Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Class story nebude osekaná. Ale bude za ní víc XP. Za normálních okolností levelování fungovalo tak, že jsi musel dělat class story, k tomu hlavní linky jednotlivejch planet a ještě navíc většinu sidequestů, aby ti nescházely XP pro postup.

Množství sidequestů se pak lišilo podle toho, jestli jsi byl sub nebo f2p. F2p/preferred hráči museli občas udělat třeba nějakou heroic misi, flashpoint, pvp nebo tak něco, aby nahnali potřebný XP, subscriberům stačilo udělat část normálních sidequestů a byli v pohodě.

Ve 4.0 by pro postup měly stači class story questy a hlavní planetární linky. Tohle bude označený jako "critical path". Na questech samotnejch se asi nic nezmění.

Potom tam budou "exploration missions" - tedy solo sidequesty pro dodatečný XP. Defaultně dokonce ani nebudou vidět na mapě (dá se ta ale zapnout v nastavení).

Ještě mimo klasickejch solo sidequestů tam budou opakovatelný heroic mise, který jsou všechny rebalancovaný coby 2+ verze.

Zajímavý info taky je, že critical questy, exploration questy a heroic questy budou mít mírně odlišný ukazatele. Takže pokud někdo nechce dělat heroic mise, tak se může vyhejbat questgiverům se specifickým trojúhelníčkem nad hlavou a ví, že o nic nepřijde. Tahle funkcionalita tam dosud dost chyběla.

Mně se tyhle změny obecně celkem líběj. 12x XP byl overkill, tohle zní trochu smysluplněji, redukce grindu moc ničemu nevadí a lepší roztřídění questů je velký zlepšení.
@Jab (11.10.2015 20:47): Mně jde spíš hlavně o příběh a prozkoumávání světa. Rozhodně bych nerad styl LineAge 2, kdy za 4 hodiny máš level 40. Co jsem koukal na Achievementy, tak by mě určitě nebavilo hrát třeba Esseles 25x znovu. Pokud tomu rozumím bude víc expů za Class Story, který bude silně osekaný a míň expů za ostatní mise...? :-(
@Malignus (11.10.2015 19:41): Imho pokud budeš sub, tak je to v pohodě. Ale pokud se dále budeš plácat někde na lvl 55-60, tak ti zmrví postavu. Viz třebas přiskočení Vanguarda bude nově až od lvl 61. A to je to naprosto základní abilita...

Celkově si ale stále myslím, že hraní je nejzábavnější do lvl 50. Základní hra a pak první várka lvl 50 flashpointů (hlavně Kaon under siege) mě prostě bavily nejvíce. Ty nové dějové linie jsou čím dál tím debilnější. Resp. ještě žádná nebyla dobrá.

Nevím ale, nové addony mají být zatím nejvíce "dějové". Aj noví parťáci přibudou. Tak třebas se to zlepší... Imho bych ale asi nikomu nedoporučil hrát dnes SWtOR jako sub a dokonce ani platit za addony.
Jak se těšíte na připravované změny? Já se jich bojím a jsem z nich otrávenej. :-(
"Jet Charge/Storm is now trainable by all Powertechs/Vanguards at level 61."

To už si fakt dělal legraci...
Mně se zdá, že ve hře čas od času zaslechnu hlas Maureen z Full Throttle. Nezdá se vám?
Hm... Grafika je tu fakt slabá, co se detailů týče (ne stylizace, ta je v pohodě). Víc z toho asi člověk nedostane.
Já hrál jen za Jedi Knighta. To je klasickej Good Guy, kterej likviduje zbraně hromadnýho ničení a Sithy na počkání. Prostě byly vyvinutý ZHN, který dají dohromady jednu velkou ZHN a ty je musíš jednu po druhý zlikvidovat a nakonec zasáhneš Impérium hodně citlivě. ;-)
Imp. agent, Sith Inquisitor a jako třetího bych dal rep. troopera. Ten je příběhově skromnější, ale ta vojáckost mi prostě sedla a byla dobře provedena.
@Say (12.09.2015 20:13): Už sa to tu riešilo veľakrát, ale Imperial agent je skutočne najprepracovanejší ako celok. Lenže to by si musel vydržať, pretože samotný úvod úplne top nie je.
Jaký class doporučíte z hlediska zajímavosti příběhu?

