nevim zkousel sem to pred 3 rokama i ted je to jakesi zabugovane, porad ten stejny problem- hra zpusobuje blikani monitoru- fickering ktery nejspis dela microstuttering, mam jiny monitor i HW nez pred 3 lety takze to neni tim ale enginem, divim se ze to tady nikdo v diskuzi neresi.
Diskuze
tady udelalo DXVK + vypnuti SMT v biosu doslova zazrak, z puvodnich cca 80-90 fps v dane lokaci mam ted 200+ fps :)))
tak zakusime Ukrajinsky konflikt, stojim za Ruskem a Ukrajinou v odboji proti Zapadni neototalite, lets rock :D
tak zakusime Ukrajinsky konflikt, stojim za Ruskem a Ukrajinou v odboji proti Zapadni neototalite, lets rock :D
@Klimesov (18.03.2021 16:27): Zkus spouštět jako admin, chybovou hlášku mi to házelo celou dobu pri spouštění louncheru. Popřípadě s emulaci starších Windows
Zdravím.
Měl bych jednu prosbu. Nainstaloval jsem si Lost alpha 1.4007 DC. Ale když ho spustím tak úvodní "Launcher" mi padá, což mi komplikuje spuštění hry, a dále pak když jí vypínám tak se mi hra sekne a musím natvrdo vypnout celý komp.
Nemohl by mi prosím poradit jak tyhle problémy vyřešit?
Hra mi jinak po spuštění běží bez problému.
Měl bych jednu prosbu. Nainstaloval jsem si Lost alpha 1.4007 DC. Ale když ho spustím tak úvodní "Launcher" mi padá, což mi komplikuje spuštění hry, a dále pak když jí vypínám tak se mi hra sekne a musím natvrdo vypnout celý komp.
Nemohl by mi prosím poradit jak tyhle problémy vyřešit?
Hra mi jinak po spuštění běží bez problému.
@Bravewolf (15.12.2020 15:07): No, tak se na to vyprdni a hold postahuj svetelne efekty, co se tyce to sutteringu, tak se mi to stava jen v mistech, kde je velka kocentrace postav, tedy hlavne v baru a ojedinele na zakladnach... Ta hra stoji za to, si ji zahrat i s nejakym kompromisem.
@MarezCZE (13.12.2020 18:36): ale cestina je kompatibilni jen s posledni DC 1.007 verzi, mela by byt i na ty uplne prvni verze z roku 2014 ale to sem jeste nezkousel, nicmene sem ji zkousel aplikovat na vsechny verze co sem zkousel,dohromady cca 5 a sla opravdu jen na te posledni DC.
mne relativne stabilne bezi jen ta prvni neopatchovana verze 1.003 ale tam mi vadi ty praveke zbrane a odporne zvuky a animace, ale asi me nic jineho zbyvat nebude :(
mne relativne stabilne bezi jen ta prvni neopatchovana verze 1.003 ale tam mi vadi ty praveke zbrane a odporne zvuky a animace, ale asi me nic jineho zbyvat nebude :(
@MarezCZE (13.12.2020 16:45): sakra, dik:)
@MarezCZE (13.12.2020 16:45): Však je v odkazech...
@Bravewolf (10.12.2020 16:56): Jo mimochodem, nemas link na cestinu? Kdyztak diky.
@Bravewolf (13.12.2020 15:27): Hraju DC coz je 1.0007 tusim. Co se tyka microsutteringu tak jsem ho taky nevyresil, stejne tak svetla jsem musel refukovat. Hold ten engine je celkem fousaty a podle me neni na takovy rozsah do jakeho Lost Alpha naboptnal uz staveny.
ale nutno uznat ze prvni verze 1.OO3 oproti te posledni zaverecne je opravdu uplne jinde, od hudu,interface,,zbrani,predmetu az po textury a optimalizaci a jeji urovne.... a to sem jen proletel jen uvodni questy abych zkusil jestli to pobezi na mem HW stabilne.... coz se nedari no..
