Tak se pochlubte, jakým způsobem jste vyřešili Raedricovu pevnost?
Diskuze
celkový čas (na jen čistý) asi 25 hodin a zatím žádná pevnost;
objeven další bug který opravý opětovné loadnutí hry: když jsem zkoušel schopnosti mé druidky v tom městečku na místních obyvatelých - změnil jsem ji na vlkodlaka začal je zabíjet - po přeměně zpět když má v ruce luk - tak z toho luku čouhá šíp - když si ten luk pověsí na záda tak to vypadá jako by hlavou procházel šíp; když nemá v ruce luk - tak po přeměně zpět - tak po odebrání a opětovném nasazení luku na záda - ten luk má nasazen moc vysoko na zadách - skoro celou svou délkou ji přečuhuje přes hlavu.
---
objeven další bug který opravý opětovné loadnutí hry: když jsem zkoušel schopnosti mé druidky v tom městečku na místních obyvatelých - změnil jsem ji na vlkodlaka začal je zabíjet - po přeměně zpět když má v ruce luk - tak z toho luku čouhá šíp - když si ten luk pověsí na záda tak to vypadá jako by hlavou procházel šíp; když nemá v ruce luk - tak po přeměně zpět - tak po odebrání a opětovném nasazení luku na záda - ten luk má nasazen moc vysoko na zadách - skoro celou svou délkou ji přečuhuje přes hlavu.
---
A myslim, ze som prave objavil svoj prvy bug :) Vytvorene zenske postavy nemaju svoj hlas :)
Tak tento dennicek stoji za precitanie - Pillars of Eternity diary: playing as a party of bears ;-)
já jsem narazil na bug - že když jsem přibral do party novou postavu tak po tom nešli vytvářet předměty - hru jsem pak uložil, loadnul jsem předchozí pozici kde mi to šlo a pak jsem zase zkusil loadnout tu poslední uloženou hru kde mi to nešlo - po loadu už to šlo.
----
taky během soubojů je to výhoda i nevýhoda že nepřátele i moje postavy mají problém sobě vyhnout - musím se jimi sám pokusit pohnout - nejsou schopni se pohnout aby jiná postava mezi nimi mohla proběhnout; tak když jsem se marně pokoušel porazit pavouky v tom chrámu tak mi připadalo že se tam zasekávali o rohy, zdi - kde by podle mě bylo ještě místo aby prolezli.
---
a tady rotující medvěd: rotating bear - vrátil jsem se k těm medvědům na 3. levelu jim to oplatit.
----
taky během soubojů je to výhoda i nevýhoda že nepřátele i moje postavy mají problém sobě vyhnout - musím se jimi sám pokusit pohnout - nejsou schopni se pohnout aby jiná postava mezi nimi mohla proběhnout; tak když jsem se marně pokoušel porazit pavouky v tom chrámu tak mi připadalo že se tam zasekávali o rohy, zdi - kde by podle mě bylo ještě místo aby prolezli.
---
a tady rotující medvěd: rotating bear - vrátil jsem se k těm medvědům na 3. levelu jim to oplatit.
to je super že jste neměli žádné bugy hoši :)
nejzajímavější bug co sem měl, a stal se jen jednou, při souboji jsem praštil do nepřítele a ten začal rotovat vzduchem a přibližovat se k mé obrazovce asi 3 otáčky za sekundu, co deset otáček, to se přiblížil tak o jednu svoji velikost, postupně se tedy zvětšoval a taky se jeden jeho cíp při té rotaci víc a víc natahoval. Ani nevím jak to dopadlo, asi jsem prohrál fight a dal jsem reload
nejzajímavější bug co sem měl, a stal se jen jednou, při souboji jsem praštil do nepřítele a ten začal rotovat vzduchem a přibližovat se k mé obrazovce asi 3 otáčky za sekundu, co deset otáček, to se přiblížil tak o jednu svoji velikost, postupně se tedy zvětšoval a taky se jeden jeho cíp při té rotaci víc a víc natahoval. Ani nevím jak to dopadlo, asi jsem prohrál fight a dal jsem reload
Tiez nastastie ani jeden bug! Hura! :)
@Maximus (31.03.2015 11:24): Ani nevieš, ako ti závidím :) Holt šťastie.
Ja som si zatiaľ po 24 hodinách nevšimol bug ani jeden. Teda až na tých rohatých bugov, tých je tam celkom dosť :)
Hra je technicky fakt nevyladená a mala ostať vo vývoji ešte pár mesiacov. Pritom to nie je open world, ani questy nie sú tak komplexne prepájané ako napríklad u Fallout New Vegas.
