Hra má vizuálně pěkné mapy, které jsou velké tak akorát pro potřeby jednotlivých mísí. Je příjemné, že jednotlivé hlavní nebo vedlejší objecty můžete plnit ve vámi sympatickém pořadí. Gun play je tu špičkový a samotné střílení ze sniperky je silně zábavné. Parádně jsem si užival x-ray zpomalovačky prostřelení nepřátel, jelikož technicky je to hodně dopilované. Vyprávění příběhu je tu pomalu a je to spíše do počtu. Někomu by asi vadilo, že hra není nijak dlouhá, ale dle mého kdyby byla třeba dvakrát delší, tak by se gameplay někdy v druhé půlce začal ohrávat. Není to úplně GOTY hra, ale jako zábavná sniper střílečka to prostě funguje na výbornou.
Komentáře
Neskutečně potěšující výlet do druhoválečné Itálie, ve kterém asi tak nějak tušíme, že předepsaný příběh bude hrát vedlejší roli, ale o to víc je hráčský zážitek utvářen drobnými spontánními epizodami typu "zdrhám přes půlku mapy dvaceti naštvaným náckům a dochází mi munice". Audiovizuální zpracování je příjemné, u zvuku obzvlášť potěší možnost se podle něj v různých situacích poměrně spolehlivě orientovat.
Celkem se hra skládá z menšího množství misí, ovšem s obrovskou rozlohou (a variabilitou) jednotlivých map a naprostou otevřeností a nepřebernou možností různých postupů. Tady leží jeden ze stěžejních plusů - napínavá svoboda. Hra vás nijak neomezuje, kudy a kam se vydáte, ale výzva zosobněná přítomnými nepřáteli vás celkem přirozeně nutí vymýšlet nejlvýhodnější a nejbezpečnější cestu a tak zůstávat neustále ve střehu.
Hratelnost celkově stojí na možnosti dost přesně odhadovat rizikovost svých akcí a v každé chvíli tak tušíte, jak velký poprask váš výstřel způsobí. Samozřejmě není nouze o nepřijemná překvapení, ale nemáte při nich pocit, že vás hra nějak podvedla - prostě jste něco nebo někoho přehlédli. Gunplay pozvedá vysoko nad průměr jednak pestrá nabídka zbraní (osobně jsem ocenil přítomnost sten gunu), jednak robustní systém zaměřování ostřelovačské pušky, který snad každému hráči dokáže propůjčit pocit, že je elitním sniperem. Stealth funguje velmi přátelsky a jeho užívání narozdíl od jiných her působí přirozeně a nepoškozuje herní tempo.
V rozpacích zůstávám z hlavního příběhu, který spojuje jednotlivé mise a působí nadbytečně a občas na sílu posouvá některé postavy do pozice naprostých hlupáků. Zejména u závěrečného záporáckého monologu jsem se cítil opravdu trapně. Dejte to prosím pryč, hře to nijak neprospívá a skvěle napínavá je i bez přepálených skriptovaných scén.
Celkem se hra skládá z menšího množství misí, ovšem s obrovskou rozlohou (a variabilitou) jednotlivých map a naprostou otevřeností a nepřebernou možností různých postupů. Tady leží jeden ze stěžejních plusů - napínavá svoboda. Hra vás nijak neomezuje, kudy a kam se vydáte, ale výzva zosobněná přítomnými nepřáteli vás celkem přirozeně nutí vymýšlet nejlvýhodnější a nejbezpečnější cestu a tak zůstávat neustále ve střehu.
Hratelnost celkově stojí na možnosti dost přesně odhadovat rizikovost svých akcí a v každé chvíli tak tušíte, jak velký poprask váš výstřel způsobí. Samozřejmě není nouze o nepřijemná překvapení, ale nemáte při nich pocit, že vás hra nějak podvedla - prostě jste něco nebo někoho přehlédli. Gunplay pozvedá vysoko nad průměr jednak pestrá nabídka zbraní (osobně jsem ocenil přítomnost sten gunu), jednak robustní systém zaměřování ostřelovačské pušky, který snad každému hráči dokáže propůjčit pocit, že je elitním sniperem. Stealth funguje velmi přátelsky a jeho užívání narozdíl od jiných her působí přirozeně a nepoškozuje herní tempo.
