Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já hraju na 1080p monitoru a supersampling teda doporuruji použít. Sice se malinko mázne ale zase je mnohem čistší,vyhlazenější a není tak "hrubozrný" (je to vidět hlavně na hřívě. vlasech, vegetaci apod.)
@Paul (02.11.2018 22:21): A není to škoda ta 1080 TV ? Ta 2080 určitě zvládne i 4k při 60 fps .. stačí jednoduše hodit pár stínů na high a něco málo dalšího a musí to stačit :) Je docela trapný, že PC verze prakticky ignorují HDR ...
Dneska se dá pěkná 4k OLEDka koupit za 35 - 40 tis ...
@Charllize (02.11.2018 22:18): supersampling je tam proto, že existuje dost her který maj sice Pro podporu, ale zároveň nedownscalujou. Např. mám dojem Dishonored 2, když máš 4K TV, tak ti renderuje ve vyšším rozlišení, ale když máš 1080p TV, tak renderuje jen v 1080p. No a zapnutím toho supersamplingu máš možnost si zapnout to vyšší rozlišení i na 1080p TV, přestože se na to developeři tý hry vykašlali. A výsledkem je lepší, čistší kvalita obrazu (ikdyž někdy za cenu frameratu) - je to v podstatě nejlepší forma antialiasingu.

Však proč myslíš že jsem kupoval tu RTX2080. Abych mohl hrát Zaklínače a další hry ve 4K či 1440p v 60fps downsamplované na 1080p TV, a díky tomu mít perfektně čistej a ostrej obraz.
@Paul (02.11.2018 22:10): Jasne. Ja mam 1080p televizi a co jsem zkousel ten supersampling tak mi prijde ze nic nedela. Osobne moc prinos tyhle funkce nechapu. Kdyz mam PRO tak veskery hry co maji jeji podporu se renderovali v nejvyssim moznym rozliseni a pak se to srazilo na rozliseni televize. Takze obraz byl 1080p ale renderovanej v nejakym tom dynamickym 4k, a to samy dela ten supersampling. Jestli to ma byt nejak jako dokonalejsi, asi.
@Charllize (02.11.2018 22:03): Ta hra podporuje dva režimy: 1920x1080p a 1920x2160p s checkerboard renderingem. Když má člověk s 1080p televizí zaplej supersampling, tak se hra renderuje v tom 2160p a downscaluje zpět do 1080p. Což by normálně mělo mít lepší obraz než v nativním 1080p, ale v RDR2 to neplatí a obraz je rozmazanější.
No a když má člověk 4K TV, tak máš asi pravdu a supersampling se neaplikuje a nativní 1080p není možné vybrat, hra si prostě detekuje rozlišení a renderuje ten 2160p checkerboard. (ale možná se mýlím a 1080p jde nějak vynutit, to může Walome testnout).

Tím že hra bude vypadat líp se supersamplingem jsem myslel to vyšší rozlišení, nepřesně jsem se vyjádřil.
@Paul (02.11.2018 21:59): mam pocit ze na PRO supersampling na 4K televizi nedela vubec nic. Aspon dle popisu funkce.

S aktualizací systémového softwaru 5.50 přichází režim Supersampling – exkluzivní funkce pro systém PS4 Pro. Toto nastavení umožní vlastníkům systému PS4 Pro vychutnat si výhody svých nadupaných strojů na obrazovkách s rozlišením menším než 4K.