@7c (30.03.2015 21:14): Toto mi vobec nevadi, ak mas na mysli ze sa automaticky da do 'Stealthu' cela partia. Pravidla su proste tak postavene a je to rozumne. Neviem co by ti na tom malo vadit - ak je to spomalenie, co je penalizacia za 'Stealth' rezim, staci zrychlit herny cas (je na to klavesa)...
Problem mam aktualne s bugom, kedy sa mojej lucisnicke (Elf, Ranger) strati spriaznene zviera (Vlk) a ostane po nom iba biela ikona. Ak si to vcas nevsimnem a neloadnem, pripadne sejvnem, cela hra ide casom do prdele, miznu mi postavy, blbne menu, nemozem kuzlit ani pouzivat skilly.
Po googleni zistujem ze je to znamy bug, vyvojari to riesia. Vcera som hru vypol a klavesnica skoro letela oknom, ked sa mi to stalo po prejdeni celeho 2. dungeonu Endless Paths a posledna 'zdrava' ulozena pozicia bola autosave zo vstupu...
Problem mam aktualne s bugom, kedy sa mojej lucisnicke (Elf, Ranger) strati spriaznene zviera (Vlk) a ostane po nom iba biela ikona. Ak si to vcas nevsimnem a neloadnem, pripadne sejvnem, cela hra ide casom do prdele, miznu mi postavy, blbne menu, nemozem kuzlit ani pouzivat skilly.
Po googleni zistujem ze je to znamy bug, vyvojari to riesia. Vcera som hru vypol a klavesnica skoro letela oknom, ked sa mi to stalo po prejdeni celeho 2. dungeonu Endless Paths a posledna 'zdrava' ulozena pozicia bola autosave zo vstupu...
@Bodkin (30.03.2015 18:59): Myslím to, že nemůžeš poslat jen jednoho a se zbytkem jít normálně.
@Morte (30.03.2015 17:44): No ten překlad, no nevím...hned první screen a první hrubka :D A chybí mi tam typ překladu, typický pro Birdmana a spol :D
Teda závěr druhého aktu docela síla, pěknej zvrat :-)
@7c (30.03.2015 18:09): Naopak, to že všechna povolání mají stealth a ve stealthu automaticky hledají pasti je super.
@7c (30.03.2015 18:09): celou ne, stačí jednoho. Ale když se hodí do stealthu jeden, tak se hodí všichni :)
@Morte (30.03.2015 17:44): No sleep for translator..
@Morte (30.03.2015 17:44): No sleep for translator..
@DJ (30.03.2015 12:59): Z toho, co jsem četl někde na netu, tak je pro detekci skrýší nutné mít celou družinu ve "stealth/scout" módu či co. Vážně to funguje takhle? Znělo by to jak zralé na redesign.
Pracuje se na cestine:
http://www.pillars.funsite.cz/
http://www.pillars.funsite.cz/
Pirát začal padať, tuž čakám na origoš, vraj pozajtra ... Vyhlasujem pauzu a začínam od začiatku, terazky som lvl 3 a ak na mňa vybehnú 3 levy a viac som mŕtvy.
Už se mi celkem začínají projevovat v rozhovorech ty reputace, převážně "stoic". Je to cool.
@RXQ79rudax (30.03.2015 13:05): Tiez si myslim ze ide iba o Mechanics a Perception nema vplyv.
Co sa tyka Group pohybu tak myslim ze hra skratka automaticky zoberie najvyssie hodnoty v druzine a checkuje podla toho, lebo napr. Lockpick automaticky pouzije podla toho aku ma najvyssiu hodnotu niektora postava a nemusis priamo kliknut tym jednotlivcom, staci kliknut "skupinou".
Co sa tyka Group pohybu tak myslim ze hra skratka automaticky zoberie najvyssie hodnoty v druzine a checkuje podla toho, lebo napr. Lockpick automaticky pouzije podla toho aku ma najvyssiu hodnotu niektora postava a nemusis priamo kliknut tym jednotlivcom, staci kliknut "skupinou".
@účet smazán (30.03.2015 11:28): Vyhladzovanie sa dá zakázať cez ovládač grafickej karty a máš svatý pokoj. To som na svojom zánovnom kompíku spravil ako prvé, kto by sa s tým páral pri každej hre zvlášť. ^^
@DJ (30.03.2015 12:59): já si myslím že na to má vliv pouze dovednost mechanika;
- už mám čtyřčelnou partu - koupil jsem si elfskou mnišku, až budu mít peníze tak si ještě dokoupím bohu-podobnou kněžku a druidku.
- v té první vesnici - v té zřícenině chrámu si zatím také ani neškrnu.
- už mám čtyřčelnou partu - koupil jsem si elfskou mnišku, až budu mít peníze tak si ještě dokoupím bohu-podobnou kněžku a druidku.
