale neomezuje tě na pohybu.
@Malignus (22.01.2023 10:52): Možné to je, Adromedu jsem stále nehrál :D Já hlavně myslel, že díky tomu, že se během využití nemůže postava prakticky hýbat (aspoň v ME3) je strategické využití dost obtížné.
@Cathan (komentář): Mám pocit, že podobný biotický štít můžeš používat coby hráč v Mass Effect: Andromeda...
Btw zase jsem to dohrál. Už to šlo celkem rychle. Je to prostě mlátička a s new game plus člověk nemusí až tak moc šmejdit, neb mody a zbraně už mám.
Zarazil mě jeden vedlejší quest. Pokud se během konverzace příliš vzdálíte od zadavatele (batarianský mechanik v bunkru Arie), tak se vám nezapíše a nejde tudíž splnit. Kvůli tomu jsem loadoval a hrál asi čtyřicet minut znovu. Zbytečně, neboť v new game plus z toho questu stejně nic nedostanete. Tak či tak pěkná podpásovka, neb jiné questy tohle nedělají. Tenhle chyták/trest pro rychlé hráče v Bioware vymyslela nějaká pěkná svině. :)
P. S. Ta hackerka tamtéž to má s tím druhým vedlejším questem stejné. Žádné jiné NPC ve hře vám tohle btw neprovede.
Zarazil mě jeden vedlejší quest. Pokud se během konverzace příliš vzdálíte od zadavatele (batarianský mechanik v bunkru Arie), tak se vám nezapíše a nejde tudíž splnit. Kvůli tomu jsem loadoval a hrál asi čtyřicet minut znovu. Zbytečně, neboť v new game plus z toho questu stejně nic nedostanete. Tak či tak pěkná podpásovka, neb jiné questy tohle nedělají. Tenhle chyták/trest pro rychlé hráče v Bioware vymyslela nějaká pěkná svině. :)
P. S. Ta hackerka tamtéž to má s tím druhým vedlejším questem stejné. Žádné jiné NPC ve hře vám tohle btw neprovede.
Po druhém dohrání Omegy snižuji hodnocení. Napoprvé to bylo fajn. Třebas ty trhané animace při projevu Arie jsem přičítal svému počítači. Ale zatím jsem ji ještě neviděl plynule, takže chyba je na straně Bioware. Podobně jako u druhého útoku Hammeru v základní hře, kde jsou zvuky výstřelů úplně mimo animace.
Oleg Petrovsky, Nyreen a Aria už mě napodruhé logicky taky nemohli tolik zaujmout. A Adjutanti jen potvrdili, že jsou random fodder. Na druhou stranu příběh jejich "stvoření" byl stále fajn.
Oleg Petrovsky, Nyreen a Aria už mě napodruhé logicky taky nemohli tolik zaujmout. A Adjutanti jen potvrdili, že jsou random fodder. Na druhou stranu příběh jejich "stvoření" byl stále fajn.
@Gordon (05.12.2016 11:39): Nu jó porád! :D ... Eventuálně se na ni vrhnu, ale asi spíš později než dřív.
@Vurhor (komentář): Tu Cidatel!... :D
Ouč, doufal jsem aspoň v takových 5 hodin :-/
@Arcee (30.11.2012 13:23): Dohrál jsem to v klidném tempu za nějaké 2,5 hodiny :)
Staženo ale nerozehráno... Musím si na to najít čas :-/