Class story nebude osekaná. Ale bude za ní víc XP. Za normálních okolností levelování fungovalo tak, že jsi musel dělat class story, k tomu hlavní linky jednotlivejch planet a ještě navíc většinu sidequestů, aby ti nescházely XP pro postup.
Množství sidequestů se pak lišilo podle toho, jestli jsi byl sub nebo f2p. F2p/preferred hráči museli občas udělat třeba nějakou heroic misi, flashpoint, pvp nebo tak něco, aby nahnali potřebný XP, subscriberům stačilo udělat část normálních sidequestů a byli v pohodě.
Ve 4.0 by pro postup měly stači class story questy a hlavní planetární linky. Tohle bude označený jako "critical path". Na questech samotnejch se asi nic nezmění.
Potom tam budou "exploration missions" - tedy solo sidequesty pro dodatečný XP. Defaultně dokonce ani nebudou vidět na mapě (dá se ta ale zapnout v nastavení).
Ještě mimo klasickejch solo sidequestů tam budou opakovatelný heroic mise, který jsou všechny rebalancovaný coby 2+ verze.
Zajímavý info taky je, že critical questy, exploration questy a heroic questy budou mít mírně odlišný ukazatele. Takže pokud někdo nechce dělat heroic mise, tak se může vyhejbat questgiverům se specifickým trojúhelníčkem nad hlavou a ví, že o nic nepřijde. Tahle funkcionalita tam dosud dost chyběla.
Mně se tyhle změny obecně celkem líběj. 12x XP byl overkill, tohle zní trochu smysluplněji, redukce grindu moc ničemu nevadí a lepší roztřídění questů je velký zlepšení.
Množství sidequestů se pak lišilo podle toho, jestli jsi byl sub nebo f2p. F2p/preferred hráči museli občas udělat třeba nějakou heroic misi, flashpoint, pvp nebo tak něco, aby nahnali potřebný XP, subscriberům stačilo udělat část normálních sidequestů a byli v pohodě.
Ve 4.0 by pro postup měly stači class story questy a hlavní planetární linky. Tohle bude označený jako "critical path". Na questech samotnejch se asi nic nezmění.
Potom tam budou "exploration missions" - tedy solo sidequesty pro dodatečný XP. Defaultně dokonce ani nebudou vidět na mapě (dá se ta ale zapnout v nastavení).
Ještě mimo klasickejch solo sidequestů tam budou opakovatelný heroic mise, který jsou všechny rebalancovaný coby 2+ verze.
Zajímavý info taky je, že critical questy, exploration questy a heroic questy budou mít mírně odlišný ukazatele. Takže pokud někdo nechce dělat heroic mise, tak se může vyhejbat questgiverům se specifickým trojúhelníčkem nad hlavou a ví, že o nic nepřijde. Tahle funkcionalita tam dosud dost chyběla.
Mně se tyhle změny obecně celkem líběj. 12x XP byl overkill, tohle zní trochu smysluplněji, redukce grindu moc ničemu nevadí a lepší roztřídění questů je velký zlepšení.