- v té první vesnici - v té zřícenině chrámu si zatím také ani neškrnu.
Hidden objects: predpokladam som ze pre hladanie tajnych skrysi a pasci v 'scouting' mode je dolezita PERception. Napriek tomu pri prehladavani a obcasnom najdeni niecoho mi to napise ze inkriminovany objekt nasla moja bojovnicka, t.j. prva postava v zozname s mizernou PER.
Mate niekto podobne skusenosti, pripadne ako to hladanie vlastne funguje ked mam oznacenu celu partiu? A najdem skryte veci vzdy ked som v 'scoutingu' alebo to naozaj zavisi od PER a nejakeho kockohodu?
Mate niekto podobne skusenosti, pripadne ako to hladanie vlastne funguje ked mam oznacenu celu partiu? A najdem skryte veci vzdy ked som v 'scoutingu' alebo to naozaj zavisi od PER a nejakeho kockohodu?
@účet smazán (30.03.2015 11:28): Ve škole jsem nikdy podobné věci nestudoval=D Takže měls na mysli FXAA a bloom. Ok, to už dává víc smysl=)
@účet smazán (30.03.2015 11:37): V prvej dedine su dvaja, trochu dalej po ceste je este treti - magor :) (a pred pevnostou stvrty clen do druziny)
kolik najímatelných NPC se dá nabrat ve hře nebo v tom prvním městečku? Jestli má cenu si vytvářet v hostinci další...
@Say (30.03.2015 11:24): tak to studuješ nějakou pofiderní školu
těch antialiasing technologií je tři p***, líší se vždy náročností a kvalitou jdoucí proti sobě. Ten HDR bloom (ne blur) tam je taky. Řeším to proto, že pokud to je vyplé, tak mi framerate vyskočí z trhajících 10-15 na slušných 30-40 (i v bojích), akorát to musím kokotsky při každém přechodu lokací nebo loadingu ručně vypínat. Nemožnost takové věci vypnout přes menu považuji za nehoráznou game developerskou zhovadilost stejně jako zděděnej memory leak bug nebo co to je z Wastelandu 2 na 32b Microsoftích OS (jedno jestli nepodporované XP nebo novější V/7/8/9/10/...), o kterém se vědělo z bety a neopravili ho.
těch antialiasing technologií je tři p***, líší se vždy náročností a kvalitou jdoucí proti sobě. Ten HDR bloom (ne blur) tam je taky. Řeším to proto, že pokud to je vyplé, tak mi framerate vyskočí z trhajících 10-15 na slušných 30-40 (i v bojích), akorát to musím kokotsky při každém přechodu lokací nebo loadingu ručně vypínat. Nemožnost takové věci vypnout přes menu považuji za nehoráznou game developerskou zhovadilost stejně jako zděděnej memory leak bug nebo co to je z Wastelandu 2 na 32b Microsoftích OS (jedno jestli nepodporované XP nebo novější V/7/8/9/10/...), o kterém se vědělo z bety a neopravili ho.
@DJ (30.03.2015 11:12): Opravdu jsem se nikdy s tímhle označením nesetkal.
@Say (30.03.2015 11:00): Och, nechce sa mi verit ze si nepocul termit FSAA ;-)
FSAA (full-scene anti-aliasing) z mojho pohladu zauzivanejsi nazov pre Super sampling, takze si sa s nim uz urcite stretol...
FSAA (full-scene anti-aliasing) z mojho pohladu zauzivanejsi nazov pre Super sampling, takze si sa s nim uz urcite stretol...
@účet smazán (30.03.2015 10:50): Já bych chtěl ale vědět od tebe, co to je, když to používáš.
@orromis (30.03.2015 10:37): co kdyby sis pročetl celou diskuzi?
@Say (30.03.2015 10:10): a to je problém si to zadat do googlu a něco si o tom počíst? PoE používá sice MSAA, ale pointa mých příspěvků bylo něco jiného.
@Say (30.03.2015 10:10): a to je problém si to zadat do googlu a něco si o tom počíst? PoE používá sice MSAA, ale pointa mých příspěvků bylo něco jiného.
@účet smazán (29.03.2015 22:11): Proč by měl někdo podporovat 14 let starý systém, který nepodporuje ani samotný vývojář toho systému?
@účet smazán (30.03.2015 10:07): Právě s pojmem FSAA jsem se (na rozdíl od FXAA) nikdy nesetkal. Tak by mě to zajímalo.
@Say (30.03.2015 07:38): jakožto "graphic geek" bys to měl vědět moc dobře
A veľmi fajn je aj Stronghold. Zveľaďovanie vášho sídla, množstvo rekonštrukcíí a posielanie svojich momentálne nepoužívaných hrdinov na dobrodružné misie. V sídle mám troch hrdinov + som nahovoril aj obra, ktorého som mal pôvodne zabiť :)
Stronghold a všetko okolo neho je taký Assasins Creed + izometrický Robin Hood: The Legend of Sherwood.