sranda je ze jak sem postupne zkousel verzi od verze az po tu predposledni 1.006 DC tak se hra zvetsila na nejakych 24 GB.... az ta posledni verze vse automaticky zredukovala na 11 GB XD
sranda je ze jak sem postupne zkousel verzi od verze az po tu predposledni 1.006 DC tak se hra zvetsila na nejakych 24 GB.... az ta posledni verze vse automaticky zredukovala na 11 GB XD
otresne, novejsi verze mi slapou daleko rychleji co se FPS tyce nez ty starsi ale naopak jedou daleko hur co se toho stutteringu tyce... jakoby nepravidelne zasekavani obrazu v urcitych oblastech, kteremu nepomaha ani jakekoliv nastaveni V-sync nebo Triple bufferingu, vubec nevim co s tim. Opravdu na tohle nemam nervy, skoda... tohle by me chytlo :(
nechapu proc se hra po zapnuti dynamickych svetel tak zpomali, se statickymi muzu met vse na max ale jakmile prepnu na dynamic lights byt jen v DX 9 je to des. A porad to dela mikrozaseky-stuttering... je to jakesi zabugovane, hraju nejnovejsi verzi s cestinou a weapon modem. Ale ten menu song je super, vic takovych emotivnich ambientu...
@Kosi.. (25.01.2020 02:07): Ano, ano, s nosností mám velký problém, 60 kg a stejně to je stále málo. Taky hraju poze s EN titulky.
Aha, aha, takže tam jsou až takové volby jo?
Přesně, je to pěkně hutné, doslova jsem si užíval bloudění v podzemí Agropromu, s minimem nábojů :).
Aha, aha, takže tam jsou až takové volby jo?
Přesně, je to pěkně hutné, doslova jsem si užíval bloudění v podzemí Agropromu, s minimem nábojů :).
@MarezCZE (24.01.2020 23:03): Ani nevím, odinstalováno, save smazán...
Myslím tak 30 hodin, možná i víc. Často jsem musel jít pomalu "WALK", protože jsem byl věčně přetíženej. :D
Pravda, poslední level "Generators" jsem už neobjevil, monolith ke mě promlouval tak silně ... ;)
Češtinu ne - bylo to ale v EN (jen dabing RU).
Rublů je málo a je to dobře! Nejvíc mě vždy stála oprava/vylepšení vybavení, tam to šlo do desetitisíců! Nedostatek prostředků ale skvěle sytí zoufalou trýznivou atmosféru ;)
Myslím tak 30 hodin, možná i víc. Často jsem musel jít pomalu "WALK", protože jsem byl věčně přetíženej. :D
Pravda, poslední level "Generators" jsem už neobjevil, monolith ke mě promlouval tak silně ... ;)
Češtinu ne - bylo to ale v EN (jen dabing RU).
Rublů je málo a je to dobře! Nejvíc mě vždy stála oprava/vylepšení vybavení, tam to šlo do desetitisíců! Nedostatek prostředků ale skvěle sytí zoufalou trýznivou atmosféru ;)
@Kosi.. (komentář): Jak douho ti trvalo dohrani? Ja mam tak deset hodin a zatim jsem prolezl teprve pet lokaci... Je pravda ze se dost loudam a snazim se plnit vsechny ukoli a prosmejdit kazdy kout.
Nesehnal jsi nekde cestinu?
Jinak rublu je kurevsky malo at delam, co delam.
Nesehnal jsi nekde cestinu?
Jinak rublu je kurevsky malo at delam, co delam.
@DeadiSS (07.01.2019 21:44): Hraju DC verzi a zhruba po 6-7 hodinach hry mi to spadlo pouze jednou, jinak je hra naprosto stabilni.
Co se tyce samotne hry, tak naprosta pecka. Prolezl jsem zatim tedy jen kordon, smetiste a vyzkumne stredisko a mapy jsou pomerne dost prekopane, a rozhodne k lepsimu. Napriklad, podzemi ve vyzkumaku, je podstatne rozsireno, stravil jsem tam dve hodimy cisteho casu, nez jsem nasel vse co jsem mel.
Co se tyka optiky, tak tu jsem zatim nikde nenasel... Osobne bych to videl ze bude k sehnani v pozdejsi casti hry.
