Na prvni pohled je tato hra jednou z nejhnusneji vypadajicich v zanru. Odpudiva, renderovana grafika, protagonista je tvoren jen nekolika statickymi obrazky, hledane predmety pusobi polovinu casu jako pest na oko a v druhem pripade je pro zmenu neni videt vubec. Vzhledem ke spatne se hledajicim predmetu pusobi omezeny pocet hintu vylozene jako vysmech. Pokud uz dojde k predskriptovane konverzaci s jinou postavou, je tato na rozdil od protagonisty zobrazena jen jako silueta. Proste hruza, ztrata casu, ruce pryc...
... tohle vsechno plati pouze do momentu, kdy se o slovo prihlasi pribeh a prvni ne-HO puzzle. Ono totiz vsechno vypsane vyse sice zustava, ale najednou jsem se pristihl, ze mi to ani neleze tolik na nervy. Pribeh me totiz upoutal natolik, ze jsem si hru po zahrani hodinoveho trialu bez zavahani koupil. Je OBROVSKA skoda, ze se pribehu nedostalo lepsiho kabatu - v urcitych ohledech je to bratricek Draculy III - a nezlobil bych se ani, kdyby se podarilo hru vydat ve SCUMM enginu a'la Indiana Jones and the Fate of the Atlantis. Tohle nemuzu zduraznit vic - nenechte se odradit otresnym zacatkem v klastere, protoze jakmile se na scene objevi prvni nacek, jde to pak samo. No a ke konci nesbirate ani nablbe brouky, krucifixy ci templarske krize, ale rovnou risske orlice, nemecke krize (ne hakenkreuzy, to je rozdil) a na zaver uz i mrtve esesaky - to tu nebylo od dob Commandos! Opravdovy hardcore je pak udelat hidden object scenu z drevorytu z Bible zobrazujici Ukrizovani.
Nemel bych zatajit to, ze hru sfouknete za dve hodiny, ale jak rikam - jakmile se prokousete udesnym zacatkem, je to pak celkem intenzivni zazitek.
... tohle vsechno plati pouze do momentu, kdy se o slovo prihlasi pribeh a prvni ne-HO puzzle. Ono totiz vsechno vypsane vyse sice zustava, ale najednou jsem se pristihl, ze mi to ani neleze tolik na nervy. Pribeh me totiz upoutal natolik, ze jsem si hru po zahrani hodinoveho trialu bez zavahani koupil. Je OBROVSKA skoda, ze se pribehu nedostalo lepsiho kabatu - v urcitych ohledech je to bratricek Draculy III - a nezlobil bych se ani, kdyby se podarilo hru vydat ve SCUMM enginu a'la Indiana Jones and the Fate of the Atlantis. Tohle nemuzu zduraznit vic - nenechte se odradit otresnym zacatkem v klastere, protoze jakmile se na scene objevi prvni nacek, jde to pak samo. No a ke konci nesbirate ani nablbe brouky, krucifixy ci templarske krize, ale rovnou risske orlice, nemecke krize (ne hakenkreuzy, to je rozdil) a na zaver uz i mrtve esesaky - to tu nebylo od dob Commandos! Opravdovy hardcore je pak udelat hidden object scenu z drevorytu z Bible zobrazujici Ukrizovani.
Nemel bych zatajit to, ze hru sfouknete za dve hodiny, ale jak rikam - jakmile se prokousete udesnym zacatkem, je to pak celkem intenzivni zazitek.