Supersampling funguje tak, že zpracuje obraz do vysokého rozlišení (jako kdyby byla připojená televize 4K) a pak jej upraví na nativní rozlišení připojené obrazovky. Výsledkem je ostřejší a hladší obraz a vzdálenější vykreslování ve hře.
Pokud někdo hrajete na Pro připojený k 1080p televizi a máte zaplej supersampling (v display nastavení konzole), zkuste ho vypnout. Obraz bude ostřejší a framerate stabilnější.
Já jsem pro chlastačku v KC .. ta mě pobavila nejvíc :) .... Nutno uznat, že i v RDR jsem se ale solidně pobavil :D
@Walome (02.11.2018 16:08): jako, převlečení se za čarodějku a prank calling hierarchy hemmelfarta toho času seroucího na trůnu jen tak nic nepřekoná, ale furt to skvěle zachytilo ten pocit bejt totálně vožralej

@SilentWolf (02.11.2018 15:54): na tuhle scénu v KCD se těším, snad se mi neposmolní jí nějak přeskočit..
oh lenny!! chlastačka na Kaer Morhen dostala schopného oponenta :)
@SilentWolf (02.11.2018 11:10): Hahaha, ne. Ale ten bug, který mi vymazal několik lidí z kempu protože jsem restartoval checkpoint v jednom questu je docela funny. A pořád se mi přemazává repeater. A po loadu mám vermintku vždy bez nábojů. A...

No, ale... má výtka je vyloženě storybased a byl by to spoiler, takže až se přestaneš motat na začátku a dostaneš se tam, tak uvidíš.
@Walome (02.11.2018 07:41): ta postava na obrazovce stojí přímo před tebou a má na sobě něco, co zjevně pochází z Mafie 2. V kontrastu s okolím (na XOX) si toho nejde nevšimnout.
Na PS4 je to stejně všechno mírně rozmatlaný, tam to zjevně nevadí.
Ahoj, hrajete někdo s vypnutým radarem a nevíte, zda jdou případně vypnout i ukazatele questu v mapě?
@Paul (01.11.2018 21:51): mě sedí bílá košile a jakási tmavě vínová vesta. Obojí hned na začátku koupeno. Nebo jsem to dokonce možná i měl v inventáři. :D

Doufám, že se v rámci příběhu ještě podíváme do sněhu, abych měl důvod navléct si ten kožich. Ale cítím v kostech, že asi ne. Ta lokace už je plně využitá.

Jinak podcast na games.cz. Všichni tam vlivem ovládání něco vyvedli.. :D
Já prvních pár hodin hrál free aim, ale ta sensitivita je tu nastavená tak debilně (a ať jsem jí měnil jak jsem chtěl, debilní zůstala) + 30fps hnus, že jsem si při přestřelkách připadal hrozně nemotorně. Pak jsem tam dal aiming jak je to v defaultu a hned mě to baví víc, ikdyž je to samozřejmě autoaim. Ale na headshoty je furt potřeba trochu mířit, a RDR nehraju kvůli challengi, tak co.

@Garret (01.11.2018 20:57): taky. Ale vzal jsem si aspoň peknej klasickej kabát - duster.
Já jsem se teď toulal malebným (sarcasm) okolím Saint Denis a zjistil jsem že je tam v bažinách hromada hadů a že ty svině ještě plavou. To je něco pro mou fobii. Největšími kamarády jsou mi má věrná klisna, která se vždy lekne dlouho dopředu spolu s auto aimem, kterým nebezpečný generátor infarktů z dálky odstřelím.

A čekal jsem, že mě víc nadchne tolik možností customizingu Arthura ale v podstatě nosím stále hadry, které jsem si na začátku koupil a ještě mi žádné nepřišly lepší. Asi budu hrát celou hru stejně. :D
první rage quit. chtěl jsem sebrat klobouk, vystřelil jsem do země. přišel šerif, zavřel mě do vězení... to velké pravé tlačítko na quick draw by měli zakázat. stalo se mi to už potřetí.
Já používám autoaim, ale trochu mi to kazí zážitek, ale hůře se mi tady míří a nepřátelé hodně běhají. Vesměs hraji stylem, že jednoho zamířím autoaimem a druhého se snažím pak zamířit manuálně, že na něj přejíždím.