Co se tyce samotne hry, tak naprosta pecka. Prolezl jsem zatim tedy jen kordon, smetiste a vyzkumne stredisko a mapy jsou pomerne dost prekopane, a rozhodne k lepsimu. Napriklad, podzemi ve vyzkumaku, je podstatne rozsireno, stravil jsem tam dve hodimy cisteho casu, nez jsem nasel vse co jsem mel.
Co se tyka optiky, tak tu jsem zatim nikde nenasel... Osobne bych to videl ze bude k sehnani v pozdejsi casti hry.
Zdar, hele už se vydal nějaký fix patch aby hra nepadala na xrCore.dll ? Docela to je už trapný a nikde jsem nenašel funkční odkaz... Dále bych se chtěl zeptat kde z prvu seženu optiku na své Akm krom obchodníka. Dikes za info.
@Tommywise (04.10.2018 18:35): COP vyšel před deseti lety. si vygoogluj doporučené požadavky na Full Dynamic Lighting se speciálními efekty pro Lost Alpha. jsi se svou konfigurací úplně mimo...
@Garret (02.10.2018 21:42): si delas prdel? jak to s tvym strojem nemuzes na plne detaily hrat hladce? ze sem ja vubec se svym dual core, 4 gb ram a gts 250 tady neco psal... XD
resp. call of prypiat sem s mym hw hral na plne detaily
resp. call of prypiat sem s mym hw hral na plne detaily
@Tommywise (02.10.2018 19:49): viz profil dole
@Garret (02.10.2018 15:22): a co mas za hw?
@Tommywise (02.10.2018 14:17): to je, ale jsou tam přepracované flóry, husté jako kráva. stíny, větší mapy. mozna na low by to nedělalo paseku, ale můj komp měl co dělat...
@Garret (01.10.2018 23:51): lja myslel ze byl pouzit stejny engine
@Tommywise (01.10.2018 21:39): liší. dost drasticky.
lisi se nejak vyrazne hw naroky od puvodnich dilu?
Ja som hral ešte tu verziu 1.3 čo bola pred directors cut a odohral som to vtedy bez problémov.
Práveže oproti pôvodnému shadow of chernobyl to malo mnoho vecí doplnené hlavne čo sa týka pomeneneho príbehu s doplnenymi novými lokaciami a priserami. Aj tie vozidla sa im tam vďaka tým novým mapa celkom podarilo vhodné zakomponovať aj keď ten jazdný model bol v duchu stačí jemne zle zatočiť a už si na streche...
S respawnom po načítaní som sa v živote nestretol aj keď nikdy som asi nepoužil quicksave.
To ze sa občas príšery všemožne zasekavali to som videl asi v každom dieli.
A čo sa týka umelej inteligencie tak tiež som nemal s ňou problém, čo sa týka tých vojakov pod mostom v Cordone tak po zlikvidovani toho ostrelovaca som mal problém ho hoci len obrat, keďže všetci tí vojaci dole začali páliť hlava nehlava dokonca ešte asi dvaja vyliezli z toho bočného tunelu...
Neviem teda či fakt niečo po posledných úpravách tak dokaslali ale mne vtedy tam chýbal jedine detektor na artefakty a ten nakoniec bol tiež pridaný...
Edit. No vlastne mal som jeden menší problém, keď prvý x počas pribehoveho questu som musel zdrhat pred vrtuľníkom tak vtedy to neuveriteľné lagovalo aj keď po čase vyšiel patch ktorý znefunkcnil savy no už sa dane miesto dalo vpohode prejsť...
Práveže oproti pôvodnému shadow of chernobyl to malo mnoho vecí doplnené hlavne čo sa týka pomeneneho príbehu s doplnenymi novými lokaciami a priserami. Aj tie vozidla sa im tam vďaka tým novým mapa celkom podarilo vhodné zakomponovať aj keď ten jazdný model bol v duchu stačí jemne zle zatočiť a už si na streche...
S respawnom po načítaní som sa v živote nestretol aj keď nikdy som asi nepoužil quicksave.
To ze sa občas príšery všemožne zasekavali to som videl asi v každom dieli.