Kdysi jsem zkoušel Sith Inquisitora a bylo to celkem meh. Prý Imperial Agent nebo Sith Warrior jsou celkem slušně napsaní.
@Say (12.09.2015 17:56): Momentálně ano. Do 19. října běží pro subscribery (cca 300 Kč měsíčně) akce, která za plnění questů hlavní linie dává dvanáctinásobek zkušeností. Proto se vedlejším (generickým) questům můžeš vyhýbat. Nicméně abys hru dohrál, musel bys ji odehrát minimálně 8x, což bys za nějakých 5 týdnů těžko stíhal.
Je možné to dohrát bez dostavení pocitu frustrace z plnění generických MMO questů? A pokud možno zdarma nebo za nějaký rozumný peníz?
Nemluvil o pvp? Pokud vím, v pvp se moc na accuracy nehraje a lidi to nahrazujou surge. Ale v pve je accuracy důležitá pro všechny dps.
@USER47 (09.09.2015 22:20): Díky. Jsem z toho zmatenej. Na foru jeden doporučuje čistě Deft Mody s Adept Enhancementem. Might Hilt a Armoringy jsou jasný, Deft Mody mám nakonec všude taky, ale musím tedy vyměnit Enhancementy. Původně jsem měl Initiative, jaká ironie. :-D
Gearuješ ho podobně jako sentinela (respektive většinu DPS). Minimalizuješ endurance, maxuješ mainstat, hodně accuracy, hodně power. Trochu crit a surge, ale surge si nemůžeš dovolit tak moc, protože potřebuješ hodně accuracy.

Obecně bys měl mít všude might armoringy (ve zbraních might hilty), ve valný většině deft mody, a hodně initiative enhancementů (power/acc). Můžeš si dovolit třeba jeden nebo dva enhancementy se surge, ale taky záleží, co máš na implantech a earpiece.

V současný době je tuším úplně nejlepší vengeance/vigi build taková zběsilost s hromadou alacrity, ale s tím bych neexperimentoval dokud nebudeš na level capu a nebudeš mít tu třídu dobře v ruce:).
Čau. Může někdo poradit co za mody (Armoring, Mod, Enhancement) do gearu pro PVE Vigilance Guardiana?
Jo, mělo by to tak bejt.

Jinak zrovna je gree event, takže pokud někdo chce ten pěknej lightsaber nebo legacy bound offhandy, měl by to využít:).
@Eru (05.09.2015 12:20): Hele, nech to na mně. ;-) Můžu takhle subnout třebas jen jednou po celé té první epizodě. Nebo třikrát po konci každé. Každopádně se ani neví, jak to s nimi přesně bude. Takže mi z toho vyplývá, že prostě subnu cca nejdříve za rok. Ještě se uvidí. Času mám dost a endgame obsah mi stále přijde méně zábavný než hraní původní class story.
@Jab (05.09.2015 11:31): A seš si vědom, že KotFE je prezentován také jako "Season One" po němž, v zatím blíže nespecifikované době, má vyjít další datadisk (datadisky)?
@Eru (05.09.2015 10:25): Njn. Zase mi okleští postavu, aby mě donutili něco koupit. Dosti nepříjemné. Nicméně se budu držet svého plánu a subnu na měsíc až když mi to přinese všechny epizody KotFE. Tedy cca za rok.
KotFE změny ve všech disciplínách:

Utility Grant Levels

Now you get utility choice points at the following levels to prevent excessive power inflation with each expansion, and to ensure a choice was present at level 65.

