Milý čtenáři, pro cestování metrem v budoucnosti ti dám jednu radu. Kup si lítačku a když se kolem tebe něco šustne, nehleď nalevo, napravo a upaluj! Tady máš plamenomet...
Tento skromný přídavek uspokojí nejednoho pyromana, neboť kromě jedné přestřelky, která se tak nějak odehrává sama a v které mě napadla spásná myšlenka - zkusit vůbec nevystřelit, budete hodně upalovat. Různá zmutovaná zvířátka, převážně obří červíky, pak také sliz na stěnách, sliz na stropě, zaslizené dveře, žebříky obalené ve slizu a tak. Jeden by až řekl, že dost bylo spalování fosilních paliv a někdo by už konečně mohl vynalézt plamenomet na baterky. Do Metra však stále proudí Putinův plyn, takže o nedostatek paliva nemusíte mít strach.
Procházení v úzkých, temných koridorech a podzemních chodbách evokuje návrat k prvním dílům Metra, avšak vzhledem k tomu, že doba pokročila, trošku více bije do očí, že hlavní hrdina je dosti nemotorný - nedokáže nic přeskočit, ani podlézt. Tedy pokud tam není kulantně schovaný scriptík. Explorace prostředí se také musí omezit na prosté okukování pěkné grafiky a zírání na hru světla a stínů. Jinak engine neumožňuje prakticky žádnou interakci, či manipulaci s předměty. Ale to není u této herní série žádná novinka, jen pouze ve stísněných interiérech tento atribut vystupuje více do popředí.
Na poměry mini-DLC o 2-3 hodinách herní doby se dočkáte několika minut "interaktivního filmu", tedy in-game animací s možností zakouřit si u nich cigaretu, nebo vypít čaj (předpokládám, že se jedná o mix s vodkou). Dialogy jsem už u původní hry označil jako slabší část hry a tady tomu není jinak. Osobně jsem nenalezl motivaci, proč příběh DLC sledovat, natož prožívat, ale třeba konzumenty ryze béčkových akčňáků a hororů potěší.
Tento skromný přídavek uspokojí nejednoho pyromana, neboť kromě jedné přestřelky, která se tak nějak odehrává sama a v které mě napadla spásná myšlenka - zkusit vůbec nevystřelit, budete hodně upalovat. Různá zmutovaná zvířátka, převážně obří červíky, pak také sliz na stěnách, sliz na stropě, zaslizené dveře, žebříky obalené ve slizu a tak. Jeden by až řekl, že dost bylo spalování fosilních paliv a někdo by už konečně mohl vynalézt plamenomet na baterky. Do Metra však stále proudí Putinův plyn, takže o nedostatek paliva nemusíte mít strach.
Procházení v úzkých, temných koridorech a podzemních chodbách evokuje návrat k prvním dílům Metra, avšak vzhledem k tomu, že doba pokročila, trošku více bije do očí, že hlavní hrdina je dosti nemotorný - nedokáže nic přeskočit, ani podlézt. Tedy pokud tam není kulantně schovaný scriptík. Explorace prostředí se také musí omezit na prosté okukování pěkné grafiky a zírání na hru světla a stínů. Jinak engine neumožňuje prakticky žádnou interakci, či manipulaci s předměty. Ale to není u této herní série žádná novinka, jen pouze ve stísněných interiérech tento atribut vystupuje více do popředí.
Na poměry mini-DLC o 2-3 hodinách herní doby se dočkáte několika minut "interaktivního filmu", tedy in-game animací s možností zakouřit si u nich cigaretu, nebo vypít čaj (předpokládám, že se jedná o mix s vodkou). Dialogy jsem už u původní hry označil jako slabší část hry a tady tomu není jinak. Osobně jsem nenalezl motivaci, proč příběh DLC sledovat, natož prožívat, ale třeba konzumenty ryze béčkových akčňáků a hororů potěší.
Pro: Doplnění příběhu hlavní dějové linky, cutscény, interakce s postavami
Proti: Nanicovatý gameplay, poslední lokace