@Shoggot (10.03.2013 16:36): Proč po mě teda pálí když chci jít dopředu a zabíjí mě? :)
Diskuze
Sniperka je ve skladu (tam kde musíš vyhodit do vzduchu ty zdi).
A BTW, nelogičnost v tom úplně nehledej, sniper tě nezastřelil, protože tě zastřelit nechce.
A BTW, nelogičnost v tom úplně nehledej, sniper tě nezastřelil, protože tě zastřelit nechce.
Aha, takže další logika téhle hry - sniper mě chce sejmout, vidí mě a Meryl v zaměřovači - koho sejme? Samozřejmě Meryl a udělá si z ní návnadu. Dafuq? Proč nezabil rovnou mě když jsem stál vedle ní? Jo a ted jakože mám někde sehnat sniperku, což nemám páru kde a Meryl tam zatím jakože počká, času dost, má jenom 3 kulky v těle a silně krvácí. Ale tak co se dá dělat, já se projdu po ostrově a snad to někde najdu.
A ty její kecy když tam umírala... ty byly fakt legrační, připomnělo mi to tu nechtěně vtipnou scénu ve Spider-manovi 3, kdy se Mary-Jane rozchází s Peterem na mostě.
Popravdě nejradši bych tam tu cuchtu nechal vykrvácet, stejně akorát zdržuje :P
A ty její kecy když tam umírala... ty byly fakt legrační, připomnělo mi to tu nechtěně vtipnou scénu ve Spider-manovi 3, kdy se Mary-Jane rozchází s Peterem na mostě.
Popravdě nejradši bych tam tu cuchtu nechal vykrvácet, stejně akorát zdržuje :P
@ugraugra (10.03.2013 14:23): ne,codec jsem nemyslel, ale 1nička je svá, spíš je myšleno 2 a výš...
@ugraugra (10.03.2013 14:23): mozna je to tim, ze to pripomina tvuj zpusob konverzace s neznym pohlavim a to te desi :-P
@Fg (10.03.2013 14:13): Myslíš rozhovory typu "Zdravím Snaku, já jsem Mei Ling, vaše nová analytička". "Oooou, čau bejby, ty si ale pěkná prdelka, nechceš si to rozdat?". Jo, z těchle dialogů mi vážně padá čelist... zděšením...
@Shoggot (10.03.2013 11:59): nezasloužili :)
btw jw to hlavně o postavách, příběhu a dialozích, gameplay je až to poslední, kor v 1 a 2 se musí dost cedit zuby,3jka se už dá a 4ka už je konečně i hratelná, ale o to tu opravdu nejde...
btw jw to hlavně o postavách, příběhu a dialozích, gameplay je až to poslední, kor v 1 a 2 se musí dost cedit zuby,3jka se už dá a 4ka už je konečně i hratelná, ale o to tu opravdu nejde...
@ugraugra (10.03.2013 12:53): Zrovna já tyhle hry házím do kategorie "taktické strategie". Tak jako tak je to něco jiného, i když tam jsou společné herní mechanismy. A MGS byl, je a bude vždy trochu over the top s nesmyslnými věcmi, šmarja, stačí se podívat na Twin Snakes, MGA a další vylomeniny :D
@NateLogan (10.03.2013 12:34): To jsem si ani nevšiml že tu byli Desperados vedeni jako real-time strategie, což je nesmysl. Máš tam zorné pole, plížíš se, likviduješ nepřátele, má to s MGS hodně společných prvků. Hodil bych je + všechny Commandos a podobné hry do "taktické" případně "stealth" akce.
@ugraugra (10.03.2013 12:23): Desperados je strategie, Dishonored je o 15 let mladší hra :P. MGS má velmi specifické "vlastnosti" světa, které musíš přijmout, jinak tě to bude akorát štvát. V dalších dílech si z toho všeho dělají autoři dokonce srandu.
A raději se nepřibližuj k Metal Gear Ac!d, z toho bys dostal infarkt.
