No z toho traileru lze vycítit že bude se možná dostanem do kokpitu stíhačky.
Diskuze
@Tulareanus (02.03.2012 20:55): Něco podobného, jak má Mass Effect 2: Lair of the Shadow Broker?
Tak ma napadlo, že nejaký, aj keď veľmi arkádový boj vo vesmírnej prestrelke za kormidlom Normandy, by mohlo byť celkom fajn spestrením.
To já taky =)
@Arcee (02.03.2012 18:12): Opět Two Steps from Hell? BioWare je má asi v oblibě :-)
Launch trailer =))
@Jack_Dark (29.02.2012 23:34): Vyplývá to z jeho schopností.
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 21:09): To že byl Wrex biotik to mi nějak uniklo, nebo kde to je řečeno?
@NateLogan (29.02.2012 20:56): Tak to je bez debat pravda. :) Obojí.
Zajímavé je že Garrus na začátku přilbu má ale když k němu Shepard dojte tak ji sundá a už znovu nenandá (což byl evidentně hloupej krok :B)
Zajímavé je že Garrus na začátku přilbu má ale když k němu Shepard dojte tak ji sundá a už znovu nenandá (což byl evidentně hloupej krok :B)
@marwel (29.02.2012 20:26): To jo. By mne zajímalo, jestli nad uhlazeností jedničky někdo přemýšlel, nebo to byl jen důsledek lenosti vývojářů (brnění pro všechny, ať se to lehce otexturuje).
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 20:34): Pořád jim ale kontakt s vakuem neudělá dobře :P
PS: Sakra, kdyby ten blb Garrus měl přilbu/helmu, tak by pravděpodobně nepřišel o půlku obličeje. :D
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 20:34): Pořád jim ale kontakt s vakuem neudělá dobře :P
PS: Sakra, kdyby ten blb Garrus měl přilbu/helmu, tak by pravděpodobně nepřišel o půlku obličeje. :D
Mimochodem, pokud vám nevadí spoilery tak je tu video z Normandie SR2 z ME3.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Dnx9mFjPvnM
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Dnx9mFjPvnM
@marwel (29.02.2012 20:26): Víš co, já neříkám že je to pravda (pokud to tak vypadalo tak je to má chyba) jen říkám že se mi to jeví jako nejlepší pravděpodobné vysvětlení toho proč nemají brnění ale jen obyčejné hadry.
@marwel (29.02.2012 19:58): Nevím no, je pravda že Shepard ta brnění používat může. Ale já nemyslím že by biotiky nějak omeovalo samotné brnění v používání těch sil, podle mého je to čistě o té pohyblivosti a tomu jak to komu "sedne". Taky podle mého záleží na té rase, třeba ten Wrex je sice i biotik ale krogani jsou mnohem silnější než lidé a tak jim to asi nedělá problémy..
K té "distribuci" biotiky-Třeba by ale tím nebyli o nic silnější kdyby měli biotici lehké brnění a svou sílu by dávali jen do útoků. V těchhle hadrech co má Miranda nebo ta Jack bude prostě ta pohyblivost pro ně určitě lepší a asi jim to tak vyhovuje. :)
K té "distribuci" biotiky-Třeba by ale tím nebyli o nic silnější kdyby měli biotici lehké brnění a svou sílu by dávali jen do útoků. V těchhle hadrech co má Miranda nebo ta Jack bude prostě ta pohyblivost pro ně určitě lepší a asi jim to tak vyhovuje. :)
@NateLogan (29.02.2012 20:00): Je to docela prijemna diskuse no. Snazime se jeden druhemu vysvetlit, jak funguje neco, co neexistuje a o cem pravdepodobne ani jediny clovek v Bioware nepremyslel dele jak 2 vteriny.:-D
"Opět se ale potvrzuje že aby člověk předešel nedorozuměním a záměrným útokům od lidí co chtějí vyvolávat hádky musí každé téma hodně rozepsat."
Tohle téma začíná být fakt zlatý důl.
