Originálním zasazení na ropnou plošinu kdesi nad Skotskem s sebou nese malý jazykový handicap, protože i kdyby vás nevykolejila ani amerikánština z bronxovýho ghetta, tady budete rozumět tak každé druhé slovo. Zapnete titulky a stále máte problém pochytit vtípky a narážky. Takže přepínáte titule do britské angličtiny a přestože těm klingonům stále příliš nerozumíte, přijde vám ten dabing prostě boží.
SWD je hodně intenzivní immersive walking sim, bez hádanek nebo nějaké komplikovanější interakce. Neokoukané prostředí v UE5 vypadá fantasticky a dvakrát jsem se přistihl, jak uchváceně pozoruju realisticky nasvícený pisoár nebo mýdlo pohozené v umyvadle. Zvuky nezůstávají pozadu a hlavně se sluchadly to má brutálně hutnou kulisu, od jemného ševelení deště za okny, přes skřeky postav za zdmi, až po ohlušující dunění rozbouřeného moře.
Nechci přehánět, ale chování hozených předmětů vůči pevným povrchům mi vyrazilo dech... no, minimálně jsem zvedl nadšeně obočí. Hrníček se odrazí nejen naprosto přesně v úhlu, ale po dopadu se začne kroutit gyroskopickým efektem jak káča, než po chvilce ztratí dynamiku a zastaví se. A plechovce ve spreji ještě navíc odletí plastový aplikátor. Za to jsem ochotný odpustit i to, že se dráty pohybují ve větru ve 15fps nebo to, že jsem musel smazat 6 videí splash screenů, aby hra nestartovala jednu minutu (a to mi tam stejně zůstaly tři disclaimery).
Na horory s klávesou pro "pohled za záda" nejsem dost statečný, ale tohle je tak skvěle zahráno, namluveno a odvyprávěno, že jsem na těch pět hodin zaťal zuby a překvapivě si to dost "užil".
Hodnocení: ✰✰✰✰
SWD je hodně intenzivní immersive walking sim, bez hádanek nebo nějaké komplikovanější interakce. Neokoukané prostředí v UE5 vypadá fantasticky a dvakrát jsem se přistihl, jak uchváceně pozoruju realisticky nasvícený pisoár nebo mýdlo pohozené v umyvadle. Zvuky nezůstávají pozadu a hlavně se sluchadly to má brutálně hutnou kulisu, od jemného ševelení deště za okny, přes skřeky postav za zdmi, až po ohlušující dunění rozbouřeného moře.
Nechci přehánět, ale chování hozených předmětů vůči pevným povrchům mi vyrazilo dech... no, minimálně jsem zvedl nadšeně obočí. Hrníček se odrazí nejen naprosto přesně v úhlu, ale po dopadu se začne kroutit gyroskopickým efektem jak káča, než po chvilce ztratí dynamiku a zastaví se. A plechovce ve spreji ještě navíc odletí plastový aplikátor. Za to jsem ochotný odpustit i to, že se dráty pohybují ve větru ve 15fps nebo to, že jsem musel smazat 6 videí splash screenů, aby hra nestartovala jednu minutu (a to mi tam stejně zůstaly tři disclaimery).
Na horory s klávesou pro "pohled za záda" nejsem dost statečný, ale tohle je tak skvěle zahráno, namluveno a odvyprávěno, že jsem na těch pět hodin zaťal zuby a překvapivě si to dost "užil".
Hodnocení: ✰✰✰✰