A čo sa týka umelej inteligencie tak tiež som nemal s ňou problém, čo sa týka tých vojakov pod mostom v Cordone tak po zlikvidovani toho ostrelovaca som mal problém ho hoci len obrat, keďže všetci tí vojaci dole začali páliť hlava nehlava dokonca ešte asi dvaja vyliezli z toho bočného tunelu...
Neviem teda či fakt niečo po posledných úpravách tak dokaslali ale mne vtedy tam chýbal jedine detektor na artefakty a ten nakoniec bol tiež pridaný...
Edit. No vlastne mal som jeden menší problém, keď prvý x počas pribehoveho questu som musel zdrhat pred vrtuľníkom tak vtedy to neuveriteľné lagovalo aj keď po čase vyšiel patch ktorý znefunkcnil savy no už sa dane miesto dalo vpohode prejsť...
Zdravím, nevíte někdo náhodou, zdali se bude dělat předělávat čeština i na verzi 1.4005?
@Garret (13.08.2018 11:44): Já si pak pustil Call of Chernobyl a pohodička:)
@účet smazán (13.08.2018 11:43): jsem rád, že si mi potvrdil, že nemá smysl s tím dále ztrácet čas. velká škoda...
@Garret (komentář): Já byl masochista a dohrál jsem to. V jedný budově se vojáci při každém načtení spawnovali přímo za mně. Nejstupidnější byla ale střílečka mutantů před elektrárnou, tam už jsem musel použít trainer, jinak bych to nikdy nedohrál. Na toho armádního vola naskákaly tři chiméry a hra pokaždý spadla.
@sxg (22.07.2018 23:46): proč to stahuješ z torrentu, když je to na moddb? co máš za verzi hry? já žádnou kompadebilitu nastavovat nemusel na W10...
@Garret (22.07.2018 20:59): Momentálne som najďalej ako som sa dostal, túto nedeľu som proste obetoval:
1, stiahol som to z torrentu
2, kompatibilitu nastavil na XP SP2 = NIE SP3!!!
3, narval som tam ruštinu
PS: Nádherná atmoška, proste dohrám čo najďalej.
1, stiahol som to z torrentu
2, kompatibilitu nastavil na XP SP2 = NIE SP3!!!
3, narval som tam ruštinu
PS: Nádherná atmoška, proste dohrám čo najďalej.
@sxg (22.07.2018 15:36): mně to nepadá, ale je to hrozný. klidně jdi o dům dál...
Mno už na to nemám nervy, padá to a padá to ...
Tak jsem úspěšně rozjel hru s patchem 1.4002. Jen mě tam trochu štve, to lítání FPS. Občas mám 180 a pak to klesne klidně ke 20, ale naštěstí se už opravilo to nehorázně dlouhé čekání a hra mi zatím nespadla, tak snad se to udrží.
hm, tak nic. nainstaluju 1.3000, hra nejde spusti. hodím tam patch 1.3003, hra jede. odehrál jsem první quest pro Sidoroviče, performance dost mizerný, framerate se propadá, ale ok. instaluju verzi 1.4000, hra zase nejde spustit. patch 1.4002 nepomáhá. fakin hell! Datastor na SoC mě pěkně sere s těma svýma neviditelnýma animáliema, tohle bych si zahrál mnohem raději...
@paver (27.04.2017 13:59): asi počkám na ten jednotný instalační pack. snad to pomůže...
@Garret (27.04.2017 11:08): Ještě nemám odzkoušeno, takže nemohu poradit...
po nainstalování toho DC packu mi to nejde spustit, hází to chybu s enginem a submit bug. what now?
@paver (26.04.2017 16:08): Pecka, tak už to vyšlo? Počkám na kompletný balíček.
@paver (26.04.2017 15:20): Jo, tak díky, tak to zkusím.
@Wolverine (26.04.2017 16:00): Přesně tak, je to patch. Je nutné mít původní Lost Alphu s patchem 1.3003 a až potom istalovat Developer's Cut. Nový kompletní balíček bude prý soon™.
@paver (26.04.2017 15:06): Jestli jsem to dobře pochopil z toho odkazu, to je patch na v1.3003? Nebo to je full verze?
