Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jo no, občas se stane (zejména ze začátku hry), že scout proběhne nějakou malou chodbičkou bez sebemenších problémů, sebere Intelligence a následně přeskáče všechny ty engineery naplno zaměstnaný přeplnováním místnosti turretama :) a máš hned bod skoro zadarmo.
Ale už se těším na ty skautské achievementy, to zase bude... v jednom životě naskákej 200m, umlať 3 lidi pálkou a následně zemři ve vzduchu. :)
MCZ: TFC 1.5 jsem nehrál, ale to jméno asi nebude bezdůvodně, 2fort je také předělávka. Jinak doporučuju, ale to tady asi všichni. :)
Memphis: on je tam dustbowl z TFC 1.5? Uvažuji, že bych to začal hrát :-).
Na tyhle "CTF" mapy to chce sehrané vyvážené týmy, jinak je to nuda. Párkrát se mi stalo, že jsme se Scoutem sebral 3x za sebou inteligenci a nikdo se mě neráčil ani zabít, ani zastavit, prostě nic.
2fort a inteligenční mapy všeobecně mi přijdou nudné.

Nejraději mám gravelpit, dustbowl a nové pl_ mapy.
I při kradení inteligence se nedá vyhnout boji, zvlášť když se po startu kola střetnou dva Scouti na středovém CP :-). I když v 2fort jde hlavně o ten běh a skoky (a uhýbání před zaměřovačema sniperů) :-)
Já osobně nepoužívám scouta na primárně na boj, ideální je na kradení Intelligence, odlákání pozornosti, popřípadě obsazování, ale nevidím důvod používat ho při hlavním útoku a už vůbec ne v obraně.
Falagar: Teď to budou souboje většinou Scout Vs. Scout, které jsou asi nejtěžší hned po Scout Vs. Pyro :-). Přece jenom trefit mrštný malý cíl brokovnicí s dost velkým rozptylem je dost náročné (alespoň pro mne).
Tak Scout je bez pochyb nejtěžší povolání, dá se s ním nejméně "haluzit" a chce to hodně cviku. Ovšem ve správných rukou nadělá hodně paseky.
Natasha je normálně k ničemu... ale až bude Scout update, tak ji vytáhnu :D
Teď jsem si uvědomil, že Nataschu ještě nemám odemčenou, to bych si měl ale opravdu pohnout. :)
Tak už byl vydán zmiňovaný před-patch s opravou Nataschy a spoustou dalších drobných úprav.
Jo to sem opoměl zmínit, ale tak celkově to bude hrozba pro všechny ty scouty.
Art: S tou Natashou nejde ani tak o vylepšení, jako spíš o opravu bugu. Protože v tom inventáři se píše, že má dávat o 25% méně damage, čili 75% a ve skutečnosti dává nějakých 66%.
Radši na chvíli upustím od oblíbeného dema a taky si začnu hrát s ohýňkem, jinak bych proklínal až do nebe :D
A asi mi je jasný důvod proč chtějí v tom updatu trochu vylepšit Natashu (větší zpomalení) :)
Scout update bude hrůza... Desítky skákajících pomalu se upižlávajících scoutů...:)
Tam sem byl náhodou s tebou a já nedal ani tu první překážku :D
Jinak jak se těšíte na Scout update, který ma přijít co nevidět ?
včera jsem byl v jumping levelech jako soldier a pak jsem si pustil toto video a nechápu z něj - odkaz
Zas takový rozdíl to asi nebude, jelikož u objednávky za 10$ byla daň 1,8$ a u objednávky za 28$ to bylo tuším 5$, takže se ty ceny celkem přiblíží (při současném kurzu). Ale tak jako tak to pořád vyjde levnějš a jsem jednoznačně pro to, aby ceny zůstaly všade stejné. Už teď mě štve třeba jenom rozdílná nabídka her pro různé regiony (viz hry od Ubi).
Njn, tak ta daň tam byla vždycky (nějaké 4% myslím). Mě spíš nasere, jestli zavedou pro Evropu platby v EUR. U 10$ hry je to sice nějakých 50,-, ale u nějaké novinky za 50$ už to máš 250,- a u packu za 100$ - 500,-. A to už je myslím na blbý kurzový rozdíl trochu moc!!!
Tak jak na to tak koukám, tak u platby v USD je poměrně vysoká daň (u EURO není vůbec). Takže ta cena je zhruba tak stejná (v rozmezí 30-100 kč ve prospěch USD), alespoň u nákupu jedné nebo dvou her ceně 10-20$.
..No,doufejme že si budeme moci vybrat.A to je zatím BETA kde to jde..já myslím že jo..
Taky jsem si toho teď všiml... a jako, pokud to zavedou povinně, tak na Steamu přestanu nakupovat, jelikož se to nevyplatí :-(

