jsem zvedavy jak dlouho te moje uprimnost vydrzi nesrat :)
Diskuze
pipboy: Díky za kritiku a za upřímnost - kdyby mi to takhle krásně napsal každý, nebylo by na světě válek a utrpení, ehm, tedy upatlaných negativních bodů na mých komentářích. :)
Nemusel bys opomijet advanced a challenge levely.
Estli chces vedet proc ten minus nestahnu (jakoze asi chces), tak jde hlavne o tyhle useky a celkove vyzneni komentare :) ... "vzpomínky na zábavu s portály z Prey", "její level design se nezdál být zrovinka zásahem do černého", "Úrovně se opakovaly" & "já se začal nudit" (vzhledem ktomu ze jsi jeste a ni nepotkal kulometnou vezickou se to musela byt otazka desitek minut...), "nějaký mě vždy zastřelil" (kdybys byl nejaka nezkusena lama tak nereknu, ale to podle vseho nejsi), "nudy a chabého level designu", "třeba se dostaví i nějaký ten příběh" (za tohle verim by mohly i nejake minusy pribyt, pokud nekdo zatim jen vahal :))
Estli chces vedet proc ten minus nestahnu (jakoze asi chces), tak jde hlavne o tyhle useky a celkove vyzneni komentare :) ... "vzpomínky na zábavu s portály z Prey", "její level design se nezdál být zrovinka zásahem do černého", "Úrovně se opakovaly" & "já se začal nudit" (vzhledem ktomu ze jsi jeste a ni nepotkal kulometnou vezickou se to musela byt otazka desitek minut...), "nějaký mě vždy zastřelil" (kdybys byl nejaka nezkusena lama tak nereknu, ale to podle vseho nejsi), "nudy a chabého level designu", "třeba se dostaví i nějaký ten příběh" (za tohle verim by mohly i nejake minusy pribyt, pokud nekdo zatim jen vahal :))
Ajantis: Tak to je jiná - můj koment ohledně placení za budgetovku plnou cenu tímto ztrácí aktuálnost. Zato s kvalitou hry to nijak nehnulo - samozřejmě jen pro mě.
special: Ne, v krabičce se prodává i samostatně, což dle mého jednoznačně vyplývá už z několika předchozích příspěvků.
yenn: V krabičce se snad prodává jen v Orange boxu, ne? Steam nemám a nechci ho.
Tak jsem si dal práci s novým komentářem a doplnil do textu argumenty, proč se mi hra pozdávala tak, jak jsem napsal v krátkém původním komentu. Nevím ale, jestli to někdo ocení.
Triple T > Moc by me zajimalo kde v tom vidis nejaky zasadni hacek :)
Ajantis: Jo, to vím, ale nejsem si jistý, jestli v některém okamžiku stál méně, než Half-Life 2, tedy jestli měl objektivně "budgetovější" cenu. Nedivil bych se, kdyby tomu tak bylo (po určitou dobu po vydání Portalu jako samostatné hry), ostatně se specialem souhlasím v tom, že Portal je hra poněkud nízkorozpočtového formátu. (Nevidím v tom ale negativum, protože má docela originální poměr "produkční hodnoty" (množství herního obsahu, řekněme) a kvality zpracování.)
pipboy: Zaměňování části ceny artiklu a ceny části artiklu není vůbec košer. Zvláště když mluvíme o ceně jedné logické hry a ceně balíku několika akčních her a jedné logické hry.
pipboy: Zaměňování části ceny artiklu a ceny části artiklu není vůbec košer. Zvláště když mluvíme o ceně jedné logické hry a ceně balíku několika akčních her a jedné logické hry.
V dobe vydani byl jako soucast orange boxu spolu s TF2+HL2+ep1+ep2+nejaka blbost za 1200, prumer na jednu hru si spocitejte. Samostatne pak stal hned cca 400.
Triple T: Kolem těch 400,- stojí od chvíle, kdy byl jako samostatný uveden do prodeje, což nebylo zase tak dlouho po vydání Orange boxu.
(Já sám jsem ho koupil před půl rokem za 349,-)
(Já sám jsem ho koupil před půl rokem za 349,-)
yenn: To bych řekl taky, ale je otázka, kolik Portal stál v době vydání. Half-Life 2 dneska taky stojí čtyři sta, že, yenne, a nedělá to z něj "budgetovku", že, speciale.
Karasman: To je čistě subjektivní pohled, já se napříkald v první půlce Portalu nudil nehorázně.
special: Portal stojí necelých 400 Kč. Kolik nových her se prodává za podobnou cenu?
special: No a co, ze se da dohrat behem pulhodiny? Fallout se da dohrat za nejakych 12 minut, Morrowind za nejakych 7... Jde o hratelnost a tu ma Portal vytribenou.
(taky bych se tesil, kdyby pak slo udelit druhe minus, protoze vazne pochybuju ze tady z toho nejak vybrusli :))
special: Way to go! Budu se těšit.