A raději se nepřibližuj k Metal Gear Ac!d, z toho bys dostal infarkt.
@7c (10.03.2013 12:16): Co třeba Desperados, tam bylo také zorné pole, ale člověk si musel dávat pozor taky na hluk - proběhnout se strážnýmu za zády nešlo. Navíc se museli ukrývat mrtvoly, tady prostě zmizí, což považuju za nesmysl. O dost lépe řešené to bylo třeba i v Dishonored.
@ugraugra (09.03.2013 16:42): "Kua a ti strážní jsou taky tupí jak prdel, běhám jim metr za zádama, dupu jak slon, ale whatever, nejsem v jejich zornym poli, tak je to v pohodě."
Vítej ve světě počítačových her. Ještě jsem nehrál žádnou "stealth" hru, která by působila realisticky (Thief - zhasínání pochodní a návrat stráží do nečinnosti, DMoMM - jatka na 5 metrech čtverečních a pořád ve stínu, Splinter Cell a celá mapa omráčená v jedné místnosti,...). Ve výsledku to zpravidla není o hraní na realitu, ale o hraní v nastavených mantinelech herního systému a mechanismů - ne simulátor, ale arkáda.
Vítej ve světě počítačových her. Ještě jsem nehrál žádnou "stealth" hru, která by působila realisticky (Thief - zhasínání pochodní a návrat stráží do nečinnosti, DMoMM - jatka na 5 metrech čtverečních a pořád ve stínu, Splinter Cell a celá mapa omráčená v jedné místnosti,...). Ve výsledku to zpravidla není o hraní na realitu, ale o hraní v nastavených mantinelech herního systému a mechanismů - ne simulátor, ale arkáda.
@Shoggot (10.03.2013 11:59): Dnes už není problém pustit na PC přes PCSX2. Jedna z mála nonRPG her, kterou jsem si na PS2 pořídil (spolu s ICO, Shadow of Colossus, Okami, Drakan a Jedi Starfighter).
PCčkáři by si zasloužili MGS3. To už je vyšperkováno k dokonalosti.
@ugraugra (09.03.2013 23:18): Pěkná práce. Jen tak dál. Člověk si zase uvědomí, jak je ta hra blbá a nemusí ho trápit svědomí, že udělal chybu :-)
@ugraugra (09.03.2013 23:18): Codec je třetina hry. Souhlasím, že je to moc. V dalších dílech mu Kojima čas taky postupně ubíral.
Jestli si dobře vzpomínám, tak mrtvá-živá je po prvním MGS jenom jedna postava. Teda aspoň zatím.
Jestli si dobře vzpomínám, tak mrtvá-živá je po prvním MGS jenom jedna postava. Teda aspoň zatím.
@Solidor (09.03.2013 22:49): No dobře, když zavoláš Natashe, tak ti to řekne, což jsem neudělal, protože mě to nebaví poslouchat, už takhle je toho tlachání přes codec až příliš.
A borec ten souboj zase přežil, že jo. Nemohl tam Snake hodit ještě jeden granát a zbavit se ho. Tohle fakt nesnášim, když někoho porazim a on uteče a musim ho potom porazit ještě 4x a když už to vypadá že jsem se ho konečně zbavil, tak ho někdo oživí a bojuju s ním ve druhém díle :)
A borec ten souboj zase přežil, že jo. Nemohl tam Snake hodit ještě jeden granát a zbavit se ho. Tohle fakt nesnášim, když někoho porazim a on uteče a musim ho potom porazit ještě 4x a když už to vypadá že jsem se ho konečně zbavil, tak ho někdo oživí a bojuju s ním ve druhém díle :)
@ugraugra (09.03.2013 22:37): Ten chaff by ti měli poradit přes codec a vyřídil pouze elektronické zaměřování (ne střelbu), takže se k němu dalo dostat blíž. Jestli to tak funguje i doopravdy, to nemám tušení.
Jinak MGS jistě není vyzdvihován pro svou hratelnost.