Mno, jdu koupit TF2 na druhý účet (pro bratra) a kouknu kolik mi strhnou z účtu. Ale nelíbí se mi to, co z toho kouká. Snad každá firma si snaží namastit kapsy u přepočtů 1EURO = 1USD (MS, Sony a Nintendo v čele).
A já doufal, že další bude někdo z mých oblíbenců, tzn. soldier nebo sniper. No nic, budu si muset zas počkat :-(

Jo a všimli jste si, že na steamu jde zapnout ceny v eurech? A TF2 je tam za 9,99$ nebo za 9,99 EUR (co je to za bordel?). Nemáte někdo zkušenost s tím, jak to tam teď funguje? Musí evropané automaticky platit v eurech nebo se můžou rozhodnout? Protože to dělá cca 5 Kč rozdíl a to už je znát!
Už teďka se občas stane že proti sobě stojí týmy o 10 inženýrech :-D (po posledním updatu).
Mimochodem další achievementy budou pro Scouta... No, až to vydají, tak se ve hře tak dva týdny neukážu :)
Memphis: Aha. Koneckonců proč ne. Ale doporučoval bych link s vysvětlivkou pod "Dohrál", stejně jako je pod "Sledovat".
pestik: Jak už jsem několikrát psal, evidence dohrání je individuální statistika hlavně pro samotného uživatele, někdo za to považuje projítí všech levelů, někdo dosažení achievementů či nalevelování postavy...
můžu se zeptat, co lidi vede k tomu, že hru označí jako dohranou? je tam něco k dohrání?
Dneska jsem si přivezl originálku ze Španělska (v angličtině pochopitelně) a docela mě to chytlo. Zatím nejsilnější zážitek jsem měl zatím z hraní za Heavyho. Dobrej pocit když za mnou stojí Medic, léčí mě a já střílím do davu, ani nevim kdo je kdo, prostě střílím a pomalu se posunuju dopředu a sbírám náboje. Goddamn cool :).
Jak to tak čtu, tak to vypadá, že až si hru znova pod dlouhé době nainstaluju, tak ji nebudu moc chápat...:)
Nu dobrá - tak mám nejraději toho obranného demomena, se kterým válčím v první linii. ;-)
Mě se demoman jeví jako obraný chlápek. Jináč teď to tak týden nehrajte. Na servru 10v10 je 10 (tz. 5 v každém týmu) pyro. Nehratelné. To samé bylo po medic upgradu. Mimochodem už mám 24 achievnentů za pyra - tz. všechny nový zbraně: sekyra so dává 2x větší zranění do hořících (místo normální sekyry), světlice (zapaluje; místo brokovnice) a jinej plamenomet (když někoho pálíte zezadu, tak cirtical hit; jinak dává +50HP; nemá odrážení raket stlačený vzduchem; místo normal planenometu).
Tak to mi byl nejvíc sympatický demoman - cítím ho nejblíž roli supporta v Day of Defeat, mám rád tady tu roli, co jde spíše do přední linie, místo nějakého snajprování apod. :-)
tak ja som hraval hlavne spiona a inziniera, lebo su to classy za ake si v inych FPS moc nezahram.
Špión je fajn, když už mě nebavilo pořád střílet tak jsem si ho bral docela rád...
Myslis tohle?
"Krom toho, že pyrovi přibudou nové zbraně, bude mu přidána také abilita ke stávajícímu plamenometu - odrážení - pomocí pyrova normálního plamenometu budete moci stlačením vzduchu a následným vypuštením odrážet rakety, sticky, granáty nebo třeba odhazovat nepřítele od sebe."
Zatim neco udelali jen s Medicem, na ostatni se furt ceka a dlouho bude :)
Teď jsem se díval na nové achievemnty a zbraně pro Pyra a bylo tam cosi o odrážení kulek... Hraje tu ještě někdo kdo by mi vysvětlil, co to s za toho půl roku (co nehraju) s Pyrem (a zbytkem) udělali?:) Dík