@účet smazán (26.04.2017 15:14): Je to S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl se všemi prvky, které měl původně obsahovat. Kvůli škrtům vyšel první S.T.A.L.K.E.R. značeně očesaný, Lost Alpha představuje původní vizi autorů s dalšími novinkami ;-)
@paver (26.04.2017 15:06): To je nějaký mod, nebo nějaká nevydaná verze?
Před několika málo minutami vyšel všemi Stalkery dlouho očekávaný Developer's Cut! Sosejte здесь.
@SilentWolf (10.05.2016 12:59): Jsou tam noví nepřátelé i mutanti. Někteří jsou fakt povedení. :-)
Nepratele tam jsou novi? Treba ti co se jmenovali "ohyb"? V Datastoru.
@MarezCZE (09.05.2016 22:18): Je to o dost větší, spousta nových míst, kam se člověk dříve nepodíval nebo úplně nových. Ale design je velice povedenej. Artefakty jsou mnohem vzácnější než v původní hře, kde se válely u cesty jen tak.
@Phoenix (09.05.2016 23:07): Já vím, já vím, ale tak trochu se odvolávám na "vanilla" SoCh, kde to nebylo.
@Phoenix (09.05.2016 23:07): Já vím, já vím, ale tak trochu se odvolávám na "vanilla" SoCh, kde to nebylo.
@fak (09.05.2016 20:08): I ve filmu i knize stalkeři používali vozidla ;-)
@fak (09.05.2016 20:08): Co se týče rozlohy? Je to větší?
Ok díky, stačilo říct originál, asi se nechytám v dnešním herním hantecu. Řeknu to takhle, hrál jsem "vanilla" neboli orignál (3x), hrál jsem Datastor mod a teď tohle. Fanouška Stalkera (zejména SoCh) Lost Alpha zahřeje na srdci. Změny tu jsou, ale musím říct, že pouze k lepšímu.. Příběh je podobný (ještě nemám dohráno, takže celkově nevím do jaké míry se liší), ale změn je hodně. Hlavně co se týče lokací, nových míst a nebo změněných. Je toho fakt hromada a je to povedené, bavím se každou minutu. Změny jsou jen pozitivní. Jediné "negativum" je možnost koupit! nebo řídit vozidla. Protože já jako správný Stalker chodím pěkně po svejch, kochám se.
@fak (09.05.2016 17:31): Původní defaultní verze hry.
@fak (09.05.2016 17:31): Obecně to znamená "bez modů", "bez úprav" nebo podle kontextu "bez datadisků". Tedy "čistá" původní hra.
@fak (09.05.2016 17:31): Vanilla je originálna pôvodná oficiálne releasnutá verzia nejakej hry bez akýchkoľvek zásahov tretej strany - modov a pod.
@Tarhiel (09.05.2016 17:03): Co je krucinál to Vanilla?
@fak (09.05.2016 11:24): A mňa by zasa zaujímalo, či sa to líši príbehovo od Vanilly, alebo tam ide o to isté?
Totiž, keby tam išlo o to isté, aj by som si to zahral, ak iné, zrejme by bolo fajn si najskôr zahrať Call of Pripyat, keďže SoCh som už hral.
Totiž, keby tam išlo o to isté, aj by som si to zahral, ak iné, zrejme by bolo fajn si najskôr zahrať Call of Pripyat, keďže SoCh som už hral.
@fak (09.05.2016 11:24): No hlavně si vyspoileroval tu laboratoř X-18, chtěl jsem si to zahrát, ale teď už vím o příběhu prakticky všechno . :) No trochu vážněji, liší se to hodně od vanilla SoCh ?
Jdu si takhle do X-18 sebrat "spoiler" a co se nestane. Ne jen ,že jsem se nepodíval jestli mám dost baterií do svítilny, ale nevzal jsem si s sebou ani jídlo a vodu. Takže jsem několikrát chcípl ve tmě hlady. :-DDD Takže jsem musel průzkum přerušit a švihem nahoru, kde je asi 15 vojáků. Jídlo není nikde v objektu k nalezení - opět chcípám. Nezbývá, než si jídlo vystřílet. Musel jsem sundat 8 vojáků než jsem u jedné z mrtvol objevil kus salámu a redbull. :-DD Baterky u nikoho nebyly, takže zpátky do tmy bloudit laboratořema X-18. Tomu říkám survival panečku. :-D Jsem skoro bez munice a trmácím se zpátky s ukořistěnýma "spoiler". Pecka. :-) Mě to baví víc než SoCh.