Jinak MGS jistě není vyzdvihován pro svou hratelnost.
@ugraugra (09.03.2013 22:37): Žádné zbrklé soudy... the best is yet to come!
Hmm, souboj s tankem - nic trapnějšího jsem dlouho neviděl, honíme se tam dokola na louce jak kokoti a soustavně ze mě chtějí udělat placičku tím že mě přejíždí, ale Solid Snake je gumovej, takže se dycky zvedne a bojuje dál. A to jsem ještě předtím strávil drahnou dobu plížením se mezi kopečky a nadáváním, proč ten trotl neumí hodit granát dál jak metr před sebe, než jsem přišel na to, že musim použít nejdřív ten druhý granát na vyřazení elektroniky. Nevim teda jak tanky ve skutečnosti fungují, ale přijde mi divný že bych mu tím znemožnil střelbu. Takže jo, nenapadlo mě to, nadával jsem a musel jsem se kouknout do návodu což mě sere. A to že musim před každým novým pokusem pořád opakovat určité činnosti - dojít na místo spuštění souboje, ignorovat ten zkurvenej zvonící komunikátor, přeskočit cutscénu, hodit jeden granát, doběhnout přes celou mapu k nepříteli... to je fakt vopruz.
Budu si asi muset znovu přečíst komentáře co že má být na téhle hře tak parádního že tu dostává 100ky...
Budu si asi muset znovu přečíst komentáře co že má být na téhle hře tak parádního že tu dostává 100ky...
@ugraugra (09.03.2013 16:42): Ty stráže reagují ne když běháš po normální podlaze (potichu chodit nemůžeš stejně), ale slyší tě třeba když proběhneš kaluží nebo když je to vrzající podlaha, taková vroubkovaná, nevim jak to popsat :D
Nicméně zorné pole je jeden z charakteristických prvků MGS série, takže bych to nehanil, ve Splinter Cell tě taky nevidí přestože svítíš zeleně.
A ta C4, njn :D
Nicméně zorné pole je jeden z charakteristických prvků MGS série, takže bych to nehanil, ve Splinter Cell tě taky nevidí přestože svítíš zeleně.
A ta C4, njn :D
@ugraugra (09.03.2013 16:42): ugro! u tebe bych absenci použití spoilerů nečekal... *kroutí hlavou*
Tak já se snažim sejmout Ocelota, abych zachránil toho špekouna a nesmim se dotknout drátů aby nevybuchal C4ka a ono to nakonec stejně vybouchne a špekoun přežije. Tak proč jsem se vůbec snažil?
Kua a ti strážní jsou taky tupí jak prdel, běhám jim metr za zádama, dupu jak slon, ale whatever, nejsem v jejich zornym poli, tak je to v pohodě.
Kua a ti strážní jsou taky tupí jak prdel, běhám jim metr za zádama, dupu jak slon, ale whatever, nejsem v jejich zornym poli, tak je to v pohodě.
@ViRus (10.02.2013 21:23): jak sám tušíš, asi ne :( + vražedná cena, zajisté
@Fg (10.02.2013 14:09): Snad se to bude dat sehnat nějak normálně.
Www, nádhera http://www.metalgearsolidtv.com/2013/02/ ... ound-zeroes-new.html. :)
@Fg (08.02.2013 14:51): Třeba si zase něco vymyslí. Cestování časem v MGS ještě není :)
@Solidor (08.02.2013 13:59): tak vypadat v 10ti na 17 to je síla :D
@Fg (08.02.2013 13:55): Většinou je to v japonské produkci spíš naopak a 20 leté vypadají na 13. MGS se prostě musí pořád v něčem lišit :)
edit:
MGS 2 tanker se odehrává 2007 a Olga už byla těhotná (pokud si dobře vzpomínám), takže odpovídá 2018=10let.
edit:
MGS 2 tanker se odehrává 2007 a Olga už byla těhotná (pokud si dobře vzpomínám), takže odpovídá 2018=10let.
