Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@M.a.t.t. (30.05.2012 19:25): Šťastlivec. Já tam měl lidi, kteří měli krky jako sovy a otáčely hlavy o 180°:)

A jinak jsem se 2x zasekl na můstku lodi, že jsem musel loadovat, nesčetněkrát jsem nepřeskočil překážku, ale skočil jsem do vzduchu a musel překážku přeskočit znovu (což mnohdy znamenalo smrt), nefungovaly schopnosti (prostě na ně nešlo kliknout) a oproti dvojce byly fakt usekaný dialogy - ve dvojce na sebe ty věty hezky navazovaly, ale tady se Shepard velice často "cunkul" když začal novou větu.
Jo a jednou se mi na začátku mise Garus zasekl v lodi, ze které měl vyskočit. Prostě bylo jich tam dost.
Martinezi u těch sedadel jsou nějací volusové, ale nikdo se nejmenuje Barla Von a ani u nich nejde dokončit ten úkol :-/
Aký bugfest? Počas hrania celej trilógie som neregistroval takmer nič výrazné, až na pár drobností, to som fakt jediný?
@Say (30.05.2012 16:35): Ale né, vždyť já si na to nestěžuju, já se právě divil, že si na to nestěžoval někdo jinej. Přemýšlím nad tím, ale nestěžuju si. Je to debilita, ale ME mě bavil a to je podstatné.
@Arcee (30.05.2012 16:35): Hra je bugfest, známá to věc. Co se týče Barla Vona, nejsem si jist, jetli jsem jeho úkol splnil PŘED nebo PO, ale PO jsem ho potkával sice u banky, ale ne za pultem ale před ním u sedadel, kde byl s nějakou ženskou. Klikej na všechny Voluse u banky. Pokud nikdo nereaguje (tak jsou debilní) tak je to buď bug nebo se podívej do deníku, jestli tam máš úkol stále aktivní. Pokud ne, máš smůlu a Barla Von při útoku zařval (takhle mi zařvalo několik questů...). Pokud aktivní úkol je a Brla se ti na Mapě zobrazuje u banky, jdi zpět na Normandii a zkus pak přistát znovu na Citadele. Takhle se mi odmítal splnit quest s předáním Cerberovských kódů, protože postava nebyla aktivní. Musel jsem odejít zpět na loď a znovu přistát, aby se něco někde správně načetlo.
@Walome (30.05.2012 15:15): Divil by ses, ale o příšerách v SW je mrtě knížek. Sice nevím, jestli se tam řeší to, jak si utírají řiť, ale rozhodně jejich stavba těla nějak odůvodněná je.

Navíc když si nemůžeš stěžovat na to, že nejsou humanoidní, tak začneš řešit takové chu*oviny. Co bys chtěl pořád?=D
No štve mně že nemůžu dokončit ten úkol, jsem takový že prostě hra musí být dohrána celá se vším všudy :-P
Ash se mi vrátí po spuštění nějaké misi a vybrání ji do teamo, to je mi jasný, ale toho voluse nevím jak z tý zdi dostanu :-/
@Say (30.05.2012 15:03): Ona se tam celkově gravitace moc neřeší - škoda, nějaký stav beztíže by se do space opery hodil.

A tak já nevim, jde o to, že oni vypadají +- jako humanoidi a vypadají civilizovaně, ale logicky být nemohou - například jsem přemýšlel nad tím, jak si takový krogan utře zadek? Asi nijak, takže kadí někde do kytek a pak si natáhne skafandr a jde. Ale to je můj problém, nad vším moc přemýšlim.

Proto mě serou Star Wars, protože tam jsou různý nesmyslně uplácaný emzáci a my máme věřit tomu, že je s nima nějaká rozumná debata a že mají stejné návyky jako my.
@Walome (30.05.2012 14:59): Se to blbě animuje v mocapu když si tam navymýšlíš miliony nohou... A co bys tam chtěl vymýšlet, když to jsou všechno ufoni kteří podléhají gravitaci? Teda kromě reaperů, ti tam nějak gravitaci při obsazování Země neřešili, místy docela lol situace.
@Say (30.05.2012 14:56): Jo takhle. Ale mně se to docela líbilo a bylo to vtipný.
Spíš se divím, že nikdo neřeší, že všichni emzáci mluví anglicky a všechny mají lidskou stavbu těla (+-).
A co mě mrzí, že v celé trilogii je hrozně málo těch elkorů(?), co mluví stylem: "Nadšeně: vítám tě ve svém obchodě." "Otráveně: Co potřebuješ, člověče."
Na mapě ji stejně jako toho voluse v bance vidím, ale když přijdu k místu kde mají být, tak už tam nejsou :-/
@Eru (30.05.2012 14:30): Nie, to bolo práveže až neskôr. Fakt, že svietlo, že je v tej miestnosti a nikto, nič tam nebol. Tie priestory nie sú ani tak veľké a ani klikateľné na to, aby ju mohol človek prehliadnuť.
No já teď nemůžu najít ani Ashley na Normandii... Též si myslím že to bude bug hele, stává se mi že i v dialozích mi postavy zneviditelní a já se bavím se zdí. Myslíte že by pomohl reinstalace hry?
@Arcee (29.05.2012 23:00): ME3 je krapet zabugované, respektive tenhle bug se táhne už od ME1, a Barla Von může zmizet (propadnout se podlahou?) a pokud mi nic neuniklo, tak již není možné jej dostat zpět.
lidičky prosímváš, vyskytl se mi tu problém... po útoku cerberu na citadelu mi z banky na promenádě prezídia zmizel barla von, nevíte kde ho najdu?
@NateLogan (29.05.2012 19:05): no to je vlastně taky pravda:). Je fakt, že když tak vzpomínám - dost často byly protesty a každý si to představoval jinak (nové, staré Star Wars). Leckdy to ale bylo proto, že se nastavují, nebo naopak ubírají série a konec se vymýšlí narychlo. Někdo tu ale taky psal, že to s ME bylo podobně to je pravda. Babylon 5 má taky docela zvláštní konec a taky prý vymýšlený až "za pochodu", ale taky mě seriál bavil.
@Tulareanus (29.05.2012 20:01): Star Trek nesleduji, takže netuším. Ačkoli Enterprise jsem si onehdá přinesl. Minimálně kvůli té Vulkánce se na kus podívám. A hlavně tu není Kirk ani ten s divnýma vlasama a vousama...
@Sinister (29.05.2012 18:54): Nesúvisia príbehy, ale ten dej a herný svet má vždy veľmi podobné znaky celkovej štylizácie.

Inak posledný diel seriálu Enterprise je jeden z najhorších ukončení seriálov ever. Dokonca i tvorcovia to neskôr priznali
@Feidias (29.05.2012 17:20): No nevím, ale když končil Star Trek, lidi taky protestovali. A nejvíc je to vidět na Firefly, kde bez protestů fanoušků by nevznikl vůbec film Serenity... Prostě tahle "hysterie" je k něčemu dobrá a u ME rozhodně i oprávněná.

@NateLogan (29.05.2012 19:05): Určité spojující prvky tam jsou (názvy kouzel, předmětů, určité postavy, GFka/summony/whatever á la Shiva), což ve filmu z většiny není, ale společné prvky tam taky jsou. Plus je to jediná inkarnace FF (AFAIK), která se odehrává na Zemi.