Vyšla verze 2.0! Proti verzi 1.4 přibyl lokální multiplayer pro dva hráče a online databáze úrovní. Také byla změněna skladba základních úrovní, editor úrovní a uživatelské rozhraní obecně. Stahujte na domovské stránce nebo hrajte ve webovém prohlížeči na Kongregate. Ve webové verzi chybí editor úrovní, přístup do online databáze úrovní a online žebříčky nejlepších výsledků.
Diskuze
Mohli by udělat verzi pro android...
To je neskutečně kreativní název hry!
odkaz je evidentně stále ještě mainstream v očích některých vývojářů.
edit: tak teď si uvědomuju data vydání :D Tenhle komentář by měl být spíše pod VVVVVV.
odkaz je evidentně stále ještě mainstream v očích některých vývojářů.
edit: tak teď si uvědomuju data vydání :D Tenhle komentář by měl být spíše pod VVVVVV.
aha, nechcelo sa mi to sledovať, preto mi to nedošlo. Diky :)
Mates.94>spôsob zrátavania času pri prechode do iného kola (pri normálnych leveloch- nie User), ktorému som doteraz celkom nepochopil (myslím, že počet zobraných zlatých tehličiek súvisí s tým koľko budete mať času v nasledujúcom kole)
Na začátku epizody (sady 5 úrovní) máš 90 sekund. Čas se ti průběžně odečítá, když hraješ. Za každé sebrané zlato se ti přičtou 2 sekundy. Čas se ti na konci úrovně přenese do další úrovně v epizodě.
Na začátku epizody (sady 5 úrovní) máš 90 sekund. Čas se ti průběžně odečítá, když hraješ. Za každé sebrané zlato se ti přičtou 2 sekundy. Čas se ti na konci úrovně přenese do další úrovně v epizodě.
vďaka, toto by ma nenapadlo :-)
Zmáčkni tyldu (to pod Escapem), abys vyvolal konzoli. Ve složce se hrou máš soubor editor_manual, kde máš vše napsaný.
kto túto hru hral, neviete mi poradiť, ako spustím editor levelov? Nejak ho neviem nájsť :)
Jako zdroje inspirace autoři uvádějí Soldat, Lode Runner, Super Mario Bros., Super Bubble Blob, Zone Runner, Puchiwara No Bouken a moderní architekturu. Nakonec to asi není tak originální hra, jak se zdálo. Možná ten výčet někdy připíšu do popisu, takhle jej aspoň budu mít po ruce.
O správném názvu této hry jsme já, ugraugra a další vedli diskusi v Hlášení programových chyb (příspěvky od 29.06.2008 18:44:50 do 29.06.2008 22:14:07) a Hlášení chyb v profilech her a vývojářů (příspěvky od 29.06.2008 21:28:26 do 29.06.2008 22:55:51). Zmíněné příspěvky patřily spíše do této diskuse, proto je sem linkuju.