@Solidor (08.02.2013 13:17): takže 14-15 no...v Japonsku holky asi dospívají rychlej či co :) je blbost, aby měla v roce 2018 10 let, když v MGS4 tak těch 10 měla určitě
@Fg (08.02.2013 12:41): Podle Wiki má deset (plus dole jsou nějaké další screenshoty), ale vzhledově vypadá minimálně na 15.
@Solidor (08.02.2013 02:54): no jmenuje se Emmerich, takže ji asi adoptoval...neměla Sunny 9 nebo 12?
btw další: http://i.imgur.com/LozV7gp.jpg vypadá na "náct", 16?
btw další: http://i.imgur.com/LozV7gp.jpg vypadá na "náct", 16?
@Fg (08.02.2013 01:59): Takže deset? Heh, bude další na odstřel z bližních Otacona?
@Solidor (08.02.2013 00:19): nu, přičti si ke 4ce + 4 roky, což je celkem málo, kdyby to byla už vyspělá 20cka! :P :D
@Fg (07.02.2013 23:36): Kolik jí má vlastně v MGR být let?
@Solidor (07.02.2013 14:08): nice, tak trochu ala Valkyria :) btw doufám, že se aspoň dozvíme pozadí vysvobození Sunny od Patriotů, kdyžuž v tom období měl být původní MGS:R, nějaké retrospektivní cutscény by byly úplná extáze! :)
Sunny v MGR. Její design se mi teda hodně nelíbí.
@Fg (31.01.2013 23:56): Veď ma zaujímalo ako by sa to hralo na PC. :D
@CJ (31.01.2013 21:41): však si to hrál, na PC by k ovládání potřebovali 2 myši! Proto to zrušili :D zlatý gamepad :)
Ten hlas je hrozný, přitom ve 4ce to bylo super
Ten hlas je hrozný, přitom ve 4ce to bylo super
@Solidor (31.01.2013 22:01): Dobré prirovnanie. :D
@CJ (31.01.2013 21:41): PC verze pokud vubec, tak jen v pripade uspechu verzi konzolovych.
Nevim jak vy, ale byt to neni vylozene MGS, vypada to na paradni jizdu. Otazka je, jak moc tam bude potreba to porcovani a jestli to nebude prilis zpomalovat akci.
Nevim jak vy, ale byt to neni vylozene MGS, vypada to na paradni jizdu. Otazka je, jak moc tam bude potreba to porcovani a jestli to nebude prilis zpomalovat akci.
@CJ (31.01.2013 21:41): Nezměnili, jenom teď mluví, jako by vykouřil pět krabiček cigaret denně.
@deliqnt (31.01.2013 17:54): To porcovanie je dobré, ale chvíľu potrvá kým sa ho naučím presne ovládať.
MGS 4 som nehral, ale nezmenili náhodou Raidenovi dabéra? A čo je s tou PC verziou MGR?
MGS 4 som nehral, ale nezmenili náhodou Raidenovi dabéra? A čo je s tou PC verziou MGR?
@Fg (31.01.2013 20:26): Jsem viděl jen ten lvl na demu, ani mi to prázdný nepřišlo, nevim no:)
@deliqnt (31.01.2013 17:54): hratelnostně to špatné není, jen mne mrzí ta Béčkovost :/ ty interiéry/exteriéry jsou strašně prázdné, bez detailů, v místnosti jedna velká krabice, 4 zdi a je to, to není moc tvůrčí práce...
Jsem zkoušel demo MGR dneska a řek bych že dobrý:) to porcování mě dost baví, mít meč tak si to jdu někam vyzkoušet asi:d
@Fg (18.01.2013 15:05): Tí bossovia vyzerajú fakt zaujímavo.
http://www.eurogamer.cz/videos/bossove-z-metal-gear-rising-revengeance. Jediné co je zajimavé na té hře jsou ti bossové. Btw toho posledního jsem měl za Vampa, neměl tam být taky?
http://platinumgames.com/2013/01/17/reacting-to-blade-mode/ nové videa - au :D