V rozpacích zůstávám z hlavního příběhu, který spojuje jednotlivé mise a působí nadbytečně a občas na sílu posouvá některé postavy do pozice naprostých hlupáků. Zejména u závěrečného záporáckého monologu jsem se cítil opravdu trapně. Dejte to prosím pryč, hře to nijak neprospívá a skvěle napínavá je i bez přepálených skriptovaných scén.
Pro: poutavý gunplay, funkční stealth, široká paleta řešení problémů, obrovské otevřené mapy
Proti: nepříliš zajímavý zastřešující příběh
Ze Sniper Elite jsem hrál všechny díly a krom 4 jsem žádný nedokončil. Proč? Nějak mne vždy od půlky přestal bavit. Ne, že by to byla špatná hra, ale přišlo mi to furt tak nějak stejné.
Grafická stránka není žádná hitparáda, ale vyloženě taky neurazí. Rentgenový záběr vašich killů je, jak už u této série zvykem, skvělý a podtrhuje vaši dobrou trefu. Jen je škoda, že vývojáři vynechali RTG u vozidel, jak to bylo ve 3. Hudební doprovod ji takový nemastný, neslaný a nenastiňuje zcela atmosféru.
Tak teď příběh, no nějaký příběh tam je, ale ani né měsíc po dohrání si z něj nic moc nepamatuji, Příběh je tu nijaký něco o odboji a nové německé superzbrani. Bohužel tomu nepomáhají ani postavy s kterýma se setkáte, které tam prostě jsou a upřímně dabing je tak nějak všelijaký, jednou je to přehrávání, jindy zas já to přečtu a už už ať sem pryč. Pravda je, že u této hry nejde ani tak o příběh, jako spíš o gameplay.
A jak se tedy SE 4 hraje? Dohromady velmi dobře. Postava se tedy na můj vkus pohybuje až zoufale pomalu, ale to je asi dáno tím, že musíte pracovat s dechem. Přeci jen hrajete v prvé řadě za snipera a tudíž zadržujete dech při míření. K dispozici máte velkou škálu zbraní a u sebe můžete mít tři zbraně (odstřelovačku, samopal/brokovnici a pistoli). Na vyšších obtížnostech vám stěžuje střelbu vzdálenost a vítr, kor u autentické nebo autentické+ kdy přijdete mimo jiné o pomocníka míření (když zadržíte dech objeví se značka kam střelíte) a toto přidává hře nový rozměr a je tím průchod misemi daleko zajímavější. U autentické obtížnosti se ještě zastavím, když hrajete na tuto obtížnost přijdete i o minimapu, HUD a značky kam máte jít a koho zabít. Jako bonus ještě, kdy na sebe upozorníte tak nacisté už se nikdy nehodí do klidového režimu a budou po vás neustále pátrat. Co se dá vytknout tak je umělá inteligence, která je prostě tupá. Nepřátelé vám nabíhají na mušku, kryjou se nesmyslně atd.
Největší předností je za mě cooperace. Jestli máte parťáka s kterým hrát, tak směle do toho. Je to o sto procent lepší zážitek a bude to zábavnější než to jet sólo.
Grafická stránka není žádná hitparáda, ale vyloženě taky neurazí. Rentgenový záběr vašich killů je, jak už u této série zvykem, skvělý a podtrhuje vaši dobrou trefu. Jen je škoda, že vývojáři vynechali RTG u vozidel, jak to bylo ve 3. Hudební doprovod ji takový nemastný, neslaný a nenastiňuje zcela atmosféru.