@NateLogan (29.02.2012 19:08): Bohajeho, ten můj blábol neber vážně. :) Od kdy je Matrix cyberpunk...
Tulareanus to vystihl a přirovnal skutečně dobře. U scifi a fantasy se přeci nedá hledět čistě na setting, protože ačkoliv se tak setting označit dá a člověk +/- pochopí co se myslí, tak v první řadě se jedná o žánry. Oboje se klidně může odehrávat v přítomnosti, nebo si i prohodit své stereotypní časové role. Hlavní je na co se ten výtvor soustředí. Proto máš třeba ve Firefly spoustu jednoznačně westernových scén, kde je úplně jedno, že tam figurují energetické zbraně atp.
Tohle téma začíná být fakt zlatý důl.
@NateLogan (29.02.2012 19:08): Bohajeho, ten můj blábol neber vážně. :) Od kdy je Matrix cyberpunk...
Tulareanus to vystihl a přirovnal skutečně dobře. U scifi a fantasy se přeci nedá hledět čistě na setting, protože ačkoliv se tak setting označit dá a člověk +/- pochopí co se myslí, tak v první řadě se jedná o žánry. Oboje se klidně může odehrávat v přítomnosti, nebo si i prohodit své stereotypní časové role. Hlavní je na co se ten výtvor soustředí. Proto máš třeba ve Firefly spoustu jednoznačně westernových scén, kde je úplně jedno, že tam figurují energetické zbraně atp.
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 19:48): Ta teorie má jednu vadu. Miranda bez bariér vydrží stejně jako Shepard (stejné povolání). Takže tenhle "technobable" je zbytečný. Prostě realita ustoupila estetice.
Edit: Pardon, asi si myslel další ve hře nespecifikovanou biotickou bariéru. Já bych to neřešil. V kodexu nic nepíší a naše snahy to vysvětlit budou stejně věcné jako odůvodnění, proč Han Solo měří čas v jednotkách vzdálenosti :)
Edit: Pardon, asi si myslel další ve hře nespecifikovanou biotickou bariéru. Já bych to neřešil. V kodexu nic nepíší a naše snahy to vysvětlit budou stejně věcné jako odůvodnění, proč Han Solo měří čas v jednotkách vzdálenosti :)
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 19:48): Ja to myslel tak, ze brneni omezuje jejich bioticke schopnosti. Jenze kdyz je Shepard biotik, brneni pouzvat muze. Krogane mozna pohyblivost neresi, ale pokud by je zbroj omezovala pri provadeni biotickych utoku, nejspis by zbroj nepouzivali. Wrex ji ale pouzival (byl to biotik nepletu-li se?). Kdyby mela biotika neco nahrazovat, tak bych to videl spise na kineticke stity nez zbroj. A urcitym zpusobem by je to muselo vysilovat. Proc tedy v pripade, ze me to neomezuje pri provadeni biotickych utoku, nepouzit lehci zbroj s kinetickymi stity a biotiku smerovat pouze na utoky (a tim byt v utoku silnejsi)? Nebo snad myslis, ze jsou biotici prirozene silnejsi kvuli biotice?
@marwel (29.02.2012 19:39): Není to hloupá teorie, to s tou pohyblivostí jsem totiž jen neuváděl, já prostě přepokládal že když napíšu že když mají biotiku nepotřebují težké brnění tak že každému docvakne že tam spadá (protože je to naprosto logické) i ta pohyblivost. Opět se ale potvrzuje že aby člověk předešel nedorozuměním a záměrným útokům od lidí co chtějí vyvolávat hádky musí každé téma hodně rozepsat. Protože pokud to neudělá vždy se najde někdo kdo toho hned využije..
Jinak ta bariéra vydrží asi tolik co to brnění. Samosebou ano, někteří nepřátelé mají obojí, ale většinou jsou to mnohem silnější rasy -třeba krogané- kteří pohyblivost zas tak neřeší.
Nevidím problém v tom že nahradili brnění biotikou a kinetickými štíty.