Ale tak ta hra mi přijde, že sází na tu filmovost a celkově různorodé mise, kde se seznamujete s postavami nebo pomůžete nějakému cizinci apod. Alespoň tedy z toho startu. Takže to beru spíše jako takový seriál nebo delší film a nejde mi moc o to samotné střílení. I když je fakt, že v samotném Uncharted nebo Order, kde to bylo více o střílení, by mi autoaim kazil zážitek mnohem více. Ale to jsou lineární hry a jinak zaměřené.
@SilentWolf (01.11.2018 19:38): jojo je to opet predimenzovany. Na to jak je hra tezkopadna a pomala je nepratel komicky hodne. Je to skoda a je to nuda (mam za sebou asi 5 hlavnich misi).

Ja tam citim trosku rozpor - hraju pomalou tezkopadnou hru kde jeden krok trva dve vteriny a do toho tam strilim dvacet lidi u jedny chatrce a jde po mne deset policajtu. Mozna mohli zapomenout na gta model a jit nejakou uplne jinou cestou. Tady proste nechci blbnout.
@Rapier (01.11.2018 19:19): S autoaimem, přijde mi to přirozenější u takové hry. Zaměřovač vidíš až vytasíš, případně zamíříš, takže je jen realističtější, že Arthur rovnou zamíří na nejbližšího nepřítele. Stejně autoaim zamíří kdesi do těla, takže nepřítel potřebuje víc kulek než když míříte sami, takže to nedělá hru automaticky jednodušší. Kdyby šel zaměřovač vidět pořád jako u PC her, tak tam je to jiná. Takhle fakt zamíříte bez něj a nepřítel je dávno pryč protože na něj páčkou přejíždíte.

A těch nepřátel je tu navíc docela kotel. Až mě překvapilo, jakou z toho dělají genocidu. Snad každou hlavnější misi se cítím jak Roland Deschain v Tullu.
@Rapier (01.11.2018 19:19): Mno, me to je jedno, nez mi staci ten autoaim pomoct davno se dotycny vali v prachu:)

Ale kdyz bych to vzal seriozne, tak vetsinou pomoc pri mireni nepouzivam, vadi mi to a vetsinou pak mirim hur. Asi zvyk z dob starych konzoli kde se to nepouzivalo vetsinou vubec. Proste Doom 1+2, Duke 3D atd. digitalnim gamepadem na nejvyssi obtiznost. U Duka se mirilo nahoru a dolu tlacitkama L1+L2 a k tomu se jeste muselo drzet myslim kolecko aby to vubec slo ...lol. Asi nejhorsi byli Dark Forces, pri tech asi 15fps na PS1 to byl skutecne zazitek s tim obycejnym digitalnim gamepadem.
Jinač mám první bezvýznamne mínus, chtěl jsem to propojit s tou apkou, ale v ps4 mám navolenou polštinu a když chci dat v mobilu mapu tak mě to nepustí, k vuli te polštiny. Dal bych to zpátky na anglicky, ale rockstaři volbu jazyka maji jenom na začátku, nikde v menu změna jazyka neni.Nebo jsem prostě slepej...
Jen tak pro zajímavost, jak hrajete na konzoli s autoaimem nebo bez? Osobně si to s autoaimem nemohu přestavit, docela by mě zajímalo jak to funguje v RDR II.
To je opravdu hruza tady, takova pomerne jednoducha vec jako gamepad a skoro vsichni z nej delaji rubikovu kostku. Fakt jako, zrejme budte radi ze se tema rukama vubec najite :)



@Luďa (01.11.2018 16:46): Hele, prestan bagatelizovat. Ten ovladac pro Steel Batalion tam byl proto aby byl dokonalejsi pocit z ovladani toho robota, neco jako kdyz si lidi k autum koupej volant s pedalama a sedackou. A jeste bys prstikem hrabal abys to mel, pac to ted stoji majlant :)
@Hydr0gen (01.11.2018 13:54): chtělo by to spíš si hru zahrát a ne jenom poslouchat storky. Ja myslim, že největší zlo jsou malé titulky a bez černého podkladu.což RDR2 má tak už jenom v tomhle to Rockstaři u mě vyhráli.