Isair: díváš se na to ze špatného úhlu; pořád si pod RPG představuješ hru, kde prostě musí být určitá povolání, přičemž každé má své vlastní metody likvidace protivníka (hrubá síla X magie X něco jiného).
Jenže ono to tak být nemusí. Taková hra bude mít odlišně vystavěný příběh a design samozřejmě a zcela určitě to není nějaký Svatý grál, podle jakého by měly být dělány všechny RPG, ale realizovatelné to je. Když tam nemají být boje klasického ražení, tak tam nebudou, místo toho se bude soustředit jiným směrem (dialogy, pátrání, příp. třeba nějaký stealth). A představ si, pořád je tam roleplay - záleží, jakým směrem vedeš dialogy, komu pomáháš, komu ne, jaké volíš postupy (předchozí věta).
Jenže ono to tak být nemusí. Taková hra bude mít odlišně vystavěný příběh a design samozřejmě a zcela určitě to není nějaký Svatý grál, podle jakého by měly být dělány všechny RPG, ale realizovatelné to je. Když tam nemají být boje klasického ražení, tak tam nebudou, místo toho se bude soustředit jiným směrem (dialogy, pátrání, příp. třeba nějaký stealth). A představ si, pořád je tam roleplay - záleží, jakým směrem vedeš dialogy, komu pomáháš, komu ne, jaké volíš postupy (předchozí věta).