Jinak ta bariéra vydrží asi tolik co to brnění. Samosebou ano, někteří nepřátelé mají obojí, ale většinou jsou to mnohem silnější rasy -třeba krogané- kteří pohyblivost zas tak neřeší.
Nevidím problém v tom že nahradili brnění biotikou a kinetickými štíty.
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 18:03): S tou biotikou je to predpokladam pouze tva teorie a mimochodem hodne hloupa teorie. Kdyby to bylo rekneme z duvodu pohyblivosti, ze treba potrebuji pro uvolneni bioticke energie co nejvetsi svobodu pohybu (jako napriklad kouzleni v BG apod.) tak dobra, ale nahrazovani brneni biotikou? To asi ne. Vzdyt ve hre hrac take potkava nepratele, kteri maji bud silne kineticke stity, nebo silnou zbroj (a nebo oboji). Hrac by tak mel pocitat s tim, ze Mirinda a Jackson 5 maji silne a uzitecne bioticke schopnosti, ale v prime palbe hovno vydrzi (a treba to tak je, ja uz si to nepamatuji). btw. Nemela by sila kinetickych stinu primo souviset s kvalitou zbroje? Kam ty energeticke clanky narves kdyz na sobe nic nemas?
@NateLogan (29.02.2012 19:08): Scifi je predsa fikcia! Science fiction = vedecká fikcia = chýbajúce vedecké poznatky sú nahradené neoverenými dohadmi a tmelom, ktorý sa pokúša mať hypotetický vedecký základ.
Fantasy stojí predovšetkým na základe čiernobieleho boja dobra a zla (prevažne rozprávky), morálneho ponaučenia (bájky) a hlavne na prvkoch, ktoré sa nijak nesnažia opierať o fyzikálne/biologické či iné vedecké javy a teórie. Ich ťažiskom teda nie je veda a technika, ako hlavný činiteľ pre setting príbehu. Vezmi si Star Trek, tam samotné technológie ruku v ruke s vedeckými prístupmi a utopickými geopolitickými teóriami (Hviezdna flotila, pozbavenie sa základných spoločenských neduhov v rámci planéty Zem atď..) i keď sú samozrejme "farfetched". Zatiaľ čo v SW pôsobí technológia oveľa viac ako pôsobivá kulisa pre mystické boje dobra so zlom, s využitím futuromečov a "mágie".
Fantasy stojí predovšetkým na základe čiernobieleho boja dobra a zla (prevažne rozprávky), morálneho ponaučenia (bájky) a hlavne na prvkoch, ktoré sa nijak nesnažia opierať o fyzikálne/biologické či iné vedecké javy a teórie. Ich ťažiskom teda nie je veda a technika, ako hlavný činiteľ pre setting príbehu. Vezmi si Star Trek, tam samotné technológie ruku v ruke s vedeckými prístupmi a utopickými geopolitickými teóriami (Hviezdna flotila, pozbavenie sa základných spoločenských neduhov v rámci planéty Zem atď..) i keď sú samozrejme "farfetched". Zatiaľ čo v SW pôsobí technológia oveľa viac ako pôsobivá kulisa pre mystické boje dobra so zlom, s využitím futuromečov a "mágie".
@Hamster (29.02.2012 18:55): Pokud jde o mě, tak sci-fi jako sci-fi :). Nicméně nesedí tomu spíš nálepka "Space Opera"?
@Tulareanus (29.02.2012 18:59): To už pak jen záleží, co tomu člověk zbaští. SW má sílu a hyperprostor, ST má kvadrilion blbostí včetně hyperprostoru atd. Pokud jde třeba o cestování vesmírem (někam dál), tak sci-fi bez notné dávky fikce až fantasy najdeš jen těžko.
@Tulareanus (29.02.2012 18:59): To už pak jen záleží, co tomu člověk zbaští. SW má sílu a hyperprostor, ST má kvadrilion blbostí včetně hyperprostoru atd. Pokud jde třeba o cestování vesmírem (někam dál), tak sci-fi bez notné dávky fikce až fantasy najdeš jen těžko.
