@Eru (30.05.2012 20:31): Cože? Jak můžeš protočený model pokládat za úmysl?
Diskuze
@Say (30.05.2012 20:13): S defaultními obličeji jsem nikdy na takový problém nenarazil.
@Walome (30.05.2012 20:11): Otáčení hlav nepovažuji za bug, ale úmysl. (Postava se kterou hráč hovoří se vždy dívá jeho směrem + pokračuje v dosavadně vykonávané činnosti.). To ostaním o čem píšeš, jsem nikdy neměl.
@Arcee (30.05.2012 20:13): Můj odhad: 70%-75%.
@Walome (30.05.2012 20:11): Otáčení hlav nepovažuji za bug, ale úmysl. (Postava se kterou hráč hovoří se vždy dívá jeho směrem + pokračuje v dosavadně vykonávané činnosti.). To ostaním o čem píšeš, jsem nikdy neměl.
@Arcee (30.05.2012 20:13): Můj odhad: 70%-75%.
@Arcee (30.05.2012 20:21): Tak Gothic 2 :)
Tak to si hodně přestřelil hele :-D
s CP patchem možná
s CP patchem možná
@Arcee (30.05.2012 20:13): Podle mě je jich tam tolik, že by se za ně nemusel stydět ani Gothic 3 :)
Jako neni tam nějak extra moc bugů, ale jsou to takové bugy, které člověku dokáží zkazit chuť ze hraní :-/
lidi, momentálně jsem se dostal na Thessii, jak daleko podle vás procentuálně jsem?
lidi, momentálně jsem se dostal na Thessii, jak daleko podle vás procentuálně jsem?
Že nebyly bugy? Důkaz místo slipů... Varování. Může způsobit nekontrolovatelné záchvaty.
@M.a.t.t. (30.05.2012 19:25): Šťastlivec. Já tam měl lidi, kteří měli krky jako sovy a otáčely hlavy o 180°:)
A jinak jsem se 2x zasekl na můstku lodi, že jsem musel loadovat, nesčetněkrát jsem nepřeskočil překážku, ale skočil jsem do vzduchu a musel překážku přeskočit znovu (což mnohdy znamenalo smrt), nefungovaly schopnosti (prostě na ně nešlo kliknout) a oproti dvojce byly fakt usekaný dialogy - ve dvojce na sebe ty věty hezky navazovaly, ale tady se Shepard velice často "cunkul" když začal novou větu.
Jo a jednou se mi na začátku mise Garus zasekl v lodi, ze které měl vyskočit. Prostě bylo jich tam dost.
A jinak jsem se 2x zasekl na můstku lodi, že jsem musel loadovat, nesčetněkrát jsem nepřeskočil překážku, ale skočil jsem do vzduchu a musel překážku přeskočit znovu (což mnohdy znamenalo smrt), nefungovaly schopnosti (prostě na ně nešlo kliknout) a oproti dvojce byly fakt usekaný dialogy - ve dvojce na sebe ty věty hezky navazovaly, ale tady se Shepard velice často "cunkul" když začal novou větu.
Jo a jednou se mi na začátku mise Garus zasekl v lodi, ze které měl vyskočit. Prostě bylo jich tam dost.
@Tulareanus (30.05.2012 19:56): Tak nějak.
@M.a.t.t. (30.05.2012 19:25): Ne, jsme minimálně dva.
Ja som zas na bugy narážal výhradne len v trojke.
@M.a.t.t. (30.05.2012 19:25): Speedrun?
Martinezi u těch sedadel jsou nějací volusové, ale nikdo se nejmenuje Barla Von a ani u nich nejde dokončit ten úkol :-/
Aký bugfest? Počas hrania celej trilógie som neregistroval takmer nič výrazné, až na pár drobností, to som fakt jediný?
@Say (30.05.2012 16:35): Ale né, vždyť já si na to nestěžuju, já se právě divil, že si na to nestěžoval někdo jinej. Přemýšlím nad tím, ale nestěžuju si. Je to debilita, ale ME mě bavil a to je podstatné.
@Arcee (30.05.2012 16:35): Hra je bugfest, známá to věc. Co se týče Barla Vona, nejsem si jist, jetli jsem jeho úkol splnil PŘED nebo PO, ale PO jsem ho potkával sice u banky, ale ne za pultem ale před ním u sedadel, kde byl s nějakou ženskou. Klikej na všechny Voluse u banky. Pokud nikdo nereaguje (tak jsou debilní) tak je to buď bug nebo se podívej do deníku, jestli tam máš úkol stále aktivní. Pokud ne, máš smůlu a Barla Von při útoku zařval (takhle mi zařvalo několik questů...). Pokud aktivní úkol je a Brla se ti na Mapě zobrazuje u banky, jdi zpět na Normandii a zkus pak přistát znovu na Citadele. Takhle se mi odmítal splnit quest s předáním Cerberovských kódů, protože postava nebyla aktivní. Musel jsem odejít zpět na loď a znovu přistát, aby se něco někde správně načetlo.
