Tuhle hru jsem si poprvé zahrál až teď, 11 let po jejím vydání. A musím teda říct že ač jsem se z počátku bál grafiky a zpracování, nakonec mě hodně bavila. Kam se na ní hrabou některé současné hry :D
Diskuze
@RXQ79rudax (20.06.2012 23:31): srovnani pekne, k te posledni scene v hale si mohl pridat 3D Mark 01 kde je naprosto presne zkopcena :)
http://www.youtube.com/watch?v=E14Kt1ynvic
http://www.youtube.com/watch?v=E14Kt1ynvic
@RXQ79rudax (20.06.2012 23:31): Já chci matrix 3D, kurňa už...
Max znovu dokončen +
tady jsem připravil srovnání některých podobných scén z Maxe a Matrixe - video:
MATRIX and MAX PAYNE
tady jsem připravil srovnání některých podobných scén z Maxe a Matrixe - video:
MATRIX and MAX PAYNE
AFAIK tak Matrix jako první použil vyloženě "Bullet Tima" ve smyslu x fotoaparátů v skoro-kruhu a kamerami na konci, v ostatních filmech to bylo jen použití kamery s vysokým fps. Ale možná se pletu.
Co říkáte na http://goo.gl/KKpAz ?
Zkoušel jsem, na Xperia Active běží fajn, ale bohužel nic pro mě, mám jen menší HVGA a na tom je ovládání i čtení textu ve hře peklo...
Zkoušel jsem, na Xperia Active běží fajn, ale bohužel nic pro mě, mám jen menší HVGA a na tom je ovládání i čtení textu ve hře peklo...
@John Mirra (17.06.2012 20:53): whaaa..? O.o
@John Mirra (17.06.2012 20:53): Nestraš.
@HolyMeatball (17.06.2012 20:47): ... a možná čtyřkou a pětkou. :)
@HolyMeatball (17.06.2012 20:47): Přesně tak.
A pak to museli zesrat dvojkou a trojkou. :)
@John Mirra (17.06.2012 20:35): Všechny ty scény jsou naprosto legendární. A když říkám všechny, říkám všechny. A tím myslím všechny :)
@Walome (17.06.2012 20:24): Matrix opisuje jak divej- z různých filmů a anime, ale opisuje tak dobře, že je to vlastně úplně šumák. Tu scénu v lobby jsem si ještě na VHSce pouštěl do zblbnutí :)
@Všivák (17.06.2012 20:22): Jasně. A neříkám, že Matrix opisuje (teda asi ano), ale prostě nebyl první, ale byl PRVNÍ, co se týče všeobecného povědomí. A je to poslední kultovní film, který v kinech běžel.
@Walome (17.06.2012 20:16): To je taky pravda, akorát tam nejsou vidět kulky v letu..
@John Mirra (17.06.2012 15:06): Co já slyšel, tak Bullet time vůbec není věc Matrixu, ale léta jsem měl za to, že jo. Ale když se třeba mrkneš na Desperados, tak tam je pár totožných scén.
@John Mirra (17.06.2012 15:06): To je pravda..
Nechci vyvolávat nějaký flame nebo tak, ale film Blade měl pár bullet-time scén ještě před Matrixem... :)
@Tulareanus (17.06.2012 14:58): Sem by sa hodil nejaký obrázok...
@CJ (17.06.2012 14:55): Pochybujem, že vysokorozpočtový hollywoodsky snímok hľadal inšpiráciu brázdnením internetu a hľadaním nedokončených hier. Nehovoriac o tom, že ani ten film asi nebol vo výrobe len chvíľu.
@RXQ79rudax (16.06.2012 13:10): Otázne je, kto sa inšpiroval kým, keďže Max Payne mal výjsť pôvodne o dosť skôr. A Sam Lake povedal, že oni mali nápad so spomaľovaním času skôr než Matrix. :)
@RXQ79rudax (16.06.2012 13:10): inspirace filmem matrix je dost zřejmá, tudíž se svým soudem rozhodně nemylíš.
@RXQ79rudax (16.06.2012 13:10): No nepovídej.
- mě hra hned když jsem ji před nějakými 9 lety hrál poprvé - vždy připomínala film Matrix
( momentálně jsem ve druhé části a 2. kapitole )
- řekl bych že se autoři asi tímto filmem inspirovaly: zpomalení času / zrychlené reflexy + ty skoky, černý kabáty, přestřelky v metru, taky ten výbuch těch dveří a taky ten uvolněný kachlík, honička po střechách, arsenál zbraní - samopal do každé ruky, ty sloupy jak z nich pěkně po zásazích zbraní odlítávají kousky omítky/kamení - kdyžtak ještě zpomaleně - přestřelka s tím komandem - také jedna z nejlepších scén z Matrixu.