Veru facepalmuhodné. Ja doporočujem preložiť si slová science fiction, použiť google, dať si facku a nezasierať diskusiu. :)
A Bodkin chcel asi narážať na to, že Jurský Park sa snaží ísť cestou vedeckej fikcie, zo vzorky DNA z nejakého hmyzáka v jantári idú geneticky vytvárať dinosauri. Zatiaľ čo Star Wars má mystické prvky v podobe vesmírnej sily, temnej a svetlej strany a ich reálnych dopadov na bytosti, rôzne "vychytávky", ktoré kompletne ignorujú fyzikálne, biologické či iné zákonitosti a opierajú sa len o "this is awesome, dude" efekt (nevadí mi to, ale je to rozdiel). Čiže v zásade má Star Wars v sebe viac fantasy prvkov ako scifi. Scifi neznamená budúcnosť rovnako ako fantasy neznamená pseudostredovek. Sú to len najviac spopularizované reálie týchto žánrov.
A Bodkin chcel asi narážať na to, že Jurský Park sa snaží ísť cestou vedeckej fikcie, zo vzorky DNA z nejakého hmyzáka v jantári idú geneticky vytvárať dinosauri. Zatiaľ čo Star Wars má mystické prvky v podobe vesmírnej sily, temnej a svetlej strany a ich reálnych dopadov na bytosti, rôzne "vychytávky", ktoré kompletne ignorujú fyzikálne, biologické či iné zákonitosti a opierajú sa len o "this is awesome, dude" efekt (nevadí mi to, ale je to rozdiel). Čiže v zásade má Star Wars v sebe viac fantasy prvkov ako scifi. Scifi neznamená budúcnosť rovnako ako fantasy neznamená pseudostredovek. Sú to len najviac spopularizované reálie týchto žánrov.
"surovou realitu bych u sci-fi nikdy nehledal protože reálné nikdy být nemohou."
"scifi je hlavne o tom, ze se dej odehrava v budoucnosti, ze to ma urcite technlologicke vymozenosti a ze se tam tedy vyskytuji mimozemske rasy."
:,(
Jinak hrál jsem jen jedničku, ale imo je to cyberpunk, jelikož akční pasáže a scény mě bavily asi tak stejně, jak v Matrixu.
"scifi je hlavne o tom, ze se dej odehrava v budoucnosti, ze to ma urcite technlologicke vymozenosti a ze se tam tedy vyskytuji mimozemske rasy."
:,(
Jinak hrál jsem jen jedničku, ale imo je to cyberpunk, jelikož akční pasáže a scény mě bavily asi tak stejně, jak v Matrixu.
@NateLogan (29.02.2012 18:39): Ano, tak to souhlasím. Nicméně bych podotkl že já neříkal že by se s nimi člověk měl smířit, říkám že by se nad nimi neměl pozastavovat. Protože (jak už jsi sám nahlodl) kdybych se měl takto pozastavovat nad každou nelogičností nebo chybou v tom kterém universu, vůbec bych si to nemohl užít.:)
@Bodkin (29.02.2012 18:36): Krom toho že jsi to naznačil opravdu hloupě bych podotkl že ignorovat mne hodláš proto že ve skutečnosti jsi uplně mimo.
@Bodkin (29.02.2012 18:15): Není náhodou oboje sci-fi? Jestli vesmír, nebo genetika, to už je šumafuk. SW má ale tu smůlu, že hafo lidí to bere jen jako pohádku (což taky je, ale prostě ve sci-fi prostředí).
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 18:03): Bych to rozdělil na dvě skupiny. Máme tu realitu technologií a dalších věcí kolem. Tam je situace jasná, většina sci-fi si zavede své reálie, které považuje za platné (tady třeba Effect Zero), což až na výjimky jsou snůšky keců.