@paver (04.05.2016 13:12): Super, díky moc..
@fak (04.05.2016 13:05): V odkazu na češtinu je aj ruský dabing. Vše odzkoušeno a plně funkční ;)
Borci dotaz: Ruština je k tomu někde ke stažení? Ten dabing v poruštěné angličtině je otřesnej. Hledal jsem, ale nenašel nikde.
@Bodkin (03.05.2016 09:42): Pomohlo, díky.
@AlieN (03.05.2016 17:50): Stejný problém, jsem zaseklej v jedné místnosti a vždycky když z ní chci odejít tak mi hra spadne, takže už rok jsem na to nešáhl. Sere mě to, protože je to parádní hra. Zkusím to znova rozehrát i s češtinou a uvidíme.
Co jsem četl (nemám zkušenost), tak mě odradila nevyváženost zbraní/příšer a podle všeho také zdlouhavé úkoly, kde chodíš tam a zpátky jako magor. Nakonec jsem si teda radši dal (zase) datastor.
@SilentWolf (03.05.2016 14:07): Rozehrál jsem cca před rokem a právě kvůli bugům ani nedohrál.
Je to odladěné už? Nebo to působí spíš dojmem amatérského módu? Jde mi spíš o bugy a herní systémy. Jestli budu mít pocit že hraju plnohodnotnou hru. Kdysi mě to lákalo.
@Spyťa (03.05.2016 07:46): Pomůže tohle? Počítač je tam od 2.50 a jak k němu leze výtahovou šachtou něco po druhé minutě.
Help! Nemohu najít počítač v x-18, ze kterého mám stáhnout data. Motal jsem se tam přes tři hodiny jak trus pod splavem a našel jsem dva zaheslované a jeden nefunkční. Prolezl jsem snad už všechno a nic.
@Bodkin (26.04.2016 23:16): Díky
Jak spustit?
@Spyťa (26.04.2016 22:01): Později ve hře ho v jednom questu dostaneš.
Nemohu se dostat do X-18. Můžete mi někdo poradit. Našel jsem dveře s číselným zámkem, ale neznám kód.
@Walome (10.04.2016 13:10): Spíš Datastor. je to dost dobrý, ale mě se tam bohužel cca po 20ti hodinách vyskytl bug a hra mi padá furt na jednom místě, su nasranej. Atmosféra se dá krájet, je to výborný.
Má to stejný koule jak datastor nebo je to blíž vanille? Jde mi o obtížnost, HUDy apod...
To je riadna divočina, práve som pred "krádežov" dokumentov. Atmoška je perfekt.
@Mirek1992 (22.03.2015 23:41): Údajně byl engine zkompilován ve Visual Studio 2013, který nepodporuje XP. Problém měl být vyřešen v "nějakém" budoucím updatu. Jestli se tak již stalo, nevím, každopádně si zkontroluj, zda máš nainstalovaný nejnovější patch (například z moddb).
Ahoj, chtěl bych se zeptat proč nemohu spustit hru?
Mám to naistalovaný, ale když to chci spustit tak mi to napíše toto:
C:Program FilesS.T.A.L.K.E.R. - Lost AlphabinsXR_3DA.exe není platná aplikace typu Win32.
Poku by byl někdo tak hodný a hodil sem návod jak to popřípadě naistalovat, budu moc vděčný.
P.S: Mám Windows XP
Mám to naistalovaný, ale když to chci spustit tak mi to napíše toto:
C:Program FilesS.T.A.L.K.E.R. - Lost AlphabinsXR_3DA.exe není platná aplikace typu Win32.
Poku by byl někdo tak hodný a hodil sem návod jak to popřípadě naistalovat, budu moc vděčný.
