Když vyšel SWAT 3, moc jsem mu nevěřil - dvojka byla naprostá hloupost. Nakonec jsem mu dal šanci neprohloupil:
Prostředí jednotlivých misí je velmi variabilní (rodinný dům, letiště, kostel, kanály) a na svou dobu neskutečně detailní - na stole leží mnoho věcí, na zemi se válí hromada špinavejch triček, ve skříni visí oblečení, v popelníku jsou típlý cigára - krása (a to jsem popsal jeden pokoj).
Atmosféra policejního zásahu je zcela bezkonkurenční. Krom výše popsaných detailů k ní nemálo přispívá skvěle zvládnutá zvuková stránka: hlášky z vysílačky, napínavá a perfektně se hodící hudba.
UI dosahuje slušné úrovně. Podezřelí jsou na tom o něco líp, asi nejsou svazováni příkazy hráče a můžou se tak individuálně projevit.
Slovo individuálně jsem použil záměrně - každej se chová trochu jinak - jeden se po vybídnutí ihned vzdá, druhej hystericky utíká třetí do poslední kapky krve pálí po vašem teamu/rukojmích.
Vaši kolegové policisté se sice občas někde zaseknou a nereagují (stalo se mi asi 3x), ale stačí si pro ně dojít a tváří v tvář mě pak už vždy svorně následovali.
Hra se vyznačuje poměrně pomalým pohybem po mapě, což jsem osobně přijal s upřímným povděkem (nesnáším, když musím probíhat levly rychlostí vrcholového sprintera) - hře to dodává na atmosféře a navozuje více rozhvahy při řešení bojových situací.
Pomoc Vašich parťáků (4) je nenahraditelná a pokud se nepovažujete za herního boha, nemusíte vůbec uvažovat o tom, že byste hru prošli sami bez nich (do páté mise by to asi šlo..).
To, že nejde savevovat v průběhu mise může zamrzet, ale věřte, že teprve potom je to to pravý napětí - jedna dobře mířená a odznova. :)
To by mě normálně taky štvalo, jenomže tady vás strereotyp nepotká. Na nepřátele a rukojmí skoro nikdy nenarazíte na stejných místech (nemluvě o jejich vlastním indiviuálním pohybu v průběhu mise), nikdy nevíte co vás čeká za dveřmi (tedy už třeba víte, že je to koupelna, ale ne kdo je uvnitř) a to umožňuje úžasnou znovuhratelnost jednotlivých levelů.
Hře bych napařil plnejch 100%, nebýt jedné věci, která mi celou dobu hrozně vadila: Ve vašem pohledu chybí náhled zbraně - to, že máte místo brokády karabinu zjistíte pouze tak, že se výrazně změní zaměřovací kříž. Pocit ze střelby je tak velmi ochuzen.
Prostředí jednotlivých misí je velmi variabilní (rodinný dům, letiště, kostel, kanály) a na svou dobu neskutečně detailní - na stole leží mnoho věcí, na zemi se válí hromada špinavejch triček, ve skříni visí oblečení, v popelníku jsou típlý cigára - krása (a to jsem popsal jeden pokoj).
Atmosféra policejního zásahu je zcela bezkonkurenční. Krom výše popsaných detailů k ní nemálo přispívá skvěle zvládnutá zvuková stránka: hlášky z vysílačky, napínavá a perfektně se hodící hudba.
UI dosahuje slušné úrovně. Podezřelí jsou na tom o něco líp, asi nejsou svazováni příkazy hráče a můžou se tak individuálně projevit.
Slovo individuálně jsem použil záměrně - každej se chová trochu jinak - jeden se po vybídnutí ihned vzdá, druhej hystericky utíká třetí do poslední kapky krve pálí po vašem teamu/rukojmích.
Vaši kolegové policisté se sice občas někde zaseknou a nereagují (stalo se mi asi 3x), ale stačí si pro ně dojít a tváří v tvář mě pak už vždy svorně následovali.
Hra se vyznačuje poměrně pomalým pohybem po mapě, což jsem osobně přijal s upřímným povděkem (nesnáším, když musím probíhat levly rychlostí vrcholového sprintera) - hře to dodává na atmosféře a navozuje více rozhvahy při řešení bojových situací.
Pomoc Vašich parťáků (4) je nenahraditelná a pokud se nepovažujete za herního boha, nemusíte vůbec uvažovat o tom, že byste hru prošli sami bez nich (do páté mise by to asi šlo..).
To, že nejde savevovat v průběhu mise může zamrzet, ale věřte, že teprve potom je to to pravý napětí - jedna dobře mířená a odznova. :)
To by mě normálně taky štvalo, jenomže tady vás strereotyp nepotká. Na nepřátele a rukojmí skoro nikdy nenarazíte na stejných místech (nemluvě o jejich vlastním indiviuálním pohybu v průběhu mise), nikdy nevíte co vás čeká za dveřmi (tedy už třeba víte, že je to koupelna, ale ne kdo je uvnitř) a to umožňuje úžasnou znovuhratelnost jednotlivých levelů.
Hře bych napařil plnejch 100%, nebýt jedné věci, která mi celou dobu hrozně vadila: Ve vašem pohledu chybí náhled zbraně - to, že máte místo brokády karabinu zjistíte pouze tak, že se výrazně změní zaměřovací kříž. Pocit ze střelby je tak velmi ochuzen.
Pro: Atmosféra, napětí, realismus, zvuky/hudba, taktika, znovuhratelnost, individuální UI
Proti: chybí náhled zbraně