Pak jsou tu ale obecnější věci, které nahlodávají sebelepší vážné sci-fi. Prostě selský rozum. Třeba: Podpadky do terénu nepatří. Výstřih aspol. ve vakuu fakt není dobrý nápad... BTW schválně si spočítejte, kolik RPG her před ME1 mělo reálně navržené brnění (hlavně u žen).
Zásadně ale nesouhlasím s tím, že konzument by se měl s těmihle věcmi u sci-fi smířit. Já preferuji reálnější zpracování (nejen sci-fi) a ústupky kvůli popularizaci mě budou mrzet vždy. Nicméně je toleruji, jinak bych se fakt neměl na co dívat, co číst a co hrát :)
Pak jsou tu ale obecnější věci, které nahlodávají sebelepší vážné sci-fi. Prostě selský rozum. Třeba: Podpadky do terénu nepatří. Výstřih aspol. ve vakuu fakt není dobrý nápad... BTW schválně si spočítejte, kolik RPG her před ME1 mělo reálně navržené brnění (hlavně u žen).
Zásadně ale nesouhlasím s tím, že konzument by se měl s těmihle věcmi u sci-fi smířit. Já preferuji reálnější zpracování (nejen sci-fi) a ústupky kvůli popularizaci mě budou mrzet vždy. Nicméně je toleruji, jinak bych se fakt neměl na co dívat, co číst a co hrát :)
@CJ (29.02.2012 18:16): Skoro
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 18:23): Já s tebou neargumentuji, pouze jsem ti naznačil, že tě hodlám ignorovat.
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 18:23): Já s tebou neargumentuji, pouze jsem ti naznačil, že tě hodlám ignorovat.
@Bodkin (29.02.2012 18:15): To by mě vážně zajímalo=) Povídej.
@Bodkin (29.02.2012 18:15): Opravdu hodnotný argument. :/ :B
@Bodkin (29.02.2012 18:15): Spielberg-a a dinosaury? :D
@Say (29.02.2012 17:39): Jen tak? Zdarma rozdat zkušenosti, které jsem nabyl dlouhým studiem? Blázníš?
Ale ok, ok, udělejme to takhle. Co má Jurský park a naprosto to chybí Star Wars.
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 18:03): Bleabr.
Ale ok, ok, udělejme to takhle. Co má Jurský park a naprosto to chybí Star Wars.
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 18:03): Bleabr.
@NateLogan (29.02.2012 16:27): Jenže to je ono, když je něco sci-fi tak si prostě můžeš být jistej že dřív nebo později tam narazíš na něco co reálné nebude. Proto myslím že nemá cenu řešit že sci-fi v sobě nemá reálný prvky (zrovna u toho brnění ale myslím že to pochopitelné celkem je, už jsem to psal Neoxin, Miranda a Jack jsou velice silné biotičky a brnění jim nahrazuje právě biotika)
Btw- Ano, i sci-fi může obsahovat některé realistické prvky, ale myslím že je jen na tvůrcích jak si svůj svět vytvoří a hráč nebo jiný "konzument" toho kterého formátu (kniha,film, hra atd) by se podle mého nad tím neměl pozastavovat.
Btw1 -Ano, Carterová nemá uniforu s výsřihem, ale taky nemá biotiku :B .
@Bodkin (29.02.2012 17:07): Leda prd. Slovíčkařit klidně můžeš (říkej si tomu třeba horror pokud chceš :B) ale Mass Effect je sci-fi naprosto bez debat. To že pro ně to je naprosto normální s tím nemá co dělat. Tohle se totiž neurčuje podle toho zda je to normální pro ně ale podle toho zda je to normální pro nás a náš svět. Nicméně tohle tu nemíním více řešit a rozvádět tu nějakou hádku na téma co je sci-fi a co ne. Mimochodem to jak jsi argumentoval podobnou formou postoje Sheparda na obale ME3 jako stojí Hawke na DA2 to mne opravdu pobavilo.
Btw- Ano, i sci-fi může obsahovat některé realistické prvky, ale myslím že je jen na tvůrcích jak si svůj svět vytvoří a hráč nebo jiný "konzument" toho kterého formátu (kniha,film, hra atd) by se podle mého nad tím neměl pozastavovat.