Tak teď příběh, no nějaký příběh tam je, ale ani né měsíc po dohrání si z něj nic moc nepamatuji, Příběh je tu nijaký něco o odboji a nové německé superzbrani. Bohužel tomu nepomáhají ani postavy s kterýma se setkáte, které tam prostě jsou a upřímně dabing je tak nějak všelijaký, jednou je to přehrávání, jindy zas já to přečtu a už už ať sem pryč. Pravda je, že u této hry nejde ani tak o příběh, jako spíš o gameplay.
A jak se tedy SE 4 hraje? Dohromady velmi dobře. Postava se tedy na můj vkus pohybuje až zoufale pomalu, ale to je asi dáno tím, že musíte pracovat s dechem. Přeci jen hrajete v prvé řadě za snipera a tudíž zadržujete dech při míření. K dispozici máte velkou škálu zbraní a u sebe můžete mít tři zbraně (odstřelovačku, samopal/brokovnici a pistoli). Na vyšších obtížnostech vám stěžuje střelbu vzdálenost a vítr, kor u autentické nebo autentické+ kdy přijdete mimo jiné o pomocníka míření (když zadržíte dech objeví se značka kam střelíte) a toto přidává hře nový rozměr a je tím průchod misemi daleko zajímavější. U autentické obtížnosti se ještě zastavím, když hrajete na tuto obtížnost přijdete i o minimapu, HUD a značky kam máte jít a koho zabít. Jako bonus ještě, kdy na sebe upozorníte tak nacisté už se nikdy nehodí do klidového režimu a budou po vás neustále pátrat. Co se dá vytknout tak je umělá inteligence, která je prostě tupá. Nepřátelé vám nabíhají na mušku, kryjou se nesmyslně atd.
Největší předností je za mě cooperace. Jestli máte parťáka s kterým hrát, tak směle do toho. Je to o sto procent lepší zážitek a bude to zábavnější než to jet sólo.
Pro: Coop, X-ray, autentická obtížnost
Proti: příběh, AI, postavy
Téměř dva roky po dohrání prvního dílu, který mě příliš nepotěšil, jsem dal šanci nejnovějšímu čtvrtému pokračování. A hned na začátek musím konstatovat, že jsem byl příjemně překvapen. Modernější technologie hře opravdu prospěla a největší problémy jedničky jsou pryč. V nové grafice je hra přehledná a ovládání je bezproblémové. Pozornému oku neujde žádný nepřítel, protože je opravdu možné ho zahlédnout. Jde o jednu z mála sérií kde má grafické vylepšování smysl i z hlediska hratelnosti. Ze začátku mě hra docela chytla a nadšeně jsem plnil vedlejší úkoly a hledal sběratelské předměty. To jsou většinou různé dopisy, rozkazy a tajné zprávy dokreslující příběh. Bohužel asi za polovinou se dostavilo jakési vyhoření a ztratil jsem motivaci prošmejdit každý kout. Možná je to dáno velkým počtem těchto předmětů nebo ne-originalitou většiny z nich(dopisy).
Potěšil mě design misí. Úkoly jsou různorodé, mapy rozsáhlé a cest ke splnění úkolů je vždy několik. Nejel jsem výhradně žádný styl, ze začátku mise jsem se snažil více skrývat, ale když se to nezdařilo nebránil jsem se brutálnějšímu projití. Prostředí je pěkné a uvěřitelně zpracované, Itálii jsem si docela užíval. Nepřátelské bunkry a továrny jsou vyloženě lahůdka. Střelba je zpracovaná dobře, ale bohužel jsem neviděl důvod k používání různých zbraní. Celou hru si jde vystačit se základní sestavou. Boje s vozidly mě vyloženě nebavily.
Trochu rušivé je ohodnocení každého výstřelu, to mohlo být vyřešeno jemněji. Technicky jsem neměl žádné potíže, hra běžela plynule a stabilně. Sniper Elite 4 je rozhodně řádově lepší než první díl a alespoň neodrazuje od další pokusů se sérií. Z DLC mě láká možnost zabít si Hitlera, tak uvidíme.