Tier 1: 17, 25, 33 (up from 11, 19, 27)
Tier 2: 41, 49 (up from 35, 43)
Tier 3: 57, 65 (up from 51, 60)

Discipline Active Ability Grant Levels

Starting at level 10, you get a new Discipline-specific Active Ability every 16 levels. The only changes from 3.x are that you get your 3rd ability at level 42 (up from 41) and your 4th ability at level 58 (up from 57).

Discipline Passive Ability Grant Levels

These now happen every 4 levels, beginning at level 12. The only change from 3.x is that instead of getting a level 59 Passive skill, you get one at level 60, and a new passive at level 64.

KotFE změny pro Jedi Knighty / Sith Warriory: odkaz
@USER47 (01.09.2015 17:47): Na fóru psal jeden bývalej voják, že všechno, co ho štvalo na vojenský službě v reálu, našel v příběhu Troopera, takže se dá říct, že je to aspoň trochu realistický?
Mě z herní stránky asi nejvíc bavěj melee DPS jako je sentinel/marauder, guardian/jugg nebo shadow/sin. A DoT třídy víc než burst. Do nejtěžších raidů obvykle tahám gunnery commando (ranged burst), ale ne proto, že by ten herní styl byl kdovíjak zábavnej, ale proto, že je jednoduše mnohem snazší a v operacích praktičtější.

Z příběhovýho hlediska byl trooper fajn, respektive nic moc mě na něm vyloženě neštvalo.
@USER47 (01.09.2015 00:07): Už si to síce písal, ale stále sa divím tomu, ako ti tak nudný ženský consular môže prísť lepší ako mužská varianta. A Consular ako celok je presne taký ako sa traduje :) Alebo koľko ľudí, toľko chutí. Napríklad Troopera aj po dohraní radím dole.

Inak Bounty Hunter má o ničom druhú kapitolu, ale tretiu považujem za dosť dobrú. Páčilo sa mi napríklad aj to, že samotné finále sa zásadne líši v závislosti od jednej konkrétnej voľby. Niečo podobné má snáď iba Imperial Agent. Som dosť zvedavý, či na podobné voľby dôjde aj v KOTFE.

@Malignus (01.09.2015 09:19): Presne tak, nenechaj sa zmiasť tunajšou popularitou Troopera :D Mne to zachraňovala hlavne dobrá prvá kapitola a bad ass Jennifer Hale. Smuggler objektívne vzaté nie je ničím výnimočný, ale i tak ma príbehovo celkom bavil a uznávam, že výrazne pomáhali aj skvelé hlášky.
Co jsem četl na ofiko fóru, tak je pořadí: Agent, Warrior, Knight... O Hunterovi tvrděj, že má nejlepší partu (ale rychle se ohraje) a všeobecně je nesnášenej Trooper, Consular a Smuggler (ačkoliv má vtipný hlášky a spousta [flirt]). :-D
Já bych to z hlediska kvality příběhů rozdělil do pár skupin:

1) Imperial Agent
2) Sith Sorcerer, Jedi Consular
3) Trooper, Sith Warrior
4) Jedi Knight
5) Smuggler
6) Bounty Hunter

Consular mi vůbec nepřišel tak špatnej jak se obecně traduje, narozdíl od Knighta se to drželo při zemi z hlediska zachraňování galaxie každou minutu, šlo spíš o budování nějaký spojenecký základny (stejně jako u podobně koncipovanýho sorcerera) a zároveň závěrečná kapitola dávala smysl v kontextu hry (narozdíl například od toho totálního BH clusterfucku). Roli možná hrálo i to, že obě moje consular postavy jsou ženský, který maj přece jen o dost lepší voice acting než ten nesnesitelnej chlap - director se asi musel opravdu hodně snažit, aby z tak zkušenejch voice actorů jako je Nolan North a David Hayter vykřesal takhle příšerný výkony pro JC a JK.

Jinak Bounty Hunter byl obecně úplně dementní, od začátku do konce tam nedávalo smysl skoro nic. Aspoň že má ty plamenomety, rakety, jetpack a jednu dobrou hlášku, jinak by to byla ztráta času za něj vůbec hrát.