Stronghold a všetko okolo neho je taký Assasins Creed + izometrický Robin Hood: The Legend of Sherwood.
@Maximus (30.03.2015 09:30): Coz je presne ta nadeje, ktere se stale jeste drzim - ze i me to bude postupne bavit vic a vic, az konecne budu taky zcela chycen. Ostatne, i ja u toho vnimam rostouci tendenci zabavy, takze verim tomu, ze se dostanu do bodu, kde se mi to opravdu zalibi, soon enough. :)
No mňa to chytilo neskutočne. Má to pár veľmi sexi nápadov - nastavovanie rýchlosti chôdze hrdinov - nemusíte sa už plahočiť z jedného konca na druhý ako šneci, ale pomalé preskúmavanie zasa odhalí veľa skrytých predmetov, pokladov a ciest. Ďalej tie adventúrne interaktívne kreslené rozhodnutia sú úplne super.
Bavia ma už aj súboje a niekedy až na zbytočné haldy textu (nie vždy je zaujímavý) nemám veľmi výhrady. 24 hodín v hre a baví to stále viac :)
Bavia ma už aj súboje a niekedy až na zbytočné haldy textu (nie vždy je zaujímavý) nemám veľmi výhrady. 24 hodín v hre a baví to stále viac :)
Počet lidí, kteří stejný názor, nemusí mít s hodnotou toho názoru nic společného. Známe své lidi. Příběh je dostatečně zajímavý a originální na to, aby si jej hráč mohl vychutnat, pokud chce. A to jsem se o něj jen otřel :). Tématicky mi to zasazení sedí a pochybnosti Edérovi, zda bojoval za správnou stranu (čert vem za co bojoval jeho bratr, každý jsme odpovědní za sebe) jsou po téhle stránce plně uspokojující.
Chm, zatim me to moc nechyta. Je fakt, ze nejsem uplne cilovka, pac na tomhle typu her jsem ani zdaleka nevyrustal a jeste stale mam sahodlouhe mezery, ale kdyz to srovnam s takovym Planescape nebo Arcanum, kde jsem byl behem prvnich dvou hodin naprosto okouzlen (a pak okolnostmi nucen obe hry zatim dat k ledu a znovu rozehrat nekdy v budoucnu, az bude vic cas), tak tady po sesti hodinach furt docela meh. Halvni problem asi vidim v pribehu, ktery je zatim vskutku naprosto generickou fantasy 101. Stale se ale jeste nemusim do hrani vylozene nutit, takze budu optimisticky hrat dal s nadeji, ze me to jeste poradne chytne. Ceka me 6 dni volna a minim nemalou cast venovat prave tutomu, tak snad. :)
@účet smazán (30.03.2015 04:46): PoE má motion blur? A FSAA je co? Mám pocit, že nějak nevíš, o čem píšeš=D
@Say (29.03.2015 23:03): blur :D
Screeny - parta před cestou k Def.bay
@MiDlo (29.03.2015 22:09): Mám na mysli celkově tu zápletku.
@účet smazán (29.03.2015 22:11): Co to je "Bloor"?
@pipboy (29.03.2015 22:49): To se mi dělo taky ale nebral jsem to jako chybu, přišlo mi, že se vyvolávají/summonujou.
Hm, je normalni ze se stiny v majaku respawnujou? Skoncil jsem v situaci muj tank vs 5 stinu a kdyz jsem dva zabil, objevily se novy...
28 hodin a ještě jsem nedokončil ani druhý act, ale první drak mrtvej :-)
@Paul (29.03.2015 19:43): Tak hlavně...když vyhlašovali vývoj, tak psali, že hodlají hru udělat hratelnou i na starších systémech. Vidíš v grafickým nastavení nějaké možnosti vypnutí FSAA, Blooru atd? Jinak jak psal valcik...jde o 32bitový OS (a ne...opravdu to nemá souvislost s maximální 4GB alokovanou pamětí, jak někteří "erudovaní" papouškují na fórech), čiže by se to mělo promítnout i do XPéček, na kterých jsem v pohodě dohrál novodobé hry (namátkově Dishonored a další), které ve specifikacích podporu neměly. Nechci tímhle zasírat diskuzi, ale o tomhle bugu věděli díky Wastelandu 2 a neobtěžovali se s tím něco dělat. Stejně jako spoustu backerů ujišťovali na fórech, že na jejich 32b konfiguraci to pojede a teď jim píšou, ať si koupí nový stroje :D