Potěšil mě design misí. Úkoly jsou různorodé, mapy rozsáhlé a cest ke splnění úkolů je vždy několik. Nejel jsem výhradně žádný styl, ze začátku mise jsem se snažil více skrývat, ale když se to nezdařilo nebránil jsem se brutálnějšímu projití. Prostředí je pěkné a uvěřitelně zpracované, Itálii jsem si docela užíval. Nepřátelské bunkry a továrny jsou vyloženě lahůdka. Střelba je zpracovaná dobře, ale bohužel jsem neviděl důvod k používání různých zbraní. Celou hru si jde vystačit se základní sestavou. Boje s vozidly mě vyloženě nebavily.
Trochu rušivé je ohodnocení každého výstřelu, to mohlo být vyřešeno jemněji. Technicky jsem neměl žádné potíže, hra běžela plynule a stabilně. Sniper Elite 4 je rozhodně řádově lepší než první díl a alespoň neodrazuje od další pokusů se sérií. Z DLC mě láká možnost zabít si Hitlera, tak uvidíme.
Čtvrtý díl mojí nadmíru oblíbené sniperské akce se povedl! Hlavní hrdina se tentokrát vypravil do slunné Itálie, což bylo dobrou volbou. Prostředí je totiž tím, co jsem kromě akce u hry z hlediska různorodosti obdivoval nejvíc. Nevím, jestli se mi to zdálo, ale kromě tohoto kladu mi na rozdíl od předcházejících dílů přišlo, že co do zlepšení šla nahoru i umělá inteligence. Nepřátelé se nechovají příliš tupě a přestože stále poněkud zvláštně zmatkují při setkání tváří v tvář, jejich chování při vyhlášení poplachu je přece jen o něco taktičtější a méně zbrklé.
Množství zbraní je na výběr o něco více, a to především sniperek, které při zakoupení speciálního DLC umožňují i tichou munici, což zábavnosti ještě přidá.
Z hlediska hratelnosti jsem se u čtvrtého dílu bavil přímo parádně. Střídání stylu tichošlápka a snipera, který se nestydí rozezvučet hlasité tóny nejlepší herní zbraně, dávalo mojí hratelnosti a s ní spojené zábavě pocit, který jsem chtěl a opravdu jej dostal.
Co dodat? Přestože jednotlivé mise jsou poměrně obsáhlé, jejich počet by se klidně mohl zvýšit a vůbec bych se nezlobil, kdyby se i zdvojnásobil. Takhle musím jen trpělivě doufat, že kromě DLC vyjde časem i díl pátý.
Množství zbraní je na výběr o něco více, a to především sniperek, které při zakoupení speciálního DLC umožňují i tichou munici, což zábavnosti ještě přidá.
Z hlediska hratelnosti jsem se u čtvrtého dílu bavil přímo parádně. Střídání stylu tichošlápka a snipera, který se nestydí rozezvučet hlasité tóny nejlepší herní zbraně, dávalo mojí hratelnosti a s ní spojené zábavě pocit, který jsem chtěl a opravdu jej dostal.
Co dodat? Přestože jednotlivé mise jsou poměrně obsáhlé, jejich počet by se klidně mohl zvýšit a vůbec bych se nezlobil, kdyby se i zdvojnásobil. Takhle musím jen trpělivě doufat, že kromě DLC vyjde časem i díl pátý.
Pro: hratelnost, střídání herních stylů, optimalizace, celková zábavnost
Proti: na můj vkus příliš krátké
Na Sniper Elite 4 jsem se těšil jako na máloco. Otevřené mapy byly velkým lákadlem a rozhodně jsou tím nejdůležitějším, co posouvá tuhle hru z šedivého průměru. Celkem osm misí, přičemž každá má hrací dobu kolem dvou hodin, k tomu hromady vedlejších úkolů a pro masochisty i výzev (např. zabíjet nepřítele každé dvě minuty, zlikvidovat dvě válečné plavidla jednou kulkou, používat jen brokovnici atp.). Bohužel se mi pokazilo in-game počítadlo herní doby, ale tipoval něco lehce přes dvacet hodin. A to je pomalu dvojnásobek třetího dílu.