Btw1 -Ano, Carterová nemá uniforu s výsřihem, ale taky nemá biotiku :B .
@Bodkin (29.02.2012 17:07): Leda prd. Slovíčkařit klidně můžeš (říkej si tomu třeba horror pokud chceš :B) ale Mass Effect je sci-fi naprosto bez debat. To že pro ně to je naprosto normální s tím nemá co dělat. Tohle se totiž neurčuje podle toho zda je to normální pro ně ale podle toho zda je to normální pro nás a náš svět. Nicméně tohle tu nemíním více řešit a rozvádět tu nějakou hádku na téma co je sci-fi a co ne. Mimochodem to jak jsi argumentoval podobnou formou postoje Sheparda na obale ME3 jako stojí Hawke na DA2 to mne opravdu pobavilo.
@Bodkin (29.02.2012 17:35): A já myslel, že nám povrchním, odkojeným na SW, konečně otevřeš oči=(
lol
@Say (29.02.2012 17:26): Dobrá otázka.
@Bodkin (29.02.2012 17:07): Moment... A co by tam podle tebe mělo být, aby to vlastně bylo sci-fi?
@Neoxin (29.02.2012 17:15): Viděl jsi vůbec nějaké scifi kromě SW, ST, SG a Flashe Gordona?
A co má přítomnost mimozemšťanů společného s fantasy? Taky byste nazvali Crest/Banner of the Stars fantasy jen kvůli tomu, že tam jsou elfové (doslova)? U mě má tedy definice fantasy a sci-fi zcela jiný význam :).
Čert vem, že příběh a ideály světa jsou jen převlečené klasické fantasy klišé á la Star Wars.
Čert vem, že příběh a ideály světa jsou jen převlečené klasické fantasy klišé á la Star Wars.
@Bodkin (29.02.2012 17:07): No sorry, ale tak scifi je hlavne o tom, ze se dej odehrava v budoucnosti, ze to ma urcite technlologicke vymozenosti a ze se tam tedy vyskytuji mimozemske rasy. Jestli ti tohle prijde jako fantasy jen z toho duvodu, ze tam nikdo neposouva nejake pomyslne hranice... tak nevim uprimne :) A btw i tom by se dalo polemizovat. Jen treba to, ze se snazi dostat skrze omegu 4 relay, coz je sakra posouvani hranic u nich v universu...
Protože to nemá žádné scifi prvky? Biotechnologie, energetické zbraně, mimozemšťané... všechno je pro ně normální, nikdo se s ničím nevyrovnává ani neposunuje hranice. Je to tradiční fantasy, místo magie je tam biotika, místo elfů ty modré holky, místo trpaslíků Gruntové či jak se jim nadává... Však se podívej na přebal ME3. Šep tam má naráz dlouhý holobodec, není u nějakého DA podobná póza a levička nedrží magii?
Edit: Say: Nemá, ale ty to nevidíš protože jsi omezený a povrchní! CHA!
Edit: Say: Nemá, ale ty to nevidíš protože jsi omezený a povrchní! CHA!
@Bodkin (29.02.2012 16:52): Od DA:O to má hóódně daleko.
@Bodkin (29.02.2012 16:52): tak to nevim, proc si myslis, ze to je v nejlepsim pripade Science fantasy? Podle me to zadne fantasy prvky nema a romanci do toho asi tezko budeme tahat...
Myslím, že je to klasický fantasy přístup opatlaný vědou, aby se neřeklo. Ve své podstatě je to stejné jako Dragon Age.
Edit: Protože tam k tradičnímu významu či smyslu sci-fi - vyrovnávání člověka s moderními technologiemi, dochází jen zřídka. Třeba to Kaidenovo mizerné zdrátování tam myslím ani nebylo dořešelo, raději se začali hrabat v romanci než v něčem alespoň zdaleka sci-fi.