Ta hra je nezkutečně nedodělaná...
@Walome (30.05.2012 15:15): Divil by ses, ale o příšerách v SW je mrtě knížek. Sice nevím, jestli se tam řeší to, jak si utírají řiť, ale rozhodně jejich stavba těla nějak odůvodněná je.
Navíc když si nemůžeš stěžovat na to, že nejsou humanoidní, tak začneš řešit takové chu*oviny. Co bys chtěl pořád?=D
Navíc když si nemůžeš stěžovat na to, že nejsou humanoidní, tak začneš řešit takové chu*oviny. Co bys chtěl pořád?=D
@Walome (30.05.2012 16:06): Já ho na mapě uvedeného neměl, což bylo asi tím, že jsem jeho úkol splnil včas.
@Arcee (30.05.2012 15:45): Někdo tu psal, že volus po útoku na Citadelu zmizí. Mně taky zmizel. A na mapě byl.
No štve mně že nemůžu dokončit ten úkol, jsem takový že prostě hra musí být dohrána celá se vším všudy :-P
Ash se mi vrátí po spuštění nějaké misi a vybrání ji do teamo, to je mi jasný, ale toho voluse nevím jak z tý zdi dostanu :-/
Ash se mi vrátí po spuštění nějaké misi a vybrání ji do teamo, to je mi jasný, ale toho voluse nevím jak z tý zdi dostanu :-/
@Say (30.05.2012 15:03): Ona se tam celkově gravitace moc neřeší - škoda, nějaký stav beztíže by se do space opery hodil.
A tak já nevim, jde o to, že oni vypadají +- jako humanoidi a vypadají civilizovaně, ale logicky být nemohou - například jsem přemýšlel nad tím, jak si takový krogan utře zadek? Asi nijak, takže kadí někde do kytek a pak si natáhne skafandr a jde. Ale to je můj problém, nad vším moc přemýšlim.
Proto mě serou Star Wars, protože tam jsou různý nesmyslně uplácaný emzáci a my máme věřit tomu, že je s nima nějaká rozumná debata a že mají stejné návyky jako my.
A tak já nevim, jde o to, že oni vypadají +- jako humanoidi a vypadají civilizovaně, ale logicky být nemohou - například jsem přemýšlel nad tím, jak si takový krogan utře zadek? Asi nijak, takže kadí někde do kytek a pak si natáhne skafandr a jde. Ale to je můj problém, nad vším moc přemýšlim.
Proto mě serou Star Wars, protože tam jsou různý nesmyslně uplácaný emzáci a my máme věřit tomu, že je s nima nějaká rozumná debata a že mají stejné návyky jako my.
@Walome (30.05.2012 14:59): jak se ožere Ashley to ja neměl:)))
@Walome (30.05.2012 14:59): Se to blbě animuje v mocapu když si tam navymýšlíš miliony nohou... A co bys tam chtěl vymýšlet, když to jsou všechno ufoni kteří podléhají gravitaci? Teda kromě reaperů, ti tam nějak gravitaci při obsazování Země neřešili, místy docela lol situace.
@Say (30.05.2012 14:56): Jo takhle. Ale mně se to docela líbilo a bylo to vtipný.
Spíš se divím, že nikdo neřeší, že všichni emzáci mluví anglicky a všechny mají lidskou stavbu těla (+-).
A co mě mrzí, že v celé trilogii je hrozně málo těch elkorů(?), co mluví stylem: "Nadšeně: vítám tě ve svém obchodě." "Otráveně: Co potřebuješ, člověče."
Spíš se divím, že nikdo neřeší, že všichni emzáci mluví anglicky a všechny mají lidskou stavbu těla (+-).
A co mě mrzí, že v celé trilogii je hrozně málo těch elkorů(?), co mluví stylem: "Nadšeně: vítám tě ve svém obchodě." "Otráveně: Co potřebuješ, člověče."
@Walome (30.05.2012 14:51): "Básník" BioWare...
@Arcee (30.05.2012 14:53): Tak se na ně vykašli, k čemu je potřebuješ?
Na mapě ji stejně jako toho voluse v bance vidím, ale když přijdu k místu kde mají být, tak už tam nejsou :-/
@Say (30.05.2012 14:45): Básník já nebo básník někdo jinej? Já nic :)
@Walome (30.05.2012 14:37): Ostatně nechápu, co tím chtěl básník říct...
Tali taky nasávala... ale neválela se po zemi :)
@Eru (30.05.2012 14:30): Nie, to bolo práveže až neskôr. Fakt, že svietlo, že je v tej miestnosti a nikto, nič tam nebol. Tie priestory nie sú ani tak veľké a ani klikateľné na to, aby ju mohol človek prehliadnuť.
@Tulareanus (30.05.2012 14:28): Jednou se opije a hráč ji najde ležel na zemi. Neminul jsi ji tak?