Po chvilce rozjímání jsem sáhl po druhé nejvyšší obtížnosti, která se od té nejvyšší liší mj. tím, že lze libovolně ukládat. Samozřejmě jsem měl automaticky vypnutý HUD s ukazateli čehokoli, včetně health baru, GPS nebo minimapy. Ačkoli hra dovoluje HUD a obtížnost celkově vyladit přesně podle toho, jak to hráči vyhovuje, jedna věc na HUDu vypnout nejde - počítadlo zkušeností. Je to hlavní důvod, proč jsem hru nejprve refundoval s tím, že ji prostě hrát nebudu, protože celý ten immersion dostává do zadele poté, co mi po každém zabití naskakují na obrazovku hromady zbytečných informací o množství zkušeností a to né někde v dolní části obrazovky, ale pěkně uprostřed, abych to jakože nepřehlédnul!
HEADSHOT +60xp! Infantry kill +200xp, GHOST +20xp, NO ASSIST +60xp, RIFLE KILL +100xp. 440XP! To si tam příště ty hlavy rebelionské příště můžou vrazit i zvukový doprovod, ať to má pořádné grády!
Fcuk dat.
Nakonec jsem to se skřípěním zubů přetrpěl a naučil se to ignorovat, ale jestli to ti troubové nechají i v dalším díle, z vysoka se jim na to vyseru. Takhle si kurvit svůj "snipeří" master-piece, to už chce pořádnou dávku debility. On opravdu SE4 patří k tomu nejlepšímu, co Rebellion zatím vyprodukoval. Místy jsem si připadal jako ve 3rd person Commandos, radost ze hraní rostla s každým tiše odpraveným náckem. Mapy jsou pěkně, i když trochu účelově, nadesignované. Možností je hromada, člověk si to může servírovat přesně tak, jak mu to vyhovuje.
Stealth sice né vždy funguje úplně bezchybně a čas od času mě dokázalo nasrat, když jsem šmiknul nácka nožem a ten, protože mě viděl asi tak 20 pikosekund, stačil vyvolat poplach v celém svém sektoru skrz dvě zdi betonového bunkru. Výdrž nepřátel, resp. poškození zbraní, není taky vždycky úplně košér a rána z winchersterovky do hrudi čas od času nácka tak akorát povalila na zem. Samopaly jsou z účinností taky naštíru, ale to už je takový trademark všech Sniper Elite her.
Technicky to celkem ujde, engine už má svoje nejlepší za sebou, ale hra vypadá dobře. Postava Karla se pohybuje pořád tak nějak stejně prkenně a vůbec to smooth movementu ubisoftích her to má hodně daleko, pro potřeby her to ale není nijak rušivé. Hudba už ale rušivá je, její vypnutí tak pro mě bylo nutností. Dovolil bych si vypíchnout jen takovou drobnost směrem k technické stránce - engine zřejmě nedokáže pracovat se dveřmi, jinak si nedovedu představit, že ve hře žádné nejsou. Tedy jsou, ale ty nikdy nejdou otevřít. Všude jinde jsou prostě jen zárubně. Maličkost, ale bije do očí.
Krátké rozhovorové intermezza před každou misí mají poněkud groteskní charakter, hlavně kvůli hereckému výkonu některých zúčastněných (nebudu jmenovat Anyu), zakončení bylo příšerné, ale lze nad tím mávnou rukou. O odstřelu škodné je tahle hra především a to dělá dobře.