( momentálně jsem ve druhé části a 2. kapitole )
- řekl bych že se autoři asi tímto filmem inspirovaly: zpomalení času / zrychlené reflexy + ty skoky, černý kabáty, přestřelky v metru, taky ten výbuch těch dveří a taky ten uvolněný kachlík, honička po střechách, arsenál zbraní - samopal do každé ruky, ty sloupy jak z nich pěkně po zásazích zbraní odlítávají kousky omítky/kamení - kdyžtak ještě zpomaleně - přestřelka s tím komandem - také jedna z nejlepších scén z Matrixu.
@Chuck (13.06.2012 23:20): Tu mám aj ja. :)
@Chuck (13.06.2012 23:20): Ta je nejlepší... já mám Kolekci klasiky rád a dokonce i ten novej formát se mi líbí, jen by nemusel být oranžový. A u Risenu byl i pseudomanuál, já jsem spokojen :)
@Isair (13.06.2012 23:55): Tak to pak nemá chybu!
No jo, to bych si pro to mohl o víkendu skočit a nemusel tak platit poštovné.
@Isair (13.06.2012 22:42): Jinak tady to na rozdíl od Surtepu mají skladem, akorát o pár drobných navíc.
@Wolverine (13.06.2012 23:20): Přesně tuhle!
@Chuck (13.06.2012 23:16): Ano stále. Ty máš tu první verzi v tom béžovém provedení?
@Wolverine (13.06.2012 23:08): Takže to CD k tomu pořád ještě přibalují jako kdysi, když jsem to před lety kupoval.
@Walome (13.06.2012 23:02): Sladká barvička, ne? :-)
@Walome (13.06.2012 23:02): Sladká barvička, ne? :-)
@Isair (13.06.2012 22:42): Tuhle Anthologii jsem si nedávno koupil, obsahuje i CD s češtinou na oba dva díly, určitě do toho jdi :-)
@Chuck (13.06.2012 22:38): A k tomu ve fešné oranžové krabičce :)
@Chuck (13.06.2012 22:38): Ještě mám jiné resty, které mají v téhle chvíli přednost (a že jich není málo). Nicméně cena je tam koukám slušná, vzít bych to tam zatím mohl... dík za tip.
@Isair (13.06.2012 22:04): Tak to tady popadni a upaluj.
@Chuck (13.06.2012 22:15): Aj na dva. :D
@Isair (13.06.2012 22:04): No je to minimálně na výchovný pohlavek. ;-)
@Chuck (13.06.2012 20:47): Vím, je to rouhání. Až bude ta správná nálada, nejspíš jej zahraji, cena je přijatelná.
Intro... to už si člověk skoro nepamatuje. Dneska to jsou jen reklamy a cutscény při zapnutí nové hry...
@Isair (13.06.2012 20:35): A já zase přemýšlím o tom, jak je možné, že jsi MP nehrál. :-(
@RXQ79rudax (13.06.2012 20:32): Teď tak přemýšlím, že jsem tu snad od tebe ještě nenarazil na příspěvek, ve kterém by nebyl odkaz na některé tvé YT video:).
jo skvělá temná atmosféra.
- vypnul jsem si hned to auto míření aby hra byla dost težší a aby ta zaměřovací tečka vůbec k něčemu byla - s tím auto mířením je to totiž moc pohodový stačí opravdu jen být otočený směrem k nějakému protivníkovi a zásah je jistý i když ta tečka je velkej kus od něj.
- hraní si nahrávám: intro + ta úvodní část
- vypnul jsem si hned to auto míření aby hra byla dost težší a aby ta zaměřovací tečka vůbec k něčemu byla - s tím auto mířením je to totiž moc pohodový stačí opravdu jen být otočený směrem k nějakému protivníkovi a zásah je jistý i když ta tečka je velkej kus od něj.
- hraní si nahrávám: intro + ta úvodní část
V jedničce mj. vede hlavně atmosféra. V akčních hrách asi jedna z nejlepších, co jsem poznal.
@Hrdlodus (11.06.2012 12:00): Těžko říct když tě nebavilo demo. Mě MP1 celkem překvapil. Hrál jsme ho teď po letech a ta hra ani moc nezestárla. I teď mě bavila. Bullet time je ale ve dvojce řešenej lépe. Celkově je dvojka zmáklá líp.
Může ta hra něco nabídnout hráči, kterého vůbec nebavilo ani dost dlouhé demo?
tak som to nakoniec nejako rozchodil, zvuk opravil a ide sa hrať :)
Měl jsem stejnej nápad a oba díly fungujou bez problémů na Win7-64HP. Zrovna hraju dvojku.
U jedničky jen nejde zvuk. To ovšem 100% řeší tenhle fix
@Sinister (10.06.2012 09:04): Přeně tenhle typ spoilerů osvětlující příběh bych na databázi chtěl u každý hry.
U jedničky jen nejde zvuk. To ovšem 100% řeší tenhle fix
@Sinister (10.06.2012 09:04): Přeně tenhle typ spoilerů osvětlující příběh bych na databázi chtěl u každý hry.