P.S: Mám Windows XP
@Gaunt (30.01.2015 22:52): Máš pravdu samozřejmě, akorát blbě čtu. Jinak hra super, už jsem objevil několik míst, který v původní hře vůbec nejsou, a to asi během provních dvou hodin hraní. No atmosféra zase jak se patří, takže se těším na večer do Zóny. :-) Jen teda artefakty tu žádný zatím nejsou, tak to mě trochu mrzí, ale snad později..
Pokiaľ viem tak je tam len detektor anomálií, detektor na artefakty pribudol až v Clear Sky a LA vychádza zo SoCh kde taktiež nie je, dúfam že sa nemýlim... a nepridali to tam posledným updatom nejakým zázrakom :D
Borci jak použiju detektor artefaktů? Nejde to v nastavení nadefinovat tak nevím čím ho použiju.. Díky..
Bohužel mi to nejde spustit na DX10, hra se prostě ani nenačte, rovnou spadne.. S DX9 není jediný problém na max nastavení. Máte s tím někdo problém nebo zkušenost? Mám win7 64bit. Všechny patche samozřejmě nainstalovány.
Momentálně jsem si dal od hry pauzu, ale mám podobnou sestavu (i5 2500K, R9 280X a 8GB RAM) a jelo mi to docela pěkně. Musíš si hodně vyhrát s nastavením zobrazení a efektů, které mají někdy místy dost zvláštní vliv na výkon.
Jediným problémem je problikávající nebe, což způsobuje chybná implementace jednoho efektu, který má ale dost pozitivní vliv na vizuální stránku - více viz http://www.reddit.com/r/stalker/comments ... ost_alpha_need_help/.
Jediným problémem je problikávající nebe, což způsobuje chybná implementace jednoho efektu, který má ale dost pozitivní vliv na vizuální stránku - více viz http://www.reddit.com/r/stalker/comments ... ost_alpha_need_help/.
Ahoj, hrajete to někdo?
Potřeboval bych poradit, mám furt okolo 15-20 FPS, ať dělám cokoli. Na netu jsem se dočetl, že by se měly vypnout Grass Shadows, V-Sync a Sun Rays.
Každopádně výsledek furt stejný. Celé mi to přijde totálně divné, když hru vypnu, musím ji i navzdory černé obrazovce (vidět lze pouze spodní lišta), vypnout přes správce úloh.
Mám i5 4440, R9 280X a 8GB RAM.
Potřeboval bych poradit, mám furt okolo 15-20 FPS, ať dělám cokoli. Na netu jsem se dočetl, že by se měly vypnout Grass Shadows, V-Sync a Sun Rays.
Každopádně výsledek furt stejný. Celé mi to přijde totálně divné, když hru vypnu, musím ji i navzdory černé obrazovce (vidět lze pouze spodní lišta), vypnout přes správce úloh.
Mám i5 4440, R9 280X a 8GB RAM.
Ano, protože jde v podstatě o stejnou hru! - je to pouze free a standalone remake s přepracovanou mapou a alternativním příběhem. Co chceš slyšet víc?
Popisek mi přijde nedostatečný, nedozvěděl jsem se z něj nic o tom, jak se hra liší od Shadow of Chernobyl.
EDIT: A jak se teď dívám, druhý a třetí odstavec jsou přímo zkopírované z popisku Shadow of Chernobyl.
EDIT: A jak se teď dívám, druhý a třetí odstavec jsou přímo zkopírované z popisku Shadow of Chernobyl.
Doporučuji po stáhnotí S.T.A.L.K.E.R. - LOST ALPHA v1.3000 - Part 1-4 z ModDB, napatchovat na verzi 1.30013. Hra se dá bezproblému dohrát. Případeně nahrát bugfixy -*S3r1ous Bug Fixes v1.74
A nebyl by prosím tě nějaký instalační návod pro "Nooba" ? Děkuji
Doporučuji sledovat i ModDB pro nejnovější patche a Scorpions forum pro řešení problémů se hrou.
Rovněž užitečný je S.L.A.M Pack (S3r1ous S.T.A.L.K.E.R.: LOST ALPHA MODS by ThaOneDon)
Rovněž užitečný je S.L.A.M Pack (S3r1ous S.T.A.L.K.E.R.: LOST ALPHA MODS by ThaOneDon)