Hodnocení: ✰✰✰✰
Po chvilce rozjímání jsem sáhl po druhé nejvyšší obtížnosti, která se od té nejvyšší liší mj. tím, že lze libovolně ukládat. Samozřejmě jsem měl automaticky vypnutý HUD s ukazateli čehokoli, včetně health baru, GPS nebo minimapy. Ačkoli hra dovoluje HUD a obtížnost celkově vyladit přesně podle toho, jak to hráči vyhovuje, jedna věc na HUDu vypnout nejde - počítadlo zkušeností. Je to hlavní důvod, proč jsem hru nejprve refundoval s tím, že ji prostě hrát nebudu, protože celý ten immersion dostává do zadele poté, co mi po každém zabití naskakují na obrazovku hromady zbytečných informací o množství zkušeností a to né někde v dolní části obrazovky, ale pěkně uprostřed, abych to jakože nepřehlédnul!
HEADSHOT +60xp! Infantry kill +200xp, GHOST +20xp, NO ASSIST +60xp, RIFLE KILL +100xp. 440XP! To si tam příště ty hlavy rebelionské příště můžou vrazit i zvukový doprovod, ať to má pořádné grády!
Fcuk dat.
Nakonec jsem to se skřípěním zubů přetrpěl a naučil se to ignorovat, ale jestli to ti troubové nechají i v dalším díle, z vysoka se jim na to vyseru. Takhle si kurvit svůj "snipeří" master-piece, to už chce pořádnou dávku debility. On opravdu SE4 patří k tomu nejlepšímu, co Rebellion zatím vyprodukoval. Místy jsem si připadal jako ve 3rd person Commandos, radost ze hraní rostla s každým tiše odpraveným náckem. Mapy jsou pěkně, i když trochu účelově, nadesignované. Možností je hromada, člověk si to může servírovat přesně tak, jak mu to vyhovuje.
Stealth sice né vždy funguje úplně bezchybně a čas od času mě dokázalo nasrat, když jsem šmiknul nácka nožem a ten, protože mě viděl asi tak 20 pikosekund, stačil vyvolat poplach v celém svém sektoru skrz dvě zdi betonového bunkru. Výdrž nepřátel, resp. poškození zbraní, není taky vždycky úplně košér a rána z winchersterovky do hrudi čas od času nácka tak akorát povalila na zem. Samopaly jsou z účinností taky naštíru, ale to už je takový trademark všech Sniper Elite her.
Technicky to celkem ujde, engine už má svoje nejlepší za sebou, ale hra vypadá dobře. Postava Karla se pohybuje pořád tak nějak stejně prkenně a vůbec to smooth movementu ubisoftích her to má hodně daleko, pro potřeby her to ale není nijak rušivé. Hudba už ale rušivá je, její vypnutí tak pro mě bylo nutností. Dovolil bych si vypíchnout jen takovou drobnost směrem k technické stránce - engine zřejmě nedokáže pracovat se dveřmi, jinak si nedovedu představit, že ve hře žádné nejsou. Tedy jsou, ale ty nikdy nejdou otevřít. Všude jinde jsou prostě jen zárubně. Maličkost, ale bije do očí.
Krátké rozhovorové intermezza před každou misí mají poněkud groteskní charakter, hlavně kvůli hereckému výkonu některých zúčastněných (nebudu jmenovat Anyu), zakončení bylo příšerné, ale lze nad tím mávnou rukou. O odstřelu škodné je tahle hra především a to dělá dobře.
Hodnocení: ✰✰✰✰
Sniper Elite 4 je pokračovanie v pravom slova zmysle. Tretí diel naoko veľmi pripomína a je vidieť, že autori sa nesnažili o žiadnu revolúciu. Namiešaný koktejl je však stále veľmi zábavný.
Hlavným pozitívom hry sú veľké otvorené úrovne, vďaka ktorým má zmysel plniť hromadu vedľajších úloh a výziev, pretože sa často ponúkajú hneď viaceré možnosti vyriešenia danej situácie. Môžete sa všade plížiť, potichu likvidovať nacistov a odlákať ich hodenými kameňmi alebo vyvolaním rozruchu v diaľke. Môžete tiež nabehnúť do budovy a začať všetko kropiť samopalom, alebo zase z diaľky vystrieľať celé stanovisko ostreľovačkou. K tomu máte aj viaceré druhy mín. Keď si správne namiešate herný postup, kampaň vás len tak neomrzí.