Vy jste si brali tu pizdu na loď? Ts ts ts :)
@Arcee (30.05.2012 14:16): Tento bug som mal aj ja, keď som splnil najbližšiu príbehovú misiu tak tam už bola.
@Eru (30.05.2012 14:22): Ono ju to práveže ukazovalo na mape na jej mieste, ale ona tam nebola. :D
@Eru (30.05.2012 14:22): Ono ju to práveže ukazovalo na mape na jej mieste, ale ona tam nebola. :D
@Arcee (30.05.2012 14:16): Umístění postav bys měl vidět na mapě.
No já teď nemůžu najít ani Ashley na Normandii... Též si myslím že to bude bug hele, stává se mi že i v dialozích mi postavy zneviditelní a já se bavím se zdí. Myslíte že by pomohl reinstalace hry?
@Arcee (29.05.2012 23:00): Není to bug, musíš jeho úkol splnit ještě před napadením citadely.
@Arcee (29.05.2012 23:00): ME3 je krapet zabugované, respektive tenhle bug se táhne už od ME1, a Barla Von může zmizet (propadnout se podlahou?) a pokud mi nic neuniklo, tak již není možné jej dostat zpět.
@Arcee (29.05.2012 23:00): Měl by tam být, pokdu jsi ještě nesplnil ten jeho úkol :/ Já ho tam měl. Ale sral jsem na něj :)
lidičky prosímváš, vyskytl se mi tu problém... po útoku cerberu na citadelu mi z banky na promenádě prezídia zmizel barla von, nevíte kde ho najdu?
@NateLogan (29.05.2012 19:05): no to je vlastně taky pravda:). Je fakt, že když tak vzpomínám - dost často byly protesty a každý si to představoval jinak (nové, staré Star Wars). Leckdy to ale bylo proto, že se nastavují, nebo naopak ubírají série a konec se vymýšlí narychlo. Někdo tu ale taky psal, že to s ME bylo podobně to je pravda. Babylon 5 má taky docela zvláštní konec a taky prý vymýšlený až "za pochodu", ale taky mě seriál bavil.
@MickTheMage (29.05.2012 20:11): Hmmm, ten neexistující poslední díl ENT má vlastně mnohé společní s ME3, včetně na poslední chvíli uvedené postavy (a to jsem měl Rikera v TGN docela rád)... :)
@Tulareanus (29.05.2012 20:01): Star Trek nesleduji, takže netuším. Ačkoli Enterprise jsem si onehdá přinesl. Minimálně kvůli té Vulkánce se na kus podívám. A hlavně tu není Kirk ani ten s divnýma vlasama a vousama...
@Tulareanus (29.05.2012 20:01): Aky diel, co za diel? Nic take neexistuje a nikdy neexistovalo... mozno ako nejaky strateny a nepodareny TNG, jo o tom som nieco pocul, ale posledny diel Enterprise je "Terra Prime" ;)
@Sinister (29.05.2012 18:54): Nesúvisia príbehy, ale ten dej a herný svet má vždy veľmi podobné znaky celkovej štylizácie.
Inak posledný diel seriálu Enterprise je jeden z najhorších ukončení seriálov ever. Dokonca i tvorcovia to neskôr priznali
Inak posledný diel seriálu Enterprise je jeden z najhorších ukončení seriálov ever. Dokonca i tvorcovia to neskôr priznali
@NateLogan (29.05.2012 19:05): Souhlas.
@Feidias (29.05.2012 17:20): No nevím, ale když končil Star Trek, lidi taky protestovali. A nejvíc je to vidět na Firefly, kde bez protestů fanoušků by nevznikl vůbec film Serenity... Prostě tahle "hysterie" je k něčemu dobrá a u ME rozhodně i oprávněná.
@NateLogan (29.05.2012 19:05): Určité spojující prvky tam jsou (názvy kouzel, předmětů, určité postavy, GFka/summony/whatever á la Shiva), což ve filmu z většiny není, ale společné prvky tam taky jsou. Plus je to jediná inkarnace FF (AFAIK), která se odehrává na Zemi.
@NateLogan (29.05.2012 19:05): Určité spojující prvky tam jsou (názvy kouzel, předmětů, určité postavy, GFka/summony/whatever á la Shiva), což ve filmu z většiny není, ale společné prvky tam taky jsou. Plus je to jediná inkarnace FF (AFAIK), která se odehrává na Zemi.
@Tulareanus (29.05.2012 18:48): Zas je otázka, co spolu mají jednotlivé díly FF společného? Není na tom ta značka postavená (na tom, že to mezi sebou nesouvisí)?
@Feidias (29.05.2012 17:26): Final Fantasy film nemá s hrami nič spoločné, ani koncept, ani reálie, ani celkovú štylizáciu, je to ako požičať si známe meno pre niečo úplne odlišné bez styčných bodov.