Edit: Protože tam k tradičnímu významu či smyslu sci-fi - vyrovnávání člověka s moderními technologiemi, dochází jen zřídka. Třeba to Kaidenovo mizerné zdrátování tam myslím ani nebylo dořešelo, raději se začali hrabat v romanci než v něčem alespoň zdaleka sci-fi.
@Bodkin (29.02.2012 16:49): Myslíš, že to není fikce?
Mass Effect je v nejlepším případě Science Fantasy.
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 14:34): Já to beru, ale prostě nesouhlasím s tím, že sci-fi nemohou být reálná (v rámci možností). ME1 si dalo hodně záležet, aby vypadalo seriózně. I takový film Avatar v tomhle válí (technika, technologie, vojenské postupy, stačí si odmyslet pohádkový příběh a ujetou planetu). A co teprve kdybych zabrousil do světa knih (Honorverse).
Prostě reálné (plausible) sci-fi udělat jde, někdo jej i preferuje (já) a nerad vidí, jak se z ME stává víc fantasy než sci-(fi). Ale jinak samo sebou že i opačná strana barikády je fajn, viz ST, SW, BSG (tady je fajn technika a vojenská stránka věci)., FireFly, Farscape, SG (btw Carterová taky nemá uniformu s výstřihem :D)...
Prostě reálné (plausible) sci-fi udělat jde, někdo jej i preferuje (já) a nerad vidí, jak se z ME stává víc fantasy než sci-(fi). Ale jinak samo sebou že i opačná strana barikády je fajn, viz ST, SW, BSG (tady je fajn technika a vojenská stránka věci)., FireFly, Farscape, SG (btw Carterová taky nemá uniformu s výstřihem :D)...
@Giovanni Antonio Kekelli (29.02.2012 14:36): Jak rikam, svou pravdu mas, a ano treba to ani nepotrebuji. Proste se to nakym hracum nelibi a druhym jo, otazka vkusu.
@Neoxin (29.02.2012 14:30): Jak jsem psal, mají biotiku- nepotřebují brnění. Tak to vidím já a je to takové nejnormálnější vysvětlení pro ty co se pozastavují nad tím proč Miranda a Jack mají na sobě jen pár hadříků.
@NateLogan (29.02.2012 13:39): To tvrdíš ty, jenže dle mého to není pravda. Argumentovat tím že jednička brnění měla zase nepřijde správné mě. Mě jde o to že je hloupé se pozastavovat nad takovými věcmi když hra a celé universum prostě spadá pod sci-fi které zpravidla nebývají realistické. Samosebou s tím že velký výstřih prodá více než brnění se nemíním hádat, to je fakt. Ale pokud si to nějaké universum může dovolit tak jsou to právě univerzum že žánru sci-fi.
Třeba u té Mirandy nebo Jack, tam si vemte že ony brnění pravděpodobně vůbec nepotřebují protože mají svou biotiku která jim propůjčuje podobné vlastnosti jako kdyby měly brnění normální.
A jak jsem psal, surovou realitu bych u sci-fi nikdy nehledal protože reálné nikdy být nemohou. Možná by jsi zase namítl že ME1 brnění měla, jenže to že když jednička to měla neznamená že tvůrci nemohou dělat změny + i v ME1 je hromada věcí které relistické nebyly a nikdo se nad nimi nepozastavoval. Takže jak říkám, takovéhle věci vůbec neřešte.
Třeba u té Mirandy nebo Jack, tam si vemte že ony brnění pravděpodobně vůbec nepotřebují protože mají svou biotiku která jim propůjčuje podobné vlastnosti jako kdyby měly brnění normální.
A jak jsem psal, surovou realitu bych u sci-fi nikdy nehledal protože reálné nikdy být nemohou. Možná by jsi zase namítl že ME1 brnění měla, jenže to že když jednička to měla neznamená že tvůrci nemohou dělat změny + i v ME1 je hromada věcí které relistické nebyly a nikdo se nad nimi nepozastavoval. Takže jak říkám, takovéhle věci vůbec neřešte.