Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Krátké jak mi u toho typu her sedí nejvíce, nejsem žádný hrdina a jsem u hororových her jsem opravdu posranej takže mi vyhovuje hru dohrát co nejrychleji ale i tak mi hra zabrala něco okolo dvou hodin času a na to že hra je od jednoho člověka tak mi přišla opravdu propracovaná a měla hlavu a patu i když já sám jsem se v menších hádankách trošku ztrácel. Ve hře se mi stal jen jeden bug a to v oblasti vlaku že jsem vypadl z mapy takže klasická chybička která jen pobavila, horší stránkou je optimalizace hry která nejela uplně plynule nemám žádnou nadčasovou mašinu ale myslím že taková hra by měla letěť trošku lépe ale věřím že se to dá jednoduše opravit nějakým patchem, za mě tedy super hra a na 2h atmošku super hra.

Za mě 7/10 :)

Pro: Atmosféra, Délka hry

Proti: Optimalizace(dá se překousnout)

+2 +3 −1
  • PC 80
Díky za tip!

Slušné. Ne perfektní, ale dost slušné. Především když vezmeme v úvahu, že se jedná v podstatě o práci jedné osoby. Hra je v tom nejlepším smyslu slova opravdu nepříjemná. Jsem ochotný říct, že jednotlivé děsivé prvky jsou spíš mišmaš bez hlubšího významu—promiň, Pajos—ale nepůsobí to lacině. Ono to vlastně ani nevadí. Máme tu panelák, který je v podstatě SCP anomálie, a děj se vůle boží... nebo spíš toho dole. Jsou tu dva zajímavé plot twisty a vtipná vsuvka v podobě backrooms. 

Hra je vlastně velmi krátká, ale při prvním hraní vám to ani nepřijde. Je toho dost, co můžete dělat, pokud nespěcháte a užíváte si atmosféru. Jedinou věc, kterou bych vypíchnul jako slabší, je hledání posledního klíče, vlastně celkově poslední místnost. Při druhém hraní mi došlo, co je tu špatně. Hra se tváří, že nabízí trochu víc, než ve skutečnosti nabízí. To je naprosto v pořádku, protože to hráče nutí experimentovat a vede k zajímavým výsledkům. Ale v poslední části není úplně jasné, kde by ten klíč měl být, a člověk se v tom může snadno ztratit.

Moje rada by byla, pokud se Pajos nechystá projekt úplně opustit, přidat ještě jeden nebo dva alternativní konce. Byl jsem neuvěřitelně překvapený, že tu není možnost skrytého konce, který by vedl k útěku z budovy, ačkoliv zadní vchod k tomu vyloženě vybízí. A co ta židle v prvním patře?! Ani ta šipka od úklidu nikam nevede? Možná je to schválně, červení sledi, ale něco takového by hru posunulo ještě o úroveň výš.

Ale tak či tak, na jedno děsivé odpoledne prostě fajn :-)
+13