Po čase však začnete vnímať limity umelej inteligencie. Na normálnej obtiažnosti im trvá príliš dlho, kým si vás všimnú, preto odporúčam rozohrať na hard. V rámci možností ale dokážu spolupracovať v menších skupinkách a reagujú aj na hluky. Nepriatelia sú však celkovo príliš hlúpi a po čase som začal kalkulovať, že do ďalšieho úkrytu môžem prebehnúť, pretože za tie 3 sekundy behu voľným priestorom ma aj tak stráž nezaregistruje natoľko, aby spustila alarm.
Prostredia sú v rámci Talianska pomerne rozmanité. Prejdete si slnečným pobrežím, malebnou dedinkou, tmavým lesom aj zasneženými horami. Graficky hra podľa mňa spadá k priemeru dnešnej veľkej video-hernej produkcie. Ozvučenie je celkovo priemerné a hlavne zo zvukov zbraní som príliš nadšený nebol.
Celkovo tu teda máme podarenú akciu, v ktorej nájdu uplatnenie rôzne herné štýly. Hlavná príbehová kampaň zaberie len približne 12 hodín, ale vďaka znovuhrateľnosti a viacerým dodatočným módom(survival, online coop, kompetitívny MP) to až tak nevadí. Škoda nevýrazného príbehu s prázdnymi postavami a dialógmi. Túto hru treba brať ako arkádové ihrisko s hromadou nacistov, ktorých môžete rôzne likvidovať.
Hlavným pozitívom hry sú veľké otvorené úrovne, vďaka ktorým má zmysel plniť hromadu vedľajších úloh a výziev, pretože sa často ponúkajú hneď viaceré možnosti vyriešenia danej situácie. Môžete sa všade plížiť, potichu likvidovať nacistov a odlákať ich hodenými kameňmi alebo vyvolaním rozruchu v diaľke. Môžete tiež nabehnúť do budovy a začať všetko kropiť samopalom, alebo zase z diaľky vystrieľať celé stanovisko ostreľovačkou. K tomu máte aj viaceré druhy mín. Keď si správne namiešate herný postup, kampaň vás len tak neomrzí.
Po čase však začnete vnímať limity umelej inteligencie. Na normálnej obtiažnosti im trvá príliš dlho, kým si vás všimnú, preto odporúčam rozohrať na hard. V rámci možností ale dokážu spolupracovať v menších skupinkách a reagujú aj na hluky. Nepriatelia sú však celkovo príliš hlúpi a po čase som začal kalkulovať, že do ďalšieho úkrytu môžem prebehnúť, pretože za tie 3 sekundy behu voľným priestorom ma aj tak stráž nezaregistruje natoľko, aby spustila alarm.
Prostredia sú v rámci Talianska pomerne rozmanité. Prejdete si slnečným pobrežím, malebnou dedinkou, tmavým lesom aj zasneženými horami. Graficky hra podľa mňa spadá k priemeru dnešnej veľkej video-hernej produkcie. Ozvučenie je celkovo priemerné a hlavne zo zvukov zbraní som príliš nadšený nebol.
Celkovo tu teda máme podarenú akciu, v ktorej nájdu uplatnenie rôzne herné štýly. Hlavná príbehová kampaň zaberie len približne 12 hodín, ale vďaka znovuhrateľnosti a viacerým dodatočným módom(survival, online coop, kompetitívny MP) to až tak nevadí. Škoda nevýrazného príbehu s prázdnymi postavami a dialógmi. Túto hru treba brať ako arkádové ihrisko s hromadou nacistov, ktorých môžete rôzne likvidovať.
Pro: komplexné mapy, možnosť rôznych herných postupov
Proti: AI, zvuky zbraní, príbeh
Pro: Grafika, různorodost map, zpracovaní prostředí, gun play, x-ray záběry, technické zpracovaní
Proti: Příběh, slabší uměla inteligence nepřátel, slušelo by více druhu zbraní