@
7c (23.07.2018 20:47): system kdy treba postavu z levelu 50 das zpet treba na lvl 15. Ucelem by melo byt to ze takto delevelovana postava by mela mit vetsi rust statu. Tedy treba na lvl 50 jsi mel 1500 zivotu a po delevelingu a opetovnem nabyti lvl 50 by jsi mel tech zivotu treba 1800. Jenze dle mych praktickych zkousek to melo zanedbatelny vliv, ten narust byl minimalni a nevyplatilo se to. Mozna kdyz bych to udelal z levelu 99 na lvl 15 bude ten narust vetsi, aspon by to tak melo byt, ale stejne se to podle me nevyplati. Je to pomerne znamy system z japonskych DRPG, ale tady je nejaky spatne udelany. Navic to ani asi nema vyznam, jedine kdyz bys chtel mermomoci mit vypilovany staty. Ta hra neni zas tak strasne obtizna, i na nejvyssi obtiznost co jsem ji hral.
U povolani je problem ze se neprenaseji pasivni skilly a jsou pevne dane pro to ktere povolani, aktivni skilly se daji kombinovat napric povolanimi, ale pasivy ne, takze clovek stejne pak trci na tom jednom co ma dobry pasivy.
A video z dvojky:)
https://www.youtube.com/watch?v=UlJhY1-P9_M