A k prvnímu odstavci: takže to, že v době tvorby Narbacular Drop byly ohlášené portály v Prey, nějak souvisí s tím, jak krátkou má Narbacular Drop kampaň? (Mám pocit, že si tady nerozumíme a já zbytečně slovíčkařím. Uncool.)
A k prvnímu odstavci: takže to, že v době tvorby Narbacular Drop byly ohlášené portály v Prey, nějak souvisí s tím, jak krátkou má Narbacular Drop kampaň? (Mám pocit, že si tady nerozumíme a já zbytečně slovíčkařím. Uncool.)
special: Normálně nemám zapotřebí se tak vyjadřovat, jenže Portal je podle mě jedna z nejoriginálnějších her minimálně tohoto desetiletí a shazovat ji na úroveň budgetu a srovnávat o několik tříd blbější hrou je absurdní. Sorry, jestli jsem se tě dotkl.
Triple T: souvisí to s rychlým vývojem hry. Vždyť ta hra se dá dohrát rychleji než je půlhodina (přesný čas teď nevím).
S ohledem na řadu podmětů od místních uživatelů se pokusím ten komentář doplnit o argumenty. :)
S ohledem na řadu podmětů od místních uživatelů se pokusím ten komentář doplnit o argumenty. :)
special: Jak podle tebe amatérské zpracování Narbacular Drop souvisí s tím, že v době jeho tvorby byly ohlášené portály v Prey?
Jinak je pravda, že Prey měl portály už v roce 1997. Takže ano, je docela možné, že se tvůrci Narbacular Drop inspirovali Prey - což nic nemění na tom, že se jím pravděpodobně neinspirovali jako tvůrci Portalu. Mimo to si před vydáním Narbacular Drop Prey nemohli zahrát - celý princip portálů museli odzkoušet a vyladit ve vlastním enginu, což je docela podstatný rozdíl od vývoje Portalu, kdy naopak měli k dispozici funkční prototyp.
Jinak je pravda, že Prey měl portály už v roce 1997. Takže ano, je docela možné, že se tvůrci Narbacular Drop inspirovali Prey - což nic nemění na tom, že se jím pravděpodobně neinspirovali jako tvůrci Portalu. Mimo to si před vydáním Narbacular Drop Prey nemohli zahrát - celý princip portálů museli odzkoušet a vyladit ve vlastním enginu, což je docela podstatný rozdíl od vývoje Portalu, kdy naopak měli k dispozici funkční prototyp.
Bursoft: No podle toho jak se slušně vyjadřuješ, o tom budeš mít nejlepší přehled.
Budgetovka to je. Jestli ne, tak to potom patří mezi freeware modifikace, jako je Gary's Mod ad.
Budgetovka to je. Jestli ne, tak to potom patří mezi freeware modifikace, jako je Gary's Mod ad.
special: Pěkná kravina. Za prvé těch 1200 nebo kolik to stojí platíš za celej Orange Box (což je kua dobrá cena za asi 5 kvalitních her). Jinak portaly v Prey jsou postavený na jiným principu (mimo to je ta hra pěkná sra*ka) než v Portalu. Portály v Portalu jsou hlavně o logice a způsobu řešení nějaké hádanky a ne věc navíc, jako v Prey. A s tou budgetovou hrou si to pěkně přestřelil.
Pipboyi, to není vůbec tupá zmínka, to je fakt. Zaplatíš plnou cenu, ačkoliv získáš nějaké hry navíc.
No ale někde jsem přece jen četl, že portály byly použitý už někde dřív. Takže to nic na mém komentáři, za kterým si stojím, nemění. Maximálně název hry, od které to Narbacular Drop obšlehl. :)
No ale někde jsem přece jen četl, že portály byly použitý už někde dřív. Takže to nic na mém komentáři, za kterým si stojím, nemění. Maximálně název hry, od které to Narbacular Drop obšlehl. :)
Mimo to v Prey portaly prakticky nemusely byt, kdezto v portale na nich stoji hratelnost. Srovnavat to muze jen... nekdo specialni, nedej boze tvrdit ze ten koncept neni zasadne rozvinuty. (ohledne te tupe zminky o budgetove hre za nebudgetovou cenu, moh by ses naucit pocitat)
Jo v Prey, sorry...
Narbacular Drop vyšel v roce 2005 a Portal byl ohlášen v roce 2006 :)
S ohledem na to, jak děsně amatérsky je Narbacular Drop naprogramovaná, tak bych řekl, že na ní začali pracovat, kdy v Prey portály byly ohlášeny.
Není náhodou smysl portálů v obou hrách docela odlišný ?
Vysla driv a velka cast tymu od Narbacular Dropu robila i na Portalu.
A nevyšla ta Prey ještě před Narbacular Drop (to jsem taky hrál, ale moc mě to nebavilo - dohráno asi za dvanáct minut).
special: Nápad, o kterém píšeš, není vypůjčený z Prey, ale převzatý z Narbacular Drop. Nejsem si ale jistý, jestli existuje přímá souvislost mezi Prey a Narbacular Drop - nevíte někdo z vás?
zajímavé jsou ty komentáře od nejen vývojářů k některým úrovním, mohlo být zajímavé dělat beta-testing těch prvních verzí, které jsou naznačeny být jako těžší (citace: "...players started to panic and stopped thinking rationally." )
ten posledni radek je opravdu kulantne receno k pousmani... ale hlavne, ze se budeme pozastavovat nad terminem "volne pokracovani Far Cry"... njn, blbost je vic nez vecna.
Bože, tak to tam nech. Moc hezký popisek btw. ;-)
kolik her? no malo, v takovem rozsahu aby to stalo za zminku maloktera.
No nevím. Když si vezmu, kolik her získalo někde od někoho status "hry roku" tak mi to bez upřesnění přijde jako naprosto zbytečná součást popisku. Čili lépe už tuhle větu smazat.
rek bych ze webu co to udelilo bude vic nez tech cca 5 zminenych na wiki a vypisovat jednu nebo dve konkretni mi prijde jeble, bo by to pusobilo dojmem ze vybrane jsou prestiznejsi nez jine a to nehodlam posuzovat.
Adieu> promin ze si nehraju na osvicence a nerikam lidem ze jsou to kreteni zvlast vybranym slovnikem :)
Adieu> promin ze si nehraju na osvicence a nerikam lidem ze jsou to kreteni zvlast vybranym slovnikem :)
Hamster: pipboy to tak určitě nemyslel, on je jen takový primitiv, že se prostě slušně vyjádřit nedokáže.
Jinak fráze obecně užívaná to je. Fráze, nic víc.
Jinak fráze obecně užívaná to je. Fráze, nic víc.
Používají to pravděpodobně prodejci či herní magazíny (pro své cover DVD v dalším čísle). Nicméně vzhledem k určení téhle stránky bych se za upřesnění přimlouval. Stačí do závorky uvést příklad či dva...
Ja tim neargumentoval. Argument je ten, ze veta "hra ziskala radu oceneni Hra roku" je zcela bezne pouzivana a od koho to dostala neni absolutne zapotrebi rozebirat.
Je to obecna fraze.
Je to obecna fraze.
Montana: To je dost dobré! :-) Ještě jednou někdo napište, že "Portal přece není hra roku 2007" je to totiž tak skvělý argument, že stojí za to jej dokolečka opakovat. I když diskuze je o něčem jiném...
Doplnit tam, že hodnocení je od (např.) "Game Developers Choice Awards" snad není takový problém.
Doplnit tam, že hodnocení je od (např.) "Game Developers Choice Awards" snad není takový problém.
Je to podivne, protoze ta veta je zcela bezna. Neni receno, ze Portal je Hra roku 2007.
Proc by se tady melo vypisovat kdo to oceni udelil? To je podivne.
Proc by se tady melo vypisovat kdo to oceni udelil? To je podivne.
Hezké, už tu máme urážky. To jsem měl čekat...
Tu větu jsem samozřejmě pochopil, ale připadá mi prostě dost zásadní v případě jmenování konkrétního ocenění napsat, kdo to ocenění hře udělil. Je to skutečně tak podivné?
Tu větu jsem samozřejmě pochopil, ale připadá mi prostě dost zásadní v případě jmenování konkrétního ocenění napsat, kdo to ocenění hře udělil. Je to skutečně tak podivné?
jako hele, portal ziskal radu oceneni jako Hra Roku 2007 je zcela pravdivy popisek a neodiskutovatelny fakt. Jestli v tobe slovicko "jako" vytvari dojem, ze titul hra roku 2007 je pricina rady oceneni, tak si to "jako" v editaci vyhod a zamysli se nad tim jestli jsi opravdu takovy debil ze ti to nedojde, nebo jen pyskujes bo nemas nic lepsiho na praci.
pipboy: Co je na tom prezidentsky zeměkoulovitého? To, že ta hra nebyla hrou roku, tu hru pouze NĚKDO prohlásil za hru roku a asi by bylo na místě zmínit se o tom kdo. Stejně tak si nejsem jistý, jestli poukázání na wikipedii situaci řeší, protože to vzhledem k její vyšší obsáhlosti popírá vůbec smysl popisů her v téhle db, které by linky na wiki (či mobygames) snadno nahradily. Dofám, že něco tak triviálního nerozjede další nesmyslný flame.
*vete
http://en.wikipedia.org/wiki/Portal_(video_game)#Awards
(co je na te vede prezidentsky zemekoulovateho?)
(co je na te vede prezidentsky zemekoulovateho?)
Asi by stálo za to v tom popisu upřesnit, kdo hře to ocenění Hra Roku 2007 udělil, protože takhle to vypadá, jako by o tom